abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210333603
Omtzigt kan trouwens nog wel een mooi tranendal worden. De man is een sterke parlementariër maar hij is nu heiligverklaard, 46 gepeilde zetels voor een niet-bestaande partij met een onbekend verkiezingsprogramma. Ik moet het nog maar zien.
pi_210333629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En dan kiezen ze voor de partij die de afgelopen twee decennia werkelijk alles heeft uitgekleed en duurder gemaakt en verpest? Waardoor je nu met 100 over een weg tuft, ipv met 130, zodat je een normale reistijd hebt als je naar je werk moet?

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
De VVD is niet mijn partij en ik zou er nooit op stemmen maar wat blijft er over dan? Bontenbal?

JA21 is wel klaar en FvD of PVV is toch geen serieus alternatief?
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:33:53 #253
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_210333808
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 18:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat jij blijkbaar lacht om de Nederlandse Rechtsstaat zegt dan weer genoeg over wat voor mensen blijkbaar PVV graag zien regeren.
Jij trekt wel erg gemakkelijk een conclusie. Ik voorzie ellende als GL/PvdA aan de macht komt. En dat is niet hetzelfde als de PVV in de regering zien. Ik vrees dat dit geen groot succes zou worden. Maar laat me daar veel liever door verrassen dan Timmermans zijn gang te zien gaan.
De Nederlandse rechtsstaat zit er wel vaker naast.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_210333913
VVD PVV BBB Ja21 n een kabinet is misschien reden om te emigreren
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:46:44 #255
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_210333946
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
Dat is gevallen voordat je je auto hebt ingeladen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_210333951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:46 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Dat is gevallen voordat je je auto hebt ingeladen.
_O-
pi_210333967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
Nee, wel een reden om allerlei stichtingen financieel te steunen die alles wat zo'n kabinet wil doen dat tegen verdragen of wetten in gaat (en dat zal zo'n beetje alles zijn) ook voor gaan leggen aan de rechter.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_210335069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, wel een reden om allerlei stichtingen financieel te steunen die alles wat zo'n kabinet wil doen dat tegen verdragen of wetten in gaat (en dat zal zo'n beetje alles zijn) ook voor gaan leggen aan de rechter.
Activisme via de rechter :')
pi_210335112
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:20 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Tja, als wie dan ook zich niet aan de wet wil houden moet die gestopt worden. En dat geldt des te meer als het een regering is. Een regering die zich niet aan de wet en verdragen wil houden, is namelijk weinig beter dan een dictatuur.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_210336430
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 18:28 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen Timmermans aan de macht willen zien. Die maakt ook niet de indruk zich om het volk te bekommeren. Die heeft het veel te druk met zichzelf en zijn plannen om als klimaat kampioen te schitteren. Eerlijk gezegd vind ik zijn plannen hem een stuk idioter dan Wilders zijn provocerende * dwaze * opmerkingen. De laatste heeft iig fatsoen dat mist Timmermans.
Fatsoen? Wilders? Je bedoelt de man die Poetin in woord en daad vereerde en hem een voorbeeld noemde voor Westerse leiders NA MH 17 en een onderscheiding van hem accepteerde? Die Wilders? Die na de inval van Rusland in Oekraine de NAVO de schuld gaf van de inval?

De man van heks en ministers beschuldigen omdat hun ouders uit een ander land kwamen? Schei toch uit, zeg, fatsoen is wel het laatste wat Wilders heeft.
pi_210337916
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Fatsoen? Wilders? Je bedoelt de man die Poetin in woord en daad vereerde en hem een voorbeeld noemde voor Westerse leiders NA MH 17 en een onderscheiding van hem accepteerde? Die Wilders? Die na de inval van Rusland in Oekraine de NAVO de schuld gaf van de inval?

De man van heks en ministers beschuldigen omdat hun ouders uit een ander land kwamen? Schei toch uit, zeg, fatsoen is wel het laatste wat Wilders heeft.
Wilders heeft ook jarenlang bewindslieden met een dubbele nationaliteit met een MvW om de oren geslagen. In dat kader zie ik ook niet hoe de PVV ooit geloofwaardig een kabinet onder leiding van Yesilgoz kan steunen, aangezien zij ook een dubbele nationaliteit heeft.

“Een Turk als MP!” Dat is voor zijn schuimbekkende tokkie-achterban toch een no-go?
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:23:10 #262
78780 deedeetee
pi_210338445
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hmmm hij gaat soms wel wat erg te keer ja. Dat is wel zo. :D
pi_210338536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:20 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Onafhankelijke rechtspraak is erg belangrijk. En dat zou met zo'n regering met idioot rechts best in het geding komen. Ik heb ook weinig trek in Poolse of Hongaarste toestanden eigenlijk…
pi_210338548
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hmmm hij gaat soms wel wat erg te keer ja. Dat is wel zo. :D
Toch geeft zo’n man jou blijkbaar meer vertrouwen dan en een Timmermans. Waar zit dat dan in?
pi_210338591
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Toch geeft zo’n man jou blijkbaar meer vertrouwen dan en een Timmermans. Waar zit dat dan in?
Ander wereldbeeld denk ik.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:06:29 #266
78780 deedeetee
pi_210338848
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hij geeft mij helemaal geen vertrouwen als t op regeren aankomt. Maar als persoon kan ik wel om hem lachen. Ik walg gewoon van Timmermans. En voorwacht geen goede zaken als een machtswellustig en ijdel persoon als hij in de regering komt. De man is een geboren huichelaar en hij gaat voor dat wat hem in een mooi daglicht kan stellen. Hij gaat echt niet voor zijn eigen mening maar voor dat wat hij aanzien of iets anders zal brengen. Op dit moment is klimaat * in * en dus gaat hij daarvoor. Zo zit hij nu eenmaal in elkaar.
pi_210339064
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hij geeft mij helemaal geen vertrouwen als t op regeren aankomt. Maar als persoon kan ik wel om hem lachen. Ik walg gewoon van Timmermans. En voorwacht geen goede zaken als een machtswellustig en ijdel persoon als hij in de regering komt. De man is een geboren huichelaar en hij gaat voor dat wat hem in een mooi daglicht kan stellen. Hij gaat echt niet voor zijn eigen mening maar voor dat wat hij aanzien of iets anders zal brengen. Op dit moment is klimaat * in * en dus gaat hij daarvoor. Zo zit hij nu eenmaal in elkaar.
Dit is een analyse die helemaal niet op te maken is uit interviews met hem of wat naaste medewerkers e.d. over hem zeggen, integendeel zelfs. Ik snap echt niet dat je in zo'n campagne vanuit met name de Telegraaf trapt.
pi_210339124
quote:

[..]
Wees gerust, de club waar hij leiding aan moet geven is vrij bedreven met messen in de rug van eigen mensen steken. Daar krijgt hij echt niet de macht die jij hem toedicht.
pi_210339137
quote:

[..]
Best wel grappig he? Iemand die racistisch bevolkingsgroepen wegzet, bevriende Ruslandspeldjes droeg, zelfs nadat ze een Nederlands vliegtuig hebben neergehaald en de Krim hadden geannexeerd. Ik kan er niet om lachen.

Tip; beoordeel politici op hun daden en standpunten, en niet op je eigen vooroordelen.
pi_210339417
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 11:30 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Wees gerust, de club waar hij leiding aan moet geven is vrij bedreven met messen in de rug van eigen mensen steken. Daar krijgt hij echt niet de macht die jij hem toedicht.
Geen enkele Nederlandse premier heeft zoveel macht. Het zijn altijd coalities terwijl er ook in de eigen partij vaak nog verschillende bloedgroepen zijn. Behalve bij de PVV uiteraard want dat is geen democratische partij met leden die geen Geert Wilders heten
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:37:33 #271
78780 deedeetee
pi_210339886
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 11:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dit is een analyse die helemaal niet op te maken is uit interviews met hem of wat naaste medewerkers e.d. over hem zeggen, integendeel zelfs. Ik snap echt niet dat je in zo'n campagne vanuit met name de Telegraaf trapt.
Je blijft maar bezig met conclusies trekken. Ik lees de telegraaf niet.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:41:23 #272
78780 deedeetee
pi_210339927
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 11:31 schreef papert het volgende:

[..]
Best wel grappig he? Iemand die racistisch bevolkingsgroepen wegzet, bevriende Ruslandspeldjes droeg, zelfs nadat ze een Nederlands vliegtuig hebben neergehaald en de Krim hadden geannexeerd. Ik kan er niet om lachen.

Tip; beoordeel politici op hun daden en standpunten, en niet op je eigen vooroordelen.
Aha omdat ik een nadere mening heb over het neerhalen van dat vliegtuig en wat racisme nou precies is, heb ik last van vooroordelen ? De daden van Timmersmans staan mij niet aan. De hele man staat mij niet aan. Mag hij nog zo keurig en netjes overkomen, ik zie hem als een huichelaar. Doe mij dan maar een idioot. Daar kan ik tenminste wél om lachen.
pi_210340005
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Je blijft maar bezig met conclusies trekken. Ik lees de telegraaf niet.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat de campagne met de woorden die jij gebruikt bij de Telegraaf vandaan komt. Onzinnige woorden, onzinnige vooroordelen.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:51:33 #274
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210340764
quote:

[..]
Als biomassa in is dan is timmermans voor biomassa , nu is zijn gezeur over kerncentrales weer verdwenen , en begint ie over stikstof, omdat ie naar Nederland wil
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210343799
Ik denk nog steeds dat Timmermans hier enorm wordt onderschat.
Na jaren Rutte zal er wel een behoefte zijn aan een linkse premier, hij heeft het aanzien uit de EU, klimaat is een hot topic tegenwoordig en hij heeft geen "schade" opgelopen uit eerdere kabinetten.

Daar tegenover staat een enigzins versplinterd rechts met een "Turkse" premier kandidaat.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:56:59 #276
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210345397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 20:21 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De VVD is niet mijn partij en ik zou er nooit op stemmen maar wat blijft er over dan? Bontenbal?

JA21 is wel klaar en FvD of PVV is toch geen serieus alternatief?
Timmermans dus.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_210345676
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 18:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk nog steeds dat Timmermans hier enorm wordt onderschat.
Na jaren Rutte zal er wel een behoefte zijn aan een linkse premier, hij heeft het aanzien uit de EU, klimaat is een hot topic tegenwoordig en hij heeft geen "schade" opgelopen uit eerdere kabinetten.

Daar tegenover staat een enigzins versplinterd rechts met een "Turkse" premier kandidaat.
Ik denk dat hij hoofdzakelijk populair is onder zijn eigen achterban, net zoals Kaag de vorige keer. Links loopt met hem weg, maar ik ken er ook genoeg die van hem walgen.

Sowieso denk ik dat kiezers die naar rechts neigen niet zo snel op de PvdA zullen stemmen.
pi_210345717
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 19:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Timmermans dus.
Weglopende VVDers gaan eerder naar een D66 of CDA dan de PvdA denk ik. Gat is veel te groot.
pi_210346023
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij hoofdzakelijk populair is onder zijn eigen achterban, net zoals Kaag de vorige keer. Links loopt met hem weg, maar ik ken er ook genoeg die van hem walgen.

Sowieso denk ik dat kiezers die naar rechts neigen niet zo snel op de PvdA zullen stemmen.
Je vergist je in de groep die op een grote naam of man/vrouw met internationale uitstraling stemmen, denk ik. Volgens mij zijn dat echt nog wel een heel aantal zetels. Die stemmers zouden nog best van Rutte naar Timmermans kunnen gaan.

Maar alleen 17 zetels van de huidige PvdA+GL en dan een stuk of 14 zetels van D66 lijkt me al ruim voldoende om de grootste te worden. Als Omtzigt niet langs komt.
pi_210346082
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je vergist je in de groep die op een grote naam of man/vrouw met internationale uitstraling stemmen, denk ik. Volgens mij zijn dat echt nog wel een heel aantal zetels. Die stemmers zouden nog best van Rutte naar Timmermans kunnen gaan.

Maar alleen 17 zetels van de huidige PvdA+GL en dan een stuk of 14 zetels van D66 lijkt me al ruim voldoende om de grootste te worden. Als Omtzigt niet langs komt.
Rutte had in 2010 nou ook niet echt een internationale uitstraling. Maar we zullen het zien, Parijs is nog ver. Tijdens de campagne en de debatten kan er nog een hoop gebeuren.
pi_210360596
twitter

En daar is het tweetje dat alles verandert.
zie email 27 oktober
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:08:56 #282
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210360627
Eigenlijk kan dit alleen maar een teleurstelling worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:09:30 #283
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210360635
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:08 schreef Janneke141 het volgende:
nog een midden partij

https://www.socialevraags(...)heid-en-samenleving/
quote:
Burgers zijn en doen vaak anders dan beleidmakers veronderstellen.
Een diep en wederzijds wantrouwen is het gevolg.
Volgens Kim Putters, aftredend directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau, kan die kloof overbrugd worden met een nieuw sociaal contract.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210360638
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:08 schreef Janneke141 het volgende:
Linksom of rechtsom verandert dit alles. Voor ons politieke junkies interessant.
zie email 27 oktober
pi_210360666
Eerst eens kijken wat er ook echt daadwerkelijk in zijn plannen komt te staan; z’n standpunten voor de belangrijke thema’s.
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:12:02 #286
346939 Janneke141
pi_210360679
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Linksom of rechtsom verandert dit alles. Voor ons politieke junkies interessant.
Het verandert het speelveld totaal, maar de kans dat Omtzigt in drie maanden tijd enkele tientallen geschikte kamerleden kan optrommelen is nihil, dat ze samen door een deur kunnen nog kleiner, en dat hij zelf in staat is om het te leiden al niet veel beter. Tel daarbij op dat zijn USP, zijn kamerwerk, fundamenteel verandert als hij zich ineens in het centrum van de macht bevindt.

Dus ja, interessant wordt het zeker, maar dat maakt nog niet dat dit een goed idee is. Van de andere kant, een beetje opschudding is na 24 jaar Balk+Mark wel een keer nodig.
pi_210360684
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En daar is het tweetje dat alles verandert.
Goede zaak dat hij een eigen partij start.
Nu alleen de vraag wat die 10 punten zijn, of misschien wel beter, zou het partij programma er überhaupt toe doen?
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 22:12:57 #288
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_210360695
Ja, daar is ie dan. Op zich klinkt het in zo'n tweetje alleszins redelijk. De grootste uitdaging voor hem zal wel worden om de opportunisten uit zijn partij weg te houden, LPF of FVD toestanden liggen met zo'n korte voorbereidingstijd wel op de loer.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:13:00 #289
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210360697
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het verandert het speelveld totaal, maar de kans dat Omtzigt in drie maanden tijd enkele tientallen geschikte kamerleden kan optrommelen is nihil, dat ze samen door een deur kunnen nog kleiner, en dat hij zelf in staat is om het te leiden al niet veel beter. Tel daarbij op dat zijn USP, zijn kamerwerk, fundamenteel verandert als hij zich ineens in het centrum van de macht bevindt.

Dus ja, interessant wordt het zeker, maar dat maakt nog niet dat dit een goed idee is. Van de andere kant, een beetje opschudding is na 24 jaar Balk+Mark wel een keer nodig.
positief benaderen , ik vind het een goede start

quote:
Volgens Kim Putters, aftredend directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau, kan die kloof overbrugd worden met een nieuw sociaal contract.
  Forum Admin zondag 20 augustus 2023 @ 22:13:56 #290
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210360712
Ik vind NSC geen geslaagde afkorting eigenlijk
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210360833
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die premierskandidaat van Caroline kan alvast terug de kast in.
zie email 27 oktober
pi_210360854
Mijn stem heeft 'ie
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:24:10 #293
346939 Janneke141
pi_210360868
quote:
9s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind NSC geen geslaagde afkorting eigenlijk
Het schijnt dat Nieuw Sociaal Bewustzijn in een eerder stadium is afgevallen.
pi_210360880
Hoe zou de sfeer zijn op de partijburelen van CDA en VVD?
pi_210360900
En de paniek begint, dit wordt genieten.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:26:37 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210360905
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het schijnt dat Nieuw Sociaal Bewustzijn in een eerder stadium is afgevallen.
Niveautje ONZ :'(
pi_210360915
Tja, geen fan van de man Omtzigt en zijn vaak genoeg creëren van problemen (die hij soms dan wel weer zelf mede oplost), maar ik geef zijn partij maar voorlopig het voordeel van de twijfel. Een middenpartij lijkt me altijd goed. Hij is in elk geval voor het beperken van de stikstofuitstoot, voor klimaatmaatregelen, wil ook wel opkomen voor minderbedeelden. Tenminste, dat was afgelopen jaar zo. Al was de partij waar hij het meest mee gelijk stemde SGP (81%), hij is dus vooral oer-conservatief. Ik ben benieuwd naar zijn standpunten voor de verkiezingen.
pi_210361005
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:27 schreef Hanca het volgende:
Tja, geen fan van de man Omtzigt en zijn vaak genoeg creëren van problemen (die hij soms dan wel weer zelf mede oplost), maar ik geef zijn partij maar voorlopig het voordeel van de twijfel. Een middenpartij lijkt me altijd goed. Hij is in elk geval voor het beperken van de stikstofuitstoot, voor klimaatmaatregelen, wil ook wel opkomen voor minderbedeelden. Tenminste, dat was afgelopen jaar zo. Al was de partij waar hij het meest mee gelijk stemde SGP (81%), hij is dus vooral oer-conservatief. Ik ben benieuwd naar zijn standpunten voor de verkiezingen.
Ik ben er ook erg benieuwd naar, als me dat aanstaat heeft hij mijn stem
pi_210361021
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben er ook erg benieuwd naar, als me dat aanstaat heeft hij mijn stem
Die van mij ook. Heel benieuwd naar zijn programma
Alius aliud dicit
pi_210361058
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Hoe zou de sfeer zijn op de partijburelen van CDA en VVD?
Prima.
In Deventer daarentegen.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')