Had nog even de hoop dat ze niet zou gaan, maar zo te zien kan ze het niet afwachtenquote:
die komt er wel nadat zoe weg is ja of neequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:12 schreef spapaars het volgende:
Ik vind dat vrijwillige vertrek helemaal niets, heb liever een eliminatieronde.
Dat witte gezicht, 't is toch net 'n Geishaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Heerlijk, voor de laatste keer aanschouwen hoe Zoe haar pipodeclownface aanbrengt...
Hier net zo hoor. Vind het zo jammer in deze fase van het spelquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:12 schreef spapaars het volgende:
Ik vind dat vrijwillige vertrek helemaal niets, heb liever een eliminatieronde.
Die verlies jequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ik zet 10 euro donatie aan Fok! In op dat ze niet gaat. Iemand die meedoet aan de weddenschap?
Komt vandaag ook nog wel 'n eliminatierondequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo hoor. Vind het zo jammer in deze fase van het spel
nee koffer krijgt ze pas rond 9.30quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Is Zoe haar koffer al aan het inpakken?
#Doet de streams aan
Oké, dus jij zet 10 euro in op dat ze wel weggaat?quote:
Ik had het nog twijfels maar ik hoor haar net met Erik en denk dat ze echt gaat.... maar ja haha het is wel Zoe hé...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog even de hoop dat ze niet zou gaan, maar zo te zien kan ze het niet afwachten
Waarom denkt iedereen dat Wendy niet roddelt en achter iemands rug praat? Dat weet je niet want ze is niet veel op stream en als ze op stream is hoor je haar ook roddelen over anderen. Als ze net als Babette 24/7 op stream zou zijn dan denk ik dat er over Wendy ook genoeg minpunten zijn om over te zeiken. Zo vriendelijk en leuk is ze nu ook weer niet..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:10 schreef Seattle het volgende:
Hilarisch dat goudlokje verhaal van Marciano.
Ze zijn echt para op Wendy. Wendy die echt nauwelijks praat over andere mensen en altijd lekker bezig is.
Volgens mij is de manier waarop Wendy overkomt in de loods: snauwerig en kribbig, voor mensen daar en misschien ook wel in het echte leven een reden om haar niet te mogen en niet te vertrouwen. Tel daar haar dronken buien bij op en dan heb je niet zo’n aimabel persoon.
Terwijl wij een Wendy zien die lekker van aanpakken weet, heel lief en zorgzaam kan zijn en trouw en nauwelijks over andere mensen roddelt.
Zo zie je maar weer dat mensen van wie je denkt dat ze niet aardig zijn door hun gedrag eigenlijk een hart van goud hebben en mensen die aardig doen in je gezicht en zgn hartelijk zijn en geïnteresseerd lijken de meest valse bitches zijn.
Dat wel, maar ze wil al dagen weg, zit niet lekker in der vel en is niet voor niets zo vroeg op/quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had het nog twijfels maar ik hoor haar net met Erik en denk dat ze echt gaat.... maar ja haha het is wel Zoe hé...
Die was al niet te vertrouwen.. Erik speelt het spel al vanaf dag één. Niets mis mee en best slim want het ging immers om een miljoen..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
erik is ook heel erg veranderd zeg , die vertrouw ik ook voor geen meter meer
Hij heeft er de hele nacht op gelegen dus kan goed zijn dat het nog meer is afgebroken.. hij kan er iig geen krulletje meer van draaienquote:
Zoë is om 10.30 weg dus dan kan de hele dag nog in het teken van Sasha haar verjaardag staan..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
hoop dat sasha ondanks alles wat er gebeurt in de loods toch mooie en leuk verjaardag kan beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |