Neequote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Het leek of Isaac op Morri stemde en Jasper op Wendy ( bondje samen?!?)
Ja, en ze zeiden iets tegen elkaar, ging zo snel dat ik het niet verstond..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Wendy en Babette in dezelfde kamer.
Wendy verscheurt een soort briefjes.
Ik schakelde net te laat, dus zag alleen Wendy iets verscheuren. Daarna zeiden ze niks meer tegen elkaarquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, en ze zeiden iets tegen elkaar, ging zo snel dat ik het niet verstond..
Was wss de huwelijks akte😄quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat, dus zag alleen Wendy iets verscheuren. Daarna zeiden ze niks meer tegen elkaar
Oka, dat zou beter zijn, ik dacht dat ze zichzelf bedoelde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Wendy bedoelde met Zwitserland?
Ik las dat ze haar een ´welgemeende knuffel´ gaf.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
Heeft Babette winnares Wendy wel gefeliciteerd??
Lui tot op het bot.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij wordt zelfs de koffer voor Moraima ingepakt......... het is toch niet te geloven, doet ze dan niets zelf?????
Ja ik ben erg nieuwsgierig wat ze zo demonstratief aan het opruimen was...het leek een statement...en dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef Springisintheair49 het volgende:
[..]
Was wss de huwelijks akte😄
Kan ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:31 schreef magnaal het volgende:
Hoezo pakken ze Morrie haar spullen in? Kan ze dat zelf niet?
Zo met je eens!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik de groep van Isaac sinds het vertrek van Jeffrey zo veranderd. De lol, de humor verdween in rap tempo en het is een stelletje para's geworden, chagrijnig e.d.
De groep van Sasha daarentegen is juist milder geworden, gezelliger, ook hoe ze met elkaar optrekken en eigenlijk veel minder over de anderen praten (zoals in de tijd met KimW en Wanda)
Je ziet een verschuiving, althans ik wel en ik merk dat m'n voorkeur ook is veranderd.
Wel Wendy nog steeds als winnares als het aan mij ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |