Nooit.. Sasha is de man in die relatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vervelend worden, dat Sasha Bern steeds troost. Wanneer wordt hij een grote jongen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke lunch:
Bern spaghetti met stukjes frikandel
Sasha, hetzelfde en dan met ketchup er door
Ik kan hier een tegel van maken...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:54 schreef Harry het volgende:
Mirthe : mijn hele leven is een schatting.
Wendy: hoezo?
Mirthe: ik leef nooit precies......
"Mijn hele leven is een schatting"quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hier een tegel van maken...
Gangsta proatquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette noemt Maricano de hele tijd g( i )
Hij wil Mirthe even de les lezen nadat hij verloren heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:56 schreef Judiwi het volgende:
Eric denkt ook dat hij alles weet. Hoogste gebouw van Rotterdam , Nationale Nederlanden.
Dat heb ik nou niet bepaald bij Babette....het is een kindvrouwtje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette noemt Maricano de hele tijd g( i )
quote:
Was het ooit, ik werkte er toen op de 42ste verdieping, prachtig uitzicht..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:56 schreef Judiwi het volgende:
Eric denkt ook dat hij alles weet. Hoogste gebouw van Rotterdam , Nationale Nederlanden.
Dat kan ik me echt niet voorstellen.. ik begreep dat ze op Rupert ging net als de rest van haar groep.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:58 schreef Thorelf het volgende:
ik las op FB dat mirthe op wendy gaat stemmen...heeft iemand hier dat ook gehoord?
Zalmhaven is volgens mij nog hoger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Was het ooit, ik werkte er toen op de 42ste verdieping, prachtig uitzicht..![]()
Inmiddels is de Zalmhaven toren met 200 meter het hoogste gebouw van Rotterdam.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zalmhaven is volgens mij nog hoger.
Mij ontgaat waarom ze het over wereldbollen hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef mootie het volgende:
Bep: Mirthe weet alles van die wereldbollen enzo.
We noemen Sasha vaak de energie zuiger, of energie vampier (what we do in the shadows).quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zit je ook echt op te wachten dat iemand dat dan zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt ja, Google zegt 215 meter..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zalmhaven is volgens mij nog hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |