Ik spring geen gat in de lucht van het feit dat er een PL club geïnteresseerd isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
User @:hhh38 springt een gat in de lucht.
Met de middelen die we hebben gekregen en gaan krijgen uit de CL moet je gewoon op beide posities fors investeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met iemand van het niveau Sini heb je op het middenveld allicht wat anders nodig. Met Hartman en Geertruida heb je ook veel voetbal.
Maar ik denk dat Slot ook graag nog een echte vervanger van Szymanski krijgt ja. Van Timber op 10 word je niet vrolijk
zal het doorgevenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met de middelen die we hebben gekregen en gaan krijgen uit de CL moet je gewoon op beide posities fors investeren.
Timber op 10 is inderdaad heel matig. Ik heb sowieso geen idee waar Timber wel tot zijn recht komt.
Timber kan prima naast Wieffer of Zerrouki, maar ik denk dat die laatste twee als blok gaan starten tegen PSV.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:55 schreef bbuddybb het volgende:
Timber is meer een 8 naar mijn gevoel.
Kwam er vandaag wederom niet echt aan te pas. Denk dat hij de eerste vervanger van de nieuwe 10, die hopelijk nog komt, zal worden.
Dit zeg jij steeds maar hij laat het nooit zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Timber kan prima naast Wieffer of Zerrouki, maar ik denk dat die laatste twee als blok gaan starten tegen PSV.
Klopt. Link/rechts ernaast, maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Timber kan prima naast Wieffer of Zerrouki, maar ik denk dat die laatste twee als blok gaan starten tegen PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
dit hele fucking topic gaat over hersenschimmen van supporters, journalisten of 'insiders'quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit zeg jij steeds maar hij laat het nooit zien.
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit hele fucking topic gaat over hersenschimmen van supporters, journalisten of 'insiders'
als type past hij naast die gasten, of had jij een andere positie voor hem gevonden?
Dat is dus het hele eieren eten helaas. Hij heeft duidelijk kwaliteiten (power, instelling, wegdraaien, vooruit denken) maar dan weer geen goede passing om hem te laten opbouwen en is ook geen afmaker of pitbull die het middenveld leeg stofzuigt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met de middelen die we hebben gekregen en gaan krijgen uit de CL moet je gewoon op beide posities fors investeren.
Timber op 10 is inderdaad heel matig. Ik heb sowieso geen idee waar Timber wel tot zijn recht komt.
Vind hem eigenlijk wel de perfecte bankspeler, bracht vorig seizoen ook heel veel energie tijdens de invalbeurten in Enschede en Kralingen. Beetje lullig alleen dat de ideale 13e man je vooralsnog duurste speler ooit is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is dus het hele eieren eten helaas. Hij heeft duidelijk kwaliteiten (power, instelling, wegdraaien, vooruit denken) maar dan weer geen goede passing om hem te laten opbouwen en is ook geen afmaker of pitbull die het middenveld leeg stofzuigt.
Ik begin eigenlijk te denken dat hij een stok tussen zijn eigen spaken gestoken heeft door per se voor een positie op het middenveld te willen gaan.
Hancko is de duurste speler ooitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel de perfecte bankspeler, bracht vorig seizoen ook heel veel energie tijdens de invalbeurten in Enschede en Kralingen. Beetje lullig alleen dat de ideale 13e man je vooralsnog duurste speler ooit is.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Link/rechts ernaast, maakt weinig uit.Links of rechts ernaast en daarna over de zijlijn, dan denk ik meer aan Idrissi aan de bal eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
Dat argument sloeg ook echt nergens op, voor Kökcü hebben we helaas gewoon een tegenvallend bedrag gekregen maar gelukkig stellen ze zich niet makkelijk op bij Geert.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Die discussie hier een tijdje terug - met al die Ushers die het prima vinden om 5-10 miljoen mis te lopen zodat je lekker vroeg de markt op kon…. :’)
Je snapt dat het feit dat er nog geen nieuwe spelers zijn niet betekend dat Feyenoord nog niet de markt op is, toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Die discussie hier een tijdje terug - met al die Ushers die het prima vinden om 5-10 miljoen mis te lopen zodat je lekker vroeg de markt op kon…. :’)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |