quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:52 schreef Karina het volgende:
Gratis shit bij amazon prime gaming: https://gaming.amazon.com/home
De vertaling___
[..]
Schurk is zeker rogue? lol
En hoeveel spelen D2R dan nog?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:52 schreef Elan het volgende:
Bijna net zoveel mensen spelen inmiddels deel 3 als deel 4.
Wat een pareltje.
Blizzard is dood voor mij na dit fiasco.
Gelachen +1quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Vanmiddag vrij genomen begint seizoen pas vanavond om 7 uurfml
Sorry, ik moest ook lachen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Vanmiddag vrij genomen begint seizoen pas vanavond om 7 uurfml
Ik heb eternal tot lvl 56 gedaan met een necro. Toen seizoen 1 met een druid tot lvl 86 en nu begonnen met een rogue op seizoen 2. Tot nu toe lijkt het wel leuker, vind het weer leuk om met een nieuw karakter opnieuw te beginnen maar ik vermoed wel dat ik wederom ga stoppen rond lvl 60 ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sorry, ik moest ook lachen.
Maar begint het al een beetje ergens op te lijken? Ik was er na de initiële hype eigenlijk volledig op uitgekeken en heb er verder ook geen blik meer op geworpen.
666x3 koeien uitmoorden, +/-8 per minuut -> reloaden van game -> weer 8 -> reloaden. Blizzard dacht dat dat een leuk idee was of zoquote:
Dit seizoen is juist wel leuk met die vampiric powers.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb al maanden D4 niet meer gespeeldOok niet echt meer aan gedacht, zal wel weer aan slag gaan na kerst ergens denk ik.
Ik heb het ook nog niet aangeraakt. Komt vanzelf wel weer, maar nu even geen zin.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb al maanden D4 niet meer gespeeldOok niet echt meer aan gedacht, zal wel weer aan slag gaan na kerst ergens denk ik.
Zelfde hier hoor. Na launch een tijdje echt heel goed mee vermaakt, maar toen kwam de grind en daar haakte ik af.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |