Maar naast de trappist, kan me wel voorstellen dat het lekker is. Naast een Westmalle Dubbel lijkt 'ie me wel lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even gegoogled, ik wist niet eens dat het een mixdrankje is tegenwoordig. Ik ken het in een borrelglaasje naast andere drank. Eerst een slok wodka ofzo, daarna in één teug de Apfelkorn. Die kut studenten weten ook alles te verkloten. Mietjes.
Mannen die nog nooit geneukt hebben hebben vaak géén piemel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die stoer doen over hun drankgebruik hebben vaak een kleine piemel
Eindelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:31 schreef GGMM het volgende:
F&S / Napoleon (2023) - Met Joaquin Phoenix
@:kingroland @:yvonne @:scrummie
Mensen die posten over kleine piemels, zitten voor op hun knieën.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die stoer doen over hun drankgebruik hebben vaak een kleine piemel
https://www.twitch.tv/aesoon_96quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk
@:coco @:rambodirk @:nober @:wereldgozer @:fetx @:johannes_vermeer @:oriente
🧐quote:
Morgen 15u race. Maar eerst de Oranje Leeuwinnen om 9:30. Ben erbij.quote:
Uhhquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen 15u race. Maar eerst de Oranje Leeuwinnen om 9:30. Ben erbij.
Je bent een grote viezerikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
weet het nog niet. Heb je een suggestiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza #viesdikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet het nog niet. Heb je een suggestie
Roze koeken met Red Bull en winegums.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet het nog niet. Heb je een suggestie
hier ga ik iets mee doenquote:
hiermee nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Roze koeken met Red Bull en winegums.
Wat ben je toch een smerig varken!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb jij weleens zoveel gezopen dat je dit lekker vindt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Roze koeken met Red Bull en winegums.
Snoep na het drinken? Dan wil je toch iets hartigsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij weleens zoveel gezopen dat je dit lekker vindt?
Lekkere snoepjesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk
@:coco @:rambodirk @:nober @:wereldgozer @:fetx @:johannes_vermeer @:oriente
Als je maar dronken genoeg bent, dan gaat alles er in.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snoep na het drinken? Dan wil je toch iets hartigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |