verloren stem heeft ze al tegen bern gezegdquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Gek genoeg stemde Wendy op Bern, en dat zou haar groepje moeten zijn.
Had ze wel van te voren al tegen Bern gezegd en Bern heeft haar net gewoon geholpen bij de opdracht.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Word tijd, dat Wendy ook eens kleur gaat bekennenquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
met een hele vage, afstandelijke Judasknuffelquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
Heeft Babette winnares Wendy wel gefeliciteerd??
Van mij mag die krulletjesdraaier eruit. Ik bedoel natuurlijk Marciano.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vanaf nu alleen nog maar mannen weg please.
Eerst Erik
Als ik Wendy was had ik deze zgn knuffel niet geaccepteerd, rot nu ook maar op had ik gezegd!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
met een hele vage, afstandelijke Judasknuffel
Dat gaat zeker komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Oh nice, dat wordt herrie in de tent
Ik dacht dat ze Wendy bedoelde met Zwitserland?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
Eigenlijk heeft ze ook nog eens een flinke dot kapsones aan haar kont hangen om zichzelf Zwisterland te noemen, de vieze verrader Babbel.
Als er een verre van Zwitserland is is het Babbel wel, weet ze wel waar het voor staat??? NEUTRAAL Babbel...NEUTRAAL
Bedoelde ze ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Wendy bedoelde met Zwitserland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |