Gadverdamme...quote:Op maandag 31 juli 2023 15:21 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zou achter babet gaan, die laat vast een slakkenspoor na
Of ze zag het wel...quote:
Correct.quote:
Dit soort opdrachtjes zijn echt opvulling voordat ze weer mogen kaarten, pingpongen en vingeren ofzo..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker snel allmaal 1x
Dan weer gauw kaarten en pingpongen
Grappigquote:Op maandag 31 juli 2023 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik krijgt weer een heerlijke wasbeurt.![]()
Kun je nagaan, dat ze hiervoor een uur moesten wachten in de slaapkamerquote:
Heeft zich beschermd met kleding.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik krijgt weer een heerlijke wasbeurt.![]()
Dat zijn we ondertussen toch wel gewend na al die maanden?quote:Op maandag 31 juli 2023 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen hier twee uitzendingen mee vullen , zo traag gaat het.
Beide gefaald ,dat schiet opquote:
Is ook een glijer.quote:
Klopt, ze kroop verderquote:Op maandag 31 juli 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Van Wendy telt toch niet? Ze zeggen wel Yess maar ze gleed niet tot aan de bel?
Dus tot nu toe nog maar 40 euroquote:
Ben 1x bij de mac geweest en da's zo'n 8 jaar geleden, daarvoor ook nog nooitquote:Op maandag 31 juli 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jij hebt kennis van de rotzooi die MacDonald verkoopt? Begrijp niet dat mensen dat spul naar binnen kunnen werken.
Dan heeft Wendy hem dus ook gehaald ?quote:Op maandag 31 juli 2023 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje.. kroop ook de rest.. maar ja dat zal ķķk wel goed zijn inmiddels
Niet in mijn visiequote:Op maandag 31 juli 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft Wendy hem dus ook gehaald ?
We gaan het horen, tot nu toe met Jasper er bij 100 euroquote:
Die telde niet aldus die Oempaquote:Op maandag 31 juli 2023 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
JAppie ging zķ hard mistte de bel.. maar toch ¤20
Eerst douchenquote:
En weer iets leuks voor TV.quote:
Wie zal het zeggen..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:25 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Of ze zag het wel...
Doet nu iemand anders haar gezicht dan?
Nu heeft ze niet die schmink.
En voor jvjl had ze ook niet de schmink die ze in de loods op had.
Dus toevallig alleen in jvjl smeert ze zich onder met vage bruine strepen, en alleen in de loods ziet ze dat zelf niet?
Of wou ze zich dom voordoen?
En ondertussen stoken?
Jipquote:
Waarom is hij boos?quote:
Z'n buikschuif was niet goedgekeurd.quote:
Beetje vreemd is het wel, die van Wendy is afgekeurd en die van MIrthe is wel goedgekeurd. En die van Jasper niet omdat hij al van de baan was toen hij aan de bel klingeldequote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Z'n buikschuif was niet goedgekeurd.
Oké.. dacht dat die van Wendy ook werd goedgekeurd.. dat wordt hier door sommige wel gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje vreemd is het wel, die van Wendy is afgekeurd en die van MIrthe is wel goedgekeurd. En die van Jasper niet omdat hij al van de baan was toen hij aan de bel klingelde
Hij miste in eerste instantie de bel, greep die pas na het glijden.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Z'n buikschuif was niet goedgekeurd.
Nee, die is niet goedgekeurd volgens mijquote:Op maandag 31 juli 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dacht dat die van Wendy ook werd goedgekeurd.. dat wordt hier door sommige wel gezegd.
Die kroop naar de belquote:Op maandag 31 juli 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die is niet goedgekeurd volgens mij
@:Spapaars ?
quote:Op maandag 31 juli 2023 16:24 schreef cinsan het volgende:
dat van wendy is niet goedgekeurd , ook van jasper niet hij luide bel met zijn voet , sbs op fb staat het
Die van Mirthe werd goedgekeurd omdat ze niet stilviel.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:28 schreef maryo55 het volgende:
Er werd toch door Marciano gevraagd of het zou gelden al ze als ze over waren ze alsnog belde het goed gekeurd zou worden. Antwoord was nee. Dus eerlijk dat Jappie het niet verdiend heeft. De kruipers zoals Mirthe zou eigenlijk ook afgekeurd moeten worden.
noppequote:Op maandag 31 juli 2023 17:16 schreef engine het volgende:
Sas en Bern maken twee tosti's.
Er zal wel geen avondeten meer zijn voor vandaag.
Lekker gemanagedquote:
Is ook niet zo heel veel verdiend deze maand zag ik, opdrachten waar niet veel bij verdiend werd en ook best weinig verdiend 1.787 een paar opdrachten met amper iets verdiend en in totaal ook maar 7 verdien opdrachten gehadquote:
Toevallig net opgezochtquote:
Er is geen spanning meer bij die manager verkiezingen jammer dat ze het zo hebben gedaanquote:Op maandag 31 juli 2023 17:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ik had even stream 2 aan en babbelkous krijgt les van imi hoe ze boodschappen bij de jumbo moet doen, dus worst zeker de volgende manager woensdag mits er een eli komt morgen en ze op een of andere manier er lekker uit vliegt.
Maar toch ook heel wat minder mensen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel veel verdiend deze maand zag ik, opdrachten waar niet veel bij verdiend werd en ook best weinig verdiend 1.787 een paar opdrachten met amper iets verdiend en in totaal ook maar 7 verdien opdrachten gehad
Dat is waar hebben ook minder nodig.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar toch ook heel wat minder mensen.
Van dat beetje geld wat ze net verdiend hebben of weer uit de win pot?quote:
Is Rupert de manager??quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef engine het volgende:
Rupert wil het nog even bij Erik gaan proberen en bij Wendy. Hij hoopt Erik over te kunnen halen net voor de verkiezingen.
Via een stelling geloof ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat beetje geld wat ze net verdiend hebben of weer uit de win pot?
Nee maar Rupert mag als oud manager wel stemmen bij de verkiezingen.quote:
Toch de gek voor woorden, er is geen eten en dan stelling aanvragen voor rookwaarquote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Via een stelling geloof ik.
[..]
Nee maar Rupert mag als oud manager wel stemmen bij de verkiezingen.
en dan te bedenken dat Wendy nog steeds rookt van het geld dat ze de laatste keer hebben gekregenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch de gek voor woorden, er is geen eten en dan stelling aanvragen voor rookwaar
hoorde rupi en ima vorige week over stelling van 165 euro voor peukenquote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat beetje geld wat ze net verdiend hebben of weer uit de win pot?
Hoe het precies zit weet ik niet maar dat er peuken moeten komen is duidelijk. Het boeit mij ook niet meer. Ze komen er toch wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch de gek voor woorden, er is geen eten en dan stelling aanvragen voor rookwaar
Dat is netjes, die twee mannen hebben nog wel eens een oapak peuken bij de boodschappen gekregenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat Wendy nog steeds rookt van het geld dat ze de laatste keer hebben gekregen
Zeker? Ik dacht dat het eerst ook bij Wendy op was.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat Wendy nog steeds rookt van het geld dat ze de laatste keer hebben gekregen
En heeft hij nog lenzen gekocht, of is dat geld in rook opgegaan?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Rupert goed begreep mogen ze geen stelling meer plaatsen waarin ze om zeg 100 of 500 euro pp vragen, die dus bij Zalando of bol besteed kunnen worden.
Ze mogen wel vragen om zoals Rupert deed geld voor lenzen of zo
Ik heb hem afgelopen weekend, denk gisteren, wel een keer nieuwe lenzen in zien doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
En heeft hij nog lenzen gekocht, of is dat geld in rook opgegaan?
Stelling geweest van 18 euro voor dag lenzen en dat was goedgekeurd.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
En heeft hij nog lenzen gekocht, of is dat geld in rook opgegaan?
Ja, dat wist ikquote:Op maandag 31 juli 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stelling geweest van 18 euro voor dag lenzen en dat was goedgekeurd.
Dus ¤500 in 5 dagen er door heen gejast gisteren was het minimaal het eten vandaag ook bagger. In ieder geval niet voor 100 euro per dag.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Toevallig net opgezochtvorige week dinsdag.
Zal Mirthe zijn die trekt haar broek altijd hoog opquote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Wie maakt Babet nu weer belachelijk. Ze deed iemand na. Trok de broek hoog op.
myrthe denk ik , die trekt haar broekken zo hoog opquote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Dat zal dan wel Mirthe geweest zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Zo zit ze dus in elkaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Lag in de sluis, hoe, wat en waarom is niet bekendquote:Op maandag 31 juli 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Ik had het geluid uit....is dit ergens voor of waarom?
Leuk dat ze zo een beetje bezig gehouden worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lag in de sluis, hoe, wat en waarom is niet bekend
Ze krijgen de laatste tijd best wel wat binnen waarvan ze niet weten hoe en wat.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Regie's laatste strategie , het dumpen van vage meuk in de sluis en nix zeggen tot dagen later schijnt te bevallen.. de mensenkooi is weer helemaal alert
Beter dan dat gehang.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk dat ze zo een beetje bezig gehouden worden.
Voor ons wordt het niet beter en dit is dan weer eens iets anders dan het klaverjassen.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor hun misschien leuk, voor ons is het weer afzien wat het einddoel moet zijn
Dat zou ik wel heel gaaf vinden ja.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:44 schreef engine het volgende:
Ik moet terugdenken aan die 24 uur puzzelopdracht. Hopelijk binnenkort 24 uur 3d puzzelopdracht
Dit zijn oefenpuzzels, morgen krijgen ze de puzzel in maatje 1:20 moeten ze die maken in 2.5 uurquote:Op maandag 31 juli 2023 19:44 schreef engine het volgende:
Ik moet terugdenken aan die 24 uur puzzelopdracht. Hopelijk binnenkort 24 uur 3d puzzelopdracht
Ja kan ook zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit zijn oefenpuzzels, morgen krijgen ze de puzzel in maatje 1:20 moeten ze die maken in 2.5 uur
Natuurlijk, ze vervelen zich al weken te pletter, dit is een welkome afleidingquote:Op maandag 31 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Ze zijn allemaal echt heel druk bezig met puzzelenAfleiding
![]()
Ze zijn er mee bezig alsof het een verdienopdracht is en er een timer looptquote:Op maandag 31 juli 2023 19:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze vervelen zich al weken te pletter, dit is een welkome afleiding
Ik vind het ook apart dat ze er aan beginnen, ze weten toch niet wat de bedoeling is????? althans dat denken wijquote:Op maandag 31 juli 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat deze 11 Finalisten intussen wel wat meer aggressie naar Oma Tingeling mogen vertonen.. en die bouwpakketen in plastic gewoon in de kast hadden moeten leggen tot er een fatsoenlijke verklaring bij geleverd wordt
quote:Op maandag 31 juli 2023 19:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
En ondertussen stroomt de kraan in de keuken nog?
Het Theorieboekje zal nog wel in hun geheugen zitten, wat niet wegneemt dat ze maar álles voor zoete koek moeten slikken daarquote:Op maandag 31 juli 2023 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het ook apart dat ze er aan beginnen, ze weten toch niet wat de bedoeling is????? althans dat denken wij
Wendy is ook wel een beetje dom hoor, er zijn meerdere groepjes aan het puzzelen, maar zij gaat bij het groepje met Marciano en Babette zittenquote:Op maandag 31 juli 2023 19:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano is zo eigenwijs bezig, heel 'aanwezig'.
Wendy zegt telkens dat hij de volgorde verkeerd doet en ze legt uit waarom, wijst het aan.
Marciano pakt het papier dan uit haar hand, kijkt met samengeknepen ogen en gaat gewoon weer verder.
Wendy heeft ook al een poppenhuisje gebouwd... lijkt me dat ze dan toch wel een beetje weet hoe je zoiets kunt doen.
Oh Babette zegt iets en nu luistert Marciano wel naar haar.....(selectief luisteren)
Ja, dat snap je niet hequote:Op maandag 31 juli 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy is ook wel een beetje dom hoor, er zijn meerdere groepjes aan het puzzelen, maar zij gaat bij het groepje met Marciano en Babette zitten
Maar ook bij Erik en Mirthe. Het is puzzelen dus daar hoef je geen diepe gesprekken te gaan voeren. Ze zullen vast geen beste vriendinnen meer worden maar er is ook wel een punt waar je normaal met elkaar om kunt gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy is ook wel een beetje dom hoor, er zijn meerdere groepjes aan het puzzelen, maar zij gaat bij het groepje met Marciano en Babette zitten
Ik bedacht me net ook al "waarom gaat ze daar bij zitten?"quote:Op maandag 31 juli 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
163 staat op de doosquote:Op maandag 31 juli 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Maar kan ook eliminatieopdracht zijn. Wie het snelst een 3d puzzel in elkaar zet. Of een vrijstelling...schat hoeveel stukjes deze 3d puzzel heeft.
Ik bedoel dan natuurlijk een andere 3d puzzel. Je kan er zoveel opdrachten bij bedenken. Ben wel benieuwd.quote:
Zou goed kunnenquote:Op maandag 31 juli 2023 19:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
En ondertussen stroomt de kraan in de keuken nog?
Ja denk ik ook. Zo duik je niet op een puzzel als je verder niks weet.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:13 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt of ze hebben doorgekregen dat het met een uur klaar moet zijn of zo...... ze zijn echt allemaal fanatiek bezig (wel even anders dan ze de laatste weken/maanden hebben gedaan.. zitten en hangen)
Of ze moeten onthouden waar die kerken staanquote:Op maandag 31 juli 2023 20:10 schreef xsaskiax het volgende:
Er zijn 3D puzzels van meer dan 1.000 stukjes....het zal me niets verbazen als ze die moeten maken..
Ja zoiets dacht ik ook.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal we weer iets lulligs worden morgen.. allemaal voor het Spelscherm staan
En noem even van de genoemde steden hun meest bekende Kerk![]()
¤20 per goed antwoord enzzz
Omgquote:Op maandag 31 juli 2023 20:07 schreef cinsan het volgende:
bep is ook te zien in videoclip van patrick dano, single noemt wondermooi , staat op yt
jaja het mag wat kosten dit programma!quote:Op maandag 31 juli 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)am/9300000050011091/
Heeft ie zijn sigaretten geld al bij elkaar?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
Rupert is er maar bij gaan liggen want het duurt zo lang..
Ik heb er nog niets van gehoord.. stelling is misschien nog niet geweest?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ie zijn sigaretten geld al bij elkaar?
Geklets van Babette is zich vooral beter voor doen dan ze is, vaak een act om interessant over te komen en roddelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:57 schreef lojanda het volgende:
Wordt er vaak gezegd gek te worden van dat geklets van Babette maar van Mirthe wordt je helemaal Koekkoek.. wat daar continu uitkomt slaat werkelijk nergens op. De ene seconde heeft ze het over stukjes die op een garnaal lijken en dan weer op een kip en één seconde later begint ze Ali Expres te zingenecht niet te doen om daar naar te luisteren
Heel fijn voor jequote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geklets van Babette is zich vooral beter voor doen dan ze is, vaak een act om interessant over te komen en roddelen.
Dat van Mirthe is meer chaotisch en puur zonder zich verheven te voelen boven anderen of messen in ruggen te steken. Daarom word ik wel gek van het geklets van Babette in tegenstelling tot dat van Mirthe.
Babette is gewoon een vies vals wijf zonder enige integriteit , dat bezit Mirthie juist welquote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geklets van Babette is zich vooral beter voor doen dan ze is, vaak een act om interessant over te komen en roddelen.
Dat van Mirthe is meer chaotisch en puur zonder zich verheven te voelen boven anderen of messen in ruggen te steken. Daarom word ik wel gek van het geklets van Babette in tegenstelling tot dat van Mirthe.
Ik zal niet meer reageren op je postsquote:
Ik vind dat heel leukquote:Op maandag 31 juli 2023 20:57 schreef lojanda het volgende:
Wordt er vaak gezegd gek te worden van dat geklets van Babette maar van Mirthe wordt je helemaal Koekkoek.. wat daar continu uitkomt slaat werkelijk nergens op. De ene seconde heeft ze het over stukjes die op een garnaal lijken en dan weer op een kip en één seconde later begint ze Ali Expres te zingenecht niet te doen om daar naar te luisteren
Vakantiekrachten, pubers bij de Febo vermoedelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef woxxel het volgende:
Febo blijft maar inzoomen op die kont van mirthe.
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Wendy nog druk aan het poetsen in de keuken.
Nu wel naar bed net als Bern en Sasha.quote:
Maar Jasper is een eikel. Hij laat Mirthe alles opzoeken en dan tegen hem vertellenquote:Op maandag 31 juli 2023 22:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Jasper: Mirthe, wat ben je aan het doen?
Mirthe: Zoveel mogelijk onthouden, ze geven nooit zomaar iets.
Ze hebben er toch nog best veel moeite meequote:Op maandag 31 juli 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren met die puzzels
Menstruatiepijnquote:Op maandag 31 juli 2023 23:22 schreef engine het volgende:
Mirthe heeft last van iets. Ze probeert afleiding te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan wordt het toch een Max Geheugentrainer, net als bij het Rembrand schiderij.. Miertjes Moment of Famequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:31 schreef woxxel het volgende:
Als t wel vragen over de kerk worden dan mag ze de hele pot leeg eten. Want zij gaat t geld binnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zonder zender zo te horen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 02:04 schreef spapaars het volgende:
Marciano en Babette nu ook uit bed, dorstig na wat inspanningen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |