ja kan ook hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:57 schreef Yver73 het volgende:
Mirthe heeft toch te weinig focus voor dit
Dacht ik ook, maar wilde het niet zeggen, ivm woke...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Het is misschien toch zwaarder voor vrouwen?
Ik heb haar niet horen zeggen dat het niet aan haar ligtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef lojanda het volgende:
Mirthe gefaald en staat weer te brabbelen en te verzinnen dat het niet aan haar ligt.. bord te glad en alles is fragiel en wiebelig
ja segggquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar wilde het niet zeggen, ivm woke...![]()
Jij leest iets anders tussen de regels door?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen zeggen dat het niet aan haar ligt
Ik interpreteerde jouw woorden inderdaad verkeerdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij leest iets anders tussen de regels door?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe: hoe dat kan dat nou het is heel.fragiel de borden zijn glad ,mooie scg herken voor middeleeuws feest,scherven bre grn geluk.en snijwonden oja...hahaha
De meester zelf vond het te zwaar?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, zelfs Ice, onze 'zwaargewicht' faalt..
nee maar de manier waarop zij praat laat je toch echt denken dat ze excuses aan het verzinnen is/eroverheen aan het praten is dat het niet gelukt is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen zeggen dat het niet aan haar ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |