quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Johnny Depp staat volgens mij ook op de nominatie volgens Moviemeter.
https://www.msn.com/nl-nl(...)98087063507256&ei=49
Dat denk ik nog steeds.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:56 schreef DrDentz het volgende:
Begin van t jaar dacht ook iedereen dat Clown Bassie het loodje zou leggen
Als je je zo'n lijstje hebt, waarom doe je niet mee dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb Madonna nog steeds op de nominatie lijst staan
Omdat de spelregels me niet duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je je zo'n lijstje hebt, waarom doe je niet mee dan?
Met wat ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat de spelregels met niet duidelijk zijn?
dan vraag je toch om duidelijkheid?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat de spelregels me niet duidelijk zijn?
De rol van Tuco Salamanca in Breaking Bad speelde hij echt fantastisch. Eén van de beste acteerwerken die ik gezien heb.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:51 schreef Nizno het volgende:
Breaking bad-acteur Mark Margolis (83) overleden
quote:
Eh, ik heb me gewoon gehouden aan de spelregelsquote:uit de OP:
DE REGELS
• Maximaal 10 nominaties per persoon.
• Meedoen kan tot en met 1 januari 2023
• Niet de namen posten van de oudste mensen ter wereld!
• Post namen met wat jij denkt dat de reden is van het overlijden van die persoon in 2023
Dus, (Bonnie St. Claire | Verdronken.)
Ik zie juist veel mensen die het wel begrijpen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie hier vooral veel mensen die niet begrijpen waar dit topic voor is.
quote:Hij werd twee keer genomineerd voor een Oscar, voor The Exorcist en The French Connection. Die tweede verzilverde hij. Een andere beroemde film van Friedkin is Cruising uit 1980, met Al Pacino die undercover gaat als de gayscene van New York wordt geteisterd door moorden.
Is dat Prigozhin die daar ligt, met dat been zo raar geknakt enzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef Starhopper het volgende:
Hoppa! Dat is een puntje voor mij![]()
Prigozhin is dood!
[ twitter ]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat Prigozhin die daar ligt, met dat been zo raar geknakt enzo?
Is dat geen arm? Die blote bedoel je toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat Prigozhin die daar ligt, met dat been zo raar geknakt enzo?
Mogen lijken niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.
Wel half geblurd volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.
Geen idee. Maar er zullen ook mensen meelezen die er niet op zit te wachten. Als iemand lijken wil zien moet degene zelf maar zoeken.quote:
Mja, kan wel als schokkend worden ervaren denk ik.quote:
Ik ga even naar ongecensureerde zoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er zullen ook mensen meelezen die er niet op zit te wachten. Als iemand lijken wil zien moet degene zelf maar zoeken.
Oh zeker, kan gebeuren dat je het niet door had natuurlijk. Als mensen dat willen zien zoeken ze het zelf wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mja, kan wel als schokkend worden ervaren denk ik.
Ja, was ook niet de bedoeling. Ik dacht dat dit een ander filmpje was. Alleen van het fikkende wrak.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zeker, kan gebeuren dat je het niet door had natuurlijk. Als mensen dat willen zien zoeken ze het zelf wel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:10 schreef Nizno het volgende:
Voormalig Waku Waku-presentator Rob Fruithof (71) overleden in Kaapstad
Een nijlpaard kan lachen, olifanten leggen een ei.
En een zwanger paard eet graag appeltaart.
Te oud bloed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:06 schreef Hallojo het volgende:
Waarom is Jan Jongbloed nog niet genoemd?
quote:Gitarist Jack Sonni (68) van Dire Straits overleden
Jack Sonni (68), de gitarist van Britse rockband Dire Straits, is overleden. Dat schrijft de band op X, voorheen Twitter. Er is geen doodsoorzaak bekendgemaakt.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:59 schreef Troel het volgende:
Journalist en presentatrice Clairy Polak op 67-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/media/6(...)ftijd-overleden.html
Het is altijd te jong, maar je hebt wel gelijk. Mooie inspirerende vrouw.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
Ach, Clairy....
Dat vond ik altijd zo'n sympathieke, nieuwsgierige en intelligente journalist.
Veel te jong
Kwam haar vaak tegen in mijn stamkroeg. Aardig, intelligent, was lief voor haar man die helaas Alzheimer had..quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is altijd te jong, maar je hebt wel gelijk. Mooie inspirerende vrouw.
Denk je dat hij een Bowie-tje gaat doen? Volgende week nieuw album uitbrengen en dan meteen overlijden..quote:Op zondag 3 september 2023 18:29 schreef rutger05 het volgende:
Mag ik Mick Jagger nog opgeven voor dit jaar?
quote:
Demn. Best jong !quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Mijn lijstje voor 2023
01. Brigitte Bardot - ouderdom
02. Buzz Aldrin - ouderdom
03. Aad van Toor - hartaanval
04. Noam Chomsky - ouderdom
05. Jimmy Carter - ouderdom
06. Shannen Doherty - kanker
07. Dick Van Dyke - ouderdom
08. Henry Kissinger - ouderdom
09. Max Verstappen - muurtje
10. Morgan Freeman - ouderdom
Toch wel een aantal kandidatenquote:
Fotograaf Erwin Olaf overleden op 64-jarige leeftijd https://www.nu.nl/cultuur(...)jarige-leeftijd.htmlquote:
Ironisch wel, vooral bekend om zijn rol als drugsdealer...quote:Op vrijdag 22 september 2023 07:58 schreef Troel het volgende:
Euphoria-acteur Angus Cloud is aan een overdosis drugs overleden https://www.nu.nl/film/62(...)drugs-overleden.html
Volgens mij was hij nog niet gemeld, maar oorzaak is ook bekend.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zou Noam Chomsky dit jaar nog vertrekken?
Aad blijft er nog lang in.quote:
Ach.. Dick!quote:Op woensdag 27 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Klaas Hofstra
speelde in Medisch Centrum West (en hier gaat de leeftijd een dingetje spelen... )
nu is Albus Dumbledore voor de derde keer overleden...quote:Op donderdag 28 september 2023 14:44 schreef Troel het volgende:
Harry Potter-acteur Michael Gambon op 82-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/film/62(...)ftijd-overleden.html
Drie keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 28 september 2023 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu is Albus Dumbledore voor de derde keer overleden...
RIP
Ik lees dit nu. Met name Dianne Feinstein had ik in gedachten. Duurde niet lang.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:34 schreef Eightyone het volgende:
Ik zag gisteren bij het RTL Nieuws zo'n compilatie van Amerikaanse dinosauriers die nog steeds in de senaat oid zitten ("hoe moet ik stemmen?").
Gaat met een groot deel ook niet lang meer duren.
[ tweet ]
Klote ziekte.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Troel het volgende:
Daniëlle van 't Schip, dochter van Willeke Alberti, op 55-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Waarvan is deze dame bekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Troel het volgende:
Daniëlle van 't Schip, dochter van Willeke Alberti, op 55-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Getrouwd met John van 't Schip, dochter van Willeke Alberti. Bekend genoeg om nu.nl te halen in ieder gevalquote:
Van 't Schip en Oranen hier best bekend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weinig bekende doden de laatste 4 weken
Oe. Dank je.quote:
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bondquote:
Je wordt moe van het gegeven dat de één meer gedeeld wordt dan de ander.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bond
Nu blij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weinig bekende doden de laatste 4 weken
Gruwelijk idd. Het was nog nergens te verifiëren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bond
Haha mooi, door deze comment weet ik meteen dat ik nooit mee ga spelen met je spelletje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt moe van het gegeven dat de één meer gedeeld wordt dan de ander.
Wat een enorm leeg leven moet jij hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |