S2 nog wel gedaan?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb het spel al even niet meer opgestart inderdaad. Ben weer verder gegaan met Lost Ark.
Aan begonnen. Lvl40 ofzo.quote:
Vind S2 een verademing ivm S1, levellen gaat echt veel sneller. Het loopt allemaal net wat lekkerder.quote:
Ik ben te casual om dat verschil echt te merken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Vind S2 een verademing ivm S1, levellen gaat echt veel sneller. Het loopt allemaal net wat lekkerder.
Juist als casual merk je het verschil. Je komt verder in minder tijdquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben te casual om dat verschil echt te merken.
Haha, idem. Maar ik vind het sfeertje wel prima bij D4. Je zit alleen veel alleen te spelen omdat er gewoon echt minder mensen online zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:18 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind D4 kut vergeleken met D3. Daar heb ik echt veel uren in zitten.
Niet echt hyped nog steedsquote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn we een beetje enthousiast voor season 3 morgen? Aantal skills getweakt, nieuwe uniques. Helltide is altijd up minus 5 minuten area change.
Heb niet alle eerdere patches gelezen dus geen idee of je nu wel makkelijk items kan vinden voor andere class en de irritante level requirement wat aangepast is...
Edit: level requirement blijkbaar al lang aangepast naar 60 voor sacred en 80 voor ancestral.
Sacred kan je vinden vanaf 50 en Ancestral vanaf 70 geloof ik. Maar alle items ongeacht op welke level je het vindt hebben een level requirement. Die staat nu vast op 60 voor sacred en 80 voor ancestral. Eerder schaalde die mee met je level. Nu is het dan beter bruikbaar voor andere characters.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet echt hyped nog steeds
Sacred is nu min lvl 60? of hoe bedoel je?
Ja maar je kan dus nu niet op 45 al sacred gear krijgenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sacred kan je vinden vanaf 50 en Ancestral vanaf 70 geloof ik. Maar alle items ongeacht op welke level je het vindt hebben een level requirement. Die staat nu vast op 60 voor sacred en 80 voor ancestral. Eerder schaalde die mee met je level. Nu is het dan beter bruikbaar voor andere characters.
nicequote:Op maandag 22 januari 2024 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Morgen ergens. Weet niet precies de tijd
quote:
7 uur voor ons dusquote:10 a.m. PT for the West Coast of North America
1 p.m. ET for the East Coast of North America
6 p.m. GMT for the U.K.
7 p.m. CET for Western Europe/Paris
3 a.m. JST on Jan. 24 for Tokyo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |