Wereldgozer frustratie zo te lezen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
pasta tomatensaus en aubergines uit de ovenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Hun minste album. Toch nog een 9-.......quote:
Sterkte en rip aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb met pijn in het hart Odin weg moeten doenHij zat al wekenlang steeds meer herrie te maken en ruzie te zoeken met Freyja, dus was er geen andere mogelijkheid. In twee verschillende kooien zetten had geen nut, want ze bleven naar elkaar roepen (echt heel schel en snerpend), en als ik Odin dan toch weer in de volière zetten was het binnen 5 minuten weer trammelant
Nu heb ik alleen Freyja nog over, zal tezijnertijd wel een vriendinnetje voor haar zoeken, maar nu is het ff alleen zij en ik.
Opeten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte en rip aan de nabestaanden.
Wat versta je onder wegdoen?
Als een goudvis door de plee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je vogel Odin noemen is dan ook de goden verzoeken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik voetbalde vroeger weleens tegen Odin.
Was ook altijd vechten daar.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte gozerquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb met pijn in het hart Odin weg moeten doenHij zat al wekenlang steeds meer herrie te maken en ruzie te zoeken met Freyja, dus was er geen andere mogelijkheid. In twee verschillende kooien zetten had geen nut, want ze bleven naar elkaar roepen (echt heel schel en snerpend), en als ik Odin dan toch weer in de volière zetten was het binnen 5 minuten weer trammelant
Nu heb ik alleen Freyja nog over, zal tezijnertijd wel een vriendinnetje voor haar zoeken, maar nu is het ff alleen zij en ik.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd een koptelefoon ophad, om geluiden te onderdrukken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zult maar zo'n buurman hebben met een volierequote:Op woensdag 19 juli 2023 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd een koptelefoon ophad, om geluiden te onderdrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |