is ze giftig dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
Geen goed teken dat Wendy giftig is nu. Slecht voor je focus. Die wil nu alleen nog babette trappen..
komt vanzelf als mori weg isquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Is de keuken al onderhanden genomen inmiddels, vliegenverdelgers geweest?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Niet echt eerlijk als Wendy al in balans staat en die Moirama nog bezig is
Wendy weet dit al!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Nu graag een briefje over het hek in een tennisbal of via drone dat Babette op Wendy heeft gestemd.
Gewoon kansloos. Dit was een anti Mora opdracht.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Limbus het volgende:
Wat een flut eliminatie zo niet spannend, bah
W:6quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:00 schreef woxxel het volgende:
Hoeveel stemmen heeft iedereen gehad?
En mochten ze niet overleggen?
Ja die kan niet meer in Takkietakkie-taal overleggen met Morriquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
Rupert zit echt te huilen, dat kan ik me voorstellen die had een hechte band met Moraima
Tegen zijn vriendje, snel cursus Syries...quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Tegen wie kan ik nu nog geen Nederlands lullen
[ afbeelding ]
GgggGGggggGggquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Boehoehoehoeee... Met wie moet ik nu in Papiaments overleggen???
[ afbeelding ]
Volgens mij Moriquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, en nu wil ik weten op wie Jasper heeft gestemd.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef espri het volgende:
Ik riep zo hard Jaaaaaaaaaaa dat de katten de kamer uit vlogen hahahahha
Ik ben zo blij dat Wendy er nog in zit.![]()
![]()
Ik ook, toen ik het hier las, m'n vriend vroeg of het goed met me ging...quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef espri het volgende:
![]()
Ice, tiano,babbelkous, morrie,rupi,imi op Wendy.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:12 schreef Chanel5 het volgende:
O, wacht kan dan toch alleen maar op Wendy zijn? gezien de punten
6 wendy
5 morrie
1 bern
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha ik belde net mijn schoondochter voor haar verjaardag, de fles viel en ik riep yessssssssss
tja moest wel even iets uitleggen![]()
Je hebt genoeg aan 5 secquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef woxxel het volgende:
Ik heb alles gemist.
Xit ik dagen te wachten
Hopelijk komen er uurfilmpjes.
@:dgk ?
Hahaha de mijne ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik het hier las, m'n vriend vroeg of het goed met me ging...![]()
pffff gelukkigquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef Yver73 het volgende:
Ja, Jappie heeft zeker niet op Wendy gestemd. Al leek het even zo te zijn.
en Mirthe ook niet lijkt mij.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef Yver73 het volgende:
Ja, Jappie heeft zeker niet op Wendy gestemd. Al leek het even zo te zijn.
ja moet ze doen, is het 6/5quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:16 schreef Yver73 het volgende:
Nu is alle twijfel voor Wendy de deur uit. Lekker naar team Sasha overstappen!
Op de seconde afquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef D. het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de ongemakkrlijke relatie tussen Babette en Wendy
Die babet zou lucht voor mij zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef D. het volgende:
Zie het voor me, Bep slijmen en uitleggen...en blablablablabla...en Wendy vergeeft het haar..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef D. het volgende:
hm ik denk deze keer dat Babette naast de pot pist....quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie het voor me, Bep slijmen en uitleggen...en blablablablabla...en Wendy vergeeft het haar..
Ik zou niet heel verbaasd zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie het voor me, Bep slijmen en uitleggen...en blablablablabla...en Wendy vergeeft het haar..
Ja er is teveel gebeurd nu.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm ik denk deze keer dat Babette naast de pot pist....
Ik hoop het, vergeven houdt een keer op lijkt mij!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm ik denk deze keer dat Babette naast de pot pist....
Ze kan nog wel met Mirthe praten, maar niet exclusief.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy hoeft helemaal niet over te stappen, de laatste tijd gaat ze al steeds meer met Jasper, Mirthe, Sasha en Bern omdaar werd al zo scheef door Babette naar gekeken (jaloers kreng, ze heeft nu helemaal geen vrouw meer in haar buurt om te klagen)
Dus heeft de groep wat op morrie heeft gestemd nu de meerderheidquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Op Wendy hebben gestemd: Babette, Marciano, Rupert, Imadiddin, Moraima, Isaac?
Op Moraima hebben gestemd: Sasha, Bern, Erik, Jasper, Mirthe
Wendy had gezegd dat ze op Bern zou stemmen (dat vertelt ze net ook tegen Jasper)
ja daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dus heeft de groep wat op morrie heeft gestemd nu de meerderheid
Lang niet gezien hier Espri, met je neus in de boter(bloem).quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef espri het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze er nu niet meer in trapt. De club die achter haar staat is anti Babbel, Sasha kan haar bloed wel drinken dan moet Wen er niet zulke praktijken als Babbel op na gaan houden.quote:
Gefeliciflapstaart!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha ik belde net mijn schoondochter voor haar verjaardag, de fles viel en ik riep yessssssssss
tja moest wel even iets uitleggen![]()
Afwachten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Lees meer maar nu moest ik reageren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier Espri, met je neus in de boter(bloem).![]()
![]()
![]()
verloren stem heeft ze al tegen bern gezegdquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Gek genoeg stemde Wendy op Bern, en dat zou haar groepje moeten zijn.
Had ze wel van te voren al tegen Bern gezegd en Bern heeft haar net gewoon geholpen bij de opdracht.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Word tijd, dat Wendy ook eens kleur gaat bekennenquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
met een hele vage, afstandelijke Judasknuffelquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
Heeft Babette winnares Wendy wel gefeliciteerd??
Van mij mag die krulletjesdraaier eruit. Ik bedoel natuurlijk Marciano.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vanaf nu alleen nog maar mannen weg please.
Eerst Erik
Als ik Wendy was had ik deze zgn knuffel niet geaccepteerd, rot nu ook maar op had ik gezegd!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
met een hele vage, afstandelijke Judasknuffel
Dat gaat zeker komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Oh nice, dat wordt herrie in de tent
Ik dacht dat ze Wendy bedoelde met Zwitserland?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
Eigenlijk heeft ze ook nog eens een flinke dot kapsones aan haar kont hangen om zichzelf Zwisterland te noemen, de vieze verrader Babbel.
Als er een verre van Zwitserland is is het Babbel wel, weet ze wel waar het voor staat??? NEUTRAAL Babbel...NEUTRAAL
Bedoelde ze ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Wendy bedoelde met Zwitserland?
Neequote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Het leek of Isaac op Morri stemde en Jasper op Wendy ( bondje samen?!?)
Ja, en ze zeiden iets tegen elkaar, ging zo snel dat ik het niet verstond..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Wendy en Babette in dezelfde kamer.
Wendy verscheurt een soort briefjes.
Ik schakelde net te laat, dus zag alleen Wendy iets verscheuren. Daarna zeiden ze niks meer tegen elkaarquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, en ze zeiden iets tegen elkaar, ging zo snel dat ik het niet verstond..
quote:
Was wss de huwelijks akte😄quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat, dus zag alleen Wendy iets verscheuren. Daarna zeiden ze niks meer tegen elkaar
Oka, dat zou beter zijn, ik dacht dat ze zichzelf bedoelde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Wendy bedoelde met Zwitserland?
Ik las dat ze haar een ´welgemeende knuffel´ gaf.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
Heeft Babette winnares Wendy wel gefeliciteerd??
Lui tot op het bot.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij wordt zelfs de koffer voor Moraima ingepakt......... het is toch niet te geloven, doet ze dan niets zelf?????
Ja ik ben erg nieuwsgierig wat ze zo demonstratief aan het opruimen was...het leek een statement...en dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef Springisintheair49 het volgende:
[..]
Was wss de huwelijks akte😄
Kan ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:31 schreef magnaal het volgende:
Hoezo pakken ze Morrie haar spullen in? Kan ze dat zelf niet?
Zo met je eens!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik de groep van Isaac sinds het vertrek van Jeffrey zo veranderd. De lol, de humor verdween in rap tempo en het is een stelletje para's geworden, chagrijnig e.d.
De groep van Sasha daarentegen is juist milder geworden, gezelliger, ook hoe ze met elkaar optrekken en eigenlijk veel minder over de anderen praten (zoals in de tijd met KimW en Wanda)
Je ziet een verschuiving, althans ik wel en ik merk dat m'n voorkeur ook is veranderd.
Wel Wendy nog steeds als winnares als het aan mij ligt
Dat durfde ze inderdaad amper te geloven en dacht dat Jappie het wel verkeerd verstaan zou hebben. Wendy is wel héél erg naïef zeg!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:26 schreef juul. het volgende:
Wendy zei tegen Jappie dat ze dacht
dat hij loog toen hij een tijd geleden vertelde dat haar naam rond ging voor een eliminatie
Vergis je niet in Mirthe.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
Nou jongens nu marcia eruit...bep gaat niet lukken denk ik. Mirthe en erik gaan dan niet mee volgens mij.
Mja, naïef, misschien maar aan de andere kant kom je zo'n vals loeder als Babs niet vaak tegen..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat durfde ze inderdaad amper te geloven en dacht dat Jappie het wel verkeerd verstaan zou hebben. Wendy is wel héél erg naïef zeg!
En wij zien natuurlijk meer dan zij hč?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, naïef, misschien maar aan de andere kant kom je zo'n vals loeder als Babs niet vaak tegen..
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:37 schreef espri het volgende:
[..]
En wij zien natuurlijk meer dan zij hč?
Ik vond haar in het begin best grappig, maar naar mate mensen vertrokken, kwam haar ware aard naar boven. Ik heb nog nooit zo een gluiperd meegemaakt..Lijkt de politiek welquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, naïef, misschien maar aan de andere kant kom je zo'n vals loeder als Babs niet vaak tegen..
Zo een opluchting..Voor mij tenminste..Zal misschien niet voor iedereen gelden, maar ik kijk nog niet zo heel lang meequote:
O, dát zou geweldig zijn!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef renevanlaaren het volgende:
en nu de bonus de winnaar mag nog iemand wegsturen![]()
![]()
Ik had vanaf het begin al een naar gevoel bij haar. Zo overdreven begaan met iedereen. Alles aan haar schreeuwt "Ik ben een vals loeder tot op het bot".quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin best grappig, maar naar mate mensen vertrokken, kwam haar ware aard naar boven. Ik heb nog nooit zo een gluiperd meegemaakt..Lijkt de politiek wel
erik gaat al niet op bep stemmenquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef engine het volgende:
Jasper en Sasha hebben beide de voorkeur om volgende keer op Babette te gaan. Voor Sasha is het alleen nog niet erg tactisch zegt ze. Ook denken ze niet dat ze daar al een meerderheid voor gaan krijgen.
Nee Erik gelooft dat Bep en hij de grootste vrienden zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef engine het volgende:
Jasper en Sasha hebben beide de voorkeur om volgende keer op Babette te gaan. Voor Sasha is het alleen nog niet erg tactisch zegt ze. Ook denken ze niet dat ze daar al een meerderheid voor gaan krijgen.
Dat denk ik ook. Die dagelijkse knuffel vindt hij wel geil.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Erik gelooft dat Bep en hij de grootste vrienden zijn
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik de groep van Isaac sinds het vertrek van Jeffrey zo veranderd. De lol, de humor verdween in rap tempo en het is een stelletje para's geworden, chagrijnig e.d.
De groep van Sasha daarentegen is juist milder geworden, gezelliger, ook hoe ze met elkaar optrekken en eigenlijk veel minder over de anderen praten (zoals in de tijd met KimW en Wanda)
Je ziet een verschuiving, althans ik wel en ik merk dat m'n voorkeur ook is veranderd.
Wel Wendy nog steeds als winnares als het aan mij ligt
Het netjes vragen aan de ander is haar vreemd. Onbeschoft mens is dat toch, ongelofelijk! Ik zou haar naar Babbelkous sturen, die was ook goed in het bleken van de machtige mooie krullen van haar partner.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:35 schreef renevanlaaren het volgende:
mori roep wendy dat ze mijn haar komt doen
Als hij slim is (hij denkt slimmer te zijn dan de rest...) dan ziet hij ook dat Babette en vriendschap niet zo lekker samen gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Erik gelooft dat Bep en hij de grootste vrienden zijn
Dat is ook wel zo maar ze is al diverse keren gewaarschuwd door Sas.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja precies, die probeert er wel weer een verhaal van te makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:41 schreef pingu66 het volgende:
Be dadelijk tegen Wendy, ja maar Morri had jou uitgekozen
Iets wat zichtbaar krom is probeert zij nog recht te lullen. Je zal maar een patiënt van haar zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin best grappig, maar naar mate mensen vertrokken, kwam haar ware aard naar boven. Ik heb nog nooit zo een gluiperd meegemaakt..Lijkt de politiek wel
Hier ook een meerderheid voor Wendy hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zo een opluchting..Voor mij tenminste..Zal misschien niet voor iedereen gelden, maar ik kijk nog niet zo heel lang mee
Ja, die jankt echt niet om een ander, alleen om haarzelfquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette janken. Het zijn tranen van onzekerheid. Voelt de bui al wel aankomen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat meer caps van jankende bewoners graag
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat meer caps van jankende bewoners graag
Juist dat zgn, begaan zijn met iedereen is een valstrik die voor de wat kwetsbaardere een valkuil kan zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had vanaf het begin al een naar gevoel bij haar. Zo overdreven begaan met iedereen. Alles aan haar schreeuwt "Ik ben een vals loeder tot op het bot".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |