Maar wel in splinterpartijtjes dus?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n vertrouwen in die 'ervaring' van D66.
Ook niet echt, maar zolang het betekent dat D66 buitenspel gezet wordt juich ik het van harte toe.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar wel in splinterpartijtjes dus?
Want bij de LPF was het ook zo’n succes, die onervaren nitwits van een splinterpartijtje.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook niet echt, maar zolang het betekent dat D66 buitenspel gezet wordt juich ik het van harte toe.
Wat vooral geen succes is, nu, is dat wanstaltige progressief-neoliberale-politiekcorrecte-globalistische-woke allegaartje waarmee D66 nu al enkele jaren het publieke debat en academia bepaalt.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want bij de LPF was het ook zo’n succes, die onervaren nitwits van een splinterpartijtje.
Timmermans lijkt ze wat stemmen af te vangen in de huidige peilingen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, maar Volt is gelukkig een stuk kleiner. Hoewel... wellicht hebben we het geluk dat na de komende verkiezingen D66 ook weer is gereduceerd tot marginaal partijtje met een zetel of 4.
En sowieso een links kabinet willen en dan D66 er onder scharen... waanzin.
Etto, ik dacht altijd dat jij het niveau van ‘trapleuning’ ontstegen was, maar dit valt me erg van je tegen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vooral geen succes is, nu, is dat wanstaltige progressief-neoliberale-politiekcorrecte-globalistische-woke allegaartje waarmee D66 nu al enkele jaren het publieke debat en academia bepaalt.
Loop een dagje mee op een grote universiteit.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Etto, ik dacht altijd dat jij het niveau van ‘trapleuning’ ontstegen was, maar dit valt me erg van je tegen.
2x0=0quote:Op maandag 31 juli 2023 22:22 schreef capricia het volgende:
Henk Krol naar BvNL. Running mate van Van Haga.
En wanneer volgt de onvermijdelijke breuk weer?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:22 schreef capricia het volgende:
Heel snel hoor. Henk propageert de lhgbtietc agenda en dat vindt eng rechts zoals Wybren veel te woke.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En wanneer volgt de onvermijdelijke breuk weer?
Jesusquote:Op maandag 31 juli 2023 22:22 schreef capricia het volgende:
quote:Henk Nijboer weg uit Kamer, gelooft niet in linkse wolk: 'Realiteitszin nodig'
ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
Aangepast: 11 min geleden12 min geledenin BINNENLAND
DEN HAAG - Na elf jaar keert PvdA-Kamerlid Henk Nijboer na de verkiezingen niet meer terug in de Tweede Kamer.
De financieel onderlegde Groninger ziet geen heil in de samenwerking van zijn partij met GL. ,,Voor het vertrouwen van mensen is realiteitszin nodig."
quote:Volgens Nijboer moet een brede, progressieve volkspartij 'ook de middengroepen' aanspreken'. ,,Zij voelen zich nu veel te weinig door ons gehoord."
Hij zegt te hopen dat het de linkse wolk lukt 'om een serieus en geloofwaardig antwoord te vinden op de moeilijke problemen van deze tijd, ook op thema's die voor linkse politici ongemakkelijk zijn'.
Zodra BVNL 1 zetel haalt en Henk die op voorkeursstemmen gaat innemenquote:Op maandag 31 juli 2023 22:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En wanneer volgt de onvermijdelijke breuk weer?
Dit scenario teken ik voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zodra BVNL 1 zetel haalt en Henk die op voorkeursstemmen gaat innemen
Hilarisch scenario zou dat zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zodra BVNL 1 zetel haalt en Henk die op voorkeursstemmen gaat innemen
Gelukkig kunnen de oudgediende gaykrantmedewerkers dan wonen in de tochtige, veel te dure kamers van Van Haga betaald met het pensioen dat Henk Krol ze door de neus heeft geboord.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:22 schreef capricia het volgende:
Ik snap hem wel. Sowieso een aparte samenwerking; een partij die er zogenaamd is voor de arbeider en middenklassers en een partij die juist meer asielzoekers wil én die nogal doorslaat rondom het klimaat. Waarvan de kosten juist bij het volk komt te liggen; dus ook de arbeiders waar de PvdA zogenaamd voor zou staan. Was altijd een prima partij, jammer dat ze hun identiteit opgeven om opgegeten te worden door GL.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:17 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-realiteitszin-nodig
Terechte keus van Nijboer , de echte pvda er gelooft niet in de groene GL stikstof waanzin
De bevolking heeft woningbouw nodig en geen schrale natuur
De arbeider heeft niets met stikstof waanzin en schrale natuur
Een fijne betaalbare woning is een grondrecht , GL is dan niet de juiste partner
Woningbouw voor onze kinderen is nodig , weilanden zijn voor woningbouw, niet voor heel veel schrale natuur
[..]
[..]
[ twitter ]
Die vent weet ook van geen ophouden.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:22 schreef capricia het volgende:
Overal waar een opportunistisch centje te verdienen is, duikt hij op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die vent weet ook van geen ophouden.
*proest* Hier kan een mens toch alleen nog maar om lachen? Te meer omdat wij deze figuren van een inkomen voorzien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)3e704079f69fc8&ei=12
Ephraim scheid zich van Groep van Haga af.
dit moet ik even vastleggen in een stroom schemaquote:
Woah.quote:Pieter Omtzigt heeft de afgelopen maanden de basis gelegd voor zijn eigen politieke partij. Het definitieve besluit om mee te doen aan de verkiezingen laat nog op zich wachten. Het onafhankelijke Kamerlid wil eerst op vakantie met z'n gezin om rust te nemen voordat hij een definitieve knoop doorhakt.
Omtzigt is achter de schermen al lang bezig met een groepje van circa vijf politieke vrienden om de fundamenten te leggen voor zijn eigen beweging. Dat team denkt niet alleen organisatorisch met hem mee, maar heeft ook al een verkiezingsprogramma op hoofdpunten in de maak. Omtzigt neemt pas een beslissing als hij zeker weet dat hij met een stabiele partij een goede bijdrage kan leveren aan het landsbestuur.
is dat de bron: woahquote:
Groot gelijk heeft ie. Even lekker op vakantie. Bolletje leeg maken.quote:
Het ergerlijkste vind ik dat opzichtige gelieg alsof hij erg populair zou zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overal waar een opportunistisch centje te verdienen is, duikt hij op.
Als die man voor elke grote beslissing zeeën van tijd, familieoverleg en bolletjes vrij maken nodig heeft, dan wil ik niet weten hoe die de stress van een eventueel premierschap gaat hendelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ie. Even lekker op vakantie. Bolletje leeg maken.
Hij wil geen premier worden. Wil niet op hakken lopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Als die man voor elke grote beslissing zeeën van tijd, familieoverleg en bolletjes vrij maken nodig heeft, dan wil ik niet weten hoe die de stress van een eventueel premierschap gaat hendelen.
Fractievoorzitterschap geldt hetzelfde voor. De man heeft de kwaliteiten niet voor leiderschap en kan, zo is inmiddels wel duidelijk, totaal niet met druk omgaan. Dat is verder geen diskwalficatie als persoon, wel voor wat hij ambieert. Of lijkt te ambiëren, want het is nog steeds wachten op het verlossende woord van de messias.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij wil geen premier worden. Wil niet op hakken lopen.
onder vrouwen schijnt ie goed te liggen ,quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het ergerlijkste vind ik dat opzichtige gelieg alsof hij erg populair zou zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eede-kamer-terugkeer
Ik moet er ook niet aan denken dit karakter als premier te hebben. Dat kan hij helemaal niet dragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij wil geen premier worden. Wil niet op hakken lopen.
Morele winnaar bij conservatief rechts is iemand die probeert de uitslag te vervalsen, klinkt aannemelijk.quote:
Ik kreeg de push en het eerste wat ik dacht was: Hugo. Wat zou Trein zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:08 schreef trein2000 het volgende:
Het CDA weer rollebollend over straat. Hilarisch
Tja ook Hugo mag een favoriete kandidaat hebben natuurlijk. Wel typisch overigens dat het dat andere controversiële figuur uit de coronatijd is dat niet tegen kritiek kan. Maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik kreeg de push en het eerste wat ik dacht was: Hugo. Wat zou Trein zeggen
Voor de rest past hier slechts:
Kijk eens naar de datum van die tweetsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Morele winnaar bij conservatief rechts is iemand die probeert de uitslag te vervalsen, klinkt aannemelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |