is ze giftig dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
Geen goed teken dat Wendy giftig is nu. Slecht voor je focus. Die wil nu alleen nog babette trappen..
komt vanzelf als mori weg isquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Is de keuken al onderhanden genomen inmiddels, vliegenverdelgers geweest?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Niet echt eerlijk als Wendy al in balans staat en die Moirama nog bezig is
Wendy weet dit al!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Nu graag een briefje over het hek in een tennisbal of via drone dat Babette op Wendy heeft gestemd.
Gewoon kansloos. Dit was een anti Mora opdracht.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Limbus het volgende:
Wat een flut eliminatie zo niet spannend, bah
W:6quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:00 schreef woxxel het volgende:
Hoeveel stemmen heeft iedereen gehad?
En mochten ze niet overleggen?
Ja die kan niet meer in Takkietakkie-taal overleggen met Morriquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
Rupert zit echt te huilen, dat kan ik me voorstellen die had een hechte band met Moraima
Tegen zijn vriendje, snel cursus Syries...quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Tegen wie kan ik nu nog geen Nederlands lullen
[ afbeelding ]
GgggGGggggGggquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Boehoehoehoeee... Met wie moet ik nu in Papiaments overleggen???
[ afbeelding ]
Volgens mij Moriquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, en nu wil ik weten op wie Jasper heeft gestemd.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef espri het volgende:
Ik riep zo hard Jaaaaaaaaaaa dat de katten de kamer uit vlogen hahahahha
Ik ben zo blij dat Wendy er nog in zit.![]()
![]()
Ik ook, toen ik het hier las, m'n vriend vroeg of het goed met me ging...quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef espri het volgende:
![]()
Ice, tiano,babbelkous, morrie,rupi,imi op Wendy.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:12 schreef Chanel5 het volgende:
O, wacht kan dan toch alleen maar op Wendy zijn? gezien de punten
6 wendy
5 morrie
1 bern
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha ik belde net mijn schoondochter voor haar verjaardag, de fles viel en ik riep yessssssssss
tja moest wel even iets uitleggen![]()
Je hebt genoeg aan 5 secquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef woxxel het volgende:
Ik heb alles gemist.
Xit ik dagen te wachten
Hopelijk komen er uurfilmpjes.
@:dgk ?
Hahaha de mijne ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik het hier las, m'n vriend vroeg of het goed met me ging...![]()
pffff gelukkigquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef Yver73 het volgende:
Ja, Jappie heeft zeker niet op Wendy gestemd. Al leek het even zo te zijn.
en Mirthe ook niet lijkt mij.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef Yver73 het volgende:
Ja, Jappie heeft zeker niet op Wendy gestemd. Al leek het even zo te zijn.
ja moet ze doen, is het 6/5quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:16 schreef Yver73 het volgende:
Nu is alle twijfel voor Wendy de deur uit. Lekker naar team Sasha overstappen!
Op de seconde afquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef D. het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de ongemakkrlijke relatie tussen Babette en Wendy
Die babet zou lucht voor mij zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef D. het volgende:
Zie het voor me, Bep slijmen en uitleggen...en blablablablabla...en Wendy vergeeft het haar..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef D. het volgende:
hm ik denk deze keer dat Babette naast de pot pist....quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie het voor me, Bep slijmen en uitleggen...en blablablablabla...en Wendy vergeeft het haar..
Ik zou niet heel verbaasd zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie het voor me, Bep slijmen en uitleggen...en blablablablabla...en Wendy vergeeft het haar..
Ja er is teveel gebeurd nu.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm ik denk deze keer dat Babette naast de pot pist....
Ik hoop het, vergeven houdt een keer op lijkt mij!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm ik denk deze keer dat Babette naast de pot pist....
Ze kan nog wel met Mirthe praten, maar niet exclusief.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy hoeft helemaal niet over te stappen, de laatste tijd gaat ze al steeds meer met Jasper, Mirthe, Sasha en Bern omdaar werd al zo scheef door Babette naar gekeken (jaloers kreng, ze heeft nu helemaal geen vrouw meer in haar buurt om te klagen)
Dus heeft de groep wat op morrie heeft gestemd nu de meerderheidquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Op Wendy hebben gestemd: Babette, Marciano, Rupert, Imadiddin, Moraima, Isaac?
Op Moraima hebben gestemd: Sasha, Bern, Erik, Jasper, Mirthe
Wendy had gezegd dat ze op Bern zou stemmen (dat vertelt ze net ook tegen Jasper)
ja daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dus heeft de groep wat op morrie heeft gestemd nu de meerderheid
Lang niet gezien hier Espri, met je neus in de boter(bloem).quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:13 schreef espri het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze er nu niet meer in trapt. De club die achter haar staat is anti Babbel, Sasha kan haar bloed wel drinken dan moet Wen er niet zulke praktijken als Babbel op na gaan houden.quote:
Gefeliciflapstaart!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha ik belde net mijn schoondochter voor haar verjaardag, de fles viel en ik riep yessssssssss
tja moest wel even iets uitleggen![]()
Afwachten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Lees meer maar nu moest ik reageren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier Espri, met je neus in de boter(bloem).![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |