Ja zoiets dacht ik ook.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal we weer iets lulligs worden morgen.. allemaal voor het Spelscherm staan
En noem even van de genoemde steden hun meest bekende Kerk![]()
¤20 per goed antwoord enzzz
Omgquote:Op maandag 31 juli 2023 20:07 schreef cinsan het volgende:
bep is ook te zien in videoclip van patrick dano, single noemt wondermooi , staat op yt
jaja het mag wat kosten dit programma!quote:Op maandag 31 juli 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)am/9300000050011091/
Heeft ie zijn sigaretten geld al bij elkaar?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
Rupert is er maar bij gaan liggen want het duurt zo lang..
Ik heb er nog niets van gehoord.. stelling is misschien nog niet geweest?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ie zijn sigaretten geld al bij elkaar?
Geklets van Babette is zich vooral beter voor doen dan ze is, vaak een act om interessant over te komen en roddelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:57 schreef lojanda het volgende:
Wordt er vaak gezegd gek te worden van dat geklets van Babette maar van Mirthe wordt je helemaal Koekkoek.. wat daar continu uitkomt slaat werkelijk nergens op. De ene seconde heeft ze het over stukjes die op een garnaal lijken en dan weer op een kip en één seconde later begint ze Ali Expres te zingenecht niet te doen om daar naar te luisteren
Heel fijn voor jequote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geklets van Babette is zich vooral beter voor doen dan ze is, vaak een act om interessant over te komen en roddelen.
Dat van Mirthe is meer chaotisch en puur zonder zich verheven te voelen boven anderen of messen in ruggen te steken. Daarom word ik wel gek van het geklets van Babette in tegenstelling tot dat van Mirthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |