Ze heeft hem dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Graag...ah ik ben morgen jarug, please...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dat heeft ze goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Welverdiend, na een nachtelijke studie van de 3D torens.
Mirithe zat er het dichtste bijquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft hem dus.Ik ben blij!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoopte op Babettequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:36 schreef lojanda het volgende:
Nou mooi dat het Mirthe is![]()
Voor de tweede eer een vrijstelling, goed gedaan hoor
Super!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Yeah Mirthe, you go girlMooi dat ze weer van Babette gewonnen heeft.
Denk het ook, maar nu is de vrijstelling wel uit handen van Babette en Marcianoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:37 schreef Thorelf het volgende:
Jammer,maar ze heeft hem waarschijnlijk toch nog niet nodig!
Dat denk ik dus ook.. eigenlijk al van het begin. Ze speelt het gewoon ook heel slimquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daarom gaat Mirthe dit winnen, Beauty and Brains ......![]()
![]()
Absoluut verdiend. Meest spontane bewoner daarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Welverdiend, na een nachtelijke studie van de 3D torens.
Zat ik redelijk in de buurt met mijn 1 meter verschil.quote:
Dat had je al gemeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat het Babette niet is geworden
Zij kan beter winnen dat ze geëlimineerd is, heeft de regie ook wat meer rustquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat het Babette niet is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |