Is dat geen arm? Die blote bedoel je toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat Prigozhin die daar ligt, met dat been zo raar geknakt enzo?
Mogen lijken niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.
Wel half geblurd volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh der zijn lijken te zien in het filmpje. Heb ff een andere tweet neergezet. Sorry had het filmpje niet gekeken.
Geen idee. Maar er zullen ook mensen meelezen die er niet op zit te wachten. Als iemand lijken wil zien moet degene zelf maar zoeken.quote:
Mja, kan wel als schokkend worden ervaren denk ik.quote:
Ik ga even naar ongecensureerde zoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er zullen ook mensen meelezen die er niet op zit te wachten. Als iemand lijken wil zien moet degene zelf maar zoeken.
Oh zeker, kan gebeuren dat je het niet door had natuurlijk. Als mensen dat willen zien zoeken ze het zelf wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mja, kan wel als schokkend worden ervaren denk ik.
Ja, was ook niet de bedoeling. Ik dacht dat dit een ander filmpje was. Alleen van het fikkende wrak.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zeker, kan gebeuren dat je het niet door had natuurlijk. Als mensen dat willen zien zoeken ze het zelf wel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:10 schreef Nizno het volgende:
Voormalig Waku Waku-presentator Rob Fruithof (71) overleden in Kaapstad
Een nijlpaard kan lachen, olifanten leggen een ei.
En een zwanger paard eet graag appeltaart.
Te oud bloed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:06 schreef Hallojo het volgende:
Waarom is Jan Jongbloed nog niet genoemd?
quote:Gitarist Jack Sonni (68) van Dire Straits overleden
Jack Sonni (68), de gitarist van Britse rockband Dire Straits, is overleden. Dat schrijft de band op X, voorheen Twitter. Er is geen doodsoorzaak bekendgemaakt.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:59 schreef Troel het volgende:
Journalist en presentatrice Clairy Polak op 67-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/media/6(...)ftijd-overleden.html
Het is altijd te jong, maar je hebt wel gelijk. Mooie inspirerende vrouw.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
Ach, Clairy....
Dat vond ik altijd zo'n sympathieke, nieuwsgierige en intelligente journalist.
Veel te jong
Kwam haar vaak tegen in mijn stamkroeg. Aardig, intelligent, was lief voor haar man die helaas Alzheimer had..quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is altijd te jong, maar je hebt wel gelijk. Mooie inspirerende vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |