Klinkt als een vraag waarvan je het antwoord zelf al wel had kunnen raden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:13 schreef onlogisch het volgende:
Mevrouw Belleman heeft gereageerd op een vraag van mij. (De schijtlollige reacties van @:GGMM laat ze altijd onberoerd)
[ twitter ]
Gohquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een vraag waarvan je het antwoord zelf al wel had kunnen raden.
Wat is eigenlijk het nut van je geboortedatum daar neergooien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:Tweedeklum mag KPD niet in van @:GGMM
Heel pijnlijk.
Om aan te tonen dat je 18 jaar of ouder bent. Voor de bühne natuurlijk. Want een 13 jarige die zijn paarsgepunte lans wil masseren liegt natuurlijk gewoon over zijn leeftijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van je geboortedatum daar neergooien.
Die is toch ook geen 52 johquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Heel pijnlijk.
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Heel pijnlijk.
boeit verder vrij weinig. Dat warme bad inclusiefquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen warm bad.
Moderator @:onlogisch laat geen spaan heel van user @:Malavita
Napoleon Dynamitequote:
Wereldgozer frustratie zo te lezen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
pasta tomatensaus en aubergines uit de ovenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Hun minste album. Toch nog een 9-.......quote:
Sterkte en rip aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb met pijn in het hart Odin weg moeten doenHij zat al wekenlang steeds meer herrie te maken en ruzie te zoeken met Freyja, dus was er geen andere mogelijkheid. In twee verschillende kooien zetten had geen nut, want ze bleven naar elkaar roepen (echt heel schel en snerpend), en als ik Odin dan toch weer in de volière zetten was het binnen 5 minuten weer trammelant
Nu heb ik alleen Freyja nog over, zal tezijnertijd wel een vriendinnetje voor haar zoeken, maar nu is het ff alleen zij en ik.
Opeten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte en rip aan de nabestaanden.
Wat versta je onder wegdoen?
Als een goudvis door de plee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je vogel Odin noemen is dan ook de goden verzoeken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik voetbalde vroeger weleens tegen Odin.
Was ook altijd vechten daar.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte gozerquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb met pijn in het hart Odin weg moeten doenHij zat al wekenlang steeds meer herrie te maken en ruzie te zoeken met Freyja, dus was er geen andere mogelijkheid. In twee verschillende kooien zetten had geen nut, want ze bleven naar elkaar roepen (echt heel schel en snerpend), en als ik Odin dan toch weer in de volière zetten was het binnen 5 minuten weer trammelant
Nu heb ik alleen Freyja nog over, zal tezijnertijd wel een vriendinnetje voor haar zoeken, maar nu is het ff alleen zij en ik.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd een koptelefoon ophad, om geluiden te onderdrukken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zult maar zo'n buurman hebben met een volierequote:Op woensdag 19 juli 2023 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd een koptelefoon ophad, om geluiden te onderdrukken.
Mening buurmeisje neemt dat voor lief om naast Drizzt te kunnen wonen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je zult maar zo'n buurman hebben met een volierekun je nog beter naast een somalisch gezin wonen met 17 leden ivm gezinshereniging.
wat doe jij in KPDquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Mening buurmeisje neemt dat voor lief om naast Drizzt te kunnen wonen.
Bron: KPD
@:Tweedeklum
Ik dacht eigenlijk ook direct aan de burenquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je zult maar zo'n buurman hebben met een volierekun je nog beter naast een somalisch gezin wonen met 17 leden ivm gezinshereniging.
Tong's buurmeisje.....quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet inloggen dacht ik (en ik weet ook niet waar ik het kan vinden), daarom ken ik de bloedworst van @Drizzt_DoUrden helaas alleen van horen zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:22 schreef tong80 het volgende:
Vergelijkbaar met het kampioenschapsvuur op de Coolsingel bij het eerste kampioenschap van Feyenoord na bijna 20 jaar in 2036.
Gewoon even toestemming vragen via het topic, @GGMM vindt het vast goedquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet inloggen dacht ik (en ik weet ook niet waar ik het kan vinden), daarom ken ik de bloedworst van @:Drizzt_Dourden helaas alleen van horen zeggen.
Zelfs daar kun je al niet meer vrijuit discussiëren!quote:
Klopt. Met dit verschil dat ik momenteel geen kloppende eikel heb, en het goed komt, terwijl jij slap uit je nek blijft lullen zoals alle eikels van Feijenoord.quote:
Stuur een mail naar forum@fok.nl dan strijkt GGMM vast de hand over zijn hart.quote:
Me, myself and Irenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik het niet eens wil zien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon even toestemming vragen via het topic, @:ggmm vindt het vast goed
Tijd om te rustenquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Met dit verschil dat ik momenteel geen kloppende eikel heb, en het goed komt, terwijl jij slap uit je nek blijft lullen zoals alle eikels van Feijenoord.
ODIN '59quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik voetbalde vroeger weleens tegen Odin.
Was ook altijd vechten daar.
Wat is het verband tussen jouw niet kloppende eikel en @Drizzt_DoUrden ? Al is Drizzt een uiterst behulpzaam moderator en weet hij ongetwijfeld weer muziek uit de fluit te krijgen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Met dit verschil dat ik momenteel geen kloppende eikel heb, en het goed komt, terwijl jij slap uit je nek blijft lullen zoals alle eikels van Feijenoord.
Ik heb daar volgens mij ook wel eens tegen gevoetbald, het klinkt in ieder geval wel bekend.quote:
Waarom ga je zoiets een kans geven?quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Papadag
S1E1
1/10
Genant.
jullie hoeven geen verdere reviews te verwachten.
Van FMquote:
Ken je ONI ?quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Paar jaar terug Emmen uit de beker gekegeld.
Oh, die.quote:
quote:
ik heb @RamboDirk heel vaak een goede series aanbevolen, maar in plaats daarvan kijkt hij pauper series. geen idee waarom hij dat zichzelf aandoet terwijl hij zijn tijd beter kan bestedenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:46 schreef COVID-19 het volgende:
Noodgeval, kan iemand even de linktree van @:onlogisch droppen.
Goed gecast.quote:
@Drizzt en ik zitten nu in een party op Mograine.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
Sta nu in onyxia's lair @:drizzt_dourden en @:onlogisch
Ik op Mograine - classic era.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Drizzt en ik zitten nu in een party op Mograine.
Jij @:Scrummie en @:Littlerabbit zijn van harte welkom
wotlk is juist geinig. Te vaak classic gespeeld inmiddels.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik op Mograine - classic era.
Ik schater om wotlk
lol helemaal in Arnhem ja doeiquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Eerste K-pop winkel van Nederland geopend, liefhebbers uur in de rij - https://nos.nl/l/2483442
Drukke dag gehad? @:kingroland
wotlk saaiquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wotlk is juist geinig. Te vaak classic gespeeld inmiddels.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:50 schreef Bezsen het volgende:
De MT kan niet joinen want raid locked @:Onlogisch
Levelen is ook aids.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die achievements voegen juist een hoop toe vind ik. Daarbij blijft de pvp gewoon enorm leuk.
Dat ben ik wel met je eens ja. Ik ben nu 76. Gaat mokertraag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Levelen is ook aids.
Ik zag gisteren dat ik pas 73 op wotlk ben
hoe heet je dan ook alweer op morgrainequote:Op woensdag 19 juli 2023 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. Ik ben nu 76. Gaat mokertraag.
@:Drizzt wel een beest. Nu al lvl 23, pas gestart
Hopen zeker ook op Duitsers.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lol helemaal in Arnhem ja doei
doe dan in Rotterdam of Amsterdam
Ik pas wel op.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Drizzt en ik zitten nu in een party op Mograine.
Jij @:Scrummie en @:Littlerabbit zijn van harte welkom
Speel je nog op die shaman?quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:05 schreef Bezsen het volgende:
Trash nu eindelijk cleared @:onlogisch
Dit is de classic experience
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Die moet je herpriloderen in de Smahload, met two level drive-tune.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:05 schreef Bezsen het volgende:
De warlock heeft geen shards om iedereen te summonen (lol)
quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Me broekje uit, Roddelpraat.
@:WereldgozerIk wens hem alle leed in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Maat heb er ook aantal gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Sorry dat moest er even uit
Die zitten toch in Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:49 schreef Bezsen het volgende:
NWS / Politie Berlijn zoekt loslopende leeuw
Kijk uit @:erasmus
Holy fuck man. Heel veel sterkte. Ik begreep eigenlijk na mijn operatie dat m'n naasten zich meer zorgen maakten dan ik zelf. Kun je geen vrij nemen ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Krijg echt geen reet meer uit m'n vingers op het werk vandaag. M'n vriendin heeft morgen een nieuwe hartoperatie/ablatie maar dan aan de linkerkant van het hart (dus meer risico dan de vorige keer omdat dit in directe verbinding met de hersenen staat, dus grotere kans op bloedpropjes etc.) ik blijf meestal wel redelijk nuchter onder dit soort shit maar ik stress hem nu wel een beetjeze is ook zo een uur of 3-4 onder narcose morgen dus dan zit ik ook maar te wachten en duimen dat ze het nu eindelijk kunnen oplossen en dat ze geen complicaties krijgt
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maat heb er ook aantal gehad.
Overmorgen lach je er om!
Sterkte!
Dank je kerel. Ja, dat hoor je vaker, maar m'n vriendin zelf is ook wel heel nerveus nu, wat ik ook wel snap. Ik heb morgen gewoon vrijquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy fuck man. Heel veel sterkte. Ik begreep eigenlijk na mijn operatie dat m'n naasten zich meer zorgen maakten dan ik zelf. Kun je geen vrij nemen ?
Sterkte ouwe reus.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
En daar geniet ik van. Heerlijk verzuipen in je melangolische ellende. Eat your heart out lachende kut-VVDers.quote:
Is je Shaman al 75?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maat heb er ook aantal gehad.
Overmorgen lach je er om!
Sterkte!
Sterkte. Duurt altijd een tijd eer duidelijk wordt of het de verbetering brengt die voor ogen is toch? Voor de operatie hoor je alle mogelijke complicaties voorbijkomen en dan stress je maar dat moeten ze verplicht melden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Dank je. Ja klopt, eerst moeten ze zien waar het probleem precies zit, dan ableren en dan is het nog afwachten inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sterkte. Duurt altijd een tijd eer duidelijk wordt of het de verbetering brengt die voor ogen is toch? Voor de operatie hoor je alle mogelijke complicaties voorbijkomen en dan stress je maar dat moeten ze verplicht melden.
Sterkte man en je vriendin succes morgen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Thanks kerelquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sterkte man en je vriendin succes morgen!
Ja, lekker man. Erg mooi om te weten dat het ook zo voorbij kan zijn allemaal, zonder dat we het weten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-gespot~ab5f7298/
@:Scrummie
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Erg mooi om te weten dat het ook zo voorbij kan zijn allemaal, zonder dat we het weten.
Druipende uitsmijter, rosbief/belegen kaas, uitje, champignon.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, we gaan lunchen.
Jij eet ook nooit gezondquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Druipende uitsmijter, rosbief/belegen kaas, uitje, champignon.
Sterkte maatquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Wat is er ongezond aanquote:
Noem hem Feijenoord.quote:
Straks nog naar Witte de With?quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:49 schreef KingRoland het volgende:
Net gedoucht nu naar buiten (ben vrij vandaag)
Geniet er lekker van maat, je hebt hem verdiendquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Like gekregen van vriend @:GGMM in een NWS topic. Mijn dag kan niet meer stuk
quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Hierbij wil ik aanvullen dat vrouwen in Verstappen merchandise zonder uitzondering een gort droge poes hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die een impulsaankoop doen zijn makkelijk beïnvloedbaar.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Veel sterkte vriend. Ik hoop dat het allemaal goed komt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Welke Grand Prix heb je dit waargenomen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hierbij wil ik aanvullen dat vrouwen in Verstappen merchandise zonder uitzondering een gort droge poes hebben.
Niet zomaar eentje he, een 20 cm van het midden af.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een penalty redden.
Lachwekkend.
Als je kwarktassen zegt reageert @Pisces29 doorgaans heel verbolgen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze komt wel hard neer, geen kwarktassen.
[ afbeelding ]
Wie is ditquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze komt wel hard neer, geen kwarktassen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een 20 cmquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet zomaar eentje he, een 20 cm van het midden af.
Sterkte en succes morgen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Afgelopen week postte @Caland al de mooiste voorzet van het seizoen, ik ben nu erg blij dat ik totaal niet naar vrouwenvoetbal kijk.quote:
Gebakken tofu, rijst, komkommersalade.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een omelet en een stokbroodje gezond.
Broodje tartaar met eiquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een omelet en een stokbroodje gezond.
Karma.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net tyfushard mijn kleine teen gestoten.
Ik ben nog altijd een beetje van de kaart.
Sterkte voor jullie!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Gert duimt voor jullie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Heb je DE LEEUWIN al gezien?quote:
Geil!quote:
Waarschijnlijk weet hij dit niet meer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden wat was jouw recordaantal Flügel op één avond?
Ik was er zelf niet kapot van, maar Drizzt lijkt mij wel een Flügeltype.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij dit niet meer.
Jij bent meer van de Schnapps?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet kapot van, maar Drizzt lijkt mij wel een Flügeltype.
Wij hadden op ons 16e zo een rare Ouzo-tic, maar dat glijdt an sich simpel weg op die leeftijd.quote:
Ja, dat zijn wel van die drankjes die je zo naar binnen giet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij hadden op ons 16e zo een rare Ouzo-tic, maar dat glijdt an sich simpel weg op die leeftijd.
Iedereen stond al klaar om te filmen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
@:Klaasweetalles moet je deze Red Bull-fan zien!
[ twitter ]
Elke redbull fan moet in de fikquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
@:Klaasweetalles moet je deze Red Bull-fan zien!
[ twitter ]
wtf dit neem je terugquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Elke redbull fan moet in de fik
wat bedoel je met neem je terugquote:
Dat iedere Red Bull fan de fik in moet. Dit is toch geen Harvard-gedachte joh.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat bedoel je met neem je terug
wordt wakker gekquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat iedere Red Bull fan de fik in moet. Dit is toch geen Harvard-gedachte joh.
Het Nederlandse NPO-journaal tijdens de zomer: Vanochtend een item, met beelden van twee weken geleden, over een otter die in een surfboard bijt in een Amerikaanse rivier. Verder loopt alles op rolletjes in Nederland. Het kabinet is immers op vakantie.quote:
Ik zo vis halen makker, eet smakelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Nederlandse NPO-journaal tijdens de zomer: Vanochtend een item, met beelden van twee weken geleden, over een otter die in een surfboard bijt in een Amerikaanse rivier. Verder loopt alles op rolletjes in Nederland. Het kabinet is immers op vakantie.
Bakschotel met kipkerrie en groentes.
Een woord waar je inderdaad niet geringschattend mee moet omgaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het werkwoord "kermen" is ondergewaardeerd.
Hopelijk ben je trots op jezelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik drink nu twee blikjes Red Bull Zero.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik drink nu twee blikjes Red Bull Zero.
Hoe gaat het met de scriptie?quote:
Uit de hand laten lopen had wat meer entertainmentwaarde opgeleverd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Bitchfight gaande in het Feyenoord topic tussen @:Lokale_Notabele en @:Scrummie
Kordaat opgetreden @:AFCNiels
avg maatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
avg maatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Bitchfight gaande in het Feyenoord topic tussen @:Lokale_Notabele en @:Scrummie
Kordaat opgetreden @:AFCNiels
kbr?quote:
De geest van Heitinga waait rond in het vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Zie net een samenvatting van Spanje - Costa Rica vrouwenvoetbal in het Sportjournaal. Eigen doelpunt en gemiste penalty, dosis lach voor vandaag is weer binnen.
Vind het wel knap van de commentatoren, mokerslechte acties en dan ten eerste niet in de lach schieten en vervolgens ook zo verwoorden dat het niet als een faal klinkt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
De geest van Heitinga waait rond in het vrouwenvoetbal.
Graag een foto vanuit de bios vlak voordat de film begint graag.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Barbie
Moet van Kim @:mortaxx
Zoiets waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Graag een foto vanuit de bios vlak voordat de film begint graag.
Ik raad een prive bioscoop aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Barbie is geen Aziaat, hier kun jij weinig mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Fijn gap.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
Dit weekend spreek ik iedereen boven de 50 aan met gap/gappie.
jung-un?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Slechts eentje, vond het zo ranzig dat ik maar weer gewoon aan het bier gingquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden wat was jouw recordaantal Flügel op één avond?
Je had moeten doorzetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slechts eentje, vond het zo ranzig dat ik maar weer gewoon aan het bier ging
De goldstrike ging altijd wel hardquote:
@napoleonfourquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:31 schreef GGMM het volgende:
F&S / Napoleon (2023) - Met Joaquin Phoenix
@:kingroland @:yvonne @:scrummie
Dat vond ik dan weer zum kotzen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De goldstrike ging altijd wel hard
Apfelkorn in de Trappist is als een kut zonder klit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef tong80 het volgende:
Trapist met Apfelkorn
Nu zaterdagse lekkerbekje.
Verstandige keuze, Gappie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slechts eentje, vond het zo ranzig dat ik maar weer gewoon aan het bier ging
Niet in, maar ernaast.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Apfelkorn in de Trappist is als een kut zonder klit.
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet in, maar ernaast.
JUI / Heerlijk, beste speler van Feijenoord wordt voor 23 miljoen verkocht
Even gegoogled, ik wist niet eens dat het een mixdrankje is tegenwoordig. Ik ken het in een borrelglaasje naast andere drank. Eerst een slok wodka ofzo, daarna in één teug de Apfelkorn. Die kut studenten weten ook alles te verkloten. Mietjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.
Maar naast de trappist, kan me wel voorstellen dat het lekker is. Naast een Westmalle Dubbel lijkt 'ie me wel lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even gegoogled, ik wist niet eens dat het een mixdrankje is tegenwoordig. Ik ken het in een borrelglaasje naast andere drank. Eerst een slok wodka ofzo, daarna in één teug de Apfelkorn. Die kut studenten weten ook alles te verkloten. Mietjes.
Mannen die nog nooit geneukt hebben hebben vaak géén piemel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die stoer doen over hun drankgebruik hebben vaak een kleine piemel
Eindelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:31 schreef GGMM het volgende:
F&S / Napoleon (2023) - Met Joaquin Phoenix
@:kingroland @:yvonne @:scrummie
Mensen die posten over kleine piemels, zitten voor op hun knieën.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die stoer doen over hun drankgebruik hebben vaak een kleine piemel
https://www.twitch.tv/aesoon_96quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk
@:coco @:rambodirk @:nober @:wereldgozer @:fetx @:johannes_vermeer @:oriente
🧐quote:
Morgen 15u race. Maar eerst de Oranje Leeuwinnen om 9:30. Ben erbij.quote:
Uhhquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen 15u race. Maar eerst de Oranje Leeuwinnen om 9:30. Ben erbij.
Je bent een grote viezerikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
weet het nog niet. Heb je een suggestiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza #viesdikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet het nog niet. Heb je een suggestie
Roze koeken met Red Bull en winegums.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet het nog niet. Heb je een suggestie
hier ga ik iets mee doenquote:
hiermee nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Roze koeken met Red Bull en winegums.
Wat ben je toch een smerig varken!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb jij weleens zoveel gezopen dat je dit lekker vindt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Roze koeken met Red Bull en winegums.
Snoep na het drinken? Dan wil je toch iets hartigsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij weleens zoveel gezopen dat je dit lekker vindt?
Lekkere snoepjesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk
@:coco @:rambodirk @:nober @:wereldgozer @:fetx @:johannes_vermeer @:oriente
Als je maar dronken genoeg bent, dan gaat alles er in.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snoep na het drinken? Dan wil je toch iets hartigs
Strijderquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen 15u race. Maar eerst de Oranje Leeuwinnen om 9:30. Ben erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |