Uitslagenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het was een goede middag.
Logeerhond was braaf en erg hilarisch toen ze oog in oog stond met ‘wildgrazende’ runderen.
En de gevreesde onderzoeksuitslagen bleken hartstikke mee te vallen. Meteen samen gevierd met tassen vol Chinees eten en kliekje mee naar huis.
Gelukkig wonen mijn ouders boven een Jumbo dus kon ik ook nog meteen de weekaanbieding van B&J (tweede gratis) inslaan![]()
En in oktober ga ik hier eten https://sketch.london/ Hippigheid met drie sterren
Grijzer bedoel jequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mensen die ouder en wijzer zijn..,
Wanneer dat minder last geeft is het prima. En tja, in de zomer waarschijnlijk geen jurken meer dragen, maar in de winter gewoon mijn favoriete snag tights met kleurtjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me voorstellen dat zwachtels en misschien kousen wel een emotionele drempel zijn Kaatje.
Er zitten 10 behandelingen ergo in het basispakket. Sowieso misschien handig om eens een babbel te maken. De meesten hebben wel een wachtlijst.
Ik sta sinds vandaag op de wachtlijst voor de bekkenfysio. Ik heb geen kind gebaard dus ik had niet verwacht er ooit terecht te komen maar er is op bepaalde vlakken wel wat verbetering nodig.
Lichamelijk beperkt zijn we. Heel iets anders dan geriatrischquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd
acht het blaag wil zich gewoon ff afzetten, Laatpuberteerder,quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lichamelijk beperkt zijn we. Heel iets anders dan geriatrisch
Nu loop je erg op de zaken vooruitquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer dat minder last geeft is het prima. En tja, in de zomer waarschijnlijk geen jurken meer dragen, maar in de winter gewoon mijn favoriete snag tights met kleurtjes.
Dankuquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lichamelijk beperkt zijn we. Heel iets anders dan geriatrisch
Dat laatste is zo. En je kent me, ik ben niet zo van de mini rokjes en hotpantsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu loop je erg op de zaken vooruit![]()
Eerst zwachtelen, dan wellicht kousen, hele winter om eraan te wennen en te bedenken dat je er geen reet om geeft wat anderen denken en in de zomer gewoon je jurken aan.
Sowieso kan een jurk tot halverwege je kuit meestal prima. Ook met kous.
De bedoeling is dat ik met een jaar of zo hypotheekvrij woon.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ook dat.
Gaat jou ook gebeuren, zorg dat je een pensioen opbouwt.
Dat is leuk met een huis van tonnen in de Randstad, maar in de Spaanse bergen is dat niet echt een investering. Je moet rekening houden met je kosten, ziektenkosten verzekeringen bijvoorbeeld, dat is duur in Spanje.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ik met een jaar of zo hypotheekvrij woon.
Grijs zal niet gebeuren, dunner haar wel.
Preciesquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste is zo. En je kent me, ik ben niet zo van de mini rokjes en hotpants
Dat is voor een zelfstandige in spanje maar een fractie van wat het hier is. Mijn arbeidsongeschiktheid hier kost mij meer dan in spanje arbeidsongeschiktheid+zorg+pensioen+reservering sociale verzekeringen bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is leuk met een huis van tonnen in de Randstad, maar in de Spaanse bergen is dat niet echt een investering. Je moet rekening houden met je kosten, ziektenkosten verzekeringen bijvoorbeeld, dat is duur in Spanje.
Je kunt die andere auto ook weg doen...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het moment dat ik een andere auto moet gaan rijden komt steeds dichterbij. We hebben een auto nodig die een caravan kan trekken dus dan wordt het automatisch een bakbeest.
Het voelt zo enorm als overkill voor mij. Ik mis mijn leuke C2 nu al
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd
De MG is goedkoper dan welke auto dan ook en heeft nog een leasecontract tot 1-1-25. Daarna komt er voor J een klein autootje of een motor bij. Dus de periode dat we twee slagschepen voor de deur hebben is gelukkig kort. Desalniettemin ben ik degene die sowieso wel in een slagschip moet rijden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt die andere auto ook weg doen...
Met een Golf ofzo kun je ook best een sleurhut trekken, alleen moet je een wat zwaardere motor
Wel om een andere stoel vragen of zoeken hoor! Te belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, vanaf maandag officieel oud wijf (was het natuurlijk al in jaren). Was net bij de huisarts omdat ik veel last heb van mijn knieen. Weet wel waardoor het nu wat erger is (zat maandag 5 uur op een stoel waar de zitting schuin stond dus de hele tijd mezelf tegengehouden zodat ik niet eraf viel (dinsdagochtend kon ik op een andere plek zitten met een betere stoel). Daarvoor rust nemen en nu even niet de spierversterkende oefeningen doen, pas wanneer dat over is.
Maar ik heb ook last van opgezwollen voeten/onderbenen. Normaal al wel maar nu echt heel erg. Dus een afspraak voor maandag om ingezwachteld te worden en werkt dat, dan komen er speciale kousen. Geloof niet dat ik daar naar uit kijk.
Hé hé hé. Ik ben een jonge blom en ik ben hier ookquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
PRECIESquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gelukkig hebben we @:tele6, onze jeugdige
Hier een dame van mijn leeftijd die gewoon met 2 stuks steunkousen in de meest vrolijke jurkjes rondloopt:quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer dat minder last geeft is het prima. En tja, in de zomer waarschijnlijk geen jurken meer dragen, maar in de winter gewoon mijn favoriete snag tights met kleurtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |