quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nog roepen ze hier dat Danilo niet levert.
Jullie begrijpen er echt geen ene klote van.
Ik vind dat echt een vlees noch vis spelerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:44 schreef bbuddybb het volgende:
Belt vind ik in de voorbereiding ook een prima indruk maken voor iemand die net uit de KKD komt.
Springen wij op de Milambo-hypetrein?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vlees noch vis speler
Gelukkig heb je er totaal geen kijk op verder.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vlees noch vis speler
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Springen wij op de Milambo-hypetrein?
Ali krijgt steeds de bal net te laat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ali staat een beetje vaak buitenspel.
Ja, beetje alsof hij zich al lopend afvraagt waar hij in beland is of zo. Steeds achter de feiten aan...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:52 schreef bbuddybb het volgende:
Bullaude loopt er wederom een beetje verloren bij.
Die kan er niet zoveel van nee. Lekker verhuren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude is gewoon niet zo goed.
Aan Fortuna ofzo. Om dan in de winter weer terug naar Argentinië te gaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan er niet zoveel van nee. Lekker verhuren.
Net als Danilo.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude is gewoon niet zo goed.
Wie stel jij voor Klaas?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Er moeten echt 2 topspelers erbij gaan komen voordat ik er vertrouwen in ga krijgen
We zijn gewoon zwakker geworden met het vertrek van kokcu en symanski
vooral creativiteit die erbij moet komen
Ik ga er vanuit dat het elftal waar ik nu naar zit te kijken niet het a elftal zal zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |