De VVD is niet mijn partij en ik zou er nooit op stemmen maar wat blijft er over dan? Bontenbal?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan kiezen ze voor de partij die de afgelopen twee decennia werkelijk alles heeft uitgekleed en duurder gemaakt en verpest? Waardoor je nu met 100 over een weg tuft, ipv met 130, zodat je een normale reistijd hebt als je naar je werk moet?
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
Jij trekt wel erg gemakkelijk een conclusie. Ik voorzie ellende als GL/PvdA aan de macht komt. En dat is niet hetzelfde als de PVV in de regering zien. Ik vrees dat dit geen groot succes zou worden. Maar laat me daar veel liever door verrassen dan Timmermans zijn gang te zien gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat jij blijkbaar lacht om de Nederlandse Rechtsstaat zegt dan weer genoeg over wat voor mensen blijkbaar PVV graag zien regeren.
Dat is gevallen voordat je je auto hebt ingeladen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
VVD PVV BBB Ja21 n een kabinet is misschien reden om te emigreren
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is gevallen voordat je je auto hebt ingeladen.
Nee, wel een reden om allerlei stichtingen financieel te steunen die alles wat zo'n kabinet wil doen dat tegen verdragen of wetten in gaat (en dat zal zo'n beetje alles zijn) ook voor gaan leggen aan de rechter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
VVD PVV BBB Ja21 n een kabinet is misschien reden om te emigreren
Activisme via de rechterquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, wel een reden om allerlei stichtingen financieel te steunen die alles wat zo'n kabinet wil doen dat tegen verdragen of wetten in gaat (en dat zal zo'n beetje alles zijn) ook voor gaan leggen aan de rechter.
Tja, als wie dan ook zich niet aan de wet wil houden moet die gestopt worden. En dat geldt des te meer als het een regering is. Een regering die zich niet aan de wet en verdragen wil houden, is namelijk weinig beter dan een dictatuur.quote:
Fatsoen? Wilders? Je bedoelt de man die Poetin in woord en daad vereerde en hem een voorbeeld noemde voor Westerse leiders NA MH 17 en een onderscheiding van hem accepteerde? Die Wilders? Die na de inval van Rusland in Oekraine de NAVO de schuld gaf van de inval?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen Timmermans aan de macht willen zien. Die maakt ook niet de indruk zich om het volk te bekommeren. Die heeft het veel te druk met zichzelf en zijn plannen om als klimaat kampioen te schitteren. Eerlijk gezegd vind ik zijn plannen hem een stuk idioter dan Wilders zijn provocerende * dwaze * opmerkingen. De laatste heeft iig fatsoen dat mist Timmermans.
Wilders heeft ook jarenlang bewindslieden met een dubbele nationaliteit met een MvW om de oren geslagen. In dat kader zie ik ook niet hoe de PVV ooit geloofwaardig een kabinet onder leiding van Yesilgoz kan steunen, aangezien zij ook een dubbele nationaliteit heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fatsoen? Wilders? Je bedoelt de man die Poetin in woord en daad vereerde en hem een voorbeeld noemde voor Westerse leiders NA MH 17 en een onderscheiding van hem accepteerde? Die Wilders? Die na de inval van Rusland in Oekraine de NAVO de schuld gaf van de inval?
De man van heks en ministers beschuldigen omdat hun ouders uit een ander land kwamen? Schei toch uit, zeg, fatsoen is wel het laatste wat Wilders heeft.
Hmmm hij gaat soms wel wat erg te keer ja. Dat is wel zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fatsoen? Wilders? Je bedoelt de man die Poetin in woord en daad vereerde en hem een voorbeeld noemde voor Westerse leiders NA MH 17 en een onderscheiding van hem accepteerde? Die Wilders? Die na de inval van Rusland in Oekraine de NAVO de schuld gaf van de inval?
De man van heks en ministers beschuldigen omdat hun ouders uit een ander land kwamen? Schei toch uit, zeg, fatsoen is wel het laatste wat Wilders heeft.
Onafhankelijke rechtspraak is erg belangrijk. En dat zou met zo'n regering met idioot rechts best in het geding komen. Ik heb ook weinig trek in Poolse of Hongaarste toestanden eigenlijk…quote:
Toch geeft zo’n man jou blijkbaar meer vertrouwen dan en een Timmermans. Waar zit dat dan in?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmm hij gaat soms wel wat erg te keer ja. Dat is wel zo.
Ander wereldbeeld denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch geeft zo’n man jou blijkbaar meer vertrouwen dan en een Timmermans. Waar zit dat dan in?
Hij geeft mij helemaal geen vertrouwen als t op regeren aankomt. Maar als persoon kan ik wel om hem lachen. Ik walg gewoon van Timmermans. En voorwacht geen goede zaken als een machtswellustig en ijdel persoon als hij in de regering komt. De man is een geboren huichelaar en hij gaat voor dat wat hem in een mooi daglicht kan stellen. Hij gaat echt niet voor zijn eigen mening maar voor dat wat hij aanzien of iets anders zal brengen. Op dit moment is klimaat * in * en dus gaat hij daarvoor. Zo zit hij nu eenmaal in elkaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch geeft zo’n man jou blijkbaar meer vertrouwen dan en een Timmermans. Waar zit dat dan in?
Dit is een analyse die helemaal niet op te maken is uit interviews met hem of wat naaste medewerkers e.d. over hem zeggen, integendeel zelfs. Ik snap echt niet dat je in zo'n campagne vanuit met name de Telegraaf trapt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij geeft mij helemaal geen vertrouwen als t op regeren aankomt. Maar als persoon kan ik wel om hem lachen. Ik walg gewoon van Timmermans. En voorwacht geen goede zaken als een machtswellustig en ijdel persoon als hij in de regering komt. De man is een geboren huichelaar en hij gaat voor dat wat hem in een mooi daglicht kan stellen. Hij gaat echt niet voor zijn eigen mening maar voor dat wat hij aanzien of iets anders zal brengen. Op dit moment is klimaat * in * en dus gaat hij daarvoor. Zo zit hij nu eenmaal in elkaar.
Wees gerust, de club waar hij leiding aan moet geven is vrij bedreven met messen in de rug van eigen mensen steken. Daar krijgt hij echt niet de macht die jij hem toedicht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij geeft mij helemaal geen vertrouwen als t op regeren aankomt. Maar als persoon kan ik wel om hem lachen. Ik walg gewoon van Timmermans. En voorwacht geen goede zaken als een machtswellustig en ijdel persoon als hij in de regering komt. De man is een geboren huichelaar en hij gaat voor dat wat hem in een mooi daglicht kan stellen. Hij gaat echt niet voor zijn eigen mening maar voor dat wat hij aanzien of iets anders zal brengen. Op dit moment is klimaat * in * en dus gaat hij daarvoor. Zo zit hij nu eenmaal in elkaar.
Best wel grappig he? Iemand die racistisch bevolkingsgroepen wegzet, bevriende Ruslandspeldjes droeg, zelfs nadat ze een Nederlands vliegtuig hebben neergehaald en de Krim hadden geannexeerd. Ik kan er niet om lachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlandse premier heeft zoveel macht. Het zijn altijd coalities terwijl er ook in de eigen partij vaak nog verschillende bloedgroepen zijn. Behalve bij de PVV uiteraard want dat is geen democratische partij met leden die geen Geert Wilders hetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wees gerust, de club waar hij leiding aan moet geven is vrij bedreven met messen in de rug van eigen mensen steken. Daar krijgt hij echt niet de macht die jij hem toedicht.
Je blijft maar bezig met conclusies trekken. Ik lees de telegraaf niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit is een analyse die helemaal niet op te maken is uit interviews met hem of wat naaste medewerkers e.d. over hem zeggen, integendeel zelfs. Ik snap echt niet dat je in zo'n campagne vanuit met name de Telegraaf trapt.
Aha omdat ik een nadere mening heb over het neerhalen van dat vliegtuig en wat racisme nou precies is, heb ik last van vooroordelen ? De daden van Timmersmans staan mij niet aan. De hele man staat mij niet aan. Mag hij nog zo keurig en netjes overkomen, ik zie hem als een huichelaar. Doe mij dan maar een idioot. Daar kan ik tenminste wél om lachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:31 schreef papert het volgende:
[..]
Best wel grappig he? Iemand die racistisch bevolkingsgroepen wegzet, bevriende Ruslandspeldjes droeg, zelfs nadat ze een Nederlands vliegtuig hebben neergehaald en de Krim hadden geannexeerd. Ik kan er niet om lachen.
Tip; beoordeel politici op hun daden en standpunten, en niet op je eigen vooroordelen.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat de campagne met de woorden die jij gebruikt bij de Telegraaf vandaan komt. Onzinnige woorden, onzinnige vooroordelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je blijft maar bezig met conclusies trekken. Ik lees de telegraaf niet.
Als biomassa in is dan is timmermans voor biomassa , nu is zijn gezeur over kerncentrales weer verdwenen , en begint ie over stikstof, omdat ie naar Nederland wilquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |