kwamen vandaag boodschappen binnen , morgen eten bij middeleeuwsfeestquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
Toch denk ik een verdienopdracht, ze hebben bijna niets meer te eten.
Weekmenu is dan ook niet ingevuld.
[ afbeelding ]
Er zijn geen signalen toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, als Bern of Sasha exit gaan, make my day!
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
kwamen vandaag boodschappen binnen , morgen eten bij middeleeuwsfeest
Marciano gooide er nog even uit: we zijn hier gewend om slecht te eten!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
Toch denk ik een verdienopdracht, ze hebben bijna niets meer te eten.
Weekmenu is dan ook niet ingevuld.
[ afbeelding ]
ja dat is zo, maar de sinalen gaan meer naar Wendy en Rupert en ik hoor niemand over Bern en Sasha eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Groep wordt kleiner dus iedereen kan de sjaak zijn.
Het eten was goed misschien niet zoveel maar goed te doen, het was niet naar Tiano zijn zin dat eten en dat is heel wat ansers.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano gooide er nog even uit: we zijn hier gewend om slecht te eten!!!!
sorry maar ergens vind ik dat schandalig, want zo slecht was het volgens anderen zeker niet
Dat is gewoon ridicuul. Alle pijlen zouden op hen moeten liggen nu. Wendy en Rupert zijn lege hulzen om op te schieten nu bovendien mogen die nog niet weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar de sinalen gaan meer naar Wendy en Rupert en ik hoor niemand over Bern en Sasha eigenlijk
oh dan heb ik iets gemist, waarom zouden die niet weg moeten? Wat is de tactiek dan? Ik dacht werkelijk dat ze zelf nog mogen kiezen, niemand heeft een vrijstelling, alleen Mirthequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon ridicuul. Alle pijlen zouden op hen moeten liggen nu. Wendy en Rupert zijn lege hulzen om op te schieten nu bovendien mogen die nog niet weg.
Maar echt dana,ik zie soms porties voorbijkomen waar ik 2 dagen van kan eten.En ze eten daar 2 keer warm per dag.Ik vind het echt bizar maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het eten was goed misschien niet zoveel maar goed te doen, het was niet naar Tiano zijn zin dat eten en dat is heel wat ansers.
dat hoopt een user hier maar al te graagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar de sinalen gaan meer naar Wendy en Rupert en ik hoor niemand over Bern en Sasha eigenlijk
Ik deel je meningquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt dana,ik zie soms porties voorbijkomen waar ik 2 dagen van kan eten.En ze eten daar 2 keer warm per dag.Ik vind het echt bizar maar dat is mijn bescheiden mening.
Denk dat velen het zouden willen dat Babs er uit gaat maar helaas zal dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:33 schreef Snensie het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Babs eruit moet maar dat gaat helaas niet gebeuren. Wendy zou mogen winnen van mij maar dat zijn er wel meer.
En breedte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
Wat een verschil in lengte hebben Bep en Marcia.
Ja, net Mini en Maxi...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
Niet spotten met kleine mensen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
HoecTiano zijn bandada omheeft het lijkt wel minimouse
Bep is 1.82 en Marciano 1.67quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
HoecTiano zijn bandada omheeft het lijkt wel minimouse
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het zou wel mooi zijn als ze niet meer elkaar mogen nomineren maar dat er spellen komen waar bij de verliezer naar huis moet. Of via een punten systeem. Meerdere spellen en na 4 spellen de laagste score naar huis.
Dat nomineren is eigenlijk oneerlijk. Vriendjes politiek zou niet langer mogen bepalen.
Dat komt nog wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Het zou wel mooi zijn als ze niet meer elkaar mogen nomineren maar dat er spellen komen waarbij de verliezer naar huis moet. Of via een punten systeem. Meerdere spellen en na 4 spellen de laagste score naar huis.
Dat nomineren is eigenlijk oneerlijk. Vriendjes politiek zou niet langer mogen bepalen.
Als een bootwerker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |