SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is heel die WSLGFX.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:43 schreef Bezsen het volgende:
Gewoon schuld van WSLGFX geen genot die randdebiel
Benfica heeft al twee keer voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten. Dat gaat nu niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de krant Record uit Portugal zou Benfica nu weer serieuze belangstelling hebben in Gimenez.
Een zwakzinnige photoshopper die de familie van seba stalkte en dacht dat seba zijn vriend was.quote:
Ik ga hem thuis opzoeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een zwakzinnige photoshopper die de familie van seba stalkte en dacht dat seba zijn vriend was.
Tot ie vorige maand een boos berichtje kreeg van seba of ie z'n familie niet meer wilde lastig vallen
prima toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de krant Record uit Portugal zou Benfica nu weer serieuze belangstelling hebben in Gimenez.
Die hebben ons ook ontdekt als de club waar je goedkope toppers vandaan kunt halen.
Nee, niet als zij iedere keer voor een spotprijs onze beste spelers komen ophalen.quote:
Van Beukering Godquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
nog niet zo lang geleden keken clubs als Heerenveen (Te Vrede) naar je spits als serieuze optie
Guyon Fernandez ook zo'n geweldenaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
nog niet zo lang geleden keken clubs als Heerenveen (Te Vrede) naar je spits als serieuze optie
Kloptquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Die hebben ons ook ontdekt als de club waar je goedkope toppers vandaan kunt halen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, niet als zij iedere keer voor een spotprijs onze beste spelers komen ophalen.
Aursnes is echt voor véél te weinig vertrokken. Kökcü ook iets te weinig, en Gimenez hopen ze natuurlijk ook voor een schamele 30 miljoen over te nemen zeker?
jouw topic titel is bhoehoeehooeeee bhoeeeeeeequote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat gejank hier als er weer een kutkrantje hun voorpagina moest vullen is echt tenenkrommend. Boehoehoe ze kopen ons leeg, boehoehoe.
voor 30+ moet je hem ook gewoon laten gaan denk ikquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:47 schreef ZKA het volgende:
Verwachten nog wel dat Geertruida niet houdbaar is. Speler heeft uitspraak gedaan dat hij verder wil kijken na een kampioenschap.
Daarbuiten ook naïef om te denken dat er zich deze window geen club meer voor hem gaat melden. Er is 1 absolute topper om hem op te volgen, dus no worries.
Benfica kan hem niet betalen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt
Het zal wel 25+5+2 worden, een nieuw ''record'' transfer
[ twitter ]
Deed het anders best goed bij Smitshoek!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Guyon Fernandez ook zo'n geweldenaar
Zolang die dan nog maar beschikbaar is. Of bedoel je intern?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:47 schreef ZKA het volgende:
Verwachten nog wel dat Geertruida niet houdbaar is. Speler heeft uitspraak gedaan dat hij verder wil kijken na een kampioenschap.
Daarbuiten ook naïef om te denken dat er zich deze window geen club meer voor hem gaat melden. Er is 1 absolute topper om hem op te volgen, dus no worries.
De zonnekoning van het Feyenoord topic denkt weer te kunnen gatekeepen wat hier wel en niet gepost mag worden. Ben je nou echt zo achterlijk of doe je maar alsof? Raar he dat mensen discussiëren over de buitenlandse interesse in onze sterspeler.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat gejank hier als er weer een kutkrantje hun voorpagina moest vullen is echt tenenkrommend. Boehoehoe ze kopen ons leeg, boehoehoe.
Speler. Gaat om een ervaren speler.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zolang die dan nog maar beschikbaar is. Of bedoel je intern?
Ik beschouw het als een compliment in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is dit een scheldwoord of iets positiefs in deze context
Ik wil ook even aangeven dat ik altijd geroepen heb dat Santi zou blijven.quote:
Zeg het maar jongens, over wie gaat dit?quote:Toch wordt Feyenoord niet voor niets als grote favoriet naar voren geschoven. Vertrok vorig jaar zo'n beetje de hele basiself, nu blijft dat (voorlopig) beperkt tot Orkun Kökcü, Sebastian Szymanski en Oussama Idrissi. Voor die laatste twee posities heeft Feyenoord nog geen directe vervanger aangetrokken. "We zijn heel dichtbij de komst van een speler geweest die we ontzettend graag wilden hebben", vertelt Slot. "Maar hij, of misschien is die keuze eerder voor hem gemaakt, heeft besloten voor een andere club te kiezen. Dat was ontzettend jammer."
Denk Danjumaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens, over wie gaat dit?
Ik gok Stengs of Danjuma.
Dat lijkt mij wel echt een zekerheidje inmiddels, lijkt mij sterk dat de clubs er niet uitkomen. Tenzij een club van vergelijkbare statuur plots de deal steelt en wél het verschil wil betalen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:24 schreef Bombvis het volgende:
Iets zegt mij dat die Ivanusec helemaal niet gaat komen, tijd om Eiting weg te halen bij Volendam
Danjima is ondereg naar Engelandquote:
Ivanusec scoort vandaag gewoon nog even de winnende in de wedstrijd tegen de eeuwige rivaal Hadjuk Split, waarna hij een publiekswissel en heldenafscheid krijgt en morgen direct in het vliegtuig stapt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel echt een zekerheidje inmiddels, lijkt mij sterk dat de clubs er niet uitkomen. Tenzij een club van vergelijkbare statuur plots de deal steelt en wél het verschil wil betalen.
Ik denk dat we moeten wennen aan het feit dat mooie grote transfers gewoon een tijdje kunnen duren.
Ik denk wel dat Zagreb pas in prijs echt gaat zakken mits ze uitgeschakeld worden voor de vCL, wat ook wel begrijpelijk is. Ik kan er nog steeds niet bij dat in 2014 na een goed WK direct al onze topspelers verkocht werden terwijl we nog een voorronde voor de Champions League te spelen hadden. Stond je daar met Verhoek en met Schaken als rechtsbackquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ivanusec scoort vandaag gewoon nog even de winnende in de wedstrijd tegen de eeuwige rivaal Hadjuk Split, waarna hij een publiekswissel en heldenafscheid krijgt en morgen direct in het vliegtuig stapt.
Van Geel god.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Zagreb pas in prijs echt gaat zakken mits ze uitgeschakeld worden voor de vCL, wat ook wel begrijpelijk is. Ik kan er nog steeds niet bij dat in 2014 na een goed WK direct al onze topspelers verkocht werden terwijl we nog een voorronde voor de Champions League te spelen hadden. Stond je daar met Verhoek en met Schaken als rechtsback
sodemieter op met je eitinghquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:24 schreef Bombvis het volgende:
Iets zegt mij dat die Ivanusec helemaal niet gaat komen, tijd om Eiting weg te halen bij Volendam
ZKA:quote:'Er zit nog een ’ruim gat’ tussen vraag en aanbod, maar Feyenoord-directeur Dennis te Kloese blijft in gesprek met de Kroaten.'
(lol)quote:In principe zitten Feyenoord en Zagreb enkele tonnen uit elkaar wanneer we het hebben over een vaste transferfee. Feyenoord heeft de derde aanbieding op Ivanu¨ec nog niet ingediend, maar weet dat Dinamo Zagreb bereidwillig is om een transfer van om en nabij achtenhalf miljoen euro exclusief bonussen rond te maken. De kans is zeer reëel dat de clubleidingen van Feyenoord en Zagreb elkaar in de komende dagen fysiek gaan ontmoeten, waarmee de laatste plooien gladgestreken kunnen worden.
ik denk dat als ivan de verschrikkelijke komt dat hij een speler wordt voor achter de spitsen. Op de plek van symanski dusquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die gezellige feestRus komt in ieder geval niet, wel jammer want nu Danjuma en Szymanski ook niet zijn gelukt door vermoeiende zaakwaarnemers mis je wel kwaliteit op de 10 positie. Slot is er duidelijk in dat Bullaude er nog niet klaar voor is, en Timber, Danilo of Dilrosun vind ik stuk voor stuk verschrikkelijk op die positie. De opties beginnen wel echt schaarser te worden.
Voor de buitenposities maak ik mij minder zorgen, Ivanusec komt WEL, en anders is Alireza of Dilrosun op zich goed genoeg om die eerste drie potjes mee door te komen.
Erg mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die gezellige feestRus komt in ieder geval niet, wel jammer want nu Danjuma en Szymanski ook niet zijn gelukt door vermoeiende zaakwaarnemers mis je wel kwaliteit op de 10 positie. Slot is er duidelijk in dat Bullaude er nog niet klaar voor is, en Timber, Danilo of Dilrosun vind ik stuk voor stuk verschrikkelijk op die positie. De opties beginnen wel echt schaarser te worden.
Voor de buitenposities maak ik mij minder zorgen, Ivanusec komt WEL, en anders is Alireza of Dilrosun op zich goed genoeg om die eerste drie potjes mee door te komen.
Al besproken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
wat lult hij
wij zijn wel favoriet
Het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
Te Vrede is denk ik wel de slechtste spits die ik bij Feyenoord heb zien rond lopen, die kon er echt niks vanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
Van Beukering was nog wel een tandje slechter hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Te Vrede is denk ik wel de slechtste spits die ik bij Feyenoord heb zien rond lopen, die kon er echt niks van
Natuurlijk niet. Ik wil niet de kwaliteiten van te Vrede (lol) omhoog praten, maar we hebben vBeukering en Pratto ook gehad he. Dat was allebei écht schandalig. Te Vrede was gewoon een matige reservespits die overigens nog best veel scoorde.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Te Vrede is denk ik wel de slechtste spits die ik bij Feyenoord heb zien rond lopen, die kon er echt niks van
Pratto is zo'n beetje 100 keer beter dan Te Vrede.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik wil niet de kwaliteiten van te Vrede (lol) omhoog praten, maar we hebben vBeukering en Pratto ook gehad he. Dat was allebei écht schandalig. Te Vrede was gewoon een matige reservespits die overigens nog best veel scoorde.
El Osoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pratto is zo'n beetje 100 keer beter dan Te Vrede.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pratto is zo'n beetje 100 keer beter dan Te Vrede.
Er was een wedstrijd waarin ik hem zag waggelen, en volgens mij was dat het moment waarin ik gewoon cynisch in de lach schoot en het niet meer trok. Alsof er een dronken frituuropa mee aan het ballen wasquote:
Het is een partij treurig geweest hé maat. Als je kijkt wat er de afgelopen 10/15 jaar de revue is gepasseerd. Voor mij zijn ook de absolute dieptepunten Kelly en El Oso.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was een wedstrijd waarin ik hem zag waggelen, en volgens mij was dat het moment waarin ik gewoon cynisch in de lach schoot en het niet meer trok. Alsof er een dronken frituuropa mee aan het ballen was![]()
Om vervolgens na vier maanden weer in te vallen tegen Ajax bij een 0-3 achterstand en een schandalige tackle uit te voeren waarmee hij zijn eigen been brak. Wat een man
Naja, de periode 11/12 tm 18/19 was op dat vlak nog een soort van redelijk. In die tijd waren er wel een hoop slechte spelers maar je zag ook niet meer van die echte mongolen zoals in het DVD’tjes-tijdperk. Gewoon standaard Martin middelmaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een partij treurig geweest hé maat. Als je kijkt wat er de afgelopen 10/15 jaar de revue is gepasseerd. Voor mij zijn ook de absolute dieptepunten Kelly en El Oso.
Kelly ja dat was ook erg zegquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een partij treurig geweest hé maat. Als je kijkt wat er de afgelopen 10/15 jaar de revue is gepasseerd. Voor mij zijn ook de absolute dieptepunten Kelly en El Oso.
Geen Ueda?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:52 schreef ZKA het volgende:
Och, mogelijke opvolger Danilo is er nou niet een om op voorhand knieschuiverts door de woonkamer voor te maken. Maar ik laat me graag verrassen.
ik vind trainers als mario been en jaap stam wel erger dan een paar kutspelersquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
denk dat er ook weinig knieschuivertjes gemaakt werden toen Danilo kwamquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:52 schreef ZKA het volgende:
Och, mogelijke opvolger Danilo is er nou niet een om op voorhand knieschuiverts door de woonkamer voor te maken. Maar ik laat me graag verrassen.
Of Dessers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat er ook weinig knieschuivertjes gemaakt werden toen Danilo kwam
Spelers omlaag geen praten voordat ze getekend hebben of überhaupt hun naam bekend is. Meh.quote:
is, hoe lief hij ook is, ook niet per se een ideale tweede spits qua typequote:
Gelukkig maar dat hij een knakje kreeg toen hij op het bankie moest zitten terwijl hij veruit de topscorer van Feyenoord was op dat moment. Zou zorgwekkend zijn als dat niet zo is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is, hoe lief hij ook is, ook niet per se een ideale tweede spits qua type
als in: er kwam tijdens het seizoen wel naar buiten dat hij een knakje kreeg toen hij voor het eerst wat langer op de bank moest zitten door Santigenot
als je er een degelijk bedrag voor krijgt moet je een tweede spits gewoon laten gaan
Het is in zijn cijfers in invalbeurten en persoonlijkheid gewoon geen gozer die je kosten wat het kost moet behouden als tweede spitsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat hij een knakje kreeg toen hij op het bankie moest zitten terwijl hij veruit de topscorer van Feyenoord was op dat moment. Zou zorgwekkend zijn als dat niet zo is.
Anders kunnen we meteen Michel Kramer ophalen die dolgraag supersub wil spelen in De Kuip.
Klaas, ik ben blij dat wij op hetzelfde niveau zitten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Zou Danilo echt niet weg doen
Je heb dit seizoen gewoon 3 goede spitsen nodig
5-6 miljoen is een schandalig bedrag voor een spits die de afgelopen seizoenen gewoon zijn doelpunten heeft gemaakt
ik denk dat je er minimaal 8 voor moet krijgen en anders opdonderen
In het spel dat Feyenoord speelt staat hij gewoon vaak op de goede plek. Hij had vorig seizoen minimaal 5 meer moeten maken.
grappig dat je het bij 8 miljoen wel ineens goed vindtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb dit seizoen gewoon 3 goede spitsen nodig
5-6 miljoen is een schandalig bedrag voor een spits die de afgelopen seizoenen gewoon zijn doelpunten heeft gemaakt
In het spel dat Feyenoord speelt staat hij gewoon vaak op de goede plek. Hij had vorig seizoen minimaal 5 meer moeten maken.
Je moet een post van klaas leren lezen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
grappig dat je het bij 8 miljoen wel ineens goed vindt
maar hem ook echt niet weg zou doen
Zou Danilo echt niet weg doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet een post van klaas leren lezen.
Want dat zegt hij niet.
@klaasweetalles zal je dit zo uitleggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat een spits die scoort overal tegenwoordig minimaal 8 miljoen kostquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
grappig dat je het bij 8 miljoen wel ineens goed vindt
maar hem ook echt niet weg zou doen
met van 5 miljoen kun je geen fuck terug kopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:33 schreef aTypisch het volgende:
van mij hoeft hij ook niet weg
maar zou het een logische (@:klaas) transfer vinden
volgens mij zijn we het gewoon ongeveer eens hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met van 5 miljoen kun je geen fuck terug kopen
je moet eerst zorgen dat je een nieuwe spits heb voordat je hem laat gaan
dus op dit moment is er helemaal niets logische aan
Kloese is een marionetpop van mij mocht je dat nog niet wetenquote:
Daarom lekker naar Feyenoord - Benficaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:39 schreef aTypisch het volgende:
klacht: kaartjes voor de fruitschaal zijn moeilijk duur
extra klacht: potje is eigenlijk om niks
nee oefenwedstrijden doe ik alleen als ik gratis kan en in de buurtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarom lekker naar Feyenoord - Benfica
Het zou echt handig zijn om danilo nu te verkopen zonder dat je een vervanger hebquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij zijn we het gewoon ongeveer eens hoor
halve harvard zool
Minteh heeft meer talent in zijn kleine teen dan Danilo in zin hele lichaam, dus dat is logisch.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zou echt handig zijn om danilo nu te verkopen zonder dat je een vervanger heb
als er straks 60 miljoen geboden gaat worden door spurs dan is gimenez ook weg
dan ben je klaar
en is het seizoen al ten einde voordag je begint...
Ik kijk ernaar uit om Dilrosun een paar counters te zien verpesten waar Minteh alleen voor de keeper gezet kan wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Minteh heeft meer talent in zijn kleine teen dan Danilo in zin hele lichaam, dus dat is logisch.
#DaniloOut
Oh is het weer zo'n wedstrijdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar er is eigenlijk geen tweede helft, het zijn 4 kwarten deze wedstrijd.
Is wel duidelijk op basis van de interviews dat Slot erg bij wordt van Minteh(en in mindere mate Sauer). Hoop alleen wel dat hij daardoor niet Paixao op de bank gaat gooien als de selectie straks in september helemaal rond is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh is het weer zo'n wedstrijd
Nouja, hij zit in elk geval gewoon op de bank. Ik dacht even dat hij helemaal niet bij de selectie zat door die posts hier.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is wel duidelijk op basis van de interviews dat Slot erg bij wordt van Minteh(en in mindere mate Sauer). Hoop alleen wel dat hij daardoor niet Paixao op de bank gaat gooien als de selectie straks in september helemaal rond is.
Ligt het een keer niet aan de netten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik erger me nu al kapot aan het camerawerk.
Misschien kunnen ze nog wat verder inzoomenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik erger me nu al kapot aan het camerawerk.
Ik kijk nu een minuutje of tien en het is niet onaardig qua veldspel, maar op 10 en voorin mis je wel de artiesten, ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
In dit elftal zit nog vrij weinig creativiteit hé.
Ja, het is een triest geval.quote:
Niks mee gedaan. Sowieso zal hij wel gaan banken zodra we een 10 hebben.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:07 schreef Qarrad het volgende:
Toen Timber naar Feyenoord kwam zei hij zelf al dat zijn schoten op doel niet goed genoeg waren en dat hij daaraan moest werken...
15mln waardquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo speelt.
Meteen gevaarlijk, en een goal.
Ik vond je Szymanski act leuker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo speelt.
Meteen gevaarlijk, en een goal.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nog roepen ze hier dat Danilo niet levert.
Jullie begrijpen er echt geen ene klote van.
Ik vind dat echt een vlees noch vis spelerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:44 schreef bbuddybb het volgende:
Belt vind ik in de voorbereiding ook een prima indruk maken voor iemand die net uit de KKD komt.
Springen wij op de Milambo-hypetrein?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vlees noch vis speler
Gelukkig heb je er totaal geen kijk op verder.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vlees noch vis speler
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Springen wij op de Milambo-hypetrein?
Ali krijgt steeds de bal net te laat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ali staat een beetje vaak buitenspel.
Ja, beetje alsof hij zich al lopend afvraagt waar hij in beland is of zo. Steeds achter de feiten aan...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:52 schreef bbuddybb het volgende:
Bullaude loopt er wederom een beetje verloren bij.
Die kan er niet zoveel van nee. Lekker verhuren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude is gewoon niet zo goed.
Aan Fortuna ofzo. Om dan in de winter weer terug naar Argentinië te gaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan er niet zoveel van nee. Lekker verhuren.
Net als Danilo.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude is gewoon niet zo goed.
Wie stel jij voor Klaas?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Er moeten echt 2 topspelers erbij gaan komen voordat ik er vertrouwen in ga krijgen
We zijn gewoon zwakker geworden met het vertrek van kokcu en symanski
vooral creativiteit die erbij moet komen
Ik ga er vanuit dat het elftal waar ik nu naar zit te kijken niet het a elftal zal zijnquote:
neequote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maakt Sauer kans op een basisplaats in de Cruyff schaal?
Sauer - Gimenez - Paixao
Minteh voor Ali aub. Maar Slot zal eerst nog wel Ali wat krediet geven en zo beginnen waarschijnlijk ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit zou de start opstelling kunnen zijn voor de eerste competitie wedstrijd
-------------------Bijlow---------------
geertuida-trauner-hansco-hartman
wiefer- zerrouki-timber of ivanusic
alireza-gimenez- paxao
als het middenveld een beetje zo blijft moet die nieuwe buitenspeler wel echt een creatief wonder zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Minteh voor Ali aub. Maar Slot zal eerst nog wel Ali wat krediet geven en zo beginnen waarschijnlijk ja.
We gaan Kokcu wel echt missen man.
Mwah, een dominante 10 vind ik eigenlijk wel een voorwaarde als je ziet hoe Köckü hebben opgevangen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als het middenveld een beetje zo blijft moet die nieuwe buitenspeler wel echt een creatief wonder zijn
het is geen absolute noodzaak om een hele dominante middenvelder te hebben a la kokcu, maar je gaat je beste speler wel missen ja
Met iemand van het niveau Sini heb je op het middenveld allicht wat anders nodig. Met Hartman en Geertruida heb je ook veel voetbal.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, een dominante 10 vind ik eigenlijk wel een voorwaarde als je ziet hoe Köckü hebben opgevangen.
Anders mis je wel heel veel kwaliteit/creativiteit in de as.
Ik spring geen gat in de lucht van het feit dat er een PL club geïnteresseerd isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
User @:hhh38 springt een gat in de lucht.
Met de middelen die we hebben gekregen en gaan krijgen uit de CL moet je gewoon op beide posities fors investeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met iemand van het niveau Sini heb je op het middenveld allicht wat anders nodig. Met Hartman en Geertruida heb je ook veel voetbal.
Maar ik denk dat Slot ook graag nog een echte vervanger van Szymanski krijgt ja. Van Timber op 10 word je niet vrolijk
zal het doorgevenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met de middelen die we hebben gekregen en gaan krijgen uit de CL moet je gewoon op beide posities fors investeren.
Timber op 10 is inderdaad heel matig. Ik heb sowieso geen idee waar Timber wel tot zijn recht komt.
Timber kan prima naast Wieffer of Zerrouki, maar ik denk dat die laatste twee als blok gaan starten tegen PSV.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:55 schreef bbuddybb het volgende:
Timber is meer een 8 naar mijn gevoel.
Kwam er vandaag wederom niet echt aan te pas. Denk dat hij de eerste vervanger van de nieuwe 10, die hopelijk nog komt, zal worden.
Dit zeg jij steeds maar hij laat het nooit zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Timber kan prima naast Wieffer of Zerrouki, maar ik denk dat die laatste twee als blok gaan starten tegen PSV.
Klopt. Link/rechts ernaast, maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Timber kan prima naast Wieffer of Zerrouki, maar ik denk dat die laatste twee als blok gaan starten tegen PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
dit hele fucking topic gaat over hersenschimmen van supporters, journalisten of 'insiders'quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit zeg jij steeds maar hij laat het nooit zien.
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit hele fucking topic gaat over hersenschimmen van supporters, journalisten of 'insiders'
als type past hij naast die gasten, of had jij een andere positie voor hem gevonden?
Dat is dus het hele eieren eten helaas. Hij heeft duidelijk kwaliteiten (power, instelling, wegdraaien, vooruit denken) maar dan weer geen goede passing om hem te laten opbouwen en is ook geen afmaker of pitbull die het middenveld leeg stofzuigt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met de middelen die we hebben gekregen en gaan krijgen uit de CL moet je gewoon op beide posities fors investeren.
Timber op 10 is inderdaad heel matig. Ik heb sowieso geen idee waar Timber wel tot zijn recht komt.
Vind hem eigenlijk wel de perfecte bankspeler, bracht vorig seizoen ook heel veel energie tijdens de invalbeurten in Enschede en Kralingen. Beetje lullig alleen dat de ideale 13e man je vooralsnog duurste speler ooit is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is dus het hele eieren eten helaas. Hij heeft duidelijk kwaliteiten (power, instelling, wegdraaien, vooruit denken) maar dan weer geen goede passing om hem te laten opbouwen en is ook geen afmaker of pitbull die het middenveld leeg stofzuigt.
Ik begin eigenlijk te denken dat hij een stok tussen zijn eigen spaken gestoken heeft door per se voor een positie op het middenveld te willen gaan.
Hancko is de duurste speler ooitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel de perfecte bankspeler, bracht vorig seizoen ook heel veel energie tijdens de invalbeurten in Enschede en Kralingen. Beetje lullig alleen dat de ideale 13e man je vooralsnog duurste speler ooit is.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Link/rechts ernaast, maakt weinig uit.Links of rechts ernaast en daarna over de zijlijn, dan denk ik meer aan Idrissi aan de bal eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
Dat argument sloeg ook echt nergens op, voor Kökcü hebben we helaas gewoon een tegenvallend bedrag gekregen maar gelukkig stellen ze zich niet makkelijk op bij Geert.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Die discussie hier een tijdje terug - met al die Ushers die het prima vinden om 5-10 miljoen mis te lopen zodat je lekker vroeg de markt op kon…. :’)
Je snapt dat het feit dat er nog geen nieuwe spelers zijn niet betekend dat Feyenoord nog niet de markt op is, toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Die discussie hier een tijdje terug - met al die Ushers die het prima vinden om 5-10 miljoen mis te lopen zodat je lekker vroeg de markt op kon…. :’)
Ze doen het zo goed bij AZ, is toch niet te vergelijken man, eens dat ze spelers heel aardig verkopen maar wat voor successen hebben zij gevierd de afgelopen 10 jaar?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:29 schreef De_Pel het volgende:
Ongetwijfeld gaat er nog wat gebeuren, en ongetwijfeld zijn er redenen genoeg dat de spelers die we willen halen er nog niet zijn, maar toch een beetje jammer dat we nog een stukje daadkracht lijken te missen.
Ondertussen heeft AZ binnen 3 dagen de aanvoerder van Portugal o21 binnengehaald als vervanger voor de veel te duur verkochte Reijnders…
Dat zeg ik gelukkig ook nergens he pannenkoek.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt dat het feit dat er nog geen nieuwe spelers zijn niet betekend dat Feyenoord nog niet de markt op is, toch?
Zo'n transfer van Ivanusec bijvoorbeeld zijn ze al maanden dag-in-dag-uit mee bezig. Net zoals elke miljoenentransfer maanden aan tijd kost op de achtergrond. En dan nog heb je nooit de absolute zekerheid dat die speler komt en kan het allemaal voor niks zijn geweest.
Echt hoor, het is geen Football Manager.
AZ is gewoon een club die het door uitmuntend management boven-verwachting-goed doet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze doen het zo goed bij AZ, is toch niet te vergelijken man, eens dat ze spelers heel aardig verkopen maar wat voor successen hebben zij gevierd de afgelopen 10 jaar?
Huh? Vind je Van Hooijdonk beter dan Danilo?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je Danilo inruilt voor van Hooijdonk ga je er natuurlijk wel flink op vooruit.
Ik heb daar ook wel respect voor hoor maar uiteindelijk blijft het gewoon een substopper die enorm pronken met hun jeugdopleiding maar ondertussen maar weinig van die spelers in het eerste opstellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
AZ is gewoon een club die het door uitmuntend management boven-verwachting-goed doet.
Ze zijn misschien geen kampioen geworden, maar als je kijkt naar hun begroting, hun achterban, hun stadion, hun transferuitgaven en hun salarishuis dan is hun gemiddelde jaarlijkse eindpositie juist zeer succesvol.
Ja natuurlijk, Danilo is wanstaltig slecht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Huh? Vind je Van Hooijdonk beter dan Danilo?
Gaat meer over daadkracht. AZ presenteert binnen enkele dagen een vervanger, terwijl wij vooralsnog nog geen fatsoenlijke 10 en buitenspeler hebben gehaald.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel respect voor hoor maar uiteindelijk blijft het gewoon een substopper die enorm pronken met hun jeugdopleiding maar ondertussen maar weinig van die spelers in het eerste opstellen.
Ze huren een speler van Benfica B. Poe poe.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gaat meer over daadkracht. AZ presenteert binnen enkele dagen een vervanger, terwijl wij vooralsnog nog geen fatsoenlijke 10 en buitenspeler hebben gehaald.
Dan heb jij Van Hooijdonk weinig zien voetballen, die zit echt zwaar onder het niveau van Danilo. Kan alleen schermen met z’n achternaam..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Danilo is wanstaltig slecht.
Echt bizar hoe iedereen eerst een jaar lang elke week loopt te kankeren op Danilo. Maar nu hij weg kan voor flink wat miljoenen is het opeens een prima 2e spits die behouden moet worden. Bijzonder hoe dat werkt.
Met koopoptie..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze huren een speler van Benfica B. Poe poe.
De primeur die je wist dat zou komen.quote:
Gefeliciteerd, je zit ongeveer op het niveau klaasweetallesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha toch mooi dat opperde ik een paar dagen geleden al.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Dan zal Michiel Kramer ook wel terug komen.
quote:
Als je van Hooijdonk een heel seizoen in de spits zet bij dit Feyenoord scoort ie gewoon minstens 20 goals.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
Van Persie is momenteel zijn ontslagbrief als spitsentrainer aan het tikken.
Danilo ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je van Hooijdonk een heel seizoen in de spits zet bij dit Feyenoord scoort ie gewoon minstens 20 goals.
Danilo ook wel. Kramer ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je van Hooijdonk een heel seizoen in de spits zet bij dit Feyenoord scoort ie gewoon minstens 20 goals.
Dat is tenminste iets zullen we maar zeggen…quote:
Hopelijk is het de allerlaatste optiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Is Sydney niet de optie mocht Ueda van Cercle Brugge niet lukken?
Dat lijkt me eerlijk gezegd waarschijnlijker. Dat Sydney niet de 1e of 2e optie op het wensenlijstje is maar hooguit de 3e optie bijvoorbeeld.
Zijn nog veel meer clubs voor Eze, waaronder een CL club en een club waar we mee te maken hebben deze zomer.quote:
Sydney bezorgt ons dit jaar de Champions League door in de finale twee keer te scoren tegen Dortmundquote:Op zondag 23 juli 2023 05:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat Sydney komt, een gigantisch succes wordt en over een paar seizoenen een vrije trap wil nemen thuis tegen RKC terwijl de zoon van vPersie die net is doorgebroken bij ons ook op het veld staat.
tussendoor nog even een Slory die het toch niet helemaal waar kan maken?quote:Op zondag 23 juli 2023 05:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat Sydney komt, een gigantisch succes wordt en over een paar seizoenen een vrije trap wil nemen thuis tegen RKC terwijl de zoon van vPersie die net is doorgebroken bij ons ook op het veld staat.
Laatste keer dat hij goed zat mbt een grote inkomende transfer is veel te lang geleden. Niet serieus te nemen.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:52 schreef alopio het volgende:
Wat een paniek weer door een berichtje van ZKA over van Hooijdonk. Afgelopen zomer was ook iedereen in paniek door vage geruchten van hem over Ekelenkamp en nog wat kansloze spelers die uiteindelijk niet zijn gekomen. Wel kwamen Szymanski, Hancko, Santi.
Laten we nou maar afwachten tot er daadwerkelijk transfers te melden zijn.
Ballen op de doellijn overschieten genotquote:Op zondag 23 juli 2023 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tussendoor nog even een Slory die het toch niet helemaal waar kan maken?
wat zou het een genot zijn als hij nog een seizoen volop komt knallenquote:Op zondag 23 juli 2023 10:28 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Gelukkig is Santigod er weer helemaal klaar voor
heb jij belangen in Bullaude?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:28 schreef Pistolero het volgende:
Ik zal Slot echt nooit vergeven dat hij op een gegeven moment zelfs Danilo en Dilrosun op 10 ging zetten ipv Bullaude.
Lekker verhuren aan Braga zonder koopoptie, kan hij daar de hele competitie aan gort spelen en ook wat Europese potjes meepakken zodat Slot volgend jaar écht niet meer om hem heen kan.
Ik zou ook eerder ballaude kiezen dan dilrosunquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |