Ik had toen 3 schermen.1 voor BB ,splitscreen voor JVJL en 1 voor FOK! en de rest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha dan raak ik in de warrios... niet best..
Wat had ze? Kon het niet horen en lezen? 1605?quote:
1605 iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat had ze? Kon het niet horen en lezen? 1605?
Neujj inderdaad, hij heeft al zoveel praatjes...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop het, zo geen zin dat hij weer een beetje het 'mannetje' gaat lopen uithangen..
ok . hoop geen myrthe , ze heeft al een vrijstelling gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, heel dichtbij wat ik begreep, maar als ik zo lees is Mirthe nog dichterbij.
oja babette klopt dacht dat het daarom gingquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij 1605 en Babette 1650
Echt.... poe hejj...nee niks voor mij..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had toen 3 schermen.1 voor BB ,splitscreen voor JVJL en 1 voor FOK! en de rest.
Mirthe gun ik het ookquote:
1683 dacht ikquote:
Dan heeft Babette gewonnen helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1683 dacht ik
De deelnemers hebben de volgende hoogte doorgegeven
• Imadiddin -4321
• Rupert 4179
• Erik 1231
• Bern 1683
• Sasha 796
• Jasper 2180
• Mirthe 1605
• Wendy 1373,3
• Babette 1650
• Marciano 1081
• Isaak 1280
Daar hoort Mirthe ook bij maar liever zij dan dat het Bern Sasha of Jasper is..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als de kliek Bern/Sasha maar niet is.
Welverdiend, na een nachtelijke studie van de 3D torens.quote:
Ze heeft hem dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Graag...ah ik ben morgen jarug, please...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dat heeft ze goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Welverdiend, na een nachtelijke studie van de 3D torens.
Mirithe zat er het dichtste bijquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft hem dus.Ik ben blij!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoopte op Babettequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:36 schreef lojanda het volgende:
Nou mooi dat het Mirthe is![]()
Voor de tweede eer een vrijstelling, goed gedaan hoor
Super!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Yeah Mirthe, you go girlMooi dat ze weer van Babette gewonnen heeft.
Denk het ook, maar nu is de vrijstelling wel uit handen van Babette en Marcianoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:37 schreef Thorelf het volgende:
Jammer,maar ze heeft hem waarschijnlijk toch nog niet nodig!
Dat denk ik dus ook.. eigenlijk al van het begin. Ze speelt het gewoon ook heel slimquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daarom gaat Mirthe dit winnen, Beauty and Brains ......![]()
![]()
Absoluut verdiend. Meest spontane bewoner daarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Welverdiend, na een nachtelijke studie van de 3D torens.
Zat ik redelijk in de buurt met mijn 1 meter verschil.quote:
Dat had je al gemeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat het Babette niet is geworden
Zij kan beter winnen dat ze geëlimineerd is, heeft de regie ook wat meer rustquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Daar zit je ook echt op te wachten dat iemand dat dan zegtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef Was-beer het volgende:
Sasha tegen een balende Bern: je hebt het hartstikke goed gedaan! Alleen iemand anders was beter
Woehoeequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Yeah Mirthe, you go girlMooi dat ze weer van Babette gewonnen heeft.
Mooi he, voor een tweede keerquote:
Ik ben dan weer blij dat ze niet gewonnen heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Één van de weinige personen, die bij zichzelf is geblevenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben dan weer blij dat ze niet gewonnen heeft
Dat vind ik ook vervelend worden, dat Sasha Bern steeds troost. Wanneer wordt hij een grote jongenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef Was-beer het volgende:
Sasha tegen een balende Bern: je hebt het hartstikke goed gedaan! Alleen iemand anders was beter
Nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vervelend worden, dat Sasha Bern steeds troost. Wanneer wordt hij een grote jongen
Daar had zij nooit tijd voor want het bleef altijd maar doorkleppen ....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:46 schreef Harry het volgende:
Babette vindt het oneerlijk dat degene die uit het aanwezige boek geleerd heeft nu meer weet.
Hebben we er meer dan éénquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef mootie het volgende:
Bep: Mirthe weet alles van die wereldbollen enzo.
Waar komt deze lijst vandaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Top 5 voor de finale week:
1. Isaac
2. Wendy
3.Mirthe
4.Erik
5.Rupert
De intense afgunst van Babettequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette: Ik dacht het zal toch niet zo zijn he, want alle camera's gingen naar Wendy.. erhm Mirthe en Wendy.
Verder blijft ze maar doorratelen.
wat een vies , vuil smerig stuk vreten is die bepquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette: Ik dacht het zal toch niet zo zijn he, want alle camera's gingen naar Wendy.. erhm Mirthe en Wendy.
Verder blijft ze maar doorratelen.
Ik moest lachen toen ze dit zei. Maar zij klets, stookt en roddelt veel lieverquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Niet zeiken Bep, ze vindt het nu niet eerlijk dat sommige mensen meer de boeken hebben bestudeerd.
Had jij ook kunnen doen.
het lult maar en het lult maar en het lult maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had zij nooit tijd voor want het bleef altijd maar doorkleppen ....
Okquote:
Denk het ook,al is Rupert inwisselbaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Top 5 voor de finale week:
1. Isaac
2. Wendy
3.Mirthe
4.Erik
5.Rupert
Bep en lezen, die heeft nog geen tijd om haar eigen horoscoop te lezenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
het lult maar en het lult maar en het lult maar
Hoe ze klinkt, klinkt voor mij als muziek in mijn orenquote:
Ik zie Rupert zelf niet in de top 5 zitten, maar we zullen zien. Als Mirthe het maar wintquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het ook,al is Rupert inwisselbaar.
Het makkelijkst om te zegen als je de vrijstelling niet hebt gehaald "Dquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik vind het leuk om te halen, maar het boeit mij oprecht niet.
Nooit.. Sasha is de man in die relatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vervelend worden, dat Sasha Bern steeds troost. Wanneer wordt hij een grote jongen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke lunch:
Bern spaghetti met stukjes frikandel
Sasha, hetzelfde en dan met ketchup er door
Ik kan hier een tegel van maken...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:54 schreef Harry het volgende:
Mirthe : mijn hele leven is een schatting.
Wendy: hoezo?
Mirthe: ik leef nooit precies......
"Mijn hele leven is een schatting"quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hier een tegel van maken...
Gangsta proatquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette noemt Maricano de hele tijd g( i )
Hij wil Mirthe even de les lezen nadat hij verloren heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:56 schreef Judiwi het volgende:
Eric denkt ook dat hij alles weet. Hoogste gebouw van Rotterdam , Nationale Nederlanden.
Dat heb ik nou niet bepaald bij Babette....het is een kindvrouwtje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette noemt Maricano de hele tijd g( i )
quote:
Was het ooit, ik werkte er toen op de 42ste verdieping, prachtig uitzicht..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:56 schreef Judiwi het volgende:
Eric denkt ook dat hij alles weet. Hoogste gebouw van Rotterdam , Nationale Nederlanden.
Dat kan ik me echt niet voorstellen.. ik begreep dat ze op Rupert ging net als de rest van haar groep.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:58 schreef Thorelf het volgende:
ik las op FB dat mirthe op wendy gaat stemmen...heeft iemand hier dat ook gehoord?
Zalmhaven is volgens mij nog hoger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Was het ooit, ik werkte er toen op de 42ste verdieping, prachtig uitzicht..![]()
Inmiddels is de Zalmhaven toren met 200 meter het hoogste gebouw van Rotterdam.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zalmhaven is volgens mij nog hoger.
Mij ontgaat waarom ze het over wereldbollen hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef mootie het volgende:
Bep: Mirthe weet alles van die wereldbollen enzo.
We noemen Sasha vaak de energie zuiger, of energie vampier (what we do in the shadows).quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zit je ook echt op te wachten dat iemand dat dan zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt ja, Google zegt 215 meter..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zalmhaven is volgens mij nog hoger.
Ze beseft niet wat ze moet lezen voor een universitaire studie psychologie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu vind Babette het oneerlijk, dat er personen zijn, die iets meer in het boek gekeken hebben. Tja Babette, dan moet je minder lullen en meer gaan lezen. Heerlijk hoe zuur ze is
Babette floepte dat eruit, toen ze met Marciano in gesprek was over de proef. Mirthe weet veel over wereldbollen enzo was haar opmerking. Ze bedoelde natuurlijk, dat Mirthe veel weet over het wel en wee gebeurt op onze aardbol.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mij ontgaat waarom ze het over wereldbollen hebben
Babette moet je in een buurtkroeg achter de bar plaatsen, dan heb je een goede omzet aan het eind van de maandquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:15 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze heeft niet wat ze moet lezen voor een universitaire studie psychologie.
Zelfs de Loi versie zal te veel tekst zijn.
Of iedereen loopt gillend de deur uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette moet je in een buurtkroeg achter de bar plaatsen, dan heb je een goede omzet aan het eind van de maand
na een jaar van je leven gezien te hebben wel ja....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of iedereen loopt gillend de deur uit.
25 augustus, maar denk zelfs een week of misschien een paar dagen eerder al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
17 uur krijgen we de einddatum te horen zegt Mirthe
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nooit.. Sasha is de man in die relatie
Hij heeft mooi wel verloren, ja...(we hebben het er niet meer over Erik, zeurpiet)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:56 schreef Judiwi het volgende:
Babette zuipt zelf de winst opquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette moet je in een buurtkroeg achter de bar plaatsen, dan heb je een goede omzet aan het eind van de maand
wanneer is de volgende eli?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
25 augustus, maar denk zelfs een week of misschien een paar dagen eerder al.
Ja maar, Mirthe wist toch bij benadering hoe hoog die gebouwen waren? Hoezo heeft Babette het dan over wereldbollen? Was dat om te verklaren, waarom Mirthe gewonnen zou hebben? En dat studeert...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette floepte dat eruit, toen ze met Marciano in gesprek was over de proef. Mirthe weet veel over wereldbollen enzo was haar opmerking. Ze bedoelde natuurlijk, dat Mirthe veel weet over het wel en wee gebeurt op onze aardbol.
25 augustus is de laatste tv dag, misschien een paar dagen eerder of misschien toch een echte livequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
25 augustus, maar denk zelfs een week of misschien een paar dagen eerder al.
Babette had het over een top 10, hoeveel zitten er nu nog in? Geen idee, maar dat zegt misschien wat over wanneer..quote:
Dat weten we nooit van te voren.quote:
nu nog 11quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Babette had het over een top 10, hoeveel zitten er nu nog in? Geen idee, maar dat zegt misschien wat over wanneer..
Ze hadden het er een tijdje terug over met 10 de finale maand in. Dat kan al niet meer de finale maand is begonnen en ze zitten nog met 11 personen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Babette had het over een top 10, hoeveel zitten er nu nog in? Geen idee, maar dat zegt misschien wat over wanneer..
Nog ruim drie weken eigenlijk, want de laatste week doen ze meestal niet veel meer aan nominaties toch?quote:
Freekie weet dit soort dingen altijd (voor 10%) goed te voorspellen!quote:
Ow maar daarom is Babette zo van slag natuurlijk, inderdaad zou Mirthe nu weinig risico lopen danquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden het er een tijdje terug over met 10 de finale maand in. Dat kan al niet meer de finale maand is begonnen en ze zitten nog met 11 personen.
ja precies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niets is nog bekend, het enige wat we weten is dat de laatste tv uitzending op 25 augustus is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nog ruim drie weken eigenlijk, want de laatste week doen ze meestal niet veel meer aan nominaties toch?
Komt een hogere aan, de Rise van 250 meter!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Was het ooit, ik werkte er toen op de 42ste verdieping, prachtig uitzicht..![]()
Inmiddels is de Zalmhaven toren met 200 meter het hoogste gebouw van Rotterdam.
Nou, dat zat ik mij ook te bedenken, dat John zelf de mededeling komt doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:39 schreef lisetje72 het volgende:
Waarom pas 17 u? raar verhaal...moeten ze op John de Mol wachten ofzo
Ik ben pas om kwart voor vijf thuisquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:39 schreef lisetje72 het volgende:
Waarom pas 17 u? raar verhaal...moeten ze op John de Mol wachten ofzo
Meestal is alles daar te laat....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben pas om kwart voor vijf thuis
Dat je iemand rapporteert voor bijv. posts die persoonlijk zijn, op de manquote:
Yes!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat er een melding gemaakt is van ongewenst gedrag. (toch)?
Denk dat ze zeker wel ergens een goede baan zal krijgen. Ze heeft haar kwebbel mee ze is niet dom ze heeft alleen last van vaal angst en ze is meegegaan in het negatieve praten over iedereen. Maar ga daar zelf maar eens een jaar zitten met allemaal de zelfde mensen waar je ook uitgepraat mee raakt over dingen die daar gebeuren volgens mij ga je automatische mee in het praten over andere en bij haar is het zwaar bekeken doordat ze veel op beeld was. Volgens mij is ze in het echte leven een heel aardig gezellig persoon. tenminste zoals ik haar in het eerste tijd heb gezien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
na een jaar van je leven gezien te hebben wel ja....
Sorry over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Denk dat ze zeker wel ergens een goede baan zal krijgen. Ze heeft haar kwebbel mee ze is niet dom ze heeft alleen last van vaal angst en ze is meegegaan in het negatieve praten over iedereen. Maar ga daar zelf maar eens een jaar zitten met allemaal de zelfde mensen waar je ook uitgepraat mee raakt over dingen die daar gebeuren volgens mij ga je automatische mee in het praten over andere en bij haar is het zwaar bekeken doordat ze veel op beeld was. Volgens mij is zei in het echte leven een heel aardig gezellig persoon.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Denk dat ze zeker wel ergens een goede baan zal krijgen. Ze heeft haar kwebbel mee ze is niet dom ze heeft alleen last van vaal angst en ze is meegegaan in het negatieve praten over iedereen. Maar ga daar zelf maar eens een jaar zitten met allemaal de zelfde mensen waar je ook uitgepraat mee raakt over dingen die daar gebeuren volgens mij ga je automatische mee in het praten over andere en bij haar is het zwaar bekeken doordat ze veel op beeld was. Volgens mij is ze in het echte leven een heel aardig gezellig persoon. tenminste zoals ik haar in het eerste tijd heb gezien.
Het ging dus over Babette. En het is waar, iedereen kletst over iedereen. Wat zou je daar anders moeten doen? En het is niet altijd even leuk wat ze zeggen. Maar het is nog altijd een spel toch? Dan mag je over tegenstanders praten, om op die manier een eigen kluppie zover te krijgen dat ze op dezelfde gaan stemmen, wie jij er uit zou willen hebben. Overigens is het niet zo dat Babette het meest in beeld is, integendeel ze is de laatste tijd alleen in beeld als het moet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal met je eens![]()
Hun wereld is heel klein dus alles wat ze meemaken en zien van elkaar en horen van of over een ander is daar in hun beleving veel groter erger heviger. Waar moeten ze het anders de hele dag over hebben? Ze doen het ook allemaal, niemand uitgezonderd. Helaas is Babette heel vaak op stream.. veel vaker dan de andere bewoners dus zie je het van haar veel meer.
Als ik Sasha op stream zie heeft ze het ook altijd over het spel nominaties en hoe verschrikkelijk ze iedereen vindt en hoe vreselijk het daar is. Als ze het daar niet over heeft zit ze te kaarten of een spelletje te doen. Je ziet haar alleen geen uren per dag in beeld en lijkt het anders.
Mirthe heeft het ook heel erg vaak over anderen met Erik. Dan hebben ze het ook over het spel en eliminaties. Wat zij allemaal heeft gezegd over wat ze hoopt en andere bewoners toewenst is ook niet heel fraai maar daar hoor je niemand over.
Zoals Jeff vaak zei.. het gaat om het koppie zie ik hier nog steeds gebeuren.
Dat Babette nu niet veel in beeld is klopt maar dat is pas sinds een weekje.. verder is ze al vele maanden het meeste in beeld van iedereen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het ging dus over Babette. En het is waar, iedereen kletst over iedereen. Wat zou je daar anders moeten doen? En het is niet altijd even leuk wat ze zeggen. Maar het is nog altijd een spel toch? Dan mag je over tegenstanders praten, om op die manier een eigen kluppie zover te krijgen dat ze op dezelfde gaan stemmen, wie jij er uit zou willen hebben. Overigens is het niet zo dat Babette het meest in beeld is, integendeel ze is de laatste tijd alleen in beeld als het moet.
Je kan mssn teleurgesteld zijn in een vriendin, maar Babet laat iedereen om zich heen vallen voor een vent, deed ze met GJ en nu weer met Marciano, ze liet Zoe vallen, Wendy, maar eerder ook al Jeff, toen ze doorhad dat ze bij hem geen kans maakte. In mijn ogen heeft ze een naar karakter met hele valse trekjes en die hebben m.i. niets met het spel te maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:56 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vond babbelkous ook best een leuk persoon, maar nadat ze haar vriendin zo verschrikkelijk heeft laten vallen, waarmee ze een fredding had is ze bij mij door de mand gevallen.
Ze is een naar persoon geworden.
En ja iedereen lult over elkaar helemaal omdat er geen info van buiten komt en ze niets zinnigs meer hebben om over te praten.
En iedereen speelt het spel om te winnen.
Maar de manier waarop babbelkous het doet om zo haar vriendin steeds de grond in te trappen en zo lelijk over en tegen haar doet , dat is denk de reden dat de meeste haar niet meer leuk vinden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat je iemand rapporteert voor bijv. posts die persoonlijk zijn, op de man
Tnx, duidelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat er een melding gemaakt is van ongewenst gedrag. (toch)?
Nou ja... dat doen heel veel mensen. Die vertrekken als ze een vent (m/v) hebben en zodra dat valt staan ze weer op de stoepquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan mssn teleurgesteld zijn in een vriendin, maar Babet laat iedereen om zich heen vallen voor een vent, deed ze met GJ en nu weer met Marciano, ze liet Zoe vallen, Wendy, maar eerder ook al Jeff, toen ze doorhad dat ze bij hem geen kans maakte. In mijn ogen heeft ze een naar karakter met hele valse trekjes en die hebben m.i. niets met het spel te maken.
Heel goed verwoord Moes!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan mssn teleurgesteld zijn in een vriendin, maar Babet laat iedereen om zich heen vallen voor een vent, deed ze met GJ en nu weer met Marciano, ze liet Zoe vallen, Wendy, maar eerder ook al Jeff, toen ze doorhad dat ze bij hem geen kans maakte. In mijn ogen heeft ze een naar karakter met hele valse trekjes en die hebben m.i. niets met het spel te maken.
Ik hoop oprecht dat Immi hem 'buiten' ook nog ziet zitten, anders zou ik het echt super sneu vinden voor Ruppi..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:
Rupert is echt heel erg gek op Ima en kan gewoon niet van hem afblijven.. hij moet hem aanraken en blijft hem kussen![]()
Jammer dat hij er zo bij smakt
Gister was Roepert heel erg aanhalig en vtoeg er ook om en Immi zei dat dat niet altijd kon, aan Immi zijn gezicht te zien was hij er een beetje klaar mee. Kan voor het moment geweest zijn of sowieso.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Immi hem 'buiten' ook nog ziet zitten, anders zou ik het echt super sneu vinden voor Ruppi..
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:56 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vond babbelkous ook best een leuk persoon, maar nadat ze haar vriendin zo verschrikkelijk heeft laten vallen, waarmee ze een fredding had is ze bij mij door de mand gevallen.
Ze is een naar persoon geworden.
En ja iedereen lult over elkaar helemaal omdat er geen info van buiten komt en ze niets zinnigs meer hebben om over te praten.
En iedereen speelt het spel om te winnen.
Maar de manier waarop babbelkous het doet om zo haar vriendin steeds de grond in te trappen en zo lelijk over en tegen haar doet , dat is denk de reden dat de meeste haar niet meer leuk vinden.
Mee eens!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..
We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
Ik denk dat dit wel echt is van beiden kantenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Immi hem 'buiten' ook nog ziet zitten, anders zou ik het echt super sneu vinden voor Ruppi..
Morri modus aan 'is toch niet leuk' , Morri modus uit..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gister was Roepert heel erg aanhalig en vtoeg er ook om en Immi zei dat dat niet altijd kon, aan Immi zijn gezicht te zien was hij er een beetje klaar mee. Kan voor het moment geweest zijn of sowieso.
Ja, hoorde dat hij het over een hotel had.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:38 schreef lojanda het volgende:
Jasper zegt dat ze de finale ergens anders gaan spelen..
Babette is gewoon een vreselijk persoon met nare trekjes. Beetje vergelijkbaar met Jeffquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..
We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
dat hoopt hijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:38 schreef lojanda het volgende:
Jasper zegt dat ze de finale ergens anders gaan spelen..
Hij staat er wel bij, alsof hij het niet echt leuk vindquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Ruppi aan de ping pong, heb ik niet eerder gezien..
Ik hoop het, fingers crossed..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Bekendmaking dat de kijker invloed gaat krijgen op de einduitslag
Heb andere wel eens valsere dingen horen zeggen. Zoals een Sas bv over Jeff ook een Mirthe of een Zoe die zou dansen op bewoners graf. Dit vind ik vele malen valser dan dat roddelen van Babs en ja als je vriendin ineens niet meer voelt of dat het je vriendin is en waardoor weet natuurlijk niemand. dan kan je hiervoor afgerekend worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet heeft vaak gezegd dat ze er niet zit voor het geld, maar voor de ervaring en vanwege haar studie.
Als ze er zat voor haar studie, zou ze wel meer naar anderen luisteren, i.p.v. steeds zelf aan het woord te zijn. EN idd iedereen praat daar over elkaar, de 1 wat meer en de ander wat minder. Laat Babet nu onder de mensen vallen, die wat meer en nogal vals over de anderen praat.
Tis haar manier om het spel te spelen, maar veel kijkers zijn er niet zo van gecharmeerd, blijkt wel uit de reacties hier.
Voor zover dat geloofwaardig is natuurlijk...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop het, fingers crossed..
Tuurlijk is dat onzin.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet heeft vaak gezegd dat ze er niet zit voor het geld, maar voor de ervaring en vanwege haar studie.
Als ze er zat voor haar studie, zou ze wel meer naar anderen luisteren, i.p.v. steeds zelf aan het woord te zijn. EN idd iedereen praat daar over elkaar, de 1 wat meer en de ander wat minder. Laat Babet nu onder de mensen vallen, die wat meer en nogal vals over de anderen praat.
Tis haar manier om het spel te spelen, maar veel kijkers zijn er niet zo van gecharmeerd, blijkt wel uit de reacties hier.
Hoop het niet. Degene met de meeste volgers wint dan. Kijkers moeten vaak mobiel stemmen. J. De Mol verdient er weer aan. Laat ze maar strijden wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop het, fingers crossed..
De top 10 klopt dan toch? Als er nu 11 zijn en er komt een eli. dan gaat er minimaal 1 weg en Mirthe dus niet die heeft vrijstelling dan zit ze toch bij de top 10quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden het er een tijdje terug over met 10 de finale maand in. Dat kan al niet meer de finale maand is begonnen en ze zitten nog met 11 personen.
Daar bekostigt hij het nieuwe project dan weer mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:53 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hoop het niet. Degene met de meeste volgers wint dan. Kijkers moeten vaak mobiel stemmen. J. De Mol verdient er weer aan. Laat ze maar strijden wel zo eerlijk.
Maanden lang dag in dag uit bij elkaar hangen. Ik zou gek worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gister was Roepert heel erg aanhalig en vtoeg er ook om en Immi zei dat dat niet altijd kon, aan Immi zijn gezicht te zien was hij er een beetje klaar mee. Kan voor het moment geweest zijn of sowieso.
Denk dat thuis stemmen niet gaat gebeuren eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:39 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop dat ze gaan zeggen, er gaat nu om de zoveel dagen iemand naar huis.
thuis gaat stemmen![]()
![]()
![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Bekendmaking dat de kijker invloed gaat krijgen op de einduitslag
dat denk ik wel. zijn inkomsten. alhoewel er weinig over zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat thuis stemmen niet gaat gebeuren eerlijk gezegd
Denk ik ook niet, is het hele spel niet gebeurd. Ik vermoed dat ze afvallen door middel van een eliminatie spelquote:
Marcimanoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:55 schreef renevanlaaren het volgende:
laat marcimano of hoe die heet maar vertrekken. die had er al veel eerder uit gemoeten
Welnee ze laten de exacte einddatum weten, misschien vertellen ze iets over de finale.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef Wibehh het volgende:
Misschien wordt het bedrag gehalveerd door de slechte kijkcijfers
Dan zouden ze de finale live moeten brengen, en ik denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat thuis stemmen niet gaat gebeuren eerlijk gezegd
Dan hadden ze dat al veel eerder gedaan als het daarom zou zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat denk ik wel. zijn inkomsten. alhoewel er weinig over zijn
Dat zie ik idd eerder gebeuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, is het hele spel niet gebeurd. Ik vermoed dat ze afvallen door middel van een eliminatie spel
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:
Rupert is echt heel erg gek op Ima en kan gewoon niet van hem afblijven.. hij moet hem aanraken en blijft hem kussen![]()
Jammer dat hij er zo bij smakt
TR gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dan was het al veel eerder gebeurt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel, zo gaat het met al die programma's uiteindelijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Heb andere wel eens valsere dingen horen zeggen. Zoals een Sas bv over Jeff ook een Mirthe of een Zoe die zou dansen op bewoners graf. Dit vind ik vele malen valser dan dat roddelen van Babs en ja als je vriendin ineens niet meer voelt of dat het je vriendin is en waardoor weet natuurlijk niemand. dan kan je hiervoor afgerekend worden.
Ik cos nog niet zo lang, maar ik voel ook de teleurstelling over Babette, dat is het voornamelijk. Teleurstelling..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Overdreven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |