abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210077290
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 07:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ha, dat ken ik.
In het Zwarte Woud.
Het is meer een huis met een grote klok op de gevel dan echt een grote klok, maar vooruit…
Gaat het niet om het Aussichtspunkt ohne Aussicht? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:15:31 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077317
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Haha, dat was me niet eens opgevallen… _O-
pi_210077320
Wie van jullie heeft er ook al weer een verzwaringsdeken? Reviews? Dingen om op te letten? Ik sliep er onder 1 gisterennacht en het was fantastisch. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:20:38 #274
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077340
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie heeft er ook al weer een verzwaringsdeken? Reviews? Dingen om op te letten? Ik sliep er onder 1 gisterennacht en het was fantastisch. :7
We hebben er ooit 1 per ongeluk gekocht voor 20 euro, toen we in een ijskoud huisje in de Eifel sliepen en we daarvoor een goedkoop extra dekbedje zochten.
Loeizwaar, kende het niet, dus we hadden eigenlijk geen idee wat we gekocht hadden. :D
Maar het werkte wel, warm en compact.
Ligt nu stof te happen, nooit meer gebruikt daarna…

Edit: Omdat de verpakking ontbrak, was 'ie zo goedkoop.
Bleek er 's avonds nog zo'n anti-diefstal inktpatroon aan te zitten.
Het was een leuk klusje om die er af te krijgen zonder de deken te vernaggelen.
pi_210077349
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]
We hebben er ooit 1 per ongeluk gekocht voor 20 euro, toen we in een ijskoud huisje in de Eifel sliepen en we daarvoor een goedkoop extra dekbedje zochten.
Loeizwaar, kende het niet, dus we hadden eigenlijk geen idee wat we gekocht hadden. :D
Maar het werkte wel, warm en compact.
Ligt nu stof te happen, nooit meer gebruikt daarna…
:D

Wil je er vanaf? :7
pi_210077357
quote:
@Tele6 en @vlindertje89 volgens mij
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:27:41 #277
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077366
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
:D

Wil je er vanaf? :7
Even gecheckt, van mij mag 'ie namelijk weg.
Maar ik hoor net dat mijn eega 'm van de winter als deken gebruikt aan het voeteneind.
Nooit iets van gemerkt, volgens mij heb je geen voeten meer over als je bijna 20 kilo deken op je voeten legt…

De deken is dus niet beschikbaar, helaas…
pi_210077372
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 06:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja zo ineens, van niks aan de hand naar plof als 'n zoutzak van de bank, nog wat gaspende ademhaling en 't was klaar. Ze was wel al 16 jaar maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, katten die tot nu toe doodgingen waren ziek en liet ik uiteindelijk inslapen. Rosa heeft iig niet geleden en toch ook fijn dat we haar niet dood gevonden hebben maar er wel bij waren.
Nou ja, katten kunnen vast ook een hartinfarct, hersenbloedign of iets dergelijs krijgen. Ja, fijnd at het geen ziekbed/lijdensweg geweest is. Maar ook wat....ja, plots. Dat ze er ineens niet meer is.

Toen ik nog thuis woonde hadden we een oude kater, Rakker (uiteraard). Grijs met wit, super leuk beest. Maar al een oud besje toen ik een jaar of 15 was. Die begon plots zomaar heel hard te miauwen, gewoon krijsen. Ik er direct naar toe gerend, ma geroepen en die kwam ook snel. Toen we allebei super bezorgd bij hem zaten werd hij stil. Ging rustig liggen. En ging dood. Dat voelde ook heel onwezenlijk.

Sterkte, Memo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210077375
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Even gecheckt, van mij mag 'ie namelijk weg.
Maar ik hoor net dat mijn eega 'm van de winter als deken gebruikt aan het voeteneind.
Nooit iets van gemerkt, volgens mij heb je geen voeten meer over als je bijna 20 kilo deken op je voeten legt…

De deken is dus niet beschikbaar, helaas…
Was ook meer grapje dan serieuze opmerking. ;) Hoewel het wel heel mooi uitkwam zeg maar.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:32:17 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210077399
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was ook meer grapje dan serieuze opmerking. ;) Hoewel het wel heel mooi uitkwam zeg maar.
Ik denk dat een ritje Oosten - Amsterdam of verzending van dat ding meer kost, dan er ter plekke 1 aanschaffen, maar ik had 'm je wel gegund.
We hebben 'm in Duitsland bij zo'n groot Kaufhaus gekocht, misschien een idee om daar eens te kijken…
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:38:19 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210077428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 04:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik las dat Mickey antwoordt 'het went, soort van' en begreep niet hoe je daaruit de tijd moest opmaken :')
Ik had het niet heel duidelijk opgeschreven inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik dacht ook dat dat de grap was. Even teruglezen wat ik gemist heb.

Sterkte Memo ;(

Vandaag weer meer van hetzelfde, tuinieren dus. We zijn wel ruim over de helft van de berg met 16 kuub snippers inmiddels.
Spoilers!
pi_210077445
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik denk dat een ritje Oosten - Amsterdam of verzending van dat ding meer kost, dan er ter plekke 1 aanschaffen, maar ik had 'm je wel gegund.
We hebben 'm in Duitsland bij zo'n groot Kaufhaus gekocht, misschien een idee om daar eens te kijken…
Ja, ik verwacht dat de kosten van verzending niet opwegen tegen aanschafkosten :')
pi_210077566
quote:
Ik had er eentje, maar mij beviel het niet zo, dus nog in de 'proefperiode' weer teruggestuurd. Ik had deze . De deken zelf was echt niks mis mee, maar voor mij was het niks.
Er zijn overigens vast ook goedkopere, maar ik had een relatief lichte nodig en die was wat moeilijker te vinden in de goedkopere opties :+ . Volgens mij heeft action ze ook, of in elk geval gehad.

@Blues veel plezier bij Oppenheimer vandaag!

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 29-07-2023 09:16:59 ]
pi_210077620
quote:
Ja zo ineens, van niks aan de hand naar plof als 'n zoutzak van de bank, nog wat gaspende ademhaling en 't was klaar. Ze was wel al 16 jaar maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, katten die tot nu toe doodgingen waren ziek en liet ik uiteindelijk inslapen. Rosa heeft iig niet geleden en toch ook fijn dat we haar niet dood gevonden hebben maar er wel bij waren.
Huh, dat is ook raar. En gek genoeg wel een soort van fijn dat het zo zonder lijden en in haar veilige omgeving gebeurt… maar ook heel vreemd. Sterkte in ieder geval. En, als ik vragen mag, wat hebben jullie met het stoffelijk overschot gedaan vannacht? Daar heb je dan ook helemaal geen plan voor ofzo.
pi_210077826
quote:
Ik. Ik heb een 6 kg.

Neem een met plastic bolletjes, niet kersenpitten of rijst of zo. Want je wilt 'm kunnen wassen.

Ik heb er zelf een gemaakt dus geen reviews van waar te kopen. Zelf maken is een halve dag werk als je een naaimachine hebt. Het was mijn eerste lockdown project :P

De deken hoeft niet heel lang want het kan best lekker zijn als je voeten er aan de onderkant uit komen. Moet wel breed genoeg anders glijdt hij aan de ene of andere kant van je af.

Je kan er ook een hoes bij kopen. Ik heb geen hoes omdat mijn deken zelf wasbaar is en de hoes heel stevig moet anders scheurt hij als je per ongeluk de hele 6 kg probeert op te tillen aan de hoes.

Kan zijn dat je er meer van gaat snurken omdat de deken het comfortabeler maakt om op je rug te slapen en de hele nacht dezelfde houding. Als ik wakker word met keelpijn doe ik daarna een nachtje zonder deken.
pi_210077917
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 07:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Hoe is het met de kitten van je buurvrouw. Die nog weer gespot of is het nu veilig?
Kitten lijkt bang genoeg van me te zijn, ik spot 'm nu alleen nog op het balkon van de buren of op de brandtrap en hij zit dan heel "stiekem" naar me te gluren.
Het balkon van de buren is ook interessanter nu, want zij hebben een binnenkat die er vaak voor het raam zit.
Misschien heeft het ook geholpen dat een tijdje geleden m'n oom met z'n gezin er was en die hadden de hond mee, dus m'n balkon ruikt nu voor die kat misschien naar hond.
pi_210077929
quote:
Het heeft ook wel wat moois, maar het is ook vreselijk verdrietig. Sterkte :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210078243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat gaat eigenlijk ook hartstikke goed. Vandaag denk ik minstens 15 trappen afgelopen en geen centje pijn. Gisteren 10 minuten gejogd en vandaag 15 minuten gerend en geen centje pijn. Wel slomer dan ik voor de Vierdaagse was. Maar dat komt wel weer terug.

Ik ga nu wel harder m'n best doen om die zwakkere linkerkant een beetje op peil te krijgen. Ik kan bv op rechts ook veel langer op 1 been staan. Ja, mensen zijn asymmetrisch, maar wat mij betreft mag het wel iets minder asymmetrisch als ik daar wat aan kan doen :P
Precies wat Dokter Jeroboam dacht, goed dat je niet gelijk naar de fysio bent gerend ( :7 )
pi_210078271
quote:
Ik heb er een poosje eentje geleend van m’n moeder. Ik vind het heel fijn slapen, maar eenpersoons eigenlijk geen doen. Allemaal veel te breed zodat er nog een berg deken tussen ons in ligt.
pi_210078483
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 09:14 schreef yinu het volgende:

[..]
Huh, dat is ook raar. En gek genoeg wel een soort van fijn dat het zo zonder lijden en in haar veilige omgeving gebeurt… maar ook heel vreemd. Sterkte in ieder geval. En, als ik vragen mag, wat hebben jullie met het stoffelijk overschot gedaan vannacht? Daar heb je dan ook helemaal geen plan voor ofzo.
We hadden nog een grote emmer (die afgesloten kan worden met een deksel), fleece deken op bodem, kat in ander dekentje erop, in de garage gezet met deksel niet erop geklikt, vanochtend deksel er wel op geklikt en dan even kijken, in weekend kunnen we niet veel... We hebben 'n tuin met stenen. Met cremeren ed heb ik niks, dus maandag oid bij gemeente brengen denk ik.
pi_210078493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
We hadden nog een grote emmer (die afgesloten kan worden met een deksel), fleece deken op bodem, kat in ander dekentje erop, in de garage gezet met deksel niet erop geklikt, vanochtend deksel er wel op geklikt en dan even kijken, in weekend kunnen we niet veel... We hebben 'n tuin met stenen. Met cremeren ed heb ik niks, dus maandag oid bij gemeente brengen denk ik.
Bij de dierenarts brengen kan waarschijnlijk ook. Al onze huisdieren zijn prittstift en Pokon geworden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210078644
Oh m'n schoonzus appte net, zij doet dieren opzetten ed. En eigenlijk wilde ik haar schedel houden :@ maar ik dacht dat ze daar ivm ruimtegebrek niets meer mee doet maar kan dus wel dus dat gaat ze doen met maceratie. Dat "probleem" ook opgelost.
pi_210079044
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh m'n schoonzus appte net, zij doet dieren opzetten ed. En eigenlijk wilde ik haar schedel houden :@ maar ik dacht dat ze daar ivm ruimtegebrek niets meer mee doet maar kan dus wel dus dat gaat ze doen met maceratie. Dat "probleem" ook opgelost.
Nou Memo wat een rare gewaarwording en verdrietig ook. Maar idd niet geleden en weg. 'Mooie' dood wel.
Sterkte :*
pi_210079051
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 09:54 schreef sigme het volgende:

Het heeft ook wel wat moois, maar het is ook vreselijk verdrietig. Sterkte :*
Jullie al wat meer gewend zo zonder de niet zo schrandere
pi_210079568
Volledig ontregeld hier.
Na al die ruim 8 jaren heeft HF besloten om de levertijden te wijzigen. En ook nog ¤ 1 of meer te vragen voor een favo window.
Men had besloten dat het vanmiddag laat/ vanavond wel kon 😳
Nou nee, dan ben ik er niet. Om 16 uur een feestje in het fort.

En nu zit ik alsmaar - uit gewoonte - rekening te houden met een box die niet komt vandaag. 8)7

Plus met zo’n laat time slot is het in de herfst en winter donker en dan hebben de bezorgers - nooit dezelfde - moeite om het huis te vinden.
# rant
pi_210079613
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:28 schreef AnneX het volgende:
Volledig ontregeld hier.
Na al die ruim 8 jaren heeft HF besloten om de levertijden te wijzigen. En ook nog ¤ 1 of meer te vragen voor een favo window.
Men had besloten dat het vanmiddag laat/ vanavond wel kon 😳
Nou nee, dan ben ik er niet. Om 16 uur een feestje in het fort.

En nu zit ik alsmaar - uit gewoonte - rekening te houden met een box die niet komt vandaag. 8)7

Plus met zo’n laat time slot is het in de herfst en winter donker en dan hebben de bezorgers - nooit dezelfde - moeite om het huis te vinden.
En evt. een andere dag, dat het wel eerder op de dag is?
pi_210079702
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En evt. een andere dag, dat het wel eerder op de dag is?
Tuurlijk zijn er opties. Met toeslag of niet.
Voor mij geldt, dat ik dus ontregeld ben! :R En zo geen zin heb om ‘s avonds boodschappen uit te pakken etc.
Het ligt aan mij 🙃
pi_210079821
Dan maar…
pi_210079822
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tuurlijk zijn er opties. Met toeslag of niet.
Voor mij geldt, dat ik dus ontregeld ben! :R En zo geen zin heb om ‘s avonds boodschappen uit te pakken etc.
Het ligt aan mij 🙃
Ah, duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')