Voor zover dat geloofwaardig is natuurlijk...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop het, fingers crossed..
Tuurlijk is dat onzin.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet heeft vaak gezegd dat ze er niet zit voor het geld, maar voor de ervaring en vanwege haar studie.
Als ze er zat voor haar studie, zou ze wel meer naar anderen luisteren, i.p.v. steeds zelf aan het woord te zijn. EN idd iedereen praat daar over elkaar, de 1 wat meer en de ander wat minder. Laat Babet nu onder de mensen vallen, die wat meer en nogal vals over de anderen praat.
Tis haar manier om het spel te spelen, maar veel kijkers zijn er niet zo van gecharmeerd, blijkt wel uit de reacties hier.
Hoop het niet. Degene met de meeste volgers wint dan. Kijkers moeten vaak mobiel stemmen. J. De Mol verdient er weer aan. Laat ze maar strijden wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop het, fingers crossed..
De top 10 klopt dan toch? Als er nu 11 zijn en er komt een eli. dan gaat er minimaal 1 weg en Mirthe dus niet die heeft vrijstelling dan zit ze toch bij de top 10quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden het er een tijdje terug over met 10 de finale maand in. Dat kan al niet meer de finale maand is begonnen en ze zitten nog met 11 personen.
Daar bekostigt hij het nieuwe project dan weer mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:53 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hoop het niet. Degene met de meeste volgers wint dan. Kijkers moeten vaak mobiel stemmen. J. De Mol verdient er weer aan. Laat ze maar strijden wel zo eerlijk.
Maanden lang dag in dag uit bij elkaar hangen. Ik zou gek worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gister was Roepert heel erg aanhalig en vtoeg er ook om en Immi zei dat dat niet altijd kon, aan Immi zijn gezicht te zien was hij er een beetje klaar mee. Kan voor het moment geweest zijn of sowieso.
Denk dat thuis stemmen niet gaat gebeuren eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:39 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop dat ze gaan zeggen, er gaat nu om de zoveel dagen iemand naar huis.
thuis gaat stemmen![]()
![]()
![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Bekendmaking dat de kijker invloed gaat krijgen op de einduitslag
dat denk ik wel. zijn inkomsten. alhoewel er weinig over zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat thuis stemmen niet gaat gebeuren eerlijk gezegd
Denk ik ook niet, is het hele spel niet gebeurd. Ik vermoed dat ze afvallen door middel van een eliminatie spelquote:
Marcimanoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:55 schreef renevanlaaren het volgende:
laat marcimano of hoe die heet maar vertrekken. die had er al veel eerder uit gemoeten
Welnee ze laten de exacte einddatum weten, misschien vertellen ze iets over de finale.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef Wibehh het volgende:
Misschien wordt het bedrag gehalveerd door de slechte kijkcijfers
Dan zouden ze de finale live moeten brengen, en ik denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat thuis stemmen niet gaat gebeuren eerlijk gezegd
Dan hadden ze dat al veel eerder gedaan als het daarom zou zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat denk ik wel. zijn inkomsten. alhoewel er weinig over zijn
Dat zie ik idd eerder gebeuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, is het hele spel niet gebeurd. Ik vermoed dat ze afvallen door middel van een eliminatie spel
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:
Rupert is echt heel erg gek op Ima en kan gewoon niet van hem afblijven.. hij moet hem aanraken en blijft hem kussen![]()
Jammer dat hij er zo bij smakt
TR gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dan was het al veel eerder gebeurt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel, zo gaat het met al die programma's uiteindelijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Heb andere wel eens valsere dingen horen zeggen. Zoals een Sas bv over Jeff ook een Mirthe of een Zoe die zou dansen op bewoners graf. Dit vind ik vele malen valser dan dat roddelen van Babs en ja als je vriendin ineens niet meer voelt of dat het je vriendin is en waardoor weet natuurlijk niemand. dan kan je hiervoor afgerekend worden.
Ik cos nog niet zo lang, maar ik voel ook de teleurstelling over Babette, dat is het voornamelijk. Teleurstelling..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..
We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
Overdreven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..
We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |