Je hebt ook iets minder steunkousige kousen hoor. Zelfs hele panty’s. In hippe kleuren. Wel een beetje à fhankelijk van welke klasse je nodig hebt. Het enige wat ik echt enorm storend vind aan steunkous is dat het Zo Warm is in de zomer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste is zo. En je kent me, ik ben niet zo van de mini rokjes en hotpants
Miemelmonstera’squote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 3 monstera's. 2 zijn stekjes van 1 wat grotere. Nou was de grote geel aan het worden en een van de kleine ook. Ik had vandaag pas tijd om ze even goed te inspecteren. Dat gaat niet zo heel makkelijk met die slierten- en bladerenbende.
De een is geel omdat hij het te droog heeft.
De ander is geel omdat hij het te nat heeft.
Manmanmanmanmanman. Plantensukkels.
Het verspakket voor Italiaanse plaatpizzaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
Ik heb wat rondgekeken op internet en het ziet er allemaal wat minder erg uit als in eerste instantie leek. Em wat moet dat moet. Ietwat dunnere voeten zou ik echt wel fijn vinden, ook al is het dan met kousen .quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:24 schreef yinu het volgende:
[..]
Je hebt ook iets minder steunkousige kousen hoor. Zelfs hele panty’s. In hippe kleuren. Wel een beetje à fhankelijk van welke klasse je nodig hebt. Het enige wat ik echt enorm storend vind aan steunkous is dat het Zo Warm is in de zomer.
Oké, en dat je er zulke droge benen van krijgt. Ze hebben daar een speciale balsem voor, zie ik nu pas… maar wel goed als je dat weet voordat je ze misschien gaat dragen.
Ik draag de mijne nu nog maar sporadisch. Het gaat best goed met m’n been, soms een beetje last van een drukkend gevoel, vooral als ik lang moet zitten of staan (uit eten of naar de bios bijvoorbeeld, of feestje waarbij ik niet ongegeneerd met m’n benen omhoog kan hangen). Dus dan doe ik m weer aan.
Maar ik heb er maar eentje om het trombosebeen en die is ook nog maar tot knie hoogte dus dat staat altijd een beetje raar. Desalniettemin draag ik m gewoon met sandalen en een rok/jurk of losse zomerbroek en zelfs ook wel met korte broek want Fuck It.![]()
Ik heb m in bosbesblauw, sesamgrijs en peperzwart (ja serieus, zo heten die kleuren). Merk wel dat ze nu erg gaan slijten en ook wat elasticiteit verliezen dus ik zal nog 2 extra bestellen misschien.
Thuis heb ik m nu nog zelden aan want dan kan ik voldoende afwisselen in houding en lekker met m’n beentjes in de lucht. Maar toen het laatst zo warm was droeg ik m ook weer wat meer. Ze helpen echt goed tegen zwelling hoor! Zeker toen ik daar vorige zomer nog veel last van had hielp het enorm en voelde mijn benen (toen nog allebei) veel lichter!
Die was het dus. Ik wist niet meer wie de tip had gegeven en wat de tip was. Dus nu iets mexicaans besteldquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Het verspakket voor Italiaanse plaatpizza
Het is net als een bril. Soms voel je je een beetje gehandicapt (als het regent en je bril beslaat van binnenuit terwijl er druppels aan de buitenkant zittenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb wat rondgekeken op internet en het ziet er allemaal wat minder erg uit als in eerste instantie leek. Em wat moet dat moet. Ietwat dunnere voeten zou ik echt wel fijn vinden, ook al is het dan met kousen .
Dat is wel een goede ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:41 schreef Phaidra het volgende:
Kan je niet mailen met een verhaal dat je de vacature nu pas ziet en je geen tijd meer hebt om van tevoren toestemming te vragen, maar dat je hoopt dat ze er ok mee zijn? Ze gaan vast niet direct maandag contact met ze opnemen. Eerst brieven lezen, eerste gesprek en dan referenties denk ik? Het is ook nog eens vakantieperiode…
Dat is over het algemeen mijn benadering. En een goeie van de bril. Daar zou ik niet zonder kunnenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:41 schreef yinu het volgende:
[..]
Het is net als een bril. Soms voel je je een beetje gehandicapt (als het regent en je bril beslaat van binnenuit terwijl er druppels aan de buitenkant zitten) maar over het algemeen is het best fijn om de wereld gewoon scherp te kunnen zien. En als je er dan toch eentje hebt, dan maar liever een mooie die bij je past.
Ik vind m’n kous soms een onding vooral met aan- en uittrekken als ik niet zo fit ben. Maar het is wel fijn dat hij er is en als ik een beetje mn best doe kan ‘ie er zelfs best wel goed uitzien.
Juzo is het merk met de meeste keuze in kleuren van de echt hoge compressieklassen. En de wat lichtere varianten zijn echt trendy op het moment dus daar is echt veel keuze!
Vast ook lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die was het dus. Ik wist niet meer wie de tip had gegeven en wat de tip was. Dus nu iets mexicaans besteld
Klinkt goed! Ik heb zelf nooit van tevoren toestemming gevraagd eigenlijk, niet over nagedacht. Maar dat was niet voor een PhD positie. Potentiële werkgever en referentie kenden elkaar al en de referentie was ook op de hoogte van mijn sollicitatie, dus dat maakt het wat makkelijkerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja.
M'n begeleider van m'n masterthesis zou een ideale referentie zijn, want het onderwerp matcht met het werk wat ik bij hem gedaan heb en hij was enthousiast over me -- ik ben ook 2 jaar student-assistent geweest bij hem en precies hierover onderwijs gegeven. Maar hij doet er eeeeeeuwig over om op mails/berichten te reageren, is telefonisch niet bereikbaar en is ook nooit op kantoor.![]()
Maar de kans dat hij het prima vindt om referentie te zijn is wel groot, denk ik.
Hoe is het met jouw lijf? Is het weer hersteldquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:13 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 traint voor het kampioenschap Zich Voor Niks Zorgen Maken
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 3 monstera's. 2 zijn stekjes van 1 wat grotere. Nou was de grote geel aan het worden en een van de kleine ook. Ik had vandaag pas tijd om ze even goed te inspecteren. Dat gaat niet zo heel makkelijk met die slierten- en bladerenbende.
De een is geel omdat hij het te droog heeft.
De ander is geel omdat hij het te nat heeft.
Manmanmanmanmanman. Plantensukkels.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Ik zocht locaties op de kaart waar ik bepaalde foto's had gemaakt... Toen kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Koekoeksklokquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Ik zocht locaties op de kaart waar ik bepaalde foto's had gemaakt... Toen kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Ik was laatst bij iemand te eten en ipv van een koekoek kwam aaahhheeeeaaaa tanzan uit de klok. We schrokken ons kapotquote:
Dat gaat eigenlijk ook hartstikke goed. Vandaag denk ik minstens 15 trappen afgelopen en geen centje pijn. Gisteren 10 minuten gejogd en vandaag 15 minuten gerend en geen centje pijn. Wel slomer dan ik voor de Vierdaagse was. Maar dat komt wel weer terug.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw lijf? Is het weer hersteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |