abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:42:20 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210074109
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het was een goede middag.
Logeerhond was braaf en erg hilarisch toen ze oog in oog stond met ‘wildgrazende’ runderen.
En de gevreesde onderzoeksuitslagen bleken hartstikke mee te vallen. Meteen samen gevierd met tassen vol Chinees eten en kliekje mee naar huis.
Gelukkig wonen mijn ouders boven een Jumbo dus kon ik ook nog meteen de weekaanbieding van B&J (tweede gratis) inslaan :9

En in oktober ga ik hier eten https://sketch.london/ Hippigheid met drie sterren :D
Uitslagen ^O^ Uit eten _O_
Spoilers!
pi_210074113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mensen die ouder en wijzer zijn..,
Grijzer bedoel je *)
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:43:17 #203
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210074128
Sta ik lekker in de keuken mijn huisgemaakte nectarinesiroop, citroensiroop en frambozen siroop te bottelen, had de limoen en munt al klaar komt mevrouw de teef gezellig even kijken, kwispelt, maar haar nek krom en kotst de keuken onder, ze had haar eigen poep gegeten in de tuin. Na bravo, je krijgt er zoveel voor terug....
pi_210074132
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me voorstellen dat zwachtels en misschien kousen wel een emotionele drempel zijn Kaatje.

Er zitten 10 behandelingen ergo in het basispakket. Sowieso misschien handig om eens een babbel te maken. De meesten hebben wel een wachtlijst.

Ik sta sinds vandaag op de wachtlijst voor de bekkenfysio. Ik heb geen kind gebaard dus ik had niet verwacht er ooit terecht te komen maar er is op bepaalde vlakken wel wat verbetering nodig.
Wanneer dat minder last geeft is het prima. En tja, in de zomer waarschijnlijk geen jurken meer dragen, maar in de winter gewoon mijn favoriete snag tights met kleurtjes.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:48:50 #205
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210074213
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Grijzer bedoel je *)
Ook dat.
Gaat jou ook gebeuren, zorg dat je een pensioen opbouwt.
pi_210074243
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd :D
Lichamelijk beperkt zijn we. Heel iets anders dan geriatrisch }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:52:45 #207
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210074276
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
acht het blaag wil zich gewoon ff afzetten, Laatpuberteerder,
pi_210074303
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer dat minder last geeft is het prima. En tja, in de zomer waarschijnlijk geen jurken meer dragen, maar in de winter gewoon mijn favoriete snag tights met kleurtjes.
Nu loop je erg op de zaken vooruit :*
Eerst zwachtelen, dan wellicht kousen, hele winter om eraan te wennen en te bedenken dat je er geen reet om geeft wat anderen denken en in de zomer gewoon je jurken aan.

Sowieso kan een jurk tot halverwege je kuit meestal prima. Ook met kous.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210074304
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Danku
pi_210074318
Oh wat een opluchting @Cat-astrophe voor je ouders en voor jou 👍🏼

Wat een tegenvaller zeg @Kaatje1 Zwachtelen en later kousen.
Sterkte met wennen aan het idee. :*
pi_210074322
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nu loop je erg op de zaken vooruit :*
Eerst zwachtelen, dan wellicht kousen, hele winter om eraan te wennen en te bedenken dat je er geen reet om geeft wat anderen denken en in de zomer gewoon je jurken aan.

Sowieso kan een jurk tot halverwege je kuit meestal prima. Ook met kous.
Dat laatste is zo. En je kent me, ik ben niet zo van de mini rokjes en hotpants _O-
pi_210074344
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ook dat.
Gaat jou ook gebeuren, zorg dat je een pensioen opbouwt.
De bedoeling is dat ik met een jaar of zo hypotheekvrij woon.

Grijs zal niet gebeuren, dunner haar wel.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 21:03:56 #213
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210074422
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De bedoeling is dat ik met een jaar of zo hypotheekvrij woon.

Grijs zal niet gebeuren, dunner haar wel.
Dat is leuk met een huis van tonnen in de Randstad, maar in de Spaanse bergen is dat niet echt een investering. Je moet rekening houden met je kosten, ziektenkosten verzekeringen bijvoorbeeld, dat is duur in Spanje.
pi_210074479
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat laatste is zo. En je kent me, ik ben niet zo van de mini rokjes en hotpants _O-
Precies ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 juli 2023 @ 21:15:40 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210074581
Het moment dat ik een andere auto moet gaan rijden komt steeds dichterbij. We hebben een auto nodig die een caravan kan trekken dus dan wordt het automatisch een bakbeest.

Het voelt zo enorm als overkill voor mij. Ik mis mijn leuke C2 nu al ;(
Spoilers!
pi_210074614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Danku
Is vanyel van vousvoyeerbare leeftijd ja? *)
pi_210074684
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat is leuk met een huis van tonnen in de Randstad, maar in de Spaanse bergen is dat niet echt een investering. Je moet rekening houden met je kosten, ziektenkosten verzekeringen bijvoorbeeld, dat is duur in Spanje.
Dat is voor een zelfstandige in spanje maar een fractie van wat het hier is. Mijn arbeidsongeschiktheid hier kost mij meer dan in spanje arbeidsongeschiktheid+zorg+pensioen+reservering sociale verzekeringen bij elkaar.

Uitkering heb ik hier überhaupt geen recht op, en dan betaal ik in Nederland ook nog eens 6 of 7 procent 'werkgeversdeelzorgverzekeringen' over mijn bruto salaris.

Heel concreet ga ik op hetzelfde salaris minder dan de helft afdragen en heb ik meer sociale zekerheid in ruil.
pi_210074719
En los daarvan zie ik het huis ook niet als (verkoopbare)investering, maar het niet-hebben van de hypotheeklasten wel. Mijn cost of living zal maar een fractie zijn van wat het nu is.
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 21:26:28 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210074731
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het moment dat ik een andere auto moet gaan rijden komt steeds dichterbij. We hebben een auto nodig die een caravan kan trekken dus dan wordt het automatisch een bakbeest.

Het voelt zo enorm als overkill voor mij. Ik mis mijn leuke C2 nu al ;(
Je kunt die andere auto ook weg doen...
Met een Golf ofzo kun je ook best een sleurhut trekken, alleen moet je een wat zwaardere motor :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210074761
quote:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd :D
|:)
  vrijdag 28 juli 2023 @ 21:29:57 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210074776
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 21:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je kunt die andere auto ook weg doen...
Met een Golf ofzo kun je ook best een sleurhut trekken, alleen moet je een wat zwaardere motor :Y
De MG is goedkoper dan welke auto dan ook en heeft nog een leasecontract tot 1-1-25. Daarna komt er voor J een klein autootje of een motor bij. Dus de periode dat we twee slagschepen voor de deur hebben is gelukkig kort. Desalniettemin ben ik degene die sowieso wel in een slagschip moet rijden.
Spoilers!
pi_210074908
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, vanaf maandag officieel oud wijf (was het natuurlijk al in jaren). Was net bij de huisarts omdat ik veel last heb van mijn knieen. Weet wel waardoor het nu wat erger is (zat maandag 5 uur op een stoel waar de zitting schuin stond dus de hele tijd mezelf tegengehouden zodat ik niet eraf viel (dinsdagochtend kon ik op een andere plek zitten met een betere stoel). Daarvoor rust nemen en nu even niet de spierversterkende oefeningen doen, pas wanneer dat over is.

Maar ik heb ook last van opgezwollen voeten/onderbenen. Normaal al wel maar nu echt heel erg. Dus een afspraak voor maandag om ingezwachteld te worden en werkt dat, dan komen er speciale kousen. Geloof niet dat ik daar naar uit kijk. -O-
Wel om een andere stoel vragen of zoeken hoor! Te belangrijk.

Balen van het zwachtelen, niet erg leuk vooruitzicht, en verder alles dat Cat zei :*
pi_210075379
quote:
Hé hé hé. Ik ben een jonge blom en ik ben hier ook >:O
pi_210075383
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gelukkig hebben we @:tele6, onze jeugdige :7
PRECIES :Y)
pi_210075437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier een dame van mijn leeftijd die gewoon met 2 stuks steunkousen in de meest vrolijke jurkjes rondloopt:
https://www.vakervrolijk.nl/ik-draag-steunkousen/
pi_210075440
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je hebt ook iets minder steunkousige kousen hoor. Zelfs hele panty’s. In hippe kleuren. Wel een beetje à fhankelijk van welke klasse je nodig hebt. Het enige wat ik echt enorm storend vind aan steunkous is dat het Zo Warm is in de zomer.

Oké, en dat je er zulke droge benen van krijgt. Ze hebben daar een speciale balsem voor, zie ik nu pas… maar wel goed als je dat weet voordat je ze misschien gaat dragen.

Ik draag de mijne nu nog maar sporadisch. Het gaat best goed met m’n been, soms een beetje last van een drukkend gevoel, vooral als ik lang moet zitten of staan (uit eten of naar de bios bijvoorbeeld, of feestje waarbij ik niet ongegeneerd met m’n benen omhoog kan hangen). Dus dan doe ik m weer aan.

Maar ik heb er maar eentje om het trombosebeen en die is ook nog maar tot knie hoogte dus dat staat altijd een beetje raar. Desalniettemin draag ik m gewoon met sandalen en een rok/jurk of losse zomerbroek en zelfs ook wel met korte broek want Fuck It. :7

Ik heb m in bosbesblauw, sesamgrijs en peperzwart (ja serieus, zo heten die kleuren). Merk wel dat ze nu erg gaan slijten en ook wat elasticiteit verliezen dus ik zal nog 2 extra bestellen misschien.

Thuis heb ik m nu nog zelden aan want dan kan ik voldoende afwisselen in houding en lekker met m’n beentjes in de lucht. Maar toen het laatst zo warm was droeg ik m ook weer wat meer. Ze helpen echt goed tegen zwelling hoor! Zeker toen ik daar vorige zomer nog veel last van had hielp het enorm en voelde mijn benen (toen nog allebei) veel lichter!
pi_210075487
Hippe kleuren steunkousen _O_

Als je ze toch aan moet, kun je er beter maar een statement van maken :Y
pi_210075502
Ik heb 3 monstera's. 2 zijn stekjes van 1 wat grotere. Nou was de grote geel aan het worden en een van de kleine ook. Ik had vandaag pas tijd om ze even goed te inspecteren. Dat gaat niet zo heel makkelijk met die slierten- en bladerenbende.

De een is geel omdat hij het te droog heeft.

De ander is geel omdat hij het te nat heeft.

Manmanmanmanmanman. Plantensukkels. o|O
pi_210075530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 3 monstera's. 2 zijn stekjes van 1 wat grotere. Nou was de grote geel aan het worden en een van de kleine ook. Ik had vandaag pas tijd om ze even goed te inspecteren. Dat gaat niet zo heel makkelijk met die slierten- en bladerenbende.

Miemelmonstera’s :{w
pi_210075536
Verder heb ik nu 4 klimplanten tegen m'n balkonreling gezet O+
- Klimop met kleine blaadjes
- Trompetbloem
- Clematis
- Passiebloem

Ik ben heel benieuwd of ik m'n balkonreling een beetje vol ga krijgen en welke plant wint. Ik denk dat het tussen de trompetbloem en de klimop gaat... de passiebloem is nu 1 sliert van 2 meter lang dus dat wordt niet echt wat en clematis is zo'n tere plant.
Het begint echt ergens op te lijken dat balkon *G*
  vrijdag 28 juli 2023 @ 22:35:43 #231
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210075602
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
Het verspakket voor Italiaanse plaatpizza :9
pi_210075605
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:24 schreef yinu het volgende:

[..]
Je hebt ook iets minder steunkousige kousen hoor. Zelfs hele panty’s. In hippe kleuren. Wel een beetje à fhankelijk van welke klasse je nodig hebt. Het enige wat ik echt enorm storend vind aan steunkous is dat het Zo Warm is in de zomer.

Oké, en dat je er zulke droge benen van krijgt. Ze hebben daar een speciale balsem voor, zie ik nu pas… maar wel goed als je dat weet voordat je ze misschien gaat dragen.

Ik draag de mijne nu nog maar sporadisch. Het gaat best goed met m’n been, soms een beetje last van een drukkend gevoel, vooral als ik lang moet zitten of staan (uit eten of naar de bios bijvoorbeeld, of feestje waarbij ik niet ongegeneerd met m’n benen omhoog kan hangen). Dus dan doe ik m weer aan.

Maar ik heb er maar eentje om het trombosebeen en die is ook nog maar tot knie hoogte dus dat staat altijd een beetje raar. Desalniettemin draag ik m gewoon met sandalen en een rok/jurk of losse zomerbroek en zelfs ook wel met korte broek want Fuck It. :7

Ik heb m in bosbesblauw, sesamgrijs en peperzwart (ja serieus, zo heten die kleuren). Merk wel dat ze nu erg gaan slijten en ook wat elasticiteit verliezen dus ik zal nog 2 extra bestellen misschien.

Thuis heb ik m nu nog zelden aan want dan kan ik voldoende afwisselen in houding en lekker met m’n beentjes in de lucht. Maar toen het laatst zo warm was droeg ik m ook weer wat meer. Ze helpen echt goed tegen zwelling hoor! Zeker toen ik daar vorige zomer nog veel last van had hielp het enorm en voelde mijn benen (toen nog allebei) veel lichter!
Ik heb wat rondgekeken op internet en het ziet er allemaal wat minder erg uit als in eerste instantie leek. Em wat moet dat moet. Ietwat dunnere voeten zou ik echt wel fijn vinden, ook al is het dan met kousen .
pi_210075618
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Het verspakket voor Italiaanse plaatpizza :9
Die was het dus. Ik wist niet meer wie de tip had gegeven en wat de tip was. Dus nu iets mexicaans besteld
pi_210075624
Hmmmm.

Ik had een PhD vacature gezien om misschien op te reageren. Vervolgens natuurlijk uitstelgedrag en uitstelgedrag.

Nu pas lees ik dat je niet alleen een brief en CV maar ook de gegevens van 2 referenties moet insturen. Voor maandagavond.

Je moet eerst toestemming vragen aan referenties of ze het oké vinden om referentie te zijn toch?

Ik vrees dat ik dat niet ga redden voor die tijd.

Dit is nogal suf |:(

@vlindertje89 weet jij misschien hoe dat zit met referenties?
pi_210075665
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb wat rondgekeken op internet en het ziet er allemaal wat minder erg uit als in eerste instantie leek. Em wat moet dat moet. Ietwat dunnere voeten zou ik echt wel fijn vinden, ook al is het dan met kousen .
Het is net als een bril. Soms voel je je een beetje gehandicapt (als het regent en je bril beslaat van binnenuit terwijl er druppels aan de buitenkant zitten :wtf: ) maar over het algemeen is het best fijn om de wereld gewoon scherp te kunnen zien. En als je er dan toch eentje hebt, dan maar liever een mooie die bij je past.

Ik vind m’n kous soms een onding vooral met aan- en uittrekken als ik niet zo fit ben. Maar het is wel fijn dat hij er is en als ik een beetje mn best doe kan ‘ie er zelfs best wel goed uitzien.

Juzo is het merk met de meeste keuze in kleuren van de echt hoge compressieklassen. En de wat lichtere varianten zijn echt trendy op het moment dus daar is echt veel keuze!
pi_210075666
Kan je niet mailen met een verhaal dat je de vacature nu pas ziet en je geen tijd meer hebt om van tevoren toestemming te vragen, maar dat je hoopt dat ze er ok mee zijn? Ze gaan vast niet direct maandag contact met ze opnemen. Eerst brieven lezen, eerste gesprek en dan referenties denk ik? Het is ook nog eens vakantieperiode…
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210075693
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:41 schreef Phaidra het volgende:
Kan je niet mailen met een verhaal dat je de vacature nu pas ziet en je geen tijd meer hebt om van tevoren toestemming te vragen, maar dat je hoopt dat ze er ok mee zijn? Ze gaan vast niet direct maandag contact met ze opnemen. Eerst brieven lezen, eerste gesprek en dan referenties denk ik? Het is ook nog eens vakantieperiode…
Dat is wel een goede ja.

M'n begeleider van m'n masterthesis zou een ideale referentie zijn, want het onderwerp matcht met het werk wat ik bij hem gedaan heb en hij was enthousiast over me -- ik ben ook 2 jaar student-assistent geweest bij hem en precies hierover onderwijs gegeven. Maar hij doet er eeeeeeuwig over om op mails/berichten te reageren, is telefonisch niet bereikbaar en is ook nooit op kantoor. :')
Maar de kans dat hij het prima vindt om referentie te zijn is wel groot, denk ik.
pi_210075739
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:41 schreef yinu het volgende:

[..]
Het is net als een bril. Soms voel je je een beetje gehandicapt (als het regent en je bril beslaat van binnenuit terwijl er druppels aan de buitenkant zitten :wtf: ) maar over het algemeen is het best fijn om de wereld gewoon scherp te kunnen zien. En als je er dan toch eentje hebt, dan maar liever een mooie die bij je past.

Ik vind m’n kous soms een onding vooral met aan- en uittrekken als ik niet zo fit ben. Maar het is wel fijn dat hij er is en als ik een beetje mn best doe kan ‘ie er zelfs best wel goed uitzien.

Juzo is het merk met de meeste keuze in kleuren van de echt hoge compressieklassen. En de wat lichtere varianten zijn echt trendy op het moment dus daar is echt veel keuze!
Dat is over het algemeen mijn benadering. En een goeie van de bril. Daar zou ik niet zonder kunnen
  vrijdag 28 juli 2023 @ 22:49:15 #239
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210075741
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die was het dus. Ik wist niet meer wie de tip had gegeven en wat de tip was. Dus nu iets mexicaans besteld
Vast ook lekker *)
pi_210075770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is wel een goede ja.

M'n begeleider van m'n masterthesis zou een ideale referentie zijn, want het onderwerp matcht met het werk wat ik bij hem gedaan heb en hij was enthousiast over me -- ik ben ook 2 jaar student-assistent geweest bij hem en precies hierover onderwijs gegeven. Maar hij doet er eeeeeeuwig over om op mails/berichten te reageren, is telefonisch niet bereikbaar en is ook nooit op kantoor. :')
Maar de kans dat hij het prima vindt om referentie te zijn is wel groot, denk ik.
Klinkt goed! Ik heb zelf nooit van tevoren toestemming gevraagd eigenlijk, niet over nagedacht. Maar dat was niet voor een PhD positie. Potentiële werkgever en referentie kenden elkaar al en de referentie was ook op de hoogte van mijn sollicitatie, dus dat maakt het wat makkelijker :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210075931
Jeetje. En nu reageert hij wel meteen. Ik moet 'm vaker om 11 uur 's avonds mailen misschien _O-
pi_210075934
* Tele6 traint voor het kampioenschap Zich Voor Niks Zorgen Maken
pi_210075950
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:13 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 traint voor het kampioenschap Zich Voor Niks Zorgen Maken
Hoe is het met jouw lijf? Is het weer hersteld
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 23:20:27 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210075974
Ik zocht locaties op de kaart waar ik bepaalde foto's had gemaakt... Toen kwam ik dit tegen 8)7

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210076001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:28 schreef Tele6 het volgende:

Moest hardop lachen :D
  vrijdag 28 juli 2023 @ 23:25:48 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210076002
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Ik zocht locaties op de kaart waar ik bepaalde foto's had gemaakt... Toen kwam ik dit tegen 8)7

[ afbeelding ]
:D
Spoilers!
pi_210076006
quote:

[ afbeelding ]
Koekoeksklok *O*
pi_210076021
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Koekoeksklok *O*
Ik was laatst bij iemand te eten en ipv van een koekoek kwam aaahhheeeeaaaa tanzan uit de klok. We schrokken ons kapot :D
pi_210076023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe is het met jouw lijf? Is het weer hersteld
Dat gaat eigenlijk ook hartstikke goed. Vandaag denk ik minstens 15 trappen afgelopen en geen centje pijn. Gisteren 10 minuten gejogd en vandaag 15 minuten gerend en geen centje pijn. Wel slomer dan ik voor de Vierdaagse was. Maar dat komt wel weer terug.

Ik ga nu wel harder m'n best doen om die zwakkere linkerkant een beetje op peil te krijgen. Ik kan bv op rechts ook veel langer op 1 been staan. Ja, mensen zijn asymmetrisch, maar wat mij betreft mag het wel iets minder asymmetrisch als ik daar wat aan kan doen :P
pi_210076030
En nu naar bed. Genoeg plannen dit weekend. Huphup :W
pi_210076033
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik was laatst bij iemand te eten en ipv van een koekoek kwam aaahhheeeeaaaa tanzan uit de klok. We schrokken ons kapot :D
Tarzan de dildo :D
pi_210076050
1e vriendje en ik kochten ooot in Baden Baden een Koekoeksklok. Ik was 16 en ik vond het grappig :+
  vrijdag 28 juli 2023 @ 23:44:02 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210076113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Briljant :D

Mijn schoonmoeder heeft Goofy die vraagt: What time is it anyway? Mickey antwoordt dan. Het went, soort van.
Spoilers!
pi_210076264
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder heeft Goofy die vraagt: What time is it anyway? Mickey antwoordt dan. Het went, soort van.
_O-
pi_210076724
Valt Rosa (mijn kat) ineens dood van de bank net ;(
pi_210076869
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Huh. Dat is schrikken. o|O

Sterkte.💐
pi_210076904
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik las dat Mickey antwoordt 'het went, soort van' en begreep niet hoe je daaruit de tijd moest opmaken :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210076905
quote:
:o jeetje, wat naar :{
pi_210076955
quote:
Oh nee! Sterkte.
pi_210076959
quote:
Ach gossie :o Plots?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210077012
Ja zo ineens, van niks aan de hand naar plof als 'n zoutzak van de bank, nog wat gaspende ademhaling en 't was klaar. Ze was wel al 16 jaar maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, katten die tot nu toe doodgingen waren ziek en liet ik uiteindelijk inslapen. Rosa heeft iig niet geleden en toch ook fijn dat we haar niet dood gevonden hebben maar er wel bij waren.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 juli 2023 @ 06:54:49 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210077021
;(. Sterkte Memo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 29 juli 2023 @ 07:01:06 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_210077043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 04:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik las dat Mickey antwoordt 'het went, soort van' en begreep niet hoe je daaruit de tijd moest opmaken :')
Ik moest hem ook nog twee keer lezen :D

Sterkte mori!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 29 juli 2023 @ 07:04:03 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_210077053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:30 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik nu 4 klimplanten tegen m'n balkonreling gezet O+
- Klimop met kleine blaadjes
- Trompetbloem
- Clematis
- Passiebloem

Ik ben heel benieuwd of ik m'n balkonreling een beetje vol ga krijgen en welke plant wint. Ik denk dat het tussen de trompetbloem en de klimop gaat... de passiebloem is nu 1 sliert van 2 meter lang dus dat wordt niet echt wat en clematis is zo'n tere plant.
Het begint echt ergens op te lijken dat balkon *G*
Hoe is het met de kitten van je buurvrouw. Die nog weer gespot of is het nu veilig?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 juli 2023 @ 07:13:51 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210077086
Het wordt toch de 25km zo. Moeders zag de 30 (eigenlijk 32 km) niet zo zitten vandaag. :s) :+.
Opzich begrijpelijk toch best wat woei nog vandaag. Blijft wel droog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 29 juli 2023 @ 07:49:30 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077197
quote:

[ afbeelding ]
Ha, dat ken ik.
In het Zwarte Woud.
Het is meer een huis met een grote klok op de gevel dan echt een grote klok, maar vooruit…
pi_210077203
Ach @Memento-Mori :*
@Tele6 ik zou inderdaad hetzelfde gedaan hebben als je al als advies gekregen hebt inmiddels :). En het verbaast mij dan weer niks, nu ineens snel reactie - ik heb bij veel mensen in de academie het idee dat ze mails wel lezen, en als ze het idee hebben dat nodig ze ook snel reageren, en anders gewoon laten liggen tot een reminder volgt, omdat in een hoop gevallen mensen bij geen antwoord toch nog maar zelf op zoek gaan en het probleem zelf oplossen :+

Nou denk ik niet dat jij iemand bent die eerst een mail stuurt met vragen en dan pas zelf op onderzoek uit gaat, maar er zijn er genoeg die het wel doen, waardoor zo'n strategie best wel tijdsbesparend kan zijn :D
  zaterdag 29 juli 2023 @ 07:51:21 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077264
quote:
Ach MeMo wat een schrik. Zo plotseling, wat verdrietig, sterkte
pi_210077272
Memo. ;(

Ik ben iets minder moe. Zo in de auto naar familie want opa uitstrooien.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210077290
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 07:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ha, dat ken ik.
In het Zwarte Woud.
Het is meer een huis met een grote klok op de gevel dan echt een grote klok, maar vooruit…
Gaat het niet om het Aussichtspunkt ohne Aussicht? :o
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:15:31 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077317
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Haha, dat was me niet eens opgevallen… _O-
pi_210077320
Wie van jullie heeft er ook al weer een verzwaringsdeken? Reviews? Dingen om op te letten? Ik sliep er onder 1 gisterennacht en het was fantastisch. :7
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:20:38 #274
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077340
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie heeft er ook al weer een verzwaringsdeken? Reviews? Dingen om op te letten? Ik sliep er onder 1 gisterennacht en het was fantastisch. :7
We hebben er ooit 1 per ongeluk gekocht voor 20 euro, toen we in een ijskoud huisje in de Eifel sliepen en we daarvoor een goedkoop extra dekbedje zochten.
Loeizwaar, kende het niet, dus we hadden eigenlijk geen idee wat we gekocht hadden. :D
Maar het werkte wel, warm en compact.
Ligt nu stof te happen, nooit meer gebruikt daarna…

Edit: Omdat de verpakking ontbrak, was 'ie zo goedkoop.
Bleek er 's avonds nog zo'n anti-diefstal inktpatroon aan te zitten.
Het was een leuk klusje om die er af te krijgen zonder de deken te vernaggelen.
pi_210077349
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]
We hebben er ooit 1 per ongeluk gekocht voor 20 euro, toen we in een ijskoud huisje in de Eifel sliepen en we daarvoor een goedkoop extra dekbedje zochten.
Loeizwaar, kende het niet, dus we hadden eigenlijk geen idee wat we gekocht hadden. :D
Maar het werkte wel, warm en compact.
Ligt nu stof te happen, nooit meer gebruikt daarna…

Wil je er vanaf? :7
pi_210077357
quote:
@Tele6 en @vlindertje89 volgens mij
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:27:41 #277
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077366
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wil je er vanaf? :7
Even gecheckt, van mij mag 'ie namelijk weg.
Maar ik hoor net dat mijn eega 'm van de winter als deken gebruikt aan het voeteneind.
Nooit iets van gemerkt, volgens mij heb je geen voeten meer over als je bijna 20 kilo deken op je voeten legt…

De deken is dus niet beschikbaar, helaas…
pi_210077372
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 06:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja zo ineens, van niks aan de hand naar plof als 'n zoutzak van de bank, nog wat gaspende ademhaling en 't was klaar. Ze was wel al 16 jaar maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, katten die tot nu toe doodgingen waren ziek en liet ik uiteindelijk inslapen. Rosa heeft iig niet geleden en toch ook fijn dat we haar niet dood gevonden hebben maar er wel bij waren.
Nou ja, katten kunnen vast ook een hartinfarct, hersenbloedign of iets dergelijs krijgen. Ja, fijnd at het geen ziekbed/lijdensweg geweest is. Maar ook wat....ja, plots. Dat ze er ineens niet meer is.

Toen ik nog thuis woonde hadden we een oude kater, Rakker (uiteraard). Grijs met wit, super leuk beest. Maar al een oud besje toen ik een jaar of 15 was. Die begon plots zomaar heel hard te miauwen, gewoon krijsen. Ik er direct naar toe gerend, ma geroepen en die kwam ook snel. Toen we allebei super bezorgd bij hem zaten werd hij stil. Ging rustig liggen. En ging dood. Dat voelde ook heel onwezenlijk.

Sterkte, Memo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210077375
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Even gecheckt, van mij mag 'ie namelijk weg.
Maar ik hoor net dat mijn eega 'm van de winter als deken gebruikt aan het voeteneind.
Nooit iets van gemerkt, volgens mij heb je geen voeten meer over als je bijna 20 kilo deken op je voeten legt…

De deken is dus niet beschikbaar, helaas…
Was ook meer grapje dan serieuze opmerking. ;) Hoewel het wel heel mooi uitkwam zeg maar.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:32:17 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077399
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was ook meer grapje dan serieuze opmerking. ;) Hoewel het wel heel mooi uitkwam zeg maar.
Ik denk dat een ritje Oosten - Amsterdam of verzending van dat ding meer kost, dan er ter plekke 1 aanschaffen, maar ik had 'm je wel gegund.
We hebben 'm in Duitsland bij zo'n groot Kaufhaus gekocht, misschien een idee om daar eens te kijken…
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:38:19 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210077428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 04:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik had het niet heel duidelijk opgeschreven inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik dacht ook dat dat de grap was. Even teruglezen wat ik gemist heb.

Sterkte Memo ;(

Vandaag weer meer van hetzelfde, tuinieren dus. We zijn wel ruim over de helft van de berg met 16 kuub snippers inmiddels.
Spoilers!
pi_210077445
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik denk dat een ritje Oosten - Amsterdam of verzending van dat ding meer kost, dan er ter plekke 1 aanschaffen, maar ik had 'm je wel gegund.
We hebben 'm in Duitsland bij zo'n groot Kaufhaus gekocht, misschien een idee om daar eens te kijken…
Ja, ik verwacht dat de kosten van verzending niet opwegen tegen aanschafkosten :')
pi_210077566
quote:
Ik had er eentje, maar mij beviel het niet zo, dus nog in de 'proefperiode' weer teruggestuurd. Ik had deze . De deken zelf was echt niks mis mee, maar voor mij was het niks.
Er zijn overigens vast ook goedkopere, maar ik had een relatief lichte nodig en die was wat moeilijker te vinden in de goedkopere opties :+ . Volgens mij heeft action ze ook, of in elk geval gehad.

@Blues veel plezier bij Oppenheimer vandaag!

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 29-07-2023 09:16:59 ]
pi_210077620
quote:
Huh, dat is ook raar. En gek genoeg wel een soort van fijn dat het zo zonder lijden en in haar veilige omgeving gebeurt… maar ook heel vreemd. Sterkte in ieder geval. En, als ik vragen mag, wat hebben jullie met het stoffelijk overschot gedaan vannacht? Daar heb je dan ook helemaal geen plan voor ofzo.
pi_210077826
quote:
Ik. Ik heb een 6 kg.

Neem een met plastic bolletjes, niet kersenpitten of rijst of zo. Want je wilt 'm kunnen wassen.

Ik heb er zelf een gemaakt dus geen reviews van waar te kopen. Zelf maken is een halve dag werk als je een naaimachine hebt. Het was mijn eerste lockdown project :P

De deken hoeft niet heel lang want het kan best lekker zijn als je voeten er aan de onderkant uit komen. Moet wel breed genoeg anders glijdt hij aan de ene of andere kant van je af.

Je kan er ook een hoes bij kopen. Ik heb geen hoes omdat mijn deken zelf wasbaar is en de hoes heel stevig moet anders scheurt hij als je per ongeluk de hele 6 kg probeert op te tillen aan de hoes.

Kan zijn dat je er meer van gaat snurken omdat de deken het comfortabeler maakt om op je rug te slapen en de hele nacht dezelfde houding. Als ik wakker word met keelpijn doe ik daarna een nachtje zonder deken.
pi_210077917
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 07:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Hoe is het met de kitten van je buurvrouw. Die nog weer gespot of is het nu veilig?
Kitten lijkt bang genoeg van me te zijn, ik spot 'm nu alleen nog op het balkon van de buren of op de brandtrap en hij zit dan heel "stiekem" naar me te gluren.
Het balkon van de buren is ook interessanter nu, want zij hebben een binnenkat die er vaak voor het raam zit.
Misschien heeft het ook geholpen dat een tijdje geleden m'n oom met z'n gezin er was en die hadden de hond mee, dus m'n balkon ruikt nu voor die kat misschien naar hond.
pi_210077929
quote:
Het heeft ook wel wat moois, maar het is ook vreselijk verdrietig. Sterkte :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210078243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat gaat eigenlijk ook hartstikke goed. Vandaag denk ik minstens 15 trappen afgelopen en geen centje pijn. Gisteren 10 minuten gejogd en vandaag 15 minuten gerend en geen centje pijn. Wel slomer dan ik voor de Vierdaagse was. Maar dat komt wel weer terug.

Ik ga nu wel harder m'n best doen om die zwakkere linkerkant een beetje op peil te krijgen. Ik kan bv op rechts ook veel langer op 1 been staan. Ja, mensen zijn asymmetrisch, maar wat mij betreft mag het wel iets minder asymmetrisch als ik daar wat aan kan doen :P
Precies wat Dokter Jeroboam dacht, goed dat je niet gelijk naar de fysio bent gerend ( :7 )
pi_210078271
quote:
Ik heb er een poosje eentje geleend van m’n moeder. Ik vind het heel fijn slapen, maar eenpersoons eigenlijk geen doen. Allemaal veel te breed zodat er nog een berg deken tussen ons in ligt.
pi_210078483
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 09:14 schreef yinu het volgende:

[..]
Huh, dat is ook raar. En gek genoeg wel een soort van fijn dat het zo zonder lijden en in haar veilige omgeving gebeurt… maar ook heel vreemd. Sterkte in ieder geval. En, als ik vragen mag, wat hebben jullie met het stoffelijk overschot gedaan vannacht? Daar heb je dan ook helemaal geen plan voor ofzo.
We hadden nog een grote emmer (die afgesloten kan worden met een deksel), fleece deken op bodem, kat in ander dekentje erop, in de garage gezet met deksel niet erop geklikt, vanochtend deksel er wel op geklikt en dan even kijken, in weekend kunnen we niet veel... We hebben 'n tuin met stenen. Met cremeren ed heb ik niks, dus maandag oid bij gemeente brengen denk ik.
pi_210078493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
We hadden nog een grote emmer (die afgesloten kan worden met een deksel), fleece deken op bodem, kat in ander dekentje erop, in de garage gezet met deksel niet erop geklikt, vanochtend deksel er wel op geklikt en dan even kijken, in weekend kunnen we niet veel... We hebben 'n tuin met stenen. Met cremeren ed heb ik niks, dus maandag oid bij gemeente brengen denk ik.
Bij de dierenarts brengen kan waarschijnlijk ook. Al onze huisdieren zijn prittstift en Pokon geworden.
pi_210078644
Oh m'n schoonzus appte net, zij doet dieren opzetten ed. En eigenlijk wilde ik haar schedel houden :@ maar ik dacht dat ze daar ivm ruimtegebrek niets meer mee doet maar kan dus wel dus dat gaat ze doen met maceratie. Dat "probleem" ook opgelost.
pi_210079044
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh m'n schoonzus appte net, zij doet dieren opzetten ed. En eigenlijk wilde ik haar schedel houden :@ maar ik dacht dat ze daar ivm ruimtegebrek niets meer mee doet maar kan dus wel dus dat gaat ze doen met maceratie. Dat "probleem" ook opgelost.
Nou Memo wat een rare gewaarwording en verdrietig ook. Maar idd niet geleden en weg. 'Mooie' dood wel.
Sterkte :*
pi_210079051
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 09:54 schreef sigme het volgende:

Het heeft ook wel wat moois, maar het is ook vreselijk verdrietig. Sterkte :*
Jullie al wat meer gewend zo zonder de niet zo schrandere
pi_210079568
Volledig ontregeld hier.
Na al die ruim 8 jaren heeft HF besloten om de levertijden te wijzigen. En ook nog ¤ 1 of meer te vragen voor een favo window.
Men had besloten dat het vanmiddag laat/ vanavond wel kon 😳
Nou nee, dan ben ik er niet. Om 16 uur een feestje in het fort.

En nu zit ik alsmaar - uit gewoonte - rekening te houden met een box die niet komt vandaag. 8)7

Plus met zo’n laat time slot is het in de herfst en winter donker en dan hebben de bezorgers - nooit dezelfde - moeite om het huis te vinden.
# rant
pi_210079613
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:28 schreef AnneX het volgende:
Volledig ontregeld hier.
Na al die ruim 8 jaren heeft HF besloten om de levertijden te wijzigen. En ook nog ¤ 1 of meer te vragen voor een favo window.
Men had besloten dat het vanmiddag laat/ vanavond wel kon 😳
Nou nee, dan ben ik er niet. Om 16 uur een feestje in het fort.

En nu zit ik alsmaar - uit gewoonte - rekening te houden met een box die niet komt vandaag. 8)7

Plus met zo’n laat time slot is het in de herfst en winter donker en dan hebben de bezorgers - nooit dezelfde - moeite om het huis te vinden.
En evt. een andere dag, dat het wel eerder op de dag is?
pi_210079702
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En evt. een andere dag, dat het wel eerder op de dag is?
Tuurlijk zijn er opties. Met toeslag of niet.
Voor mij geldt, dat ik dus ontregeld ben! :R En zo geen zin heb om ‘s avonds boodschappen uit te pakken etc.
Het ligt aan mij 🙃
pi_210079821
Dan maar…
pi_210079822
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tuurlijk zijn er opties. Met toeslag of niet.
Voor mij geldt, dat ik dus ontregeld ben! :R En zo geen zin heb om ‘s avonds boodschappen uit te pakken etc.
Het ligt aan mij 🙃
Ah, duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')