abonnement Unibet Coolblue
pi_210234079


Info

Titel: Diablo 4
Platform: Windows, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 5
Developer: Blizzard Entertainment
Release date: 5 juni 2023

Handige Diablo 4 linkjes
Algemene Diablo 4 site met leaks en nieuws: https://diablo4.gg/
Websites voor cookiecutter builds: https://d4builds.gg/ en https://maxroll.gg/d4
Helltides timer met interactieve map voor de Mystery chest: https://helltides.com/
Event timers ( Worldboss, Helltides en Legion's ) https://d4armory.io/events/

SPOILER: Usernames
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Verhaal

Duizenden jaren voor de gebeurtenissen in het spel creëerden Lilith, de dochter van Mephisto, en de engel Inarius het rijk van Sanctuary om toevlucht te bieden aan diegenen die wilden ontsnappen aan het eeuwige conflict tussen de High Heavens en de Burning Hells. Deze relatie tussen demoon en engel leidde tot de geboorte van de Nephalem. De bewoners in Sanctuary geloofden dat de Nephalem te veel aandacht van de High Heavens en de Burning Hells zouden trekken en als gevolg daarom wilden ze hen vernietigen. Lilith, die niet wilde dat haar kinderen werden vermoord, vernietigde iedereen die haar tegenstond, waardoor Inarius werd gedwongen haar te verbannen.

Diablo IV speelt zich af in de wereld van Sanctuary en vindt plaats 50 jaar na de gebeurtenissen in Diablo III: Reaper of Souls. Een sekte heeft het voor elkaar gekregen Lilith weer op te roepen. Na de gebeurtenissen in eerdere games zijn de krachten van demonen en engelen uitgeput, waardoor Lilith een kans ziet de macht te grijpen in Sanctuary. Ze zegt dat ze Sanctuary wil beschermen, maar waarom wil ze dan toch een poort naar de hel openen?



Classes

• De Barbarian die eerder verscheen in Diablo II en Diablo III, heeft de mogelijkheid om tijdens gevechten tussen wapens te wisselen.
• De Necromancer die eerder actief was in Diablo II en Diablo III, gebruikt duistere magie om skeletten op te roepen en vervloekingen uit te spreken.
• De Sorcerer, die terugkeert uit de eerste game en Diablo II, is een magiër dat vuur-, ijs- en bliksemmagie hanteert.
• De Rogue is terug uit de eerste game en is een snel bewegende strijder die afwisselt tussen melee-gevechten met blades of afstandsgevechten met een boog
• De Druid, die in Diablo II al te spelen was, kan van vorm veranderen tussen menselijke, weerwolf- en weerbeervormen, en bezit aard- en stormmagie.

Gameplay


In tegenstelling tot eerdere Diablo-games kun je de wereld van Sanctuary vrij verkennen. Terwijl je ronddwaalt, kom je vijf zones tegen die totaal van elkaar verschillen: Kehjistan is een woestijngebied, Scosglen is een bosrijk gebied, Fractured Peaks is een besneeuwd gebied, de Dry Steppes is een meer bergachtig gebied en Hawezar is het moerassig deel van deze open wereld. En met een wereld die zo groot is, is het belangrijk om een manier te hebben om je te verplaatsen, dus naast waypoints en townportals zijn er nu ook mounts beschikbaar.

Diablo 4 heeft ook verschillende nieuwe mechanica geīmplementeerd. Als het op het uiterlijk van je personage aankomt, keert Transmogrification terug na te zijn geīntroduceerd in Diablo III's Reaper of Souls-uitbreiding en heeft het een aantal belangrijke verbeteringen ondergaan, waardoor je stukken pantser die je vindt kunt mixen en matchen met aangepaste kleuropties.

Je personage, en elke klasse, heeft ook de mogelijkheid om te Evaden en gezondheidsdrankjes hebben ook enkele veranderingen ondergaan. Nu heb je slechts een bepaalde hoeveelheid en je kunt de kracht ervan vergroten door de juiste middelen te oogsten en te leveren zodat je deze kunt upgraden.

De Codex of Power is een andere belangrijke nieuwe gameplay-functie in Diablo 4. Dit systeem geeft spelers meer controle over hun builds. Met de hulp van een crafter kun je Aspects toepassen, dit zijn legendarische krachten die na voltooiing worden verzameld in missies en dungeons, om skills te veranderen en nieuwe krachten uit te rusten voor een bepaalde klasse. Er is ook het Renown-systeem, dat vergelijkbaar is met XP die je kunt verdienen terwijl je in de wereld speelt, maar het komt ook ten goede aan alle personages die je op een realm maakt, zodat ze bijvoorbeeld meer skillpoints krijgen en potions kunnen dragen.

Maar de nieuwe mechanica richten zich niet alleen op je personage. Het Diablo 4-team heeft ook verbeteringen aangebracht in de multiplayermogelijkheden waarmee je tijdens evenementen andere spelers of wereldbazen kunt tegenkomen. Er is wel een limiet aan het aantal mensen dat je tegelijkertijd kunt zien. Ze willen dat de game nog steeds als een desolate plek is, zodat het niet meteen te druk aanvoelt.

Teamspeak 3 server:
IP: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om FOK! tag bij MrManuel ;)

Teamspeak van ClapClapYourHands
IP kthnxbai.info:9987

-- handige shit --


  Moderator donderdag 10 augustus 2023 @ 12:05:49 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210235856
FEEL THE GRIND
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_210235943
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210236783
Bijzonder dat men ineens zo verbaast lijkt dat je er gegrind dient te worden?

Zou het wel goed zijn geweest als je naar lvl 100 kon vliegen en dat daarna de grind begon? Voor mij begint de grind op het moment dat je WT4 unlocked en dat is prima wat mij betreft of begrijp ik het geklaag verkeerd?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_210237151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:34 schreef Tim_G het volgende:
Bijzonder dat men ineens zo verbaast lijkt dat je er gegrind dient te worden?

Zou het wel goed zijn geweest als je naar lvl 100 kon vliegen en dat daarna de grind begon? Voor mij begint de grind op het moment dat je WT4 unlocked en dat is prima wat mij betreft of begrijp ik het geklaag verkeerd?
Beetje grind hoort er altijd bij, maar veel mensen werken en zo, die willen dan in de avond beetje spelen. Je moet er dan wel voor zorgen dat het voor die mensen ook leuk is. Ik heb nooit wat tegen grinden gehad, zolang low level content ook leuk is. Ik weet niet of Diablo dat doet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2023 14:12:23 ]
pi_210237201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Beetje grind hoort er altijd bij, maar veel mensen werken en zo, die willen dan in de avond beetje spelen. Je moet er dan wel voor zorgen dat het voor die mensen ook leuk is. Ik heb nooit wat tegen grinden gehad, zolang low level content ook leuk is. Ik weet niet of Diablo dat doet.
Ik werk 40 uur per week, heb 3 kinderen, ik sport, ik heb nog andere hobby's buiten huis maar een spelletje spelen is ook een hobby die je vrij gemakkelijk dagelijks een uurtje kunt oppakken. Ik ben niet na week lvl 100 maar ik vermaak me prima.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_210237253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Jimbo het volgende:
FEEL THE GRIND
Kwam net een "Jimbo" in-game tegen - was jij het?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 16:52:19 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_210238700
Ik heb inmiddels 4 dezelfde unique chest pieces. Die insatiable fury. Nog geen helm of staf ofzo gezien als
Unique
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator donderdag 10 augustus 2023 @ 19:09:33 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210239925
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:15 schreef Leatherneck het volgende:

[..]
Kwam net een "Jimbo" in-game tegen - was jij het?
Kleine kans, zeker gezien mensen tegenkomen al een wonder is, laat staan een van de vele jimbos....maar hey voor het goede verhaal; ja dat was ik man 8-)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_210240096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Kleine kans, zeker gezien mensen tegenkomen al een wonder is, laat staan een van de vele jimbos....maar hey voor het goede verhaal; ja dat was ik man 8-)
No man's sky flashbacks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2023 19:20:49 ]
pi_210258597
Ik heb dus nu geen sideguests meer en moet er nog in iedere regio 15 ofzo...hoe krijg ik ze allemaal te zien of hoe kan ik ze vinden?
Vici, Vidi, Veni!
pi_210263685
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb dus nu geen sideguests meer en moet er nog in iedere regio 15 ofzo...hoe krijg ik ze allemaal te zien of hoe kan ik ze vinden?
Droppen van mobs of uit dingen loot.
pi_210278199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb dus nu geen sideguests meer en moet er nog in iedere regio 15 ofzo...hoe krijg ik ze allemaal te zien of hoe kan ik ze vinden?
powerpyx heeft een lijstje per gebied waar je ze kunt vinden. Sommige zijn irritant, want het is rng, een specifieke monstertype dropt bv een item, maar ja, dat kan bij het eerste monster zijn of bij monster #500 die je sloopt. Uit eigen ervaring, omdat ik de eerste drie regionen compleet had gedaan tijdens pre-season: het valt op zich mee, soms moet je 10 minuten op een monster focussen. Andere items droppen weer van resource nodes, weer andere van corpses die her en der liggen. Er is een reden dat ik me niet druk maak om die quests dit seizoen :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210278201
Dit weekend wat pvp gedaan om iig de 10k aan cleansed orbs (or whatever) voor het seizoen te hebben. Het viel mee, 1x compleet aan gort gegaan door een cheese necro, daarna ging men die gast te lijf en kon ik rustig cleansen aan de andere kant van de map :7 Ik heb nog geen pvp build, misschien dat ik dat nog eens ga proberen als ik klaar genoeg ben met mijn rogue en mijn Uber Lilith aspiraties.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210278318
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:01 schreef Pheno het volgende:

[..]
powerpyx heeft een lijstje per gebied waar je ze kunt vinden. Sommige zijn irritant, want het is rng, een specifieke monstertype dropt bv een item, maar ja, dat kan bij het eerste monster zijn of bij monster #500 die je sloopt. Uit eigen ervaring, omdat ik de eerste drie regionen compleet had gedaan tijdens pre-season: het valt op zich mee, soms moet je 10 minuten op een monster focussen. Andere items droppen weer van resource nodes, weer andere van corpses die her en der liggen. Er is een reden dat ik me niet druk maak om die quests dit seizoen :D
Thanks...ik wil gewoon 1x alles gedaan hebben...maar over de sidequests ben ik wel aan het twijfelen, omdat ik niet kan achterhalen wat ik wel en niet heb gedaan. Dan ben ik straks 10 minuten aan het monster farmen, terwijl ik de quest al gedaan heb, zonder dat ik het weet
Vici, Vidi, Veni!
pi_210278421
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Thanks...ik wil gewoon 1x alles gedaan hebben...maar over de sidequests ben ik wel aan het twijfelen, omdat ik niet kan achterhalen wat ik wel en niet heb gedaan. Dan ben ik straks 10 minuten aan het monster farmen, terwijl ik de quest al gedaan heb, zonder dat ik het weet
Ja, raar dat er geen quest log is. Ze hoeven alleen maar een kopje: quests done is de quest tab te stoppen :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210278588
Er missen wel meer qol dingetjes. :')
pi_210278645
Keek vanochtend naar een video van Blizzard waarin wat devvers de game aan het spelen waren. Die mensen hebben de game nooit aangeraakt of zo. Het waren level designers, maar dan nog. Lullig dat die mensen nu persoonlijk compleet afgefakkeld worden, want iedereen nog steeds boos, dit dat. Maar het laat wel zien dat de mensen die beslissingen kunnen nemen ver van de game staan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210278828
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:59 schreef Pheno het volgende:
Keek vanochtend naar een video van Blizzard waarin wat devvers de game aan het spelen waren. Die mensen hebben de game nooit aangeraakt of zo. Het waren level designers, maar dan nog. Lullig dat die mensen nu persoonlijk compleet afgefakkeld worden, want iedereen nog steeds boos, dit dat. Maar het laat wel zien dat de mensen die beslissingen kunnen nemen ver van de game staan.
Dat is een tendens die je veelal terugziet in de tripple A industrie. Het verklaard ook waarom indie games het zo goed doen. Kleinere teams waarbij men visie heeft. Tripple A games hebben geen visie. De Ubisoft openworld template is bijvoorbeeld om van te kotsen. AC, Far Cry en watchdogs. Allemaal dezelfde saaie openworld mechanics.
pi_210279072
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 09:16 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Dat is een tendens die je veelal terugziet in de tripple A industrie. Het verklaard ook waarom indie games het zo goed doen. Kleinere teams waarbij men visie heeft. Tripple A games hebben geen visie. De Ubisoft openworld template is bijvoorbeeld om van te kotsen. AC, Far Cry en watchdogs. Allemaal dezelfde saaie openworld mechanics.
Nou ja, er is wel een visie, maar die creëren ze op het moment dat gameplay x populair is, vijf of meer jaar voor release. Of "we hebben engine y, die voldoet prima voor een open wereld, laten we dat hergebruiken". Tijden en smaken veranderen in de tussentijd. Ze kunnen door hun teamgrootte ook minder snel schakelen om veranderingen door te voeren. Ook alltijd leuk: zo'n open beta playtest waarbij staat dat ze de feedback gaan gebruiken. Een maand voor release. Er gaat niets mee gebeuren, het is een marketingding. Dat is het voordeel van indies: kleine teams, 'simpelere' games dus sneller klaar (behalve Silksong).

Je ziet het ook in films: bv Marvel/Disney poept te veel hetzelfde uit, want ja, management zag dat de eerste saga een groot succes was dus meer van dat, en sneller. Dat is dan de visie: geld :') En dan krijg je tig films en tig series op Disney+, Secret Invasion is gewoon complete prut, wat nou een "wie is er Skrull en wie niet", ze zeggen je het al ruim van te voren wie er allemaal een alien is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210279184
Maar alsnog vermaak ik me met D4 hoor. Level 87 nu, twisted Blade is iig nice, zeker in combinatie met die hearts die kunnen droppen. Barber is OP, en die taunt op mijn traps zijn superhandig, het scheelt als je zelf niet gemept wordt maar mijn shadow die in de trap staat :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 14 augustus 2023 @ 10:10:35 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_210279414
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:59 schreef Pheno het volgende:
Keek vanochtend naar een video van Blizzard waarin wat devvers de game aan het spelen waren. Die mensen hebben de game nooit aangeraakt of zo. Het waren level designers, maar dan nog. Lullig dat die mensen nu persoonlijk compleet afgefakkeld worden, want iedereen nog steeds boos, dit dat. Maar het laat wel zien dat de mensen die beslissingen kunnen nemen ver van de game staan.
Dat filmpje was wel echt beschamend hoor :') maarja als je de lgbtq tax moet halen en 2 random devs neerzet die er niks van snappen en er niks van kunnen maar gewoon daar neer worden gezet omdat ze geen doorsnee white guy zijn maar dus van die lgbtq figuren dan ja... krijg je dit soort shit, wat je ook ziet in de filmindustrie etc.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_210279537
Ben nog steeds blij deze game verkocht te hebben met naar een paar euro verlies. Had een level 50 necro en de rest op minimaal level 25. Trok me niet echt.
pi_210279661
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:23 schreef streamjohan het volgende:
Ben nog steeds blij deze game verkocht te hebben met naar een paar euro verlies. Had een level 50 necro en de rest op minimaal level 25. Trok me niet echt.
Ben blij dat jij nog steeds blij bent en het hier even meldt....anders was ik niet zo blij geweest als ik nu ben...
Vici, Vidi, Veni!
pi_210279677
Ik vermaak me nog prima al voelt m’n minion necro als een verkeerde keus. :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 augustus 2023 @ 10:51:33 #26
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210279737
Eindelijk m'n Necro op lvl50. :')
Duurt ff maar dan heb je ook wat. :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210279851
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ben blij dat jij nog steeds blij bent en het hier even meldt....anders was ik niet zo blij geweest als ik nu ben...
Graag gedaan.
pi_210281029
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:41 schreef Document1 het volgende:
Ik vermaak me nog prima al voelt m’n minion necro als een verkeerde keus. :')
Oh, ik ook hoor. Level 87 rogue blijft braaf monsters level 92+ neermaaien in nm dungeons. Heb nu wel alle uniques die ik wilde, dat is wel erg fijn, maar ik ben nog op jacht naar betere ringen. En ondertussen ook al wat 'perfect' aspects gevonden, dus het gaat de goede kant op. Ik overleefde zelfs pvp en heb die season pass challenge van 10k cleansed whatever. Het is eigenlijk helemaal niet zo veel, maar er zitten genoeg campers te wachten op je :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 16:44:16 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_210283584
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:41 schreef Document1 het volgende:
Ik vermaak me nog prima al voelt m’n minion necro als een verkeerde keus. :')
Ik was ook verder gegaan met necromancer met minions na mij Druid waar ik geen vooruitgang in zag, op level 50 overgestapt naar blood lance en dat scheelt echt een hoop qua damage (en tijd, want de skeletons steeds resurracten schoot ook niet op).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210283742
quote:
99s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:44 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik was ook verder gegaan met necromancer met minions na mij Druid waar ik geen vooruitgang in zag, op level 50 overgestapt naar blood lance en dat scheelt echt een hoop qua damage (en tijd, want de skeletons steeds resurracten schoot ook niet op).
Ze gaan bij mij niet dood heb best veel + minion health maar voor er iets kapot is joh. Duurt echt te lang zelfs met die hearth die damage upped. Blijkbaar heb je toch echt de mendl ring nodig.
  Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 17:19:19 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_210283958
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:58 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ze gaan bij mij niet dood heb best veel + minion health maar voor er iets kapot is joh. Duurt echt te lang zelfs met die hearth die damage upped. Blijkbaar heb je toch echt de mendl ring nodig.
ah bij mij gingen ze steeds dood :D En die ring wil ik ook idd. En ik ben weer op het punt dat ik nul upgrades krijg. Meeste is zelfs 100 ilevel lager :') Snap er niets van. Doe NM dungeons level 8 nu maar niks krijg ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 14-08-2023 22:00:08 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210287467
En dat was ‘de moeilijkste versie’ van de season boss. Pussy. Nog 4 season achievements te gaan:
- 13/15 world bosses
- Uber lilly
- Level 100
- Nm dungeon level 43 ( gewoon te lui om te doen :D)

En dan zie ik wel wat ik doe, misschien wat ingame achievements hunten . Ik moet nog steeds zoveel whispers inruilen bij die boom. Maar ik vind die zooi zo saai om te doen en er komt daadwerkelijk nooit wat goeds uit die crates.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210287673
Hoe is de season pass eigenlijk? Hoe hard moet je ervoor grinden stel speel 8 uurtjes in de week. Kom ik er dan?
pi_210289195
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe is de season pass eigenlijk? Hoe hard moet je ervoor grinden stel speel 8 uurtjes in de week. Kom ik er dan?
Ik was er best snel, ik had eigenlijk amper door wat er gebeurde en toen was ik al op de helft.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_210289199
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:59 schreef Pheno het volgende:
En dat was ‘de moeilijkste versie’ van de season boss. Pussy. Nog 4 season achievements te gaan:
- 13/15 world bosses
- Uber lilly
- Level 100
- Nm dungeon level 43 ( gewoon te lui om te doen :D)

En dan zie ik wel wat ik doe, misschien wat ingame achievements hunten . Ik moet nog steeds zoveel whispers inruilen bij die boom. Maar ik vind die zooi zo saai om te doen en er komt daadwerkelijk nooit wat goeds uit die crates.
15 x de worldboss word wel een dingetje, ik heb pas 3 x het event mee kunnen pakken. Legion events wel regelmatig maar de worldboss........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_210289457
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe is de season pass eigenlijk? Hoe hard moet je ervoor grinden stel speel 8 uurtjes in de week. Kom ik er dan?
Stelt geen reet voor. Tenminste, om de season pass progress vrij te spelen. Het zat in de ultimate edition, dus toch maar gebruikt. Geen idee of ik seizoen 2 ga spelen namelijk :D

De challenges vallen ook mee, maar er zijn er twee die grind vragen: char naar lvl100 en Uber Lilith.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:58:42 #37
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210291720
Season pass hadden ze sowieso wel wat meer mee mogen doen :')

Soms kreeg je die 'Hiep hoi je hebt een nieuw lvl unlocked' in je scherm, prima. Maar nu op lvl 72 had ik alles al unlocked zonder dat ik t wist. Het is dat ik even op U drukte en zag dat ik niets meer kon doen :')

Zelfs mn 4 gratis amazon unlocks niet aan hoeven raken.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:57:29 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_210294427
Ik wil nog even een uurtje of langer gaan zitten om alle altars of Lilith te pakken. Maar daar moet ik dan echt even zin in hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210295289
Ik hoop dat ik die kut statues en renown nooit meer hoef te doen.
pi_210295633
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:36 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat ik die kut statues en renown nooit meer hoef te doen.
Statues niet meer, maar de renown is dan nog niet max
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:11:23 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210298580
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:36 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat ik die kut statues en renown nooit meer hoef te doen.
Ja leuk van ze om die statues te laten houden

Had ingelogd met al mn chars om ze te syncen, mooi dat ik 3/5e opnieuw mocht doen :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_210300458
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 22:11 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ja leuk van ze om die statues te laten houden

Had ingelogd met al mn chars om ze te syncen, mooi dat ik 3/5e opnieuw mocht doen :')
Las meer van die verhalen, gelukkig had ik op 1 char alle statues en hoefde ik daar alleen bij in te loggen. Ik had al zoiets van "het is blij, en ze verkloten toch alles, dus dan maar alles op 1 char doen" :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:54:17 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_210328738
Zojuist de Capstone tier III gesoloed op lvl 64 (op het eind was ik lvl 65)! Had niet gedacht dat het zou lukken maar ik dacht, ik probeer het gewoon en opeens was hij klaar _O_

Zonder dood te gaan ook nog :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210328986
Nice Karina!

Ik heb met hulp van Pheno ook capstone afgerond maar Tier 4 is nog te lastig voor mij, ga te snel dood. Nog wat levels nodig denk ik. (ook geen ancestral stuff)
pi_210329231
Level 90 ondertussen, ik heb de laatste season rewards nu ook (6 van de 8 is genoeg). Overigens alles verkocht van die cache, niet eens gegarandeerd itemlevel 800+ :')

Dus alleen level 100 en Uber Lilly nog te doen om het echt 100% af te krijgen :)

Ik merk alleen dat die gasten onder hun poten en die obelisken echt rete-pijn beginnen te doen. Was die resistance bug al gefixt?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210329237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nice Karina!

Ik heb met hulp van Pheno ook capstone afgerond maar Tier 4 is nog te lastig voor mij, ga te snel dood. Nog wat levels nodig denk ik. (ook geen ancestral stuff)
Tip wat ik deed: ik had nog wat strongholds niet gedaan, die zijn maar 3 levels hoger dan jezelf, maar wel de betere xp. En hobbel mee met de legion events.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:59:33 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_210329277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nice Karina!

Ik heb met hulp van Pheno ook capstone afgerond maar Tier 4 is nog te lastig voor mij, ga te snel dood. Nog wat levels nodig denk ik. (ook geen ancestral stuff)
Dankje, ik was zelf verbaasd :D Ik doe nu wat tier IV legion events voor gear en ga daarna weer naar III om dungeons te doen. En de strongholds zijn idd een goed idee, die heb ik ook allemaal gedaan. Ga zo de worldboss meedoen op tier IV dat zal wel lachen worden denk ik _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210335551
Season gedaan, Lilith gedaan, en nu nog beetje min-maxen I guess. Rogue aanmaken en verdergaan.

My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_210338638
Ik zag een Karina lopen tijdens een helltide
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:24:56 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210339065
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:46 schreef Pheno het volgende:
Ik zag een Karina lopen tijdens een helltide
goeie pets op de billen gegeven toch wel? :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')