Nee hoor is goed zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
@:Danaqui als je een andere TT wil pas ik het aan
Op basis van wat? Omdat het vorige week ook eli was op woensdag?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano denkt dat het geen verdienopdracht is
ach Marciano zit er de laatste tijd constant naast....... laat hij vandaag dan eens gelijk hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op basis van wat? Omdat het vorige week ook eli was op woensdag?
Dus hij loopt dadelijk met een rode bandada de loods in?!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano denkt dat het geen verdienopdracht is
Nope, die plezier krijg je niet, ze gaan pas na 9 augustus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, als Bern of Sasha exit gaan, make my day!
die wil ook nog wel ff genieten van de rust, vrijstelling hebbende.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
Mirthe keek wel erg verrast toen het alarm ging.
[ afbeelding ]
Ik duim met je meequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat zitten duimen, dat het een eliminatie is en dat 'iemand die net manager is' naar huis moet
ik noem geen naam hoor
kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef realkijkers het volgende:
Lijkt wel dat ze daar ook liever een eli hebben.
Ja, dat je een gave hebt...hoe mooi is dat..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef spapaars het volgende:
Goh, stel nominaties en Babs naar huis.
Kan ik beweren dat ik het al had voorspeld.
Babsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, ondanks ik geen notie heb wie bedoelt wordt...
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, ondanks ik geen notie heb wie bedoelt wordt...
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, dat je een gave hebt...hoe mooi is dat..
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:05 schreef Alocanda het volgende:
Bep eruit en dan eindelijk een keer een manager van de andere groep want dan heeft groep Ice niemand meer die nog geen manager is geweest.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja joh, ik maakte maar een grapje..
Is 9 van de 10 x als ze wachten op wat gaat komenquote:
ik snap datquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon geoorloofd een power nap van de Febo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |