SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ook ja...wordt getroffen door acute lepraquote:
* Denkt hetzelfdequote:Op dinsdag 26 december 2006 19:39 schreef LimboWes het volgende:
Sharon & Saddam
Die zijn al op sterven na dood ja...quote:
die treurige dag was helaas maanden geleden, nu doen ze alleen nog alsof hij nog leeftquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat zou een treurige dag zijn voor de mensheid
Eerder een blije dag voor Cuba, al is het maar de vraag wat je er voor in de plaats krijgt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat zou een treurige dag zijn voor de mensheid
nee, dat is al bekend.. zijn broerquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerder een blije dag voor Cuba, al is het maar de vraag wat je er voor in de plaats krijgt natuurlijk.
Danny blind natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel en ik vrees dat een "geliefd" iemand dood zal gaan dit jaar. Iemand zoals Bono of Marco Borsato of Maxima. Auto ongeluk of zo.
Nounou, erg hoor...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel en ik vrees dat een "geliefd" iemand dood zal gaan dit jaar. Iemand zoals Bono of Marco Borsato of Maxima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |