Welke nerfs ? Ze hebben letterlijk gezegd niet te gaan nerfen gisterquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:24 schreef Friday12 het volgende:
S2 was wel ok tot ze ineens shit nerfen zonder patch notes
ja heel mooi maar ze hebben poison gefixed ofzquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Welke nerfs ? Ze hebben letterlijk gezegd niet te gaan nerfen gister
? Dat is dan toch een voordeel juist voor de speler.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja heel mooi maar ze hebben poison gefixed ofzdus eigenlijk officieel niet een nerf
Ja speelde rogue (zonder te weten dat het op was) en mn dmg was ineens veel lager een dag of 2 geledenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
? Dat is dan toch een voordeel juist voor de speler.
Psn was zwaar overpowered in mobs.
Tenzij je het over het duriel gevecht hebt. Die was verreweg te makkelijk en kon je op lvl 70 al met 2 vingers in je kut doen. Prima dat ze die dan sterker maken.
Je posts nu klinken meer als een gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Heb je enigsinds nog gespeeld sinds S1?
geen ander item gepakt of iets? ik heb t met mn sorc ook, heb vergelijkbaar qua dmg betere items maar omdat de buckets anders zijn zijn nieuwe items vaak veel zwakkerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja speelde rogue (zonder te weten dat het op was) en mn dmg was ineens veel lager een dag of 2 geleden
Nope had 2 dagen niet gespeeld en lagere dmg.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen ander item gepakt of iets? ik heb t met mn sorc ook, heb vergelijkbaar qua dmg betere items maar omdat de buckets anders zijn zijn nieuwe items vaak veel zwakker
Het is mij ook gewoon nog te grindy zonder beloning. Een D2R is natuurlijk ook gewoon een enorme grind, maar je vindt altijd toch wel weer iets waardoor je weer verder wilt spelen. Dat mist nog echt wel in D4.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:08 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet begonnen om die reden: die motivatie om weer door te gaan naar 100 door continue dezelfde nm dungeons te doen: blegh.
het is echt veel sneller nu. Heb zelf echt pas mijn 4e rune op lvl 15 en ben lvl 90quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:08 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet begonnen om die reden: die motivatie om weer door te gaan naar 100 door continue dezelfde nm dungeons te doen: blegh.
Armor en res gok ikquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat met die bosses?
Ik ben nu lvl 73 poison rogue met ancestral gear. Eigenlijk gaat het meeste mij vrij makkelijk af. NMD lvl 30+ vlieg ik doorheen echter WT4 echo of varshan lukt mij gewoon niet. Bijna one shot door hem. ook te weinig dmg.
En die is voor lvl 75+ dus ik varag mij af hoe ik dit zou moeten doen? en dan verder die andere bazen nog zoals grigoire etc dat gaat mij zo nooit lukken natuurlijk.
Het lijkt wel of ik iets mis...
Dat dacht ik ook maar heb juist veel armor en dmg reduction en res potions daarom snap ik het nietquote:
Maar ik loop tegen hetzelfde aan. Varshan one shot me keer op keer terwijl ik lvl 80 ben.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar heb juist veel armor en dmg reduction en res potions daarom snap ik het niet
Oef zelfs op lvl 80... vaag want ik heb zaken als temple of light enzo voor hogere tiers heel makkelijk kunnen doen op veel lagere level dan aangegeven maar deze bosses zijn onmogelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:43 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar ik loop tegen hetzelfde aan. Varshan one shot me keer op keer terwijl ik lvl 80 ben.
Klopt, maar vond Varshan op T3 al veel lastiger dan de rest. Komt eigenlijk omdat je overal doorheen vliegt en als je echt even moet opletten dan zit dat helemaal niet in je systeemquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef zelfs op lvl 80... vaag want ik heb zaken als temple of light enzo voor hogere tiers heel makkelijk kunnen doen op veel lagere level dan aangegeven maar deze bosses zijn onmogelijk.
Andere bosses al geprobeerd dan?
Dat klopt wel het is een hele andere manier van deze game spelen natuurlijk. Ik was ook op den duur iets van 10min bezig en toen was die halfdood. Daarna alsnog ge1shot maar goed....quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:50 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Klopt, maar vond Varshan op T3 al veel lastiger dan de rest. Komt eigenlijk omdat je overal doorheen vliegt en als je echt even moet opletten dan zit dat helemaal niet in je systeem
Gewoon doorlvl-en totdat je er overheen walstquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel het is een hele andere manier van deze game spelen natuurlijk. Ik was ook op den duur iets van 10min bezig en toen was die halfdood. Daarna alsnog ge1shot maar goed....
Een lvl 100 random dude, zo'n ball lightning wizard hielp me en die had hem in 20sec dood
Ja gelukkig gaat dit wat sneller dan season 1quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Gewoon doorlvl-en totdat je er overheen walst
S2 nog wel gedaan?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb het spel al even niet meer opgestart inderdaad. Ben weer verder gegaan met Lost Ark.
Aan begonnen. Lvl40 ofzo.quote:
Vind S2 een verademing ivm S1, levellen gaat echt veel sneller. Het loopt allemaal net wat lekkerder.quote:
Ik ben te casual om dat verschil echt te merken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Vind S2 een verademing ivm S1, levellen gaat echt veel sneller. Het loopt allemaal net wat lekkerder.
Juist als casual merk je het verschil. Je komt verder in minder tijdquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben te casual om dat verschil echt te merken.
Haha, idem. Maar ik vind het sfeertje wel prima bij D4. Je zit alleen veel alleen te spelen omdat er gewoon echt minder mensen online zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:18 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind D4 kut vergeleken met D3. Daar heb ik echt veel uren in zitten.
Niet echt hyped nog steedsquote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn we een beetje enthousiast voor season 3 morgen? Aantal skills getweakt, nieuwe uniques. Helltide is altijd up minus 5 minuten area change.
Heb niet alle eerdere patches gelezen dus geen idee of je nu wel makkelijk items kan vinden voor andere class en de irritante level requirement wat aangepast is...
Edit: level requirement blijkbaar al lang aangepast naar 60 voor sacred en 80 voor ancestral.
Sacred kan je vinden vanaf 50 en Ancestral vanaf 70 geloof ik. Maar alle items ongeacht op welke level je het vindt hebben een level requirement. Die staat nu vast op 60 voor sacred en 80 voor ancestral. Eerder schaalde die mee met je level. Nu is het dan beter bruikbaar voor andere characters.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet echt hyped nog steeds
Sacred is nu min lvl 60? of hoe bedoel je?
Ja maar je kan dus nu niet op 45 al sacred gear krijgenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sacred kan je vinden vanaf 50 en Ancestral vanaf 70 geloof ik. Maar alle items ongeacht op welke level je het vindt hebben een level requirement. Die staat nu vast op 60 voor sacred en 80 voor ancestral. Eerder schaalde die mee met je level. Nu is het dan beter bruikbaar voor andere characters.
nicequote:Op maandag 22 januari 2024 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Morgen ergens. Weet niet precies de tijd
quote:
7 uur voor ons dusquote:10 a.m. PT for the West Coast of North America
1 p.m. ET for the East Coast of North America
6 p.m. GMT for the U.K.
7 p.m. CET for Western Europe/Paris
3 a.m. JST on Jan. 24 for Tokyo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |