Dat durfde ze inderdaad amper te geloven en dacht dat Jappie het wel verkeerd verstaan zou hebben. Wendy is wel héél erg naïef zeg!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:26 schreef juul. het volgende:
Wendy zei tegen Jappie dat ze dacht
dat hij loog toen hij een tijd geleden vertelde dat haar naam rond ging voor een eliminatie
Vergis je niet in Mirthe.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
Nou jongens nu marcia eruit...bep gaat niet lukken denk ik. Mirthe en erik gaan dan niet mee volgens mij.
Mja, naïef, misschien maar aan de andere kant kom je zo'n vals loeder als Babs niet vaak tegen..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat durfde ze inderdaad amper te geloven en dacht dat Jappie het wel verkeerd verstaan zou hebben. Wendy is wel héél erg naïef zeg!
En wij zien natuurlijk meer dan zij hè?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, naïef, misschien maar aan de andere kant kom je zo'n vals loeder als Babs niet vaak tegen..
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:37 schreef espri het volgende:
[..]
En wij zien natuurlijk meer dan zij hè?
Ik vond haar in het begin best grappig, maar naar mate mensen vertrokken, kwam haar ware aard naar boven. Ik heb nog nooit zo een gluiperd meegemaakt..Lijkt de politiek welquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, naïef, misschien maar aan de andere kant kom je zo'n vals loeder als Babs niet vaak tegen..
Zo een opluchting..Voor mij tenminste..Zal misschien niet voor iedereen gelden, maar ik kijk nog niet zo heel lang meequote:
O, dát zou geweldig zijn!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef renevanlaaren het volgende:
en nu de bonus de winnaar mag nog iemand wegsturen![]()
![]()
Ik had vanaf het begin al een naar gevoel bij haar. Zo overdreven begaan met iedereen. Alles aan haar schreeuwt "Ik ben een vals loeder tot op het bot".quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin best grappig, maar naar mate mensen vertrokken, kwam haar ware aard naar boven. Ik heb nog nooit zo een gluiperd meegemaakt..Lijkt de politiek wel
erik gaat al niet op bep stemmenquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef engine het volgende:
Jasper en Sasha hebben beide de voorkeur om volgende keer op Babette te gaan. Voor Sasha is het alleen nog niet erg tactisch zegt ze. Ook denken ze niet dat ze daar al een meerderheid voor gaan krijgen.
Nee Erik gelooft dat Bep en hij de grootste vrienden zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef engine het volgende:
Jasper en Sasha hebben beide de voorkeur om volgende keer op Babette te gaan. Voor Sasha is het alleen nog niet erg tactisch zegt ze. Ook denken ze niet dat ze daar al een meerderheid voor gaan krijgen.
Dat denk ik ook. Die dagelijkse knuffel vindt hij wel geil.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Erik gelooft dat Bep en hij de grootste vrienden zijn
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik de groep van Isaac sinds het vertrek van Jeffrey zo veranderd. De lol, de humor verdween in rap tempo en het is een stelletje para's geworden, chagrijnig e.d.
De groep van Sasha daarentegen is juist milder geworden, gezelliger, ook hoe ze met elkaar optrekken en eigenlijk veel minder over de anderen praten (zoals in de tijd met KimW en Wanda)
Je ziet een verschuiving, althans ik wel en ik merk dat m'n voorkeur ook is veranderd.
Wel Wendy nog steeds als winnares als het aan mij ligt
Het netjes vragen aan de ander is haar vreemd. Onbeschoft mens is dat toch, ongelofelijk! Ik zou haar naar Babbelkous sturen, die was ook goed in het bleken van de machtige mooie krullen van haar partner.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:35 schreef renevanlaaren het volgende:
mori roep wendy dat ze mijn haar komt doen
Als hij slim is (hij denkt slimmer te zijn dan de rest...) dan ziet hij ook dat Babette en vriendschap niet zo lekker samen gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Erik gelooft dat Bep en hij de grootste vrienden zijn
Dat is ook wel zo maar ze is al diverse keren gewaarschuwd door Sas.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja precies, die probeert er wel weer een verhaal van te makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:41 schreef pingu66 het volgende:
Be dadelijk tegen Wendy, ja maar Morri had jou uitgekozen
Iets wat zichtbaar krom is probeert zij nog recht te lullen. Je zal maar een patiënt van haar zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin best grappig, maar naar mate mensen vertrokken, kwam haar ware aard naar boven. Ik heb nog nooit zo een gluiperd meegemaakt..Lijkt de politiek wel
Hier ook een meerderheid voor Wendy hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zo een opluchting..Voor mij tenminste..Zal misschien niet voor iedereen gelden, maar ik kijk nog niet zo heel lang mee
Ja, die jankt echt niet om een ander, alleen om haarzelfquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette janken. Het zijn tranen van onzekerheid. Voelt de bui al wel aankomen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat meer caps van jankende bewoners graag
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat meer caps van jankende bewoners graag
Juist dat zgn, begaan zijn met iedereen is een valstrik die voor de wat kwetsbaardere een valkuil kan zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had vanaf het begin al een naar gevoel bij haar. Zo overdreven begaan met iedereen. Alles aan haar schreeuwt "Ik ben een vals loeder tot op het bot".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |