Daar had zij nooit tijd voor want het bleef altijd maar doorkleppen ....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:46 schreef Harry het volgende:
Babette vindt het oneerlijk dat degene die uit het aanwezige boek geleerd heeft nu meer weet.
Hebben we er meer dan éénquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef mootie het volgende:
Bep: Mirthe weet alles van die wereldbollen enzo.
Waar komt deze lijst vandaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Top 5 voor de finale week:
1. Isaac
2. Wendy
3.Mirthe
4.Erik
5.Rupert
De intense afgunst van Babettequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette: Ik dacht het zal toch niet zo zijn he, want alle camera's gingen naar Wendy.. erhm Mirthe en Wendy.
Verder blijft ze maar doorratelen.
wat een vies , vuil smerig stuk vreten is die bepquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette: Ik dacht het zal toch niet zo zijn he, want alle camera's gingen naar Wendy.. erhm Mirthe en Wendy.
Verder blijft ze maar doorratelen.
Ik moest lachen toen ze dit zei. Maar zij klets, stookt en roddelt veel lieverquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Niet zeiken Bep, ze vindt het nu niet eerlijk dat sommige mensen meer de boeken hebben bestudeerd.
Had jij ook kunnen doen.
het lult maar en het lult maar en het lult maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had zij nooit tijd voor want het bleef altijd maar doorkleppen ....
Denk het ook,al is Rupert inwisselbaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Top 5 voor de finale week:
1. Isaac
2. Wendy
3.Mirthe
4.Erik
5.Rupert
Bep en lezen, die heeft nog geen tijd om haar eigen horoscoop te lezenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
het lult maar en het lult maar en het lult maar
Hoe ze klinkt, klinkt voor mij als muziek in mijn orenquote:
Ik zie Rupert zelf niet in de top 5 zitten, maar we zullen zien. Als Mirthe het maar wintquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het ook,al is Rupert inwisselbaar.
Het makkelijkst om te zegen als je de vrijstelling niet hebt gehaald "Dquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:47 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik vind het leuk om te halen, maar het boeit mij oprecht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |