Het moet binnen 90 seconden, en tijdens het bouwen die schijf recht houden, dat is blijkbaar lastiger dan het lijkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? wat raar dat Mirthe en Isaac dit dus niet kunnen. Lijkt wel of ze te ongeduldig zijn.
Of zit er een tijdslimiet aan vast?
Maar goed. Boeien. Het gaat maar om eten.
Misschien is het geluk. Het is ook maar een momentopname.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien is de truc zorgvuldigheid. Elk bordje en kommetje precies boven elkaar.
Dat zou de reden kunnen zijn dat Erik dit kan.
Ik denk dat Jappie te klein is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch niet zo simpel als we dachten hier..![]()
Ik gok zomaar dat Japie het gaat redden...![]()
Oeps, bril te groot voor zijn kleine hoofdje.
En beentjesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano dekt zich alvast in door tegen Imadiddin te zeggen dat hij het ook moet kunnen pakken omdat hij lange armen heeft, net zoals Bern....... ja en daarmee zichzelf vast schoonpraten omdat hij korte armpjes heeft zeker.....!
🤣🤣quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef lojanda het volgende:
Jasper nu.. als dat maar goed gaat. Dat setje borden en schaaltjes weegt zwaarder dan hemzelf..
Dat dacht ik ook directquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano dekt zich alvast in door tegen Imadiddin te zeggen dat hij het ook moet kunnen pakken omdat hij lange armen heeft, net zoals Bern....... ja en daarmee zichzelf vast schoonpraten omdat hij korte armpjes heeft zeker.....!
Of ze kunnen écht nix meer die luie sodemietersquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch niet zo simpel als we dachten hier..![]()
Ik gok zomaar dat Japie het gaat redden...![]()
Oeps, bril te groot voor zijn kleine hoofdje.
En hij kan niet bij het bord waar alles opstaat.
O, echt, dus niet gered?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Applause.. viel om binnen de 5 sec
Er werd door de scheidsrechter toch meegeteld?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Applause.. viel om binnen de 5 sec
Ze mogen tussentijds corrigeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Sasha gaat even vertellen hoe het moet....
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owwwww, je bedoelde god ipv kat, nu pas door..
Ik heb net effe meegeteld, 6 sec toen liet Jappie de boel zelf afstorten, een beetje lulligquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd door de scheidsrechter toch meegeteld?
Zou ze naar de wc moetenquote:
Beetje streng wel, iets minder streng zou haar zeker niet misstaan, wat denk ik door haar wenkbrauwen en wimpers komt.quote:
wel te veel afstand gok ik zo. arm is gestrekt. Wiebelt al zonder borden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:18 schreef magnaal het volgende:
Ik denk echt dat Wendy het weer kan..
Dan heb je minder controle, maar volgens mij mag dat welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Zouden ze die paal niet iets dichterbij mogen vasthouden, volgens mij zou dit kunnen helpen.
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef Yver73 het volgende:
Oeoeoeoe zonde Wendy! Ze was ultra gefocust, heel goed 👍
Ik vind het geweldig, een tik op hun luie neuzen mag best. en er staat nog ¤847.000 openquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niet leuk om uit te lachen...
Ja? Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.
Ik denk dat je dat automatisch gaat doen want je wil er weer snel van af zijn en het is ook nog eens zwaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze ging veeel te snel. Had heel veel tijd over.
immi al geweest en failquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Babs, Bern, Immi en Sas toch.
Ima is al geweest en ook niet gehaaldquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Imie faalde bij het laatste kopjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |