Wat hoopt men dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is het al wat beter geworden? Begreep dat seizoen 3 nog niet echt gaat brengen wat men hoopt?
Ik ben steed dieper aan het wegzakken in PoE...wat een mega leercurve!
Uitdaging en afwisseling vooral. Ik persoonlijk dan. En een einde aan level scaling.quote:
Tja wat wil je. Cold, lightning of firequote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Iemand toevallig nog goede sorc builds? Ben level 55
whatever het snelst leveledquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja wat wil je. Cold, lightning of fire
Capstone dungeon al gedaan? Ik vind die fases na die dungeon's vaak het leukst. Van Normal naar Sacred en van Sacred naar Ancestral gear, dan maak je echt sprongen dps gezien.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:14 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat Diablo 4 vrij verslavend is
Was nooit echt een diehard fan (ben bij D3 ingestapt, vond die wel vermakelijk) en dat eindeloze endgame grinden is niet mijn ding.
Maar eenmaal een goede sterke build, is het wel heel erg tof om vijanden en bazen te melten
Ben nu net level 45 Sorceress en heb een mix van Lightning, Ice en Fire (Spark en Arc Lash full upgrade, Chain Lightning full upgrade, Blizzard full upgrade, Inferno full upgrade, en Firewall full upgrade).
Daarnaast nog Blizzard enchantment en Fireball enchantment.
En Vyr Mastery.
En nog 7 skillpoints over waar ik nog geen bestemming voor heb
En 1,2 miljoen Gold
Wel World Tier 1![]()
Persoonlijk snap ik dat gemiep niet zo. Er is niks p2w aan? Als jij 10 euro wilt uitgeven aan cosmetics moet je dat zeker doen maar er zit meer dan genoeg keus in de normale gear.quote:Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Zoon_John het volgende:
Leeft het spel nog een beetje? Zag het in de sale, maar geen zin in die micro transactions die best behoorlijk zijn en niet meer zo micro.
Er zijn zoals Tim_G al zegt alleen maar micro-transactions om net dat ander kleurtje broek of andere look voor je shield te hebben. Je kan niets kopen waarmee je sterker wordt.quote:Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Zoon_John het volgende:
Leeft het spel nog een beetje? Zag het in de sale, maar geen zin in die micro transactions die best behoorlijk zijn en niet meer zo micro.
Ik ben principieel wel tegen micro-transactions voor games van 70 euroquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik dat gemiep niet zo. Er is niks p2w aan? Als jij 10 euro wilt uitgeven aan cosmetics moet je dat zeker doen maar er zit meer dan genoeg keus in de normale gear.
Zitten zo richting het eind van S3 volgens mij en als ik even rondloop zie ik nog genoeg anderen lopen. Als dadelijk S4 start zal het weer even booming zijn.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn zoals Tim_G al zegt alleen maar micro-transactions om net dat ander kleurtje broek of andere look voor je shield te hebben. Je kan niets kopen waarmee je sterker wordt.
Je moet het zelf weten natuurlijk maar in Diablo word je misschien maar 1x gevraagd om een Game Pass te kopen en verder niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben principieel wel tegen micro-transactions voor games van 70 euroJe hoeft ze niet te kopen, maar je wordt wel met die reclame geterroriseerd.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |