quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Johnny Depp staat volgens mij ook op de nominatie volgens Moviemeter.
https://www.msn.com/nl-nl(...)98087063507256&ei=49
Dat denk ik nog steeds.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:56 schreef DrDentz het volgende:
Begin van t jaar dacht ook iedereen dat Clown Bassie het loodje zou leggen
Als je je zo'n lijstje hebt, waarom doe je niet mee dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb Madonna nog steeds op de nominatie lijst staan
Omdat de spelregels me niet duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je je zo'n lijstje hebt, waarom doe je niet mee dan?
Met wat ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat de spelregels met niet duidelijk zijn?
dan vraag je toch om duidelijkheid?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat de spelregels me niet duidelijk zijn?
De rol van Tuco Salamanca in Breaking Bad speelde hij echt fantastisch. Eén van de beste acteerwerken die ik gezien heb.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:51 schreef Nizno het volgende:
Breaking bad-acteur Mark Margolis (83) overleden
quote:
Eh, ik heb me gewoon gehouden aan de spelregelsquote:uit de OP:
DE REGELS
• Maximaal 10 nominaties per persoon.
• Meedoen kan tot en met 1 januari 2023
• Niet de namen posten van de oudste mensen ter wereld!
• Post namen met wat jij denkt dat de reden is van het overlijden van die persoon in 2023
Dus, (Bonnie St. Claire | Verdronken.)
Ik zie juist veel mensen die het wel begrijpen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie hier vooral veel mensen die niet begrijpen waar dit topic voor is.
quote:Hij werd twee keer genomineerd voor een Oscar, voor The Exorcist en The French Connection. Die tweede verzilverde hij. Een andere beroemde film van Friedkin is Cruising uit 1980, met Al Pacino die undercover gaat als de gayscene van New York wordt geteisterd door moorden.
Is dat Prigozhin die daar ligt, met dat been zo raar geknakt enzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef Starhopper het volgende:
Hoppa! Dat is een puntje voor mij![]()
Prigozhin is dood!
[ twitter ]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat Prigozhin die daar ligt, met dat been zo raar geknakt enzo?
Is dat geen arm? Die blote bedoel je toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat Prigozhin die daar ligt, met dat been zo raar geknakt enzo?
Mogen lijken niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.
Wel half geblurd volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.
Geen idee. Maar er zullen ook mensen meelezen die er niet op zit te wachten. Als iemand lijken wil zien moet degene zelf maar zoeken.quote:
Mja, kan wel als schokkend worden ervaren denk ik.quote:
Ik ga even naar ongecensureerde zoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er zullen ook mensen meelezen die er niet op zit te wachten. Als iemand lijken wil zien moet degene zelf maar zoeken.
Oh zeker, kan gebeuren dat je het niet door had natuurlijk. Als mensen dat willen zien zoeken ze het zelf wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mja, kan wel als schokkend worden ervaren denk ik.
Ja, was ook niet de bedoeling. Ik dacht dat dit een ander filmpje was. Alleen van het fikkende wrak.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zeker, kan gebeuren dat je het niet door had natuurlijk. Als mensen dat willen zien zoeken ze het zelf wel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:10 schreef Nizno het volgende:
Voormalig Waku Waku-presentator Rob Fruithof (71) overleden in Kaapstad
Een nijlpaard kan lachen, olifanten leggen een ei.
En een zwanger paard eet graag appeltaart.
Te oud bloed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:06 schreef Hallojo het volgende:
Waarom is Jan Jongbloed nog niet genoemd?
quote:Gitarist Jack Sonni (68) van Dire Straits overleden
Jack Sonni (68), de gitarist van Britse rockband Dire Straits, is overleden. Dat schrijft de band op X, voorheen Twitter. Er is geen doodsoorzaak bekendgemaakt.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:59 schreef Troel het volgende:
Journalist en presentatrice Clairy Polak op 67-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/media/6(...)ftijd-overleden.html
Het is altijd te jong, maar je hebt wel gelijk. Mooie inspirerende vrouw.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
Ach, Clairy....
Dat vond ik altijd zo'n sympathieke, nieuwsgierige en intelligente journalist.
Veel te jong
Kwam haar vaak tegen in mijn stamkroeg. Aardig, intelligent, was lief voor haar man die helaas Alzheimer had..quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is altijd te jong, maar je hebt wel gelijk. Mooie inspirerende vrouw.
Denk je dat hij een Bowie-tje gaat doen? Volgende week nieuw album uitbrengen en dan meteen overlijden..quote:Op zondag 3 september 2023 18:29 schreef rutger05 het volgende:
Mag ik Mick Jagger nog opgeven voor dit jaar?
quote:
Demn. Best jong !quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Mijn lijstje voor 2023
01. Brigitte Bardot - ouderdom
02. Buzz Aldrin - ouderdom
03. Aad van Toor - hartaanval
04. Noam Chomsky - ouderdom
05. Jimmy Carter - ouderdom
06. Shannen Doherty - kanker
07. Dick Van Dyke - ouderdom
08. Henry Kissinger - ouderdom
09. Max Verstappen - muurtje
10. Morgan Freeman - ouderdom
Toch wel een aantal kandidatenquote:
Fotograaf Erwin Olaf overleden op 64-jarige leeftijd https://www.nu.nl/cultuur(...)jarige-leeftijd.htmlquote:
Ironisch wel, vooral bekend om zijn rol als drugsdealer...quote:Op vrijdag 22 september 2023 07:58 schreef Troel het volgende:
Euphoria-acteur Angus Cloud is aan een overdosis drugs overleden https://www.nu.nl/film/62(...)drugs-overleden.html
Volgens mij was hij nog niet gemeld, maar oorzaak is ook bekend.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zou Noam Chomsky dit jaar nog vertrekken?
Aad blijft er nog lang in.quote:
Ach.. Dick!quote:Op woensdag 27 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Klaas Hofstra
speelde in Medisch Centrum West (en hier gaat de leeftijd een dingetje spelen... )
nu is Albus Dumbledore voor de derde keer overleden...quote:Op donderdag 28 september 2023 14:44 schreef Troel het volgende:
Harry Potter-acteur Michael Gambon op 82-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/film/62(...)ftijd-overleden.html
Drie keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 28 september 2023 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu is Albus Dumbledore voor de derde keer overleden...
RIP
Ik lees dit nu. Met name Dianne Feinstein had ik in gedachten. Duurde niet lang.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:34 schreef Eightyone het volgende:
Ik zag gisteren bij het RTL Nieuws zo'n compilatie van Amerikaanse dinosauriers die nog steeds in de senaat oid zitten ("hoe moet ik stemmen?").
Gaat met een groot deel ook niet lang meer duren.
[ tweet ]
Klote ziekte.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Troel het volgende:
Daniëlle van 't Schip, dochter van Willeke Alberti, op 55-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Waarvan is deze dame bekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Troel het volgende:
Daniëlle van 't Schip, dochter van Willeke Alberti, op 55-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Getrouwd met John van 't Schip, dochter van Willeke Alberti. Bekend genoeg om nu.nl te halen in ieder gevalquote:
Van 't Schip en Oranen hier best bekend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weinig bekende doden de laatste 4 weken
Oe. Dank je.quote:
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bondquote:
Je wordt moe van het gegeven dat de één meer gedeeld wordt dan de ander.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bond
Nu blij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gruwelijk idd. Het was nog nergens te verifiëren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bond
Haha mooi, door deze comment weet ik meteen dat ik nooit mee ga spelen met je spelletje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt moe van het gegeven dat de één meer gedeeld wordt dan de ander.
Wat een enorm leeg leven moet jij hebben.
Veel te jong.quote:
Had hem in m'n lijstje kunnen zetten. herkende de alcoholist onmiddellijk bij de reünie.quote:
Je gebeden zijn verhoord 😋quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dit had voorspeld had je een miljard kunnen winnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef Troel het volgende:
Amerikaanse ijshockeyer (29) overleden door schaats in zijn nek tijdens duel
https://www.nu.nl/sport-o(...)ek-tijdens-duel.html
Ongelooflijke lul van een vent dat trouwensquote:Op donderdag 2 november 2023 08:31 schreef DrDentz het volgende:
Def Rhymz wacht op donorhart, motor zorgt nu voor bloedsomloop
Gaat ook niet helemaal lekker met Def Rhymz volgens mij
Goede reden om geen orgaandonor te zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 08:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongelooflijke lul van een vent dat trouwens
Dat weet ik niet, weet wel dat hij ongelofelijke baggermuziek maaktequote:Op donderdag 2 november 2023 08:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongelooflijke lul van een vent dat trouwens
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 15 november 2023 09:01 schreef Troel het volgende:
@:onlogisch
Volgens mij is het jouw dingetje toch?
Super!quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.
[..]
Dat klopt
Goh, da's ook zeker nog niet heel oud...quote:Op woensdag 15 november 2023 13:22 schreef Troel het volgende:
Journalist en Wie is de Mol-presentator Karel van de Graaf (72) overleden https://www.nu.nl/media/6(...)af-72-overleden.html
quote:Op woensdag 15 november 2023 14:53 schreef Ericr het volgende:
Heren, heren!
RIP Karel. Legendarische uitzending was dat. Toen talkshows nog baanbrekend waren, soms letterlijk.
Die haalt volgend jaar nieteens johquote:Op woensdag 15 november 2023 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tip voor volgend jaar: Cilly Dartell
https://www.ad.nl/show/ka(...)-meer-doen~a2596231/
Mooi ouevrequote:Op zaterdag 18 november 2023 00:32 schreef Troel het volgende:
Tv-regisseur en producent Ellen Jens (83) overleden
https://www.nu.nl/enterta(...)ns-83-overleden.html
quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:35 schreef SaskiaR het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)e-leeftijd-overleden
Ruud Geels
De eindejaarssprint lijkt te zijn ingezetquote:Op zondag 19 november 2023 23:11 schreef Troel het volgende:
Voormalige first lady Rosalynn Carter op 96-jarige leeftijd overleden
https://www.nu.nl/buitenl(...)ftijd-overleden.html
hmm toch nog 1 punt dit jaar maar we hebben nog een maand en een beetjequote:Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Monica Geuze | eenzaamheid/freak plastische chirurgie ongeluk
2. Willeke Alberti | ouderdom
3. Pieter van Vollenhove | jachtongeluk
4. Pieter Omtzigt | vermoord
5. Herman Heijnsbroek | ouderdom
6. Keith Richards | ouderdom
7. Donna Summer | ouderdom
7. Tina Turner | Herseninfarct/ouderdom
8. Jan Slagter | Zelfmoord
9. Cher | ouderdom
10. Snoop Dog | ouderdom
Ik ben zeker te laat
Jan Slagter zelfmoord ook echtquote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm toch nog 1 punt dit jaar maar we hebben nog een maand en een beetje
zo jongquote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef Troel het volgende:
Enige Nederlandse Super Bowl-winnaar Harald Hasselbach (56) overleden https://www.nu.nl/sport-o(...)ch-56-overleden.html
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankersquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:12 schreef BE het volgende:
[..]
Was er maar een vaccin tegen kanker ja...
Ja, dat bedoelde ik. Zelfs al had het niet in de tekst gestaan...quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankers
In dit geval wel dom grapje ja, dat corona vaccin verhaal waar iedereen van omvalt heeft nu inmiddels wel een heel lange baard gekregen
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan wij in december weer nomineren ?
Ik had ooit net eurokok martin genomineerd ging hij net te vroeg.
quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.
[..]
Dat klopt
Waarom? Er is gebleken dat er geen "laag hangend fruit" is in dit topic. Het blijft gewoon een gok.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt
Ik heb chatgpt al om advies gevraagd, maar hij vond het onethisch en wilde geen antwoord gevenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Er is gebleken dat er geen "laag hangend fruit" is in dit topic. Het blijft gewoon een gok.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb chatgpt al om advies gevraagd, maar hij vond het onethisch en wilde geen antwoord geven
En ook vooral bijzonder pijnlijk voor iedereen die kampt met de gevolgen van covid, zoals ik. Alsof je door het vaccin zou doodgaan. Daarmee misken je dat covid net zoals bij kanker en andere vreselijke ziektes dingen kapot maakt in t lichaam die voor (langblijvende) schade zorgen. Totaal niet grappigquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankers
In dit geval wel dom grapje ja, dat corona vaccin verhaal waar iedereen van omvalt heeft nu inmiddels wel een heel lange baard gekregen
https://www.nu.nl/muziek/(...)jarige-leeftijd.htmlquote:Op donderdag 30 november 2023 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Shane MacGowan (65), zanger van The Pogues, is overleden. Wel eens op mijn lijstje gehad maar volgens mij niet voor 2023.
Groot fan en zo'n 10 jaar geleden nog live gezien op de Lokerse Feesten.
Al besproken.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:36 schreef Flor_Cayena het volgende:
Henry Kissinger 100 jr overleden in VS.
Als mensen niet zouden linkdumpen maar gewoon even een naam en rugnummer erbij zouden typen, dan had je geen dubbele posts. Ik vind het bloedirritant dat iemand alleen een nieuwsbericht neergooit en niet even 3 seconden de tijd neemt om naam, beroep en leeftijd erbij te zetten.quote:
Hear hearquote:Op donderdag 30 november 2023 15:02 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Als mensen niet zouden linkdumpen maar gewoon even een naam en rugnummer erbij zouden typen, dan had je geen dubbele posts. Ik vind het bloedirritant dat iemand alleen een nieuwsbericht neergooit en niet even 3 seconden de tijd neemt om naam, beroep en leeftijd erbij te zetten.
Negen van de tien keer staat dat natuurlijk ook gewoon in de link.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:02 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Als mensen niet zouden linkdumpen maar gewoon even een naam en rugnummer erbij zouden typen, dan had je geen dubbele posts. Ik vind het bloedirritant dat iemand alleen een nieuwsbericht neergooit en niet even 3 seconden de tijd neemt om naam, beroep en leeftijd erbij te zetten.
Nee meestal niet want de links worden ingekort. In het bericht zie je dan staanquote:Op donderdag 30 november 2023 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Negen van de tien keer staat dat natuurlijk ook gewoon in de link.
Daar ben ik het inderdaad mee eensquote:Op donderdag 30 november 2023 15:02 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Als ik eroverheen hoover zie ik het wel. Meestal zet ik er wel wat bij maar soms ben ik te snelquote:Op donderdag 30 november 2023 15:27 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Nee meestal niet want de links worden ingekort. In het bericht zie je dan staan
https:// nos.nl/artikel/24(...)-kissinger-overleden. Dus dat is precies niks.
Je zou niet elke link aan moeten hoeven klikken om erachter te komen waar het over gaat. Als iemand post dan kan ie ook even een zin uit het bericht knippen en plakken. Hoe moeilijk is het nou![]()
Maar er overheen hooveren werkt mobiel nietquote:Op donderdag 30 november 2023 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik eroverheen hoover zie ik het wel. Meestal zet ik er wel wat bij maar soms ben ik te snel
Dat is een feit, daarnaast is het ook niet altijd in de titel van een bericht duidelijk wat de persoon doet.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar er overheen hooveren werkt mobiel niet
Na 11 maanden mijn eerste punt gescoord 😀quote:Op donderdag 30 november 2023 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Shane MacGowan (65), zanger van The Pogues, is overleden. Wel eens op mijn lijstje gehad maar volgens mij niet voor 2023.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:33 schreef kitano het volgende:
1. David Attenborough (96) ouderdom
2. Clint Eastwood (93) ouderdom
3. Vladimir Putin (70) "ongeluk"
4. Shane MacGowan (65) Korsakov
5. Madonna (64) uitgedanst
6. Shannen Doherty (51) ziekte
7. Dries van Agt (91) ouderdom
8. Aad van Toor (80) gaat toch eerder dan zijn broer
9. Rob de Nijs (80) parkinson
10. Ron Fresen (64) ziekte
Kijk eens aan. Ik had m er (in ieder geval) voor 2018 al opgezet maar voor dit jaar niet meer.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:31 schreef kitano het volgende:
[..]
Na 11 maanden mijn eerste punt gescoord 😀
Desalnietemin een welgemeend RIP aan de nabestaanden.
[..]
De man achter Theo en Thea, Rembo en Rembo, Achterwerk in de kast, Mijn vader woont in Rio, Knofje en Oma Fladder?quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken wel Burna Boy maar niet Burny Bos
En nog veel meer.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
De man achter Theo en Thea, Rembo en Rembo, Achterwerk in de kast, Mijn vader woont in Rio, Knofje en Oma Fladder?
Wat een enorme koning dan. Zie in t artikel op de nos ook Ko de boswachtershow staan. Haha dat keek ik ook (jaren 90 dan wel)quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
De man achter Theo en Thea, Rembo en Rembo, Achterwerk in de kast, Mijn vader woont in Rio, Knofje en Oma Fladder?
Hij was Ko de Boswachterquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat een enorme koning dan. Zie in t artikel op de nos ook Ko de boswachtershow staan. Haha dat keek ik ook (jaren 90 dan wel)
Ochquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rny-bos-79-overleden
Burny Bos (79) overleden
Kloptquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die komen er hier wel veel meer voorbij
Peterquote:Op zondag 3 december 2023 15:11 schreef Troel het volgende:
Oud-Rusland-correspondent Peter d'Hamecourt overleden op 77-jarige leeftijd https://www.nu.nl/media/6(...)jarige-leeftijd.html
Idd geen tip meer voor volgend jaarquote:Op woensdag 15 november 2023 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tip voor volgend jaar: Cilly Dartell
https://www.ad.nl/show/ka(...)-meer-doen~a2596231/
Presentatrice Cilly Dartell op 66-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/media/6(...)ftijd-overleden.htmlquote:Op woensdag 6 december 2023 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd geen tip meer voor volgend jaar
Had iemand haar dit jaar nog?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd geen tip meer voor volgend jaar
Volgens mij zaten ze toen wel redelijk verdeeld toch? Glenn frey eb Bowie in januari, Rickman in februari, cruijf en Prince in april, Ali in juni, cohen in oktober, qua grote namen in december vooral George Michael en carrie fisher als ik t me goed herinner.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Had iemand haar dit jaar nog?
https://www.telegraaf.nl/(...)dartell-66-overleden
Zou dit jaar weer zo'n eindsprint komen einde december?
Jaar dat George Michael ging was het echt absurd weet ik nog, bij bosjes op het laatst
-edit-
Drie keer is scheepsrecht![]()
Feest vieren omdat iemand dood isquote:Op woensdag 6 december 2023 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaar dat George Michael ging was het echt absurd weet ik nog, bij bosjes op het laatst
-edit-
Ze ligt nog niet opgebaard of jij trekt de champagne al open 🫢quote:Op woensdag 6 december 2023 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
-edit-
Voor de derde post hequote:Op woensdag 6 december 2023 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze ligt nog niet opgebaard of jij trekt de champagne al open 🫢
Amerikaanse acteur Ryan O'Neal (82) overleden https://www.nu.nl/film/62(...)al-82-overleden.htmlquote:
quote:Voormalig tophockeyer Paul Litjens is op 76-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de hockeybond KNHB bevestigd. De in het Brabantse Loon op Zand geboren strafcornerspecialist kwam tussen 1970 en 1982 177 keer uit voor het Nederlands elftal, waarin hij maar liefst 268 doelpunten maakte.
Ik weet nog dat we wereldkampioen werden toen. Met strafschoppen. Maarten Sikking stopte de strafschoppen in de finale. Ook al overleden.quote:
je bent geen hockeykennerquote:Op donderdag 14 december 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we wereldkampioen werden toen. Met strafschoppen. Maarten Sikking stopte de strafschoppen in de finale. Ook al overleden.
Oeps. Ben toch wel een kenner.quote:
Grappig dit, mensen die proberen te doen alsof ze van adel zijn of anderszins een dubbele naam hebben maar die helemaal niet hebben.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:20 schreef Troel het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)-overleden~a691cfba/
Ernst Jansen Steur is overleden. Grappig, zo is voor mij het cirkeltje rond: toen ik in de journalistiek begon, begon ik met de zaak tegen hem in de rechtbank.
Hij zal dus nog gewoon Jansen hebben geheten, je kunt in NL niet zomaar de naam van de andere ouder toevoegen, en destijds zeker niet, en om je naam officieel aan te laten passen is zeer lastig, zeker als je gewoon Jansen heet.quote:Hij kwam in 1978 in Enschede te werken, toen nog als dokter Jansen; hij voegde Steur later zelf toe, om zijn moeder te eren.
Ik moet zeggen dat ik ook niet weet of hij het echt heeft laten aanpassen in zijn paspoort ook, of alleen de dubbele naam voerdequote:Op donderdag 14 december 2023 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig dit, mensen die proberen te doen alsof ze van adel zijn of anderszins een dubbele naam hebben maar die helemaal niet hebben.
[..]
Hij zal dus nog gewoon Jansen hebben geheten, je kunt in NL niet zomaar de naam van de andere ouder toevoegen, en destijds zeker niet, en om je naam officieel aan te laten passen is zeer lastig, zeker als je gewoon Jansen heet.
Ik kan me voorstellen dat hij het wellicht voerde om ook uniek te zijn in publicaties, iets wat wel vaker gebeurt omdat het lastig is dingen bij te houden als er veel mensen onder dezelfde naam publiceren. Ikzelf voer bijvoorbeeld consequent mijn middelste letter om verwarring met mensen met zelfde voorletter en en achternaam te voorkomen. Ik ken ook Portugesen die om deze reden hun achternaam volgorde hebben veranderd. En veel (Nederlandse) vrouwen die juist wel of juist niet de achternaam van hun man voeren of de dubbele achternaam gebruiken.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig dit, mensen die proberen te doen alsof ze van adel zijn of anderszins een dubbele naam hebben maar die helemaal niet hebben.
[..]
Hij zal dus nog gewoon Jansen hebben geheten, je kunt in NL niet zomaar de naam van de andere ouder toevoegen, en destijds zeker niet, en om je naam officieel aan te laten passen is zeer lastig, zeker als je gewoon Jansen heet.
Over de doden niets dan goeds. Maar dat zal Bettine moeilijk vallen denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:04 schreef Nizno het volgende:
Oud-tafeltenniscoach Gerard Bakker (84) overleden
Op 84-leeftijd is zaterdagmorgen in zijn woonplaats Leiden Gerard Bakker overleden. Dat heeft zijn familie bevestigd aan deze site. De legendarische tafeltenniscoach loodste Bettine Vriesekoop in de jaren tachtig van de vorige eeuw naar de wereldtop. Bakker was al geruime tijd ziek.
die wacht nog tot het vuurwerk geknald heeft... althans.. ze staat op mn 2024 lijssiequote:Op dinsdag 19 december 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Gezondheid Céline Dion verslechtert, geen controle meer over spieren
[ afbeelding ]
Ach...quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:28 schreef Ericr het volgende:
Linda van Dyck is overleden op 75 jarige leeftijd
https://www.parool.nl/kun(...)s://news.google.com/
Speelde o.a. in Ciske de Rat en diverse tv-series
Ach Lindaquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:28 schreef Ericr het volgende:
Tante Jans Tante Jans!!quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:28 schreef Ericr het volgende:
Ik hoor het Ciske gewoon nog schreeuwen als hij op de deur bonstquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:43 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Ik krijg alleen al een brok in mijn keel als ik het lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 januari 2024 18:08 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal
Zo. Het jaar zit er op. We kunnen de balans op maken. Voordat we de winnaars bekend maken wil ik jullie eerst wat vervelen met wat statistiekjes:
• 164 bekende en semi-bekende mensen hebben het loodje gelegd dit jaar.*
• Slechts 35 vrouwen en 129 mannen
• De eerste persoon die afgelopen jaar vermeld werd, was Fred White
• De laatste dode, gisteren door mij gemeld, Benjamin Kiplagat
• De meest dodelijke dag was 27 maart, 2023. Op die dag lieten Wim de Bie , Thijs Slegers, Hanno Dik en Max Hardcore het leven.
• De winnaars met dubbele punten (de eerste dode die genoemd werd en in iemands lijstje voorkwam, Gianluca Vialli), zijn @:BufordTJustice en @:vipergts
• Een dikke shoutout naar user @:Troel die veruit de meeste doden heeft vermeld. Dank daarvoor
*Ongetwijfeld hebben er meer het loodje gelegd, maar ik tel enkel de mensen mee die hier vermeld zijn. Is het nieuwsbericht dat iemand is overleden hier niet gepost? Dan telt hij ook niet mee als een dode in de eindstand.
Dan het moment waar jullie reikhalzend naar hebben uitgekeken, de uitslag. We hebben één hele duidelijke winnaar met maarliefst een score van 6/10
Winnaar 2023 editie is @:BufordTJustice![]()
Gianluca Vialli
Marga Minco
Harry de Winter
Bob Barker
Henry Kissinger
Silvio Berlusconi
De runner-up is @:vipergts , die de 2e plek te danken heeft aan de dubbele punten voor Vialli
Op een gedeelde 3e plaats zijn geëndigd @:tong80 & @:TanteMathilde
Verder hadden de volgende users één dode goed voorspeld :
@:BB-King
@:derLudolf
@:Eightyone
@:Jakosi
@:Kitano
@:Kleffe_Dop
@:NoemHarry
@:Rianne84
@:Superniger
@:Nielsch
@:Potjecreme
@:Frikandelbroodje
Disclaimer; eventuele fouten die erin zitten; Dan tel je het lekker zelf maar opnieuw
Voor de 2024-editie ga ik v/d week even zitten om dat allemaal op een rijtje te zetten.
Bedankt voor jullie deelname en ik zie jullie graag terug in GC / Wie gaan er dood in 2024?
De lijst met dodenBedankt voor de moeite!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Het jaar zit er op. We kunnen de balans op maken. Voordat we de winnaars bekend maken wil ik jullie eerst wat vervelen met wat statistiekjes:
• De meest dodelijke dag was 27 maart, 2023. Op die dag lieten Wim de Bie , Thijs Slegers, Hanno Dik en Max Hardcore het leven.
• De winnaars met dubbele punten (de eerste dode die genoemd werd en in iemands lijstje voorkwam, Gianluca Vialli), zijn @:BufordTJustice en @:vipergts
• Een dikke shoutout naar user @:Troel die veruit de meeste doden heeft vermeld. Dank daarvoor
*Ongetwijfeld hebben er meer het loodje gelegd, maar ik tel enkel de mensen mee die hier vermeld zijn. Is het nieuwsbericht dat iemand is overleden hier niet gepost? Dan telt hij ook niet mee als een dode in de eindstand.
Dan het moment waar jullie reikhalzend naar hebben uitgekeken, de uitslag. We hebben één hele duidelijke winnaar met maarliefst een score van 6/10
Gianluca Vialli
Marga Minco
Harry de Winter
Bob Barker
Henry Kissinger
Silvio Berlusconi
De runner-up is @:vipergts , die de 2e plek te danken heeft aan de dubbele punten voor Vialli
Disclaimer; eventuele fouten die erin zitten; Dan tel je het lekker zelf maar opnieuw
Voor de 2024-editie ga ik v/d week even zitten om dat allemaal op een rijtje te zetten.
Bedankt voor jullie deelname en ik zie jullie graag terug in GC / Wie gaan er dood in 2024?
De lijst met dodenBedankt voor het tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
Gianluca Vialli
Marga Minco
Harry de Winter
Bob Barker
Henry Kissinger
Silvio Berlusconi
De lijst met dodenHartelijk dank voor de organisatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan! Het scheelt veel laatstemomentstudiewerk voor de eindejaarspubquizquote:Op maandag 1 januari 2024 18:08 schreef onlogisch het volgende:
Ergens gok ik dat als je mee doet ook zelf wel iets in de gaten kunt houden en posten toch?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Kunnen jullie dit topic MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #26 en die van de actrices en acteurs in TV niet gewoon meenemen, dan heb je er heel wat meer. En hoef je niet alles ook hier neer te zetten.
Dat doe ik al in MUZquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ergens gok ik dat als je mee doet ook zelf wel iets in de gaten kunt houden en posten toch?
Snap ik, maar er zijn meer mensen die meedoen natuurlijk. Vele handen maken licht werk en het werk is niet alleen voor de blauwenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |