Denk dat velen het zouden willen dat Babs er uit gaat maar helaas zal dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:33 schreef Snensie het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Babs eruit moet maar dat gaat helaas niet gebeuren. Wendy zou mogen winnen van mij maar dat zijn er wel meer.
En breedte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
Wat een verschil in lengte hebben Bep en Marcia.
Ja, net Mini en Maxi...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
Niet spotten met kleine mensen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
HoecTiano zijn bandada omheeft het lijkt wel minimouse
Bep is 1.82 en Marciano 1.67quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
HoecTiano zijn bandada omheeft het lijkt wel minimouse
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het zou wel mooi zijn als ze niet meer elkaar mogen nomineren maar dat er spellen komen waar bij de verliezer naar huis moet. Of via een punten systeem. Meerdere spellen en na 4 spellen de laagste score naar huis.
Dat nomineren is eigenlijk oneerlijk. Vriendjes politiek zou niet langer mogen bepalen.
Dat komt nog wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het zou wel mooi zijn als ze niet meer elkaar mogen nomineren maar dat er spellen komen waarbij de verliezer naar huis moet. Of via een punten systeem. Meerdere spellen en na 4 spellen de laagste score naar huis.
Dat nomineren is eigenlijk oneerlijk. Vriendjes politiek zou niet langer mogen bepalen.
Als een bootwerker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |