pardon? 22:10:06 was de laatste postquote:Op maandag 17 juli 2023 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
het duurde even maar als je een andere wil, vraag de mod
Vlak na de "behandeling" en voor het uitspoelenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Iemand nog een foto hoe het eerst was?
quote:Op maandag 17 juli 2023 22:19 schreef Yver73 het volgende:
Zou toch echt heel vet zijn als Zoe nu -na het gesprek met Babette- besluit toch te blijven…!
Dan heeft Babette dat op haar geweten en het har van Marciano verknald 🤣😁
hihi buukquote:Op maandag 17 juli 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Dus nu haalt Erik ook alles uit het "buuk"
Vast en zekerquote:Op maandag 17 juli 2023 22:22 schreef Yver73 het volgende:
Marciano pakte ook een potlood. Misschien om een bedankbriefje te schrijven aan Babette? 😜
Geef elkaar de tijd om te openen, in de OP staat minimaal 2 minuten.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
het duurde even maar als je een andere wil, vraag de mod
Je mag een andere TT opgeven zet ik hem er in de 2 minuten waren nog niet voor bijquote:
En ik maar denken dat Isaac de bordenwasser was ehh... een restaurant rundequote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef engine het volgende:
Isaac aan het vertellen over zijn leven als begeleider van DJ's.
Tsja als niemand een veer in je reet steekt moet je het zelf doen..quote:Op maandag 17 juli 2023 22:29 schreef engine het volgende:
Bij de appie...bij de jumbo..
Het klinkt vaak als zo'n gelul wat Isaac allemaal verteld.
Hij praat graag met Mirthe en Mirthe ook met hem.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:35 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft al letterlijk 3 koeien uit de sloot gehaald. Waarom hij dat verteld aan Mirthe is me een raadsel
Wim???quote:Op maandag 17 juli 2023 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is net of ik zit te luisteren naar de Sprookjes van Wim, ik geloof echt niet alles
wat bedoel je met zoe is helemaal niet gestoptquote:Op maandag 17 juli 2023 22:43 schreef realkijkers het volgende:
Babbel: wil toch forceren Sasja wakker vroeg wakker te maken voor de verjaardag.
Isaac: bevestigd ook weer de 24 uur aanvrag van Zoe. Dus Zoe is helemaal niet gestopt.
En nu Babbel, die eerder nog claimde ook kapper te zijn geweest, geeft de schuld aan Wendy.
En nu morrie tegen Babbel: marciano ging jankend naar bed.
Isaac grapt: Is ie (marciano) bij 5, en ze lachen. >>> Dat marciano zit te janken om een haarlokje.
en zo dramatisch doet
Okequote:Op maandag 17 juli 2023 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Grimm durf ik niet te zeggen, krijgen de lezers nachtmerrie's
Dat zoe enerzijds zegt, ik ga jullie thuis volgen, ik kom niet meer terug.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat bedoel je met zoe is helemaal niet gestopt
Er is maar 1 oplossing NAAR HUISquote:Op maandag 17 juli 2023 22:51 schreef Harry het volgende:
Babette: mensen thuis, hoe moet ik dit oplossen?? Ik heb de ene ruzie uitgepraat, nu zit ik in de volgende.
Als je je 24 uur aanvraagt ga je stoppen ( over 24 uur) je mag niet zomaar het programma uitlopen. Dus Zoe gaat vanaf morgen de loods volgen via de streams omdat ze dan " gestopt" is.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat zoe enerzijds zegt, ik ga jullie thuis volgen, ik kom niet meer terug.
Dat zoe anderzijds zegt: 24 uur aangevraagd.
Wat werd bevestigd door o.a. isaac.
24 uur aanvraag is niet hetzelfde als stoppen. zeggen te stoppen, maar 24 uur aanvragen, is niet stoppen.
of ik zie het weer verkeerd, kan best. Maar dit is letterlijk wat ik heb mee gekregen. letterlijk gehoord. Maar ook veel niet gehoord, werk en zo he. Dus zeg het maar.
quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Ik denk wel dat ze echt gaat vertrekken morgen.
dat dacht ik van den hartog ook en hij bleefquote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Of ze is 'n goede toneelspeelster dat ze thuis zo mist, en blijft ze gewoon morgen......grapje!!!quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Hij is zelf een rat en Babette nog groterquote:Op maandag 17 juli 2023 22:58 schreef Harry het volgende:
Marciano tegen Babette en Moraima: jullie lachen met ratten. Dat kan ik niet.
De ware aard van Marciano komt steeds meer naar boven, iedereen moet toch stemmen, ook hijquote:Op maandag 17 juli 2023 22:58 schreef Harry het volgende:
Marciano tegen Babette en Moraima: jullie lachen met ratten. Dat kan ik niet.
Hij bedoelde denk ik ook met Zoe, is natuurlijk ook wel zo. BAbette opeens weer kei vriendelijk tegen haar en lachen terwijl ze oh zo boos wasquote:Op maandag 17 juli 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft gezegd tegen Babette dat de Sas groep op Morrie gaat.
Morri metteen oh Wendy is zeker over. Toen begon Marcia dat het ( wendy) ratten zijn
Morgen weten we het, ze is al 11 maanden een gluiperig kutkind, dus een beetje gluiperen morgen om 09:00h ; omdat ze zich de tyfus verveeld, een tyfus hekel heeft aan de hele Loods, en weken voor de finale net zo veel kans heeft op de Poen een Sjeffie Stunt herhaalt zou mij nix verbazenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Je mag op iedereen stemmen behalve op de playboy zelf.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:01 schreef juul. het volgende:
[..]
De ware aard van Marciano komt steeds meer naar boven, iedereen moet toch stemmen, ook hij
Dat meen je niet.. Marci behoort bij de Underdog sukkels waar iedere Bloemetjesjurk thuis ook van houdt.. Idem Sukkel Wendie, Miertje en Erikquote:Op maandag 17 juli 2023 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mag Marciano helemaal niet, maar door zijn geslepen spel kan hij wel eens ver komen ...![]()
Zij..zij en zij..quote:
Ik bedoel dat hij lijntjes uitzet, mensen uithoort, verdeel en heers speelt, maar ja het is een sukkel ...quote:Op maandag 17 juli 2023 23:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dat meen je niet.. Marci behoort bij de Underdog sukkels waar iedere Bloemetjesjurk
thuis ook van houdt.. Idem Sukkel Wendie, Miertje en Erik![]()
Geslepen.. neuhh
Even nog een paar bommetjes gooien voor ze weggaatquote:Op maandag 17 juli 2023 23:05 schreef mijntjexx het volgende:
KLotestreek van Zoe ook dat ze nog ff aan Babette gaat verklappen dat de groep op Moraima en daarna Babette gaat, snitch XL.Die 2 (babette en ZOe verdienen elkaar)
Inclusief Erikquote:Op maandag 17 juli 2023 23:18 schreef Ash het volgende:
die Marciano ziet ze ook vliegen en Babs doet lekker mee.
het is gewoon zielig, dan sta je als volwassen vent zo te janken om een plukje haarquote:Op maandag 17 juli 2023 23:17 schreef engine het volgende:
Marciano "zij heeft het gewoon laten gebeuren"
Ja natuurlijk
Het klinkt bijna alsof Wendy dit gepland heeftquote:Op maandag 17 juli 2023 23:20 schreef pingu66 het volgende:
Wendy heeft het expres gedaan en heeft het laten gebeuren! Tiano wordt para
Oh echt hoor, wat een zielepietquote:Op maandag 17 juli 2023 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon zielig, dan sta je als volwassen vent zo te janken om een plukje haar
en maar de schuld bij anderen leggen
Ja ik denk ook wel dat ze gaat vertrekken. Dat Zoewieso. maar hoe lang.quote:
Heeeeeeeerlijkquote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef engine het volgende:
Die draaien helemaal door en dan is het nog wel zes lange weken
Ja klopt. Maar ze is niet de hele dag over iedereen en alles aan het klagen. Die gaat niet vrijwillig vertrekkenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Wendy ook wel chagrijnig de laatste dagen en tegen iedereen snauwerig
Wat? Had ik niet verwacht van Erik.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef pingu66 het volgende:
Nu begint Erik ook te bevestigen dat Wendy het expres heeft gedaan. Zo zit Wendy in elkaar zegt Erik.
Die erik meent het wel degelijkquote:Op maandag 17 juli 2023 23:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wat? Had ik niet verwacht van Erik.
Was het geen sarcasme? zit ie te stoken of beschuldigd hij Wendy letterlijk? Kreeg het niet mee (werk) en wel nieuwsgierig.
ok thanks.quote:
Maar Wendy heeft niks gedaan om zijn plukje te verpesten. Dit is wel heel grappigquote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als Wendy daadwerkelijk bewust niets heeft gezegd.
Die zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzat
Een klein beetje wraak mag ze best nemen, ze had ook al heel bewust de laatste dagen afgehouden om dat plukje haar te verven.
Ik kan het haar niet kwalijk nemen, wraak kan zoet zijn
Nogal begrijpelijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Tsja, het is niet haar verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als Wendy daadwerkelijk bewust niets heeft gezegd.
Een klein beetje wraak mag ze best nemen, ze had ook al heel bewust de laatste dagen afgehouden om dat plukje haar te verven.
Eens, dat verdient ze wel, zoete wraak.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Nee, maar ze zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzatquote:Op maandag 17 juli 2023 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Wendy heeft niks gedaan om zijn plukje te verpesten. Dit is wel heel grappig
zeker. haarplukjewraakquote:Op maandag 17 juli 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens, dat verdient ze wel, zoete wraak.
Ik ben ook niet elke dag in 'n Hieperdepiep stemmingquote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Hallo ze heeft de laatste 4 dagen niets gegeten, hoezo niet onderhoudenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:36 schreef engine het volgende:
Zoë is zeker veel afgevallen maar ze doet niks om dat te onderhouden.
Die dikke reten van Babbel, Wendie, en Moira wijzen anders uit.. niet te vergeten dat dikke gedocht Sjanet die net weg isquote:Op maandag 17 juli 2023 23:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Is toch niet zo moeilijk om daar af te vallen. Geen snoep of chips. 3 maaltijden op een dag, heel de dag wakker en aan het "werk" voor het tv programma en dan val je automatisch af als je overgewicht hebt.
Zijn nog meer oud-bewoners die dat hebben gedaanquote:Op maandag 17 juli 2023 23:45 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt trouwens de laatste uren bij iedereen te leuren om briefjes aan thuis.
Misschien halen ze ze wel uit mijn koffer, dat zie ik dan wel zegt ze
Nog even en ze is van plan om alle families langs te gaan, ook naar Wanda om een cadeautje van Jasper te geven.
Dat waren zeker dezelfde die weer onverwacht terugkeerdenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn nog meer oud-bewoners die dat hebben gedaanEn toen werd het als geweldig omschreven
Erik doet het niet bepaald onopvallend.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
Erik hangt de laatste tijd overal met zijn grote steekneus bovenop.
Hij is ineens vriendjes met lui waar hij eerst niet mee wilde praten (o.a. Babette), luistert, observeert en dropt bommetjes (net zoals hij destijds eigenlijk al deed met de IPod)
Ik vertrouw hem echt voor geen meter (eigenlijk nooit gedaan), hoe eerlijk hij ook over wil komen
Als ze het doet is het ook geweldig, het ging me om haar vragen om briefjes en dan erna zeggen dat e misschien uit haar koffer gehaald worden, maar dat ze het dan wel geprobeerd heeft.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn nog meer oud-bewoners die dat hebben gedaanEn toen werd het als geweldig omschreven
Het is niet gek natuurlijk, de groep is nog maar heel klein, en ze hebben al die tijd goed kunnen observeren.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik doet het niet bepaald onopvallend.
Mirthe doet trouwens hetzelfde
Het wordt ook een beetje tijd dat de NooitGenomineerden een keer aan bod komen.. Babbel, Wendie, Jasper, Isaac , Marci , Miertje.. het is een beetje raar dat er in 11 maanden nog steeds mensen zijn die nooit in de gevarenzone hebben gezetenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet gek natuurlijk, de groep is nog maar heel klein, en ze hebben al die tijd goed kunnen observeren.
Het is dan ook niet meer dan logisch dat ook Erik en Mirthe zich nu met het spel gaan bezighouden
quote:Op maandag 17 juli 2023 23:27 schreef Clasientje het volgende:
Moraima bek houden jij mag er ook uit net zo vals als Babette!
Die marciano kan toch ook klok kijkenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
Marciano heeft gelijk, Babette had de tijd bij moeten houden maar mevrouw wilde weer in een goed blaadje komen bij Zoe
kom op zeg. De hele boel is al maanden aan het konkelen en sneaky bezig zijn, Ze doen wat dat betreft niet voor elkaar onder.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef Judiwi het volgende:
Wendy is volgens mij de enige die wilt dat Zoë blijft. Eric, Babette zitten daar alles te zeggen als ze maar gaat.![]()
Eric is echt sneaky bezig.
En de alle grootste Bern de droeftoeter niet te vergeten.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt ook een beetje tijd dat de NooitGenomineerden een keer aan bod komen.. Babbel, Wendie, Jasper, Isaac , Marci , Miertje.. het is een beetje raar dat er in 11 maanden nog steeds mensen zijn die nooit in de gevarenzone hebben gezeten
Jeff had geen behoefte meer in contact met de deelnemers.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ze het doet is het ook geweldig, het ging me om haar vragen om briefjes en dan erna zeggen dat e misschien uit haar koffer gehaald worden, maar dat ze het dan wel geprobeerd heeft.
Ze had het ook al een paar keer over 'met Jeffrey langs komen rijden en dan..... bla bla bla'
Ik vind het eigenlijk gewoon heel liefquote:Op maandag 17 juli 2023 23:45 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt trouwens de laatste uren bij iedereen te leuren om briefjes aan thuis.
Misschien halen ze ze wel uit mijn koffer, dat zie ik dan wel zegt ze
Nog even en ze is van plan om alle families langs te gaan, ook naar Wanda om een cadeautje van Jasper te geven.
Die moeten elkaar binnenkort aan gaan pakken, kan niet anders.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt ook een beetje tijd dat de NooitGenomineerden een keer aan bod komen.. Babbel, Wendie, Jasper, Isaac , Marci , Miertje.. het is een beetje raar dat er in 11 maanden nog steeds mensen zijn die nooit in de gevarenzone hebben gezeten
Wendy nog steeds niet op de hoogte van het gedrag van Zoe jegens haar?quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef Judiwi het volgende:
Wendy is volgens mij de enige die wilt dat Zoë blijft. Eric, Babette zitten daar alles te zeggen als ze maar gaat.![]()
Eric is echt sneaky bezig.
Ik denk zeker niet met Zoe, maar hij heeft wel al dingen samen gedaan met Mexx en Martin,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:28 schreef Chea49 het volgende:
Jeff had geen behoefte meer in contact met de deelnemers.
Weer goed tussen Snabbel en Babbel?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:32 schreef realkijkers het volgende:
Zoe tegen Babbel na het douschen: Als ik jou was, als ik er in zou blijven zoals jij, dan zou ik solo gaan. Nu al beginnen.
Ik schrijf alleen wat Jeff in een interview heeft gezegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet met Zoe, maar hij heeft wel al dingen samen gedaan met Mexx en Martin,
en Jeff en Kim zijn langs geweest bij de kinderen van Wendy en ik dacht Moraima ...
Ja, prima hoor, maar ik volg ook zijn FB site en daar stonden deze ontmoetingen op dacht ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:35 schreef Chea49 het volgende:
Ik schrijf alleen wat Jeff in een interview heeft gezegd.
Erik probeert alle ballen hoog te houden. Zo rolt Erik.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:38 schreef xsaskiax het volgende:
Als bij toverslag zijn Erik, Babette en Marciano al hun niet al te vriendelijke woorden over Wendy 'vergeten' en probeert Erik nog even zoveel mogelijk veren in het edele achterste van Zoë te steken.
Ik vind die vent met de dag 'enger' worden, glibberiger, overtuigd van zichzelf en sneaky
Hopelijk komt er een filmpje van want ik heb geen streams.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog niet terug gekeken, maar er was eerder vanavond een gesprek op stream 2 ....
Kan wel hoor, Jeff beweerde wel vaker wat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, prima hoor, maar ik volg ook zijn FB site en daar stonden deze ontmoetingen op dacht ik
Morgen, heb nu geen fut meer ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:39 schreef Chea49 het volgende:
Hopelijk komt er een filmpje van want ik heb geen streams.
Natuurlijk niet nu, ben al dankbaar dat er filmpjes worden geplaatst hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen, heb nu geen fut meer ....
Jeff is alleen langs geweest bij de achterban van Wendy en Isaac. Kim doet wel wat meer dingen met andere bewoners die de loods hebben verlaten. En Kim en Jeff zeiden allebei dat de achterban van Wendy en Isaac geweldig zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet met Zoe, maar hij heeft wel al dingen samen gedaan met Mexx en Martin,
en Jeff en Kim zijn langs geweest bij de kinderen van Wendy en ik dacht Moraima ...
Dank je, ja bij Isaac geweest en geen Moraima ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeff is alleen langs geweest bij de achterban van Wendy en Isaac. Kim doet wel wat meer dingen met andere bewoners die de loods hebben verlaten. En Kim en Jeff zeiden allebei dat de achterban van Wendy en Isaac geweldig zijn.
Ja, Erik riep vriendelijk richting babbel en zoe, dat al dat kaarten, bollen, pendelen, astrologie, onzin is, maar dat boek hem wel bevalt.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Dus nu haalt Erik ook alles uit het "buuk"
Is of was, of in de buurt van.quote:
Niet alleen Erik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik probeert alle ballen hoog te houden. Zo rolt Erik.
Al met al zie je wel contacten wisselen. Toch vindt ik de opmerking van Erik over Wendy wel valsquote:
Marciano had toch zelf de tijd in de gaten kunnen houden? Babette zei 20 min Marciano zei nee 45 min. Tjaquote:Op maandag 17 juli 2023 23:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, maar ze zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzat
Ze had kunnen waarschuwen, maar heeft dat niet gedaan. En ik geef haar groot gelijk hoor. Babette had het er al heel klungelig in staan smeren, en is toen vervolgens met Zoe gaan praten
ik vind het hilarisch, en dat janken erover, het is gewoon pathetic
Het is niet te geloven he, hopelijk kiest Zoë er voor om nu niet te gaan.quote:
Ja ik was ook wel verbaast te lezen dat het weer dikke mik is...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet te geloven he, hopelijk kiest Zoë er voor om nu niet te gaan.
Want als ze samen blijven gaat de bom vast nog een keer barsten
Erik is wat mij betreft vies tegen gevallen
Vind het de laatste dagen al heel sneaky
En van Zoë ook weer smerig dat ze Babette verteld van wat de andere groep gaat doen
Dat laatste is ook zo, ik snap ook met de beste wil van de wereld niet waarom Sasha het haar verteld heeft .quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel verbaast te lezen dat het weer dikke mik is...
Ja laat die Erik maar schuiven die zit ineens overal tussen een bovenop...
Ja dat is toch typisch Zoe.. ik had niet anders verwacht eigenlijk...
Ja dat snap ik zeker niet van Sasha, heeft zij nu echt niet door dat Zoe alles doorlult al maanden lang.... het lijkt wel of ze het erom doet... om bonnetjes te droppen...kweetniequote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is ook zo, ik snap ook met de beste wil van de wereld niet waarom Sasha het haar verteld heeft .
Ja aan de ene kant zou het voor de reuring wel leuk zijn als ze bleef... maar ik ben Zoe zo zat en wil dat ze mooi opboktquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet te geloven he, hopelijk kiest Zoë er voor om nu niet te gaan.
Want als ze samen blijven gaat de bom vast nog een keer barsten
Erik is wat mij betreft vies tegen gevallen
Vind het de laatste dagen al heel sneaky
En van Zoë ook weer smerig dat ze Babette verteld van wat de andere groep gaat doen
sasha hoopte om zoe aan hun kant te krijgen ,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik zeker niet van Sasha, heeft zij nu echt niet door dat Zoe alles doorlult al maanden lang.... het lijkt wel of ze het erom doet... om bonnetjes te droppen...kweetnie
Ik heb m'n zwaaitje al bij de hand..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:46 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
gaat zoe vertrekken ja of nee , ik twijfel of ze echt gaat , remember de stunt van jef
eli mag er ook komen maar zak afhangen van wat zoe gaat doen denk ik
Had ze beter anders kunnen doen. Ik had Sas wijzer in geschat, ze ziet de dingen vaak wel goedquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha hoopte om zoe aan hun kant te krijgen ,
tja is ook zo , maar zie is echt een grote snitchquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze beter anders kunnen doen. Ik had Sas wijzer in geschat, ze ziet de dingen vaak wel goed
Alleen hierin heeft ze gefaald
Beetje dom van Sasha... dacht Sasha echt dat Zoe haar Isaac zou afvallen...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha hoopte om zoe aan hun kant te krijgen ,
tja dom of ter goeder trouwquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Beetje dom van Sasha... dacht Sasha echt dat Zoe haar Isaac zou afvallen...
En toch mag ik haar welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja is ook zo , maar zie is echt een grote snitch
nee hoor lekker laten blijven , bep die mag heel snel gaan wieberen , meer rust in de toko danquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Laat Sasha ook maar schuiven.. die heeft een dubbele agenda..
Haha ik bedoel niet dat ze weg moet... laat die maar schuiven betekent zoiets als, laat haar d'r gang maar gaan...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee hoor lekker laten blijven , bep die mag heel snel gaan wieberen , meer rust in de toko dan
okquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ik bedoel niet dat ze weg moet... laat die maar schuiven betekent zoiets als, laat haar d'r gang maar gaan...
Dat geloof ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Laat Sasha ook maar schuiven.. die heeft een dubbele agenda..
Ja zoiets... ik hou dat echt niet bij hahaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk ook wel.
We gaan het allemaal zien de komende weken nog een dag of 38 dacht ik
Het wordt steeds triesterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:10 schreef Seattle het volgende:
Hilarisch dat goudlokje verhaal van Marciano.
Ze zijn echt para op Wendy. Wendy die echt nauwelijks praat over andere mensen en altijd lekker bezig is.
Volgens mij is de manier waarop Wendy overkomt in de loods: snauwerig en kribbig, voor mensen daar en misschien ook wel in het echte leven een reden om haar niet te mogen en niet te vertrouwen. Tel daar haar dronken buien bij op en dan heb je niet zo’n aimabel persoon.
Terwijl wij een Wendy zien die lekker van aanpakken weet, heel lief en zorgzaam kan zijn en trouw en nauwelijks over andere mensen roddelt.
Zo zie je maar weer dat mensen van wie je denkt dat ze niet aardig zijn door hun gedrag eigenlijk een hart van goud hebben en mensen die aardig doen in je gezicht en zgn hartelijk zijn en geïnteresseerd lijken de meest valse bitches zijn.
Dit vind ik een heel goeie analyse!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:10 schreef Seattle het volgende:
Ze zijn echt para op Wendy. Wendy die echt nauwelijks praat over andere mensen en altijd lekker bezig is.
Volgens mij is de manier waarop Wendy overkomt in de loods: snauwerig en kribbig, voor mensen daar en misschien ook wel in het echte leven een reden om haar niet te mogen en niet te vertrouwen. Tel daar haar dronken buien bij op en dan heb je niet zo’n aimabel persoon.
Terwijl wij een Wendy zien die lekker van aanpakken weet, heel lief en zorgzaam kan zijn en trouw en nauwelijks over andere mensen roddelt.
Zo zie je maar weer dat mensen van wie je denkt dat ze niet aardig zijn door hun gedrag eigenlijk een hart van goud hebben en mensen die aardig doen in je gezicht en zgn hartelijk zijn en geïnteresseerd lijken de meest valse bitches zijn.
Ja die is bij mij ook flink door de mand gevallen de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
erik is ook heel erg veranderd zeg , die vertrouw ik ook voor geen meter meer
ze was naar wc geweest nu terug in bedquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Zoë is wakker, de luiken zijn open maar ze ligt nog wel in bed
Hier ben ik het wel mee eens. Sas en Bern spelen het spel ook sinds een poosje echt. Dat vind ik wel leuk, ze houden ook van spelletjes spelen. Toch doen zij het met respect en zonder iemand helemaal af te maken. Erik wil winnen, koste wat kost. Sterker nog: hij is er van overtuigd dat hij wint haha. Ben benieuwd hoe ver hij bereid is te gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is bij mij ook flink door de mand gevallen de afgelopen dagen.
Maar goed hij mag het spel natuurlijk ook spelen, ze doen het allemaal
Als ze om 9.30 weg wil moet ze zo onderhand wel beginnen om haar masker op te schminkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze was naar wc geweest nu terug in bed
rond 9.30 krijgt ze haar koffer en vraagt de manager ze zeker weet dat ze gaat , zegt ze ja heeft ze nog 1 uur de tijd om te vertrekkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als ze om 9.30 weg wil moet ze zo onderhand wel beginnen om haar masker op te schminken
Jahhhh...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien ligt ie nu definitief op zijn kussen
Dat zou wat zijn, dan is de loods te kleinquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien ligt ie nu definitief op zijn kussen
O ja ze is jarig vandaagquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
hoop dat sasha ondanks alles wat er gebeurt in de loods toch mooie en leuk verjaardag kan beleven
O ja, dat is waarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
rond 9.30 krijgt ze haar koffer en vraagt de manager ze zeker weet dat ze gaat , zegt ze ja heeft ze nog 1 uur de tijd om te vertrekken
dat denk ik welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ze is jarig vandaag
Kijken of ze lekker verwend wordt door Bern vandaag.
Volgens mij had Bern wel leuke dingen voor haar in petto..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
hoop dat sasha ondanks alles wat er gebeurt in de loods toch mooie en leuk verjaardag kan beleven
Die blik van Isaac in de camera op het eindquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:04 schreef spapaars het volgende:
Ze gaf een soort van briefje?
[ afbeelding ]
nog effe afwachten , ben nog niet heel zeker dat ze gaatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Heerlijk, voor de laatste keer aanschouwen hoe Zoe haar pipodeclownface aanbrengt...
Ssssstttt...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
nog effe afwachten , ben nog niet heel zeker dat ze gaat
Had nog even de hoop dat ze niet zou gaan, maar zo te zien kan ze het niet afwachtenquote:
die komt er wel nadat zoe weg is ja of neequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:12 schreef spapaars het volgende:
Ik vind dat vrijwillige vertrek helemaal niets, heb liever een eliminatieronde.
Dat witte gezicht, 't is toch net 'n Geishaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Heerlijk, voor de laatste keer aanschouwen hoe Zoe haar pipodeclownface aanbrengt...
Hier net zo hoor. Vind het zo jammer in deze fase van het spelquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:12 schreef spapaars het volgende:
Ik vind dat vrijwillige vertrek helemaal niets, heb liever een eliminatieronde.
Die verlies jequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ik zet 10 euro donatie aan Fok! In op dat ze niet gaat. Iemand die meedoet aan de weddenschap?
Komt vandaag ook nog wel 'n eliminatierondequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo hoor. Vind het zo jammer in deze fase van het spel
nee koffer krijgt ze pas rond 9.30quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Is Zoe haar koffer al aan het inpakken?
#Doet de streams aan
Oké, dus jij zet 10 euro in op dat ze wel weggaat?quote:
Ik had het nog twijfels maar ik hoor haar net met Erik en denk dat ze echt gaat.... maar ja haha het is wel Zoe hé...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog even de hoop dat ze niet zou gaan, maar zo te zien kan ze het niet afwachten
Waarom denkt iedereen dat Wendy niet roddelt en achter iemands rug praat? Dat weet je niet want ze is niet veel op stream en als ze op stream is hoor je haar ook roddelen over anderen. Als ze net als Babette 24/7 op stream zou zijn dan denk ik dat er over Wendy ook genoeg minpunten zijn om over te zeiken. Zo vriendelijk en leuk is ze nu ook weer niet..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:10 schreef Seattle het volgende:
Dat wel, maar ze wil al dagen weg, zit niet lekker in der vel en is niet voor niets zo vroeg op/quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had het nog twijfels maar ik hoor haar net met Erik en denk dat ze echt gaat.... maar ja haha het is wel Zoe hé...
Die was al niet te vertrouwen.. Erik speelt het spel al vanaf dag één. Niets mis mee en best slim want het ging immers om een miljoen..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
erik is ook heel erg veranderd zeg , die vertrouw ik ook voor geen meter meer
Hij heeft er de hele nacht op gelegen dus kan goed zijn dat het nog meer is afgebroken.. hij kan er iig geen krulletje meer van draaienquote:
Zoë is om 10.30 weg dus dan kan de hele dag nog in het teken van Sasha haar verjaardag staan..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
Benieuwd hoe haar make-up zit als ze naar buiten gaat.. ik verwacht nog een extra laagje..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Zo zien haar wenkbrauwen er niet zo intimiderend uit!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
22 jaar en je dan zo toetakelen met make up![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze wil al dagen weg, zit niet lekker in der vel en is niet voor niets zo vroeg op/
Die gaat wel, nooit gedacht dat ik helaas zou zeggen.
En dan is het niet voor de persoon maar op het moment van het spel
Die Geisha look gaat zo meteen over in de Hiawatha lookquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat witte gezicht, 't is toch net 'n Geisha![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die Geisha look gaat zo meteen over in de Hiawatha look
En daarna linea recta naar sapperdeflap en Mama Loequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die Geisha look gaat zo meteen over in de Hiawatha look
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
22 jaar en je dan zo toetakelen met make up![]()
[ afbeelding ]
Ja was altijd leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:30 schreef Seattle het volgende:
Hiawatha, dat is lang geleden haha. Op de achterkant van de Donald Duck
met dank aan het gehang aan bepaalde personenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:31 schreef Seattle het volgende:
Zoe heeft het lang vol gehouden. Best knap gezien haar verschrikkelijke begin
Ik wist nooit hoe je dat uit moest spreken. Nog steeds niet eigenlijk. Maar dat is ot.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:33 schreef tonja het volgende:
Zoë is nu bezig met het asfalteren van haar wenkbrauwen
Nou idd.. ik dacht echt dat die als eerste zou worden geëlimineerd..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:31 schreef Seattle het volgende:
Zoe heeft het lang vol gehouden. Best knap gezien haar verschrikkelijke begin
Tuurlijk scahtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:37 schreef lojanda het volgende:
Zoë vraagt of haar make-up zo goed zit aan Babette.. je ziet Babette denken hoe kan ik dit subtiel zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |