Lopend?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Oei, die wil je niet tegenkomen
Hoe komt ze daar?
Laat leeuwen asjeblieft wegblijven hier, anders is het gejank van Michaelmoore niet meer te overzienquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:27 schreef Piles het volgende:
Maar weer eens iets anders dan een wolf. Wordt toch steeds zichtbaarder, die klimaatverandering
Aanname.quote:
quote:
quote:
Ik verwachtte uiteraard geen kloppend antwoord hier. Het was, zoals men dat noemt, een retorische vraag.quote:
In het filmpje zie ik geen staartquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die hebben maar korte staartjes.
[ afbeelding ]
Staart leeuw:
[ afbeelding ]
Maar hoe kom je als een particulier aan een leeuwenwelpje?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik verwachtte uiteraard geen kloppend antwoord hier. Het was, zoals men dat noemt, een retorische vraag.
Maar goed, om even te speculeren: ze zal niet ontsnapt zijn uit een dierentuin of circus, want dan was er vast een nieuwsbericht over geweest. Dus dan zal ze wellicht bij een particulier vandaan komen die de welp zo ontzettend schattig vond, maar die de volwassen versie toch moeilijk te handelen vond.
Lopend kan, of ze is er met de auto heen gebracht.
Beter kijken, lange staart met een kwast. Duidelijk een leeuwenstaart.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In het filmpje zie ik geen staart
Ja hoor, vaak genoeg van die idioten die via een illegaal circuit zo'n 'huisdier' aanschaffen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar hoe kom je als een particulier aan een leeuwenwelpje?Die koop je niet in de dierenwinkel. En zelfs in het illegale circuit lijkt mij dit heel erg moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |