abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210119096
Ook al doet ze het vast bewust, wel mooi voor de groep hoe Mirthe iedereen een knuffel gaf na haar overwinning.
niemand overslaan.
pi_210119112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Was het ooit, ik werkte er toen op de 42ste verdieping, prachtig uitzicht.. :Y
Inmiddels is de Zalmhaven toren met 200 meter het hoogste gebouw van Rotterdam.
Komt een hogere aan, de Rise van 250 meter!
pi_210119125
Waarom pas 17 u? raar verhaal...moeten ze op John de Mol wachten ofzo
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:40:55 #204
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210119140
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:39 schreef lisetje72 het volgende:
Nou, dat zat ik mij ook te bedenken, dat John zelf de mededeling komt doen.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_210119153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat weten we nooit van te voren.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:32 schreef mootie het volgende:

[..]
Mijn glazen bol is weer kaduuk :{
Was ook een vraag voor Freaky, die weet altijd alles ;)
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:42:23 #206
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210119156
Imadiddin: koffie helemaal op.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:44:53 #207
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210119190
Stream 1

Buurman en Buurman

Stream 2

Wendy en Mirthe sporten.

Wendy probeert de deadhang. Mirthe klokt.....
Wendy: nou, ik kan mijn koffer wel pakken.
pi_210119365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:39 schreef lisetje72 het volgende:
Ik ben pas om kwart voor vijf thuis w/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210119462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:59 schreef freaky40 het volgende:
TR gezet
Wat betekend TR?
pi_210119486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:11 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Wat betekend TR?
Dat er een melding gemaakt is van ongewenst gedrag. (toch)?
  Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:14:32 #211
184769 crew  Deisyy
pi_210119507
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:03 schreef engine het volgende:

[..]
Ik ben pas om kwart voor vijf thuis w/
Meestal is alles daar te laat....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210119529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:11 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Wat betekend TR?
Dat je iemand rapporteert voor bijv. posts die persoonlijk zijn, op de man
if it's meant to be, it will be
  Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:16:56 #213
184769 crew  Deisyy
pi_210119540
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Yes!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210119541
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:19 schreef Thorelf het volgende:

[..]
na een jaar van je leven gezien te hebben wel ja....
Denk dat ze zeker wel ergens een goede baan zal krijgen. Ze heeft haar kwebbel mee ze is niet dom ze heeft alleen last van vaal angst en ze is meegegaan in het negatieve praten over iedereen. Maar ga daar zelf maar eens een jaar zitten met allemaal de zelfde mensen waar je ook uitgepraat mee raakt over dingen die daar gebeuren volgens mij ga je automatische mee in het praten over andere en bij haar is het zwaar bekeken doordat ze veel op beeld was. Volgens mij is ze in het echte leven een heel aardig gezellig persoon. tenminste zoals ik haar in het eerste tijd heb gezien.
pi_210119562
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef maryo55 het volgende:

[..]
Denk dat ze zeker wel ergens een goede baan zal krijgen. Ze heeft haar kwebbel mee ze is niet dom ze heeft alleen last van vaal angst en ze is meegegaan in het negatieve praten over iedereen. Maar ga daar zelf maar eens een jaar zitten met allemaal de zelfde mensen waar je ook uitgepraat mee raakt over dingen die daar gebeuren volgens mij ga je automatische mee in het praten over andere en bij haar is het zwaar bekeken doordat ze veel op beeld was. Volgens mij is zei in het echte leven een heel aardig gezellig persoon.
Sorry over wie gaat dit?
pi_210119655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef maryo55 het volgende:

[..]
Denk dat ze zeker wel ergens een goede baan zal krijgen. Ze heeft haar kwebbel mee ze is niet dom ze heeft alleen last van vaal angst en ze is meegegaan in het negatieve praten over iedereen. Maar ga daar zelf maar eens een jaar zitten met allemaal de zelfde mensen waar je ook uitgepraat mee raakt over dingen die daar gebeuren volgens mij ga je automatische mee in het praten over andere en bij haar is het zwaar bekeken doordat ze veel op beeld was. Volgens mij is ze in het echte leven een heel aardig gezellig persoon. tenminste zoals ik haar in het eerste tijd heb gezien.
Helemaal met je eens ^O^

Hun wereld is heel klein dus alles wat ze meemaken en zien van elkaar en horen van of over een ander is daar in hun beleving veel groter erger heviger. Waar moeten ze het anders de hele dag over hebben? Ze doen het ook allemaal, niemand uitgezonderd. Helaas is Babette heel vaak op stream.. veel vaker dan de andere bewoners dus zie je het van haar veel meer.

Als ik Sasha op stream zie heeft ze het ook altijd over het spel nominaties en hoe verschrikkelijk ze iedereen vindt en hoe vreselijk het daar is. Als ze het daar niet over heeft zit ze te kaarten of een spelletje te doen. Je ziet haar alleen geen uren per dag in beeld en lijkt het anders.

Mirthe heeft het ook heel erg vaak over anderen met Erik. Dan hebben ze het ook over het spel en eliminaties. Wat zij allemaal heeft gezegd over wat ze hoopt en andere bewoners toewenst is ook niet heel fraai maar daar hoor je niemand over.

Zoals Jeff vaak zei.. het gaat om het koppie zie ik hier nog steeds gebeuren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210119769
Wendy en Mirthe zijn de hele tijd aan het sporten en kletsen..... ze hebben het werkelijk over van alles, dingen buiten de loods, totaal geen nominatiepraat.
Het is zo leuk om ze van de hak op de tak te horen springen, tussendoor nog even zingen en weer verder met een anderen stretchhouding (die vaak toch niet precies is wat ze bedoelden, weer een reden om te lachen)
pi_210119802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:29 schreef lojanda het volgende:

[..]
Helemaal met je eens ^O^

Hun wereld is heel klein dus alles wat ze meemaken en zien van elkaar en horen van of over een ander is daar in hun beleving veel groter erger heviger. Waar moeten ze het anders de hele dag over hebben? Ze doen het ook allemaal, niemand uitgezonderd. Helaas is Babette heel vaak op stream.. veel vaker dan de andere bewoners dus zie je het van haar veel meer.

Als ik Sasha op stream zie heeft ze het ook altijd over het spel nominaties en hoe verschrikkelijk ze iedereen vindt en hoe vreselijk het daar is. Als ze het daar niet over heeft zit ze te kaarten of een spelletje te doen. Je ziet haar alleen geen uren per dag in beeld en lijkt het anders.

Mirthe heeft het ook heel erg vaak over anderen met Erik. Dan hebben ze het ook over het spel en eliminaties. Wat zij allemaal heeft gezegd over wat ze hoopt en andere bewoners toewenst is ook niet heel fraai maar daar hoor je niemand over.

Zoals Jeff vaak zei.. het gaat om het koppie zie ik hier nog steeds gebeuren.
Het ging dus over Babette. En het is waar, iedereen kletst over iedereen. Wat zou je daar anders moeten doen? En het is niet altijd even leuk wat ze zeggen. Maar het is nog altijd een spel toch? Dan mag je over tegenstanders praten, om op die manier een eigen kluppie zover te krijgen dat ze op dezelfde gaan stemmen, wie jij er uit zou willen hebben. Overigens is het niet zo dat Babette het meest in beeld is, integendeel ze is de laatste tijd alleen in beeld als het moet.
pi_210119855
Babet heeft vaak gezegd dat ze er niet zit voor het geld, maar voor de ervaring en vanwege haar studie.
Als ze er zat voor haar studie, zou ze wel meer naar anderen luisteren, i.p.v. steeds zelf aan het woord te zijn. EN idd iedereen praat daar over elkaar, de 1 wat meer en de ander wat minder. Laat Babet nu onder de mensen vallen, die wat meer en nogal vals over de anderen praat.
Tis haar manier om het spel te spelen, maar veel kijkers zijn er niet zo van gecharmeerd, blijkt wel uit de reacties hier.
pi_210119913
Ik vond babbelkous ook best een leuk persoon, maar nadat ze haar vriendin zo verschrikkelijk heeft laten vallen, waarmee ze een fredding had is ze bij mij door de mand gevallen.
Ze is een naar persoon geworden.
En ja iedereen lult over elkaar helemaal omdat er geen info van buiten komt en ze niets zinnigs meer hebben om over te praten.
En iedereen speelt het spel om te winnen.
Maar de manier waarop babbelkous het doet om zo haar vriendin steeds de grond in te trappen en zo lelijk over en tegen haar doet , dat is denk de reden dat de meeste haar niet meer leuk vinden.
pi_210119927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:42 schreef magnaal het volgende:

[..]
Het ging dus over Babette. En het is waar, iedereen kletst over iedereen. Wat zou je daar anders moeten doen? En het is niet altijd even leuk wat ze zeggen. Maar het is nog altijd een spel toch? Dan mag je over tegenstanders praten, om op die manier een eigen kluppie zover te krijgen dat ze op dezelfde gaan stemmen, wie jij er uit zou willen hebben. Overigens is het niet zo dat Babette het meest in beeld is, integendeel ze is de laatste tijd alleen in beeld als het moet.
Dat Babette nu niet veel in beeld is klopt maar dat is pas sinds een weekje.. verder is ze al vele maanden het meeste in beeld van iedereen.
pi_210119930
Omg zit Sasha weer Bern te plukken, rare gewoonte
pi_210120063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:56 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vond babbelkous ook best een leuk persoon, maar nadat ze haar vriendin zo verschrikkelijk heeft laten vallen, waarmee ze een fredding had is ze bij mij door de mand gevallen.
En ja iedereen lult over elkaar helemaal omdat er geen info van buiten komt en ze niets zinnigs meer hebben om over te praten.
Maar de manier waarop babbelkous het doet om zo haar vriendin steeds de grond in te trappen en zo lelijk over en tegen haar doet , dat is denk de reden dat de meeste haar niet meer leuk vinden.
Je kan mssn teleurgesteld zijn in een vriendin, maar Babet laat iedereen om zich heen vallen voor een vent, deed ze met GJ en nu weer met Marciano, ze liet Zoe vallen, Wendy, maar eerder ook al Jeff, toen ze doorhad dat ze bij hem geen kans maakte. In mijn ogen heeft ze een naar karakter met hele valse trekjes en die hebben m.i. niets met het spel te maken.
pi_210120078
Dat ze de rest allemaal paait en knuffelt en verder doet of ze iedereen leuk vindt, dat is wel spel :Y
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:13:15 #225
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210120081
:D Prachtig, met zijn allen in de bus
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_210120086
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Dat je iemand rapporteert voor bijv. posts die persoonlijk zijn, op de man
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tnx, duidelijk.
pi_210120089
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Je kan mssn teleurgesteld zijn in een vriendin, maar Babet laat iedereen om zich heen vallen voor een vent, deed ze met GJ en nu weer met Marciano, ze liet Zoe vallen, Wendy, maar eerder ook al Jeff, toen ze doorhad dat ze bij hem geen kans maakte. In mijn ogen heeft ze een naar karakter met hele valse trekjes en die hebben m.i. niets met het spel te maken.
Nou ja... dat doen heel veel mensen. Die vertrekken als ze een vent (m/v) hebben en zodra dat valt staan ze weer op de stoep
pi_210120095
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Heel goed verwoord Moes!! ^O^
pi_210120198
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Heel goed verwoord Moes!! ^O^
:')
pi_210120256
Rupert is echt heel erg gek op Ima en kan gewoon niet van hem afblijven.. hij moet hem aanraken en blijft hem kussen O+

Jammer dat hij er zo bij smakt :'(
pi_210120285
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:
Rupert is echt heel erg gek op Ima en kan gewoon niet van hem afblijven.. hij moet hem aanraken en blijft hem kussen O+

Jammer dat hij er zo bij smakt :'(
Ik hoop oprecht dat Immi hem 'buiten' ook nog ziet zitten, anders zou ik het echt super sneu vinden voor Ruppi..
pi_210120299
Wendy heeft toch niet het haar van die babbel gedaan hè?
pi_210120303
Nog een half uurtje, kan niet wachten... -O-
pi_210120324
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:30 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Ik hoop oprecht dat Immi hem 'buiten' ook nog ziet zitten, anders zou ik het echt super sneu vinden voor Ruppi..
Gister was Roepert heel erg aanhalig en vtoeg er ook om en Immi zei dat dat niet altijd kon, aan Immi zijn gezicht te zien was hij er een beetje klaar mee. Kan voor het moment geweest zijn of sowieso.
pi_210120337
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:56 schreef OmaJacky het volgende:
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..

We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
pi_210120346
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..

We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
Mee eens!
pi_210120352
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:30 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Ik denk dat dit wel echt is van beiden kanten :Y
pi_210120353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:33 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Gister was Roepert heel erg aanhalig en vtoeg er ook om en Immi zei dat dat niet altijd kon, aan Immi zijn gezicht te zien was hij er een beetje klaar mee. Kan voor het moment geweest zijn of sowieso.
Morri modus aan 'is toch niet leuk' , Morri modus uit.. :X
pi_210120382
Jasper zegt dat ze de finale ergens anders gaan spelen..
pi_210120385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:38 schreef lojanda het volgende:
Ja, hoorde dat hij het over een hotel had.
pi_210120386
ik hoop dat ze gaan zeggen, er gaat nu om de zoveel dagen iemand naar huis.
thuis gaat stemmen *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:39:23 #242
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210120392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:

[..]

Babette is gewoon een vreselijk persoon met nare trekjes. Beetje vergelijkbaar met Jeff
pi_210120393
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:38 schreef lojanda het volgende:
dat hoopt hij
pi_210120404
Ruppi aan de ping pong, heb ik niet eerder gezien..
Of kijk ik niet genoeg... -O-
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:41:16 #245
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210120414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Ruppi aan de ping pong, heb ik niet eerder gezien..
Hij staat er wel bij, alsof hij het niet echt leuk vind
pi_210120435
zou ook leuk zijn als oud bewoners mogen stemmen *O*
pi_210120445
Bekendmaking dat de kijker invloed gaat krijgen op de einduitslag
Allemaal cabaretteketet!
pi_210120462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Bekendmaking dat de kijker invloed gaat krijgen op de einduitslag
Ik hoop het, fingers crossed.. ^O^
pi_210120469
Wendy zei net ook wel een leuke…een bepaalt bedrag krijgen als je nu vertrekt….(ze gaat niet voor ¤50000)
pi_210120476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet heeft vaak gezegd dat ze er niet zit voor het geld, maar voor de ervaring en vanwege haar studie.
Als ze er zat voor haar studie, zou ze wel meer naar anderen luisteren, i.p.v. steeds zelf aan het woord te zijn. EN idd iedereen praat daar over elkaar, de 1 wat meer en de ander wat minder. Laat Babet nu onder de mensen vallen, die wat meer en nogal vals over de anderen praat.
Tis haar manier om het spel te spelen, maar veel kijkers zijn er niet zo van gecharmeerd, blijkt wel uit de reacties hier.
Heb andere wel eens valsere dingen horen zeggen. Zoals een Sas bv over Jeff ook een Mirthe of een Zoe die zou dansen op bewoners graf. Dit vind ik vele malen valser dan dat roddelen van Babs en ja als je vriendin ineens niet meer voelt of dat het je vriendin is en waardoor weet natuurlijk niemand. dan kan je hiervoor afgerekend worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')