dit moet ik even vastleggen in een stroom schemaquote:
Woah.quote:Pieter Omtzigt heeft de afgelopen maanden de basis gelegd voor zijn eigen politieke partij. Het definitieve besluit om mee te doen aan de verkiezingen laat nog op zich wachten. Het onafhankelijke Kamerlid wil eerst op vakantie met z'n gezin om rust te nemen voordat hij een definitieve knoop doorhakt.
Omtzigt is achter de schermen al lang bezig met een groepje van circa vijf politieke vrienden om de fundamenten te leggen voor zijn eigen beweging. Dat team denkt niet alleen organisatorisch met hem mee, maar heeft ook al een verkiezingsprogramma op hoofdpunten in de maak. Omtzigt neemt pas een beslissing als hij zeker weet dat hij met een stabiele partij een goede bijdrage kan leveren aan het landsbestuur.
is dat de bron: woahquote:
Groot gelijk heeft ie. Even lekker op vakantie. Bolletje leeg maken.quote:
Het ergerlijkste vind ik dat opzichtige gelieg alsof hij erg populair zou zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overal waar een opportunistisch centje te verdienen is, duikt hij op.
Als die man voor elke grote beslissing zeeën van tijd, familieoverleg en bolletjes vrij maken nodig heeft, dan wil ik niet weten hoe die de stress van een eventueel premierschap gaat hendelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ie. Even lekker op vakantie. Bolletje leeg maken.
Hij wil geen premier worden. Wil niet op hakken lopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Als die man voor elke grote beslissing zeeën van tijd, familieoverleg en bolletjes vrij maken nodig heeft, dan wil ik niet weten hoe die de stress van een eventueel premierschap gaat hendelen.
Fractievoorzitterschap geldt hetzelfde voor. De man heeft de kwaliteiten niet voor leiderschap en kan, zo is inmiddels wel duidelijk, totaal niet met druk omgaan. Dat is verder geen diskwalficatie als persoon, wel voor wat hij ambieert. Of lijkt te ambiëren, want het is nog steeds wachten op het verlossende woord van de messias.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij wil geen premier worden. Wil niet op hakken lopen.
onder vrouwen schijnt ie goed te liggen ,quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het ergerlijkste vind ik dat opzichtige gelieg alsof hij erg populair zou zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eede-kamer-terugkeer
Ik moet er ook niet aan denken dit karakter als premier te hebben. Dat kan hij helemaal niet dragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij wil geen premier worden. Wil niet op hakken lopen.
Morele winnaar bij conservatief rechts is iemand die probeert de uitslag te vervalsen, klinkt aannemelijk.quote:
Ik kreeg de push en het eerste wat ik dacht was: Hugo. Wat zou Trein zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:08 schreef trein2000 het volgende:
Het CDA weer rollebollend over straat. Hilarisch
Tja ook Hugo mag een favoriete kandidaat hebben natuurlijk. Wel typisch overigens dat het dat andere controversiële figuur uit de coronatijd is dat niet tegen kritiek kan. Maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik kreeg de push en het eerste wat ik dacht was: Hugo. Wat zou Trein zeggen
Voor de rest past hier slechts:
Kijk eens naar de datum van die tweetsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Morele winnaar bij conservatief rechts is iemand die probeert de uitslag te vervalsen, klinkt aannemelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |