Tarzan de dildoquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was laatst bij iemand te eten en ipv van een koekoek kwam aaahhheeeeaaaa tanzan uit de klok. We schrokken ons kapot
Briljantquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was laatst bij iemand te eten en ipv van een koekoek kwam aaahhheeeeaaaa tanzan uit de klok. We schrokken ons kapot
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Briljant![]()
Mijn schoonmoeder heeft Goofy die vraagt: What time is it anyway? Mickey antwoordt dan. Het went, soort van.
Huh. Dat is schrikken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Valt Rosa (mijn kat) ineens dood van de bank net
Ik las dat Mickey antwoordt 'het went, soort van' en begreep niet hoe je daaruit de tijd moest opmakenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Briljant![]()
Mijn schoonmoeder heeft Goofy die vraagt: What time is it anyway? Mickey antwoordt dan. Het went, soort van.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh nee! Sterkte.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach gossiequote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moest hem ook nog twee keer lezenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 04:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik las dat Mickey antwoordt 'het went, soort van' en begreep niet hoe je daaruit de tijd moest opmaken
Hoe is het met de kitten van je buurvrouw. Die nog weer gespot of is het nu veilig?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:30 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik nu 4 klimplanten tegen m'n balkonreling gezet![]()
- Klimop met kleine blaadjes
- Trompetbloem
- Clematis
- Passiebloem
Ik ben heel benieuwd of ik m'n balkonreling een beetje vol ga krijgen en welke plant wint. Ik denk dat het tussen de trompetbloem en de klimop gaat... de passiebloem is nu 1 sliert van 2 meter lang dus dat wordt niet echt wat en clematis is zo'n tere plant.
Het begint echt ergens op te lijken dat balkon
Ha, dat ken ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Ik zocht locaties op de kaart waar ik bepaalde foto's had gemaakt... Toen kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Aaw…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach MeMo wat een schrik. Zo plotseling, wat verdrietig, sterktequote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaat het niet om het Aussichtspunkt ohne Aussicht?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat ken ik.
In het Zwarte Woud.
Het is meer een huis met een grote klok op de gevel dan echt een grote klok, maar vooruit…
Haha, dat was me niet eens opgevallen…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gaat het niet om het Aussichtspunkt ohne Aussicht?
We hebben er ooit 1 per ongeluk gekocht voor 20 euro, toen we in een ijskoud huisje in de Eifel sliepen en we daarvoor een goedkoop extra dekbedje zochten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie heeft er ook al weer een verzwaringsdeken? Reviews? Dingen om op te letten? Ik sliep er onder 1 gisterennacht en het was fantastisch.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben er ooit 1 per ongeluk gekocht voor 20 euro, toen we in een ijskoud huisje in de Eifel sliepen en we daarvoor een goedkoop extra dekbedje zochten.
Loeizwaar, kende het niet, dus we hadden eigenlijk geen idee wat we gekocht hadden.
Maar het werkte wel, warm en compact.
Ligt nu stof te happen, nooit meer gebruikt daarna…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |