Zou Danilo echt niet weg doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet een post van klaas leren lezen.
Want dat zegt hij niet.
@klaasweetalles zal je dit zo uitleggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou Danilo echt niet weg doen
ik denk dat je er minimaal 8 voor moet krijgen en anders opdonderen
ik denk dat een spits die scoort overal tegenwoordig minimaal 8 miljoen kostquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
grappig dat je het bij 8 miljoen wel ineens goed vindt
maar hem ook echt niet weg zou doen
met van 5 miljoen kun je geen fuck terug kopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:33 schreef aTypisch het volgende:
van mij hoeft hij ook niet weg
maar zou het een logische (@:klaas) transfer vinden
volgens mij zijn we het gewoon ongeveer eens hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met van 5 miljoen kun je geen fuck terug kopen
je moet eerst zorgen dat je een nieuwe spits heb voordat je hem laat gaan
dus op dit moment is er helemaal niets logische aan
Kloese is een marionetpop van mij mocht je dat nog niet wetenquote:
Daarom lekker naar Feyenoord - Benficaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:39 schreef aTypisch het volgende:
klacht: kaartjes voor de fruitschaal zijn moeilijk duur
extra klacht: potje is eigenlijk om niks
nee oefenwedstrijden doe ik alleen als ik gratis kan en in de buurtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarom lekker naar Feyenoord - Benfica
Het zou echt handig zijn om danilo nu te verkopen zonder dat je een vervanger hebquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij zijn we het gewoon ongeveer eens hoor
halve harvard zool
Minteh heeft meer talent in zijn kleine teen dan Danilo in zin hele lichaam, dus dat is logisch.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zou echt handig zijn om danilo nu te verkopen zonder dat je een vervanger heb
als er straks 60 miljoen geboden gaat worden door spurs dan is gimenez ook weg
dan ben je klaar
en is het seizoen al ten einde voordag je begint...
Ik kijk ernaar uit om Dilrosun een paar counters te zien verpesten waar Minteh alleen voor de keeper gezet kan wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Minteh heeft meer talent in zijn kleine teen dan Danilo in zin hele lichaam, dus dat is logisch.
#DaniloOut
Oh is het weer zo'n wedstrijdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar er is eigenlijk geen tweede helft, het zijn 4 kwarten deze wedstrijd.
Is wel duidelijk op basis van de interviews dat Slot erg bij wordt van Minteh(en in mindere mate Sauer). Hoop alleen wel dat hij daardoor niet Paixao op de bank gaat gooien als de selectie straks in september helemaal rond is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh is het weer zo'n wedstrijd
Nouja, hij zit in elk geval gewoon op de bank. Ik dacht even dat hij helemaal niet bij de selectie zat door die posts hier.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is wel duidelijk op basis van de interviews dat Slot erg bij wordt van Minteh(en in mindere mate Sauer). Hoop alleen wel dat hij daardoor niet Paixao op de bank gaat gooien als de selectie straks in september helemaal rond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |