Zeg het maar jongens, over wie gaat dit?quote:Toch wordt Feyenoord niet voor niets als grote favoriet naar voren geschoven. Vertrok vorig jaar zo'n beetje de hele basiself, nu blijft dat (voorlopig) beperkt tot Orkun Kkc, Sebastian Szymanski en Oussama Idrissi. Voor die laatste twee posities heeft Feyenoord nog geen directe vervanger aangetrokken. "We zijn heel dichtbij de komst van een speler geweest die we ontzettend graag wilden hebben", vertelt Slot. "Maar hij, of misschien is die keuze eerder voor hem gemaakt, heeft besloten voor een andere club te kiezen. Dat was ontzettend jammer."
Denk Danjumaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens, over wie gaat dit?
Ik gok Stengs of Danjuma.
Dat lijkt mij wel echt een zekerheidje inmiddels, lijkt mij sterk dat de clubs er niet uitkomen. Tenzij een club van vergelijkbare statuur plots de deal steelt en wl het verschil wil betalen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:24 schreef Bombvis het volgende:
Iets zegt mij dat die Ivanusec helemaal niet gaat komen, tijd om Eiting weg te halen bij Volendam
Danjima is ondereg naar Engelandquote:
Ivanusec scoort vandaag gewoon nog even de winnende in de wedstrijd tegen de eeuwige rivaal Hadjuk Split, waarna hij een publiekswissel en heldenafscheid krijgt en morgen direct in het vliegtuig stapt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel echt een zekerheidje inmiddels, lijkt mij sterk dat de clubs er niet uitkomen. Tenzij een club van vergelijkbare statuur plots de deal steelt en wl het verschil wil betalen.
Ik denk dat we moeten wennen aan het feit dat mooie grote transfers gewoon een tijdje kunnen duren.
Ik denk wel dat Zagreb pas in prijs echt gaat zakken mits ze uitgeschakeld worden voor de vCL, wat ook wel begrijpelijk is. Ik kan er nog steeds niet bij dat in 2014 na een goed WK direct al onze topspelers verkocht werden terwijl we nog een voorronde voor de Champions League te spelen hadden. Stond je daar met Verhoek en met Schaken als rechtsbackquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ivanusec scoort vandaag gewoon nog even de winnende in de wedstrijd tegen de eeuwige rivaal Hadjuk Split, waarna hij een publiekswissel en heldenafscheid krijgt en morgen direct in het vliegtuig stapt.
Van Geel god.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Zagreb pas in prijs echt gaat zakken mits ze uitgeschakeld worden voor de vCL, wat ook wel begrijpelijk is. Ik kan er nog steeds niet bij dat in 2014 na een goed WK direct al onze topspelers verkocht werden terwijl we nog een voorronde voor de Champions League te spelen hadden. Stond je daar met Verhoek en met Schaken als rechtsback
sodemieter op met je eitinghquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:24 schreef Bombvis het volgende:
Iets zegt mij dat die Ivanusec helemaal niet gaat komen, tijd om Eiting weg te halen bij Volendam
ZKA:quote:'Er zit nog een ’ruim gat’ tussen vraag en aanbod, maar Feyenoord-directeur Dennis te Kloese blijft in gesprek met de Kroaten.'
(lol)quote:In principe zitten Feyenoord en Zagreb enkele tonnen uit elkaar wanneer we het hebben over een vaste transferfee. Feyenoord heeft de derde aanbieding op Ivanuec nog niet ingediend, maar weet dat Dinamo Zagreb bereidwillig is om een transfer van om en nabij achtenhalf miljoen euro exclusief bonussen rond te maken. De kans is zeer reel dat de clubleidingen van Feyenoord en Zagreb elkaar in de komende dagen fysiek gaan ontmoeten, waarmee de laatste plooien gladgestreken kunnen worden.
ik denk dat als ivan de verschrikkelijke komt dat hij een speler wordt voor achter de spitsen. Op de plek van symanski dusquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die gezellige feestRus komt in ieder geval niet, wel jammer want nu Danjuma en Szymanski ook niet zijn gelukt door vermoeiende zaakwaarnemers mis je wel kwaliteit op de 10 positie. Slot is er duidelijk in dat Bullaude er nog niet klaar voor is, en Timber, Danilo of Dilrosun vind ik stuk voor stuk verschrikkelijk op die positie. De opties beginnen wel echt schaarser te worden.
Voor de buitenposities maak ik mij minder zorgen, Ivanusec komt WEL, en anders is Alireza of Dilrosun op zich goed genoeg om die eerste drie potjes mee door te komen.
Erg mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die gezellige feestRus komt in ieder geval niet, wel jammer want nu Danjuma en Szymanski ook niet zijn gelukt door vermoeiende zaakwaarnemers mis je wel kwaliteit op de 10 positie. Slot is er duidelijk in dat Bullaude er nog niet klaar voor is, en Timber, Danilo of Dilrosun vind ik stuk voor stuk verschrikkelijk op die positie. De opties beginnen wel echt schaarser te worden.
Voor de buitenposities maak ik mij minder zorgen, Ivanusec komt WEL, en anders is Alireza of Dilrosun op zich goed genoeg om die eerste drie potjes mee door te komen.
Al besproken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
wat lult hij
wij zijn wel favoriet
Het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
Te Vrede is denk ik wel de slechtste spits die ik bij Feyenoord heb zien rond lopen, die kon er echt niks vanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
nog niet zo lang geleden keken clubs als Heerenveen (Te Vrede) naar je spits als serieuze optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |