Nee hoor is goed zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
@:Danaqui als je een andere TT wil pas ik het aan
Op basis van wat? Omdat het vorige week ook eli was op woensdag?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano denkt dat het geen verdienopdracht is
ach Marciano zit er de laatste tijd constant naast....... laat hij vandaag dan eens gelijk hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op basis van wat? Omdat het vorige week ook eli was op woensdag?
Dus hij loopt dadelijk met een rode bandada de loods in?!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano denkt dat het geen verdienopdracht is
Nope, die plezier krijg je niet, ze gaan pas na 9 augustus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, als Bern of Sasha exit gaan, make my day!
die wil ook nog wel ff genieten van de rust, vrijstelling hebbende.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
Mirthe keek wel erg verrast toen het alarm ging.
[ afbeelding ]
Ik duim met je meequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat zitten duimen, dat het een eliminatie is en dat 'iemand die net manager is' naar huis moet
ik noem geen naam hoor
kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef realkijkers het volgende:
Lijkt wel dat ze daar ook liever een eli hebben.
Ja, dat je een gave hebt...hoe mooi is dat..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef spapaars het volgende:
Goh, stel nominaties en Babs naar huis.
Kan ik beweren dat ik het al had voorspeld.
Babsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, ondanks ik geen notie heb wie bedoelt wordt...
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, ondanks ik geen notie heb wie bedoelt wordt...
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, dat je een gave hebt...hoe mooi is dat..
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:05 schreef Alocanda het volgende:
Bep eruit en dan eindelijk een keer een manager van de andere groep want dan heeft groep Ice niemand meer die nog geen manager is geweest.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja joh, ik maakte maar een grapje..
Is 9 van de 10 x als ze wachten op wat gaat komenquote:
ik snap datquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon geoorloofd een power nap van de Febo.
kwamen vandaag boodschappen binnen , morgen eten bij middeleeuwsfeestquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
Toch denk ik een verdienopdracht, ze hebben bijna niets meer te eten.
Weekmenu is dan ook niet ingevuld.
[ afbeelding ]
Er zijn geen signalen toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, als Bern of Sasha exit gaan, make my day!
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
kwamen vandaag boodschappen binnen , morgen eten bij middeleeuwsfeest
Marciano gooide er nog even uit: we zijn hier gewend om slecht te eten!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
Toch denk ik een verdienopdracht, ze hebben bijna niets meer te eten.
Weekmenu is dan ook niet ingevuld.
[ afbeelding ]
ja dat is zo, maar de sinalen gaan meer naar Wendy en Rupert en ik hoor niemand over Bern en Sasha eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Groep wordt kleiner dus iedereen kan de sjaak zijn.
Het eten was goed misschien niet zoveel maar goed te doen, het was niet naar Tiano zijn zin dat eten en dat is heel wat ansers.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano gooide er nog even uit: we zijn hier gewend om slecht te eten!!!!
sorry maar ergens vind ik dat schandalig, want zo slecht was het volgens anderen zeker niet
Dat is gewoon ridicuul. Alle pijlen zouden op hen moeten liggen nu. Wendy en Rupert zijn lege hulzen om op te schieten nu bovendien mogen die nog niet weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar de sinalen gaan meer naar Wendy en Rupert en ik hoor niemand over Bern en Sasha eigenlijk
oh dan heb ik iets gemist, waarom zouden die niet weg moeten? Wat is de tactiek dan? Ik dacht werkelijk dat ze zelf nog mogen kiezen, niemand heeft een vrijstelling, alleen Mirthequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon ridicuul. Alle pijlen zouden op hen moeten liggen nu. Wendy en Rupert zijn lege hulzen om op te schieten nu bovendien mogen die nog niet weg.
Maar echt dana,ik zie soms porties voorbijkomen waar ik 2 dagen van kan eten.En ze eten daar 2 keer warm per dag.Ik vind het echt bizar maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het eten was goed misschien niet zoveel maar goed te doen, het was niet naar Tiano zijn zin dat eten en dat is heel wat ansers.
dat hoopt een user hier maar al te graagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar de sinalen gaan meer naar Wendy en Rupert en ik hoor niemand over Bern en Sasha eigenlijk
Ik deel je meningquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt dana,ik zie soms porties voorbijkomen waar ik 2 dagen van kan eten.En ze eten daar 2 keer warm per dag.Ik vind het echt bizar maar dat is mijn bescheiden mening.
Denk dat velen het zouden willen dat Babs er uit gaat maar helaas zal dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:33 schreef Snensie het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Babs eruit moet maar dat gaat helaas niet gebeuren. Wendy zou mogen winnen van mij maar dat zijn er wel meer.
En breedte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
Wat een verschil in lengte hebben Bep en Marcia.
Ja, net Mini en Maxi...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
Niet spotten met kleine mensen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
HoecTiano zijn bandada omheeft het lijkt wel minimouse
Bep is 1.82 en Marciano 1.67quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
HoecTiano zijn bandada omheeft het lijkt wel minimouse
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het zou wel mooi zijn als ze niet meer elkaar mogen nomineren maar dat er spellen komen waar bij de verliezer naar huis moet. Of via een punten systeem. Meerdere spellen en na 4 spellen de laagste score naar huis.
Dat nomineren is eigenlijk oneerlijk. Vriendjes politiek zou niet langer mogen bepalen.
Dat komt nog wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het zou wel mooi zijn als ze niet meer elkaar mogen nomineren maar dat er spellen komen waarbij de verliezer naar huis moet. Of via een punten systeem. Meerdere spellen en na 4 spellen de laagste score naar huis.
Dat nomineren is eigenlijk oneerlijk. Vriendjes politiek zou niet langer mogen bepalen.
Als een bootwerker.quote:
weer mis!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Sta je dan...met je rode bandana....
denk eerder vrijdag , morgen middeleeuwsfeestquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:41 schreef danaqui het volgende:
Jammer verdien dus, morgen dan hopen op een Eli
Niets mee te maken!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk eerder vrijdag , morgen middeleeuwsfeest
ja precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef Wibehh het volgende:
ik zou op mijn beurt alles kapotgooien zodat er geen opdracht meer is
Een opdracht is een opdracht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja precies.
opzouten met zulke ...opdrachten.
Ja, gele kaart en 10.000 uit de pot, dat is leuk..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef Wibehh het volgende:
ik zou op mijn beurt alles kapotgooien zodat er geen opdracht meer is
Hij moet 5 seconden blijven staan als ik het goed hoordequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:46 schreef Deisyy het volgende:
Hebben ze 90 seconden om op te bouwen en moet de toren daarna 90 seconden blijven staan?
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
ahhhhhhhh Babette wilde zich als manager ook even laten horen
Erik staat klaar en ze zegt heel 'wijs' : Erik ben je rechts????
hallo........ hij is niet achterlijk!!! muts... bemoeial...
Ach het zal een soort van talisman voor hem zijn, zonder brengt hem ongeluk..Zulke dingen hebben sommige mensenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:45 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano heeft maar snel WEER zijn witte bandana om zijn nek gehangen..... tja ze zullen thuis toch eens zien dat je weer voor lul staat
Die bril snap ik wel, als het valt en het spat in je ogen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:50 schreef Yver73 het volgende:
Ziet er heel simpel uit. En dan zo’n domme bril op 🤣🤣
het gaat erom dat hij bij een eliminatie een rode bandana omdoet en bij een verdienopdracht een witte en de laatste maanden gokt hij telkens verkeerdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach het zal een soort van talisman voor hem zijn, zonder brengt hem ongeluk..Zulke dingen hebben sommige mensen
Safety firstquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:50 schreef Yver73 het volgende:
Ziet er heel simpel uit. En dan zo’n domme bril op 🤣🤣
Ze is wel rechts rechts hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
Zou dit Babette haar pols niet teveel belasten??! 😁
Denk het wel ja, misschien kan ze ontzien worden...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
Maar dan een hele slechtequote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
het gaat erom dat hij bij een eliminatie een rode bandana omdoet en bij een verdienopdracht een witte en de laatste maanden gokt hij telkens verkeerd
Ja, en dat zo in de finale maand mogen ze er wel iets meer van maken toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is te simpel voor woorden
13 cm hebben ze laatst gemetenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
Zinderende finalemaandquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat zo in de finale maand mogen ze er wel iets meer van maken toch?
Zonde van een best leuk serviesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:57 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
en gleed 1 sec later eraf
ja kan ook hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:57 schreef Yver73 het volgende:
Mirthe heeft toch te weinig focus voor dit
Dacht ik ook, maar wilde het niet zeggen, ivm woke...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Het is misschien toch zwaarder voor vrouwen?
Ik heb haar niet horen zeggen dat het niet aan haar ligtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef lojanda het volgende:
Mirthe gefaald en staat weer te brabbelen en te verzinnen dat het niet aan haar ligt.. bord te glad en alles is fragiel en wiebelig
ja segggquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar wilde het niet zeggen, ivm woke...![]()
Jij leest iets anders tussen de regels door?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen zeggen dat het niet aan haar ligt
Ik interpreteerde jouw woorden inderdaad verkeerdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij leest iets anders tussen de regels door?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe: hoe dat kan dat nou het is heel.fragiel de borden zijn glad ,mooie scg herken voor middeleeuws feest,scherven bre grn geluk.en snijwonden oja...hahaha
De meester zelf vond het te zwaar?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, zelfs Ice, onze 'zwaargewicht' faalt..
nee maar de manier waarop zij praat laat je toch echt denken dat ze excuses aan het verzinnen is/eroverheen aan het praten is dat het niet gelukt is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen zeggen dat het niet aan haar ligt
Het moet binnen 90 seconden, en tijdens het bouwen die schijf recht houden, dat is blijkbaar lastiger dan het lijkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? wat raar dat Mirthe en Isaac dit dus niet kunnen. Lijkt wel of ze te ongeduldig zijn.
Of zit er een tijdslimiet aan vast?
Maar goed. Boeien. Het gaat maar om eten.
Misschien is het geluk. Het is ook maar een momentopname.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien is de truc zorgvuldigheid. Elk bordje en kommetje precies boven elkaar.
Dat zou de reden kunnen zijn dat Erik dit kan.
Ik denk dat Jappie te klein is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch niet zo simpel als we dachten hier..![]()
Ik gok zomaar dat Japie het gaat redden...![]()
Oeps, bril te groot voor zijn kleine hoofdje.
En beentjesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano dekt zich alvast in door tegen Imadiddin te zeggen dat hij het ook moet kunnen pakken omdat hij lange armen heeft, net zoals Bern....... ja en daarmee zichzelf vast schoonpraten omdat hij korte armpjes heeft zeker.....!
🤣🤣quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef lojanda het volgende:
Jasper nu.. als dat maar goed gaat. Dat setje borden en schaaltjes weegt zwaarder dan hemzelf..
Dat dacht ik ook directquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano dekt zich alvast in door tegen Imadiddin te zeggen dat hij het ook moet kunnen pakken omdat hij lange armen heeft, net zoals Bern....... ja en daarmee zichzelf vast schoonpraten omdat hij korte armpjes heeft zeker.....!
Of ze kunnen écht nix meer die luie sodemietersquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch niet zo simpel als we dachten hier..![]()
Ik gok zomaar dat Japie het gaat redden...![]()
Oeps, bril te groot voor zijn kleine hoofdje.
En hij kan niet bij het bord waar alles opstaat.
O, echt, dus niet gered?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Applause.. viel om binnen de 5 sec
Er werd door de scheidsrechter toch meegeteld?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Applause.. viel om binnen de 5 sec
Ze mogen tussentijds corrigeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Sasha gaat even vertellen hoe het moet....
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owwwww, je bedoelde god ipv kat, nu pas door..
Ik heb net effe meegeteld, 6 sec toen liet Jappie de boel zelf afstorten, een beetje lulligquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd door de scheidsrechter toch meegeteld?
Zou ze naar de wc moetenquote:
Beetje streng wel, iets minder streng zou haar zeker niet misstaan, wat denk ik door haar wenkbrauwen en wimpers komt.quote:
wel te veel afstand gok ik zo. arm is gestrekt. Wiebelt al zonder borden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:18 schreef magnaal het volgende:
Ik denk echt dat Wendy het weer kan..
Dan heb je minder controle, maar volgens mij mag dat welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Zouden ze die paal niet iets dichterbij mogen vasthouden, volgens mij zou dit kunnen helpen.
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef Yver73 het volgende:
Oeoeoeoe zonde Wendy! Ze was ultra gefocust, heel goed 👍
Ik vind het geweldig, een tik op hun luie neuzen mag best. en er staat nog ¤847.000 openquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niet leuk om uit te lachen...
Ja? Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.
Ik denk dat je dat automatisch gaat doen want je wil er weer snel van af zijn en het is ook nog eens zwaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.
immi al geweest en failquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Babs, Bern, Immi en Sas toch.
Ima is al geweest en ook niet gehaaldquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Imie faalde bij het laatste kopjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |