pardon? 22:10:06 was de laatste postquote:Op maandag 17 juli 2023 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
het duurde even maar als je een andere wil, vraag de mod
Vlak na de "behandeling" en voor het uitspoelenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Iemand nog een foto hoe het eerst was?
quote:Op maandag 17 juli 2023 22:19 schreef Yver73 het volgende:
Zou toch echt heel vet zijn als Zoe nu -na het gesprek met Babette- besluit toch te blijven…!
Dan heeft Babette dat op haar geweten en het har van Marciano verknald 🤣😁
hihi buukquote:Op maandag 17 juli 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Dus nu haalt Erik ook alles uit het "buuk"
Vast en zekerquote:Op maandag 17 juli 2023 22:22 schreef Yver73 het volgende:
Marciano pakte ook een potlood. Misschien om een bedankbriefje te schrijven aan Babette? 😜
Geef elkaar de tijd om te openen, in de OP staat minimaal 2 minuten.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
het duurde even maar als je een andere wil, vraag de mod
Je mag een andere TT opgeven zet ik hem er in de 2 minuten waren nog niet voor bijquote:
En ik maar denken dat Isaac de bordenwasser was ehh... een restaurant rundequote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef engine het volgende:
Isaac aan het vertellen over zijn leven als begeleider van DJ's.
Tsja als niemand een veer in je reet steekt moet je het zelf doen..quote:Op maandag 17 juli 2023 22:29 schreef engine het volgende:
Bij de appie...bij de jumbo..
Het klinkt vaak als zo'n gelul wat Isaac allemaal verteld.
Hij praat graag met Mirthe en Mirthe ook met hem.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:35 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft al letterlijk 3 koeien uit de sloot gehaald. Waarom hij dat verteld aan Mirthe is me een raadsel
Wim???quote:Op maandag 17 juli 2023 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is net of ik zit te luisteren naar de Sprookjes van Wim, ik geloof echt niet alles
wat bedoel je met zoe is helemaal niet gestoptquote:Op maandag 17 juli 2023 22:43 schreef realkijkers het volgende:
Babbel: wil toch forceren Sasja wakker vroeg wakker te maken voor de verjaardag.
Isaac: bevestigd ook weer de 24 uur aanvrag van Zoe. Dus Zoe is helemaal niet gestopt.
En nu Babbel, die eerder nog claimde ook kapper te zijn geweest, geeft de schuld aan Wendy.
En nu morrie tegen Babbel: marciano ging jankend naar bed.
Isaac grapt: Is ie (marciano) bij 5, en ze lachen. >>> Dat marciano zit te janken om een haarlokje.
en zo dramatisch doet
Okequote:Op maandag 17 juli 2023 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Grimm durf ik niet te zeggen, krijgen de lezers nachtmerrie's
Dat zoe enerzijds zegt, ik ga jullie thuis volgen, ik kom niet meer terug.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat bedoel je met zoe is helemaal niet gestopt
Er is maar 1 oplossing NAAR HUISquote:Op maandag 17 juli 2023 22:51 schreef Harry het volgende:
Babette: mensen thuis, hoe moet ik dit oplossen?? Ik heb de ene ruzie uitgepraat, nu zit ik in de volgende.
Als je je 24 uur aanvraagt ga je stoppen ( over 24 uur) je mag niet zomaar het programma uitlopen. Dus Zoe gaat vanaf morgen de loods volgen via de streams omdat ze dan " gestopt" is.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat zoe enerzijds zegt, ik ga jullie thuis volgen, ik kom niet meer terug.
Dat zoe anderzijds zegt: 24 uur aangevraagd.
Wat werd bevestigd door o.a. isaac.
24 uur aanvraag is niet hetzelfde als stoppen. zeggen te stoppen, maar 24 uur aanvragen, is niet stoppen.
of ik zie het weer verkeerd, kan best. Maar dit is letterlijk wat ik heb mee gekregen. letterlijk gehoord. Maar ook veel niet gehoord, werk en zo he. Dus zeg het maar.
quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Ik denk wel dat ze echt gaat vertrekken morgen.
dat dacht ik van den hartog ook en hij bleefquote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Of ze is 'n goede toneelspeelster dat ze thuis zo mist, en blijft ze gewoon morgen......grapje!!!quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Hij is zelf een rat en Babette nog groterquote:Op maandag 17 juli 2023 22:58 schreef Harry het volgende:
Marciano tegen Babette en Moraima: jullie lachen met ratten. Dat kan ik niet.
De ware aard van Marciano komt steeds meer naar boven, iedereen moet toch stemmen, ook hijquote:Op maandag 17 juli 2023 22:58 schreef Harry het volgende:
Marciano tegen Babette en Moraima: jullie lachen met ratten. Dat kan ik niet.
Hij bedoelde denk ik ook met Zoe, is natuurlijk ook wel zo. BAbette opeens weer kei vriendelijk tegen haar en lachen terwijl ze oh zo boos wasquote:Op maandag 17 juli 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft gezegd tegen Babette dat de Sas groep op Morrie gaat.
Morri metteen oh Wendy is zeker over. Toen begon Marcia dat het ( wendy) ratten zijn
Morgen weten we het, ze is al 11 maanden een gluiperig kutkind, dus een beetje gluiperen morgen om 09:00h ; omdat ze zich de tyfus verveeld, een tyfus hekel heeft aan de hele Loods, en weken voor de finale net zo veel kans heeft op de Poen een Sjeffie Stunt herhaalt zou mij nix verbazenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
Je mag op iedereen stemmen behalve op de playboy zelf.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:01 schreef juul. het volgende:
[..]
De ware aard van Marciano komt steeds meer naar boven, iedereen moet toch stemmen, ook hij
Op maandag 17 juli 2023 23:06 schreef Judiwi het volgende:
Dat meen je niet.. Marci behoort bij de Underdog sukkels waar iedere Bloemetjesjurk thuis ook van houdt.. Idem Sukkel Wendie, Miertje en Erikquote:Op maandag 17 juli 2023 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mag Marciano helemaal niet, maar door zijn geslepen spel kan hij wel eens ver komen ...![]()
Zij..zij en zij..quote:
Ik bedoel dat hij lijntjes uitzet, mensen uithoort, verdeel en heers speelt, maar ja het is een sukkel ...quote:Op maandag 17 juli 2023 23:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dat meen je niet.. Marci behoort bij de Underdog sukkels waar iedere Bloemetjesjurk
thuis ook van houdt.. Idem Sukkel Wendie, Miertje en Erik![]()
Geslepen.. neuhh
Even nog een paar bommetjes gooien voor ze weggaatquote:Op maandag 17 juli 2023 23:05 schreef mijntjexx het volgende:
KLotestreek van Zoe ook dat ze nog ff aan Babette gaat verklappen dat de groep op Moraima en daarna Babette gaat, snitch XL.Die 2 (babette en ZOe verdienen elkaar)
Inclusief Erikquote:Op maandag 17 juli 2023 23:18 schreef Ash het volgende:
die Marciano ziet ze ook vliegen en Babs doet lekker mee.
het is gewoon zielig, dan sta je als volwassen vent zo te janken om een plukje haarquote:Op maandag 17 juli 2023 23:17 schreef engine het volgende:
Marciano "zij heeft het gewoon laten gebeuren"
Ja natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |