Tsja, het is niet haar verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als Wendy daadwerkelijk bewust niets heeft gezegd.
Die zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzat
Een klein beetje wraak mag ze best nemen, ze had ook al heel bewust de laatste dagen afgehouden om dat plukje haar te verven.
Ik kan het haar niet kwalijk nemen, wraak kan zoet zijn
Eens, dat verdient ze wel, zoete wraak.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als Wendy daadwerkelijk bewust niets heeft gezegd.
Die zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzat
Een klein beetje wraak mag ze best nemen, ze had ook al heel bewust de laatste dagen afgehouden om dat plukje haar te verven.
Ik kan het haar niet kwalijk nemen, wraak kan zoet zijn
Nee, maar ze zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzatquote:Op maandag 17 juli 2023 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Wendy heeft niks gedaan om zijn plukje te verpesten. Dit is wel heel grappig
zeker. haarplukjewraakquote:Op maandag 17 juli 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens, dat verdient ze wel, zoete wraak.
Ik ben ook niet elke dag in 'n Hieperdepiep stemmingquote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Wendy ook wel chagrijnig de laatste dagen en tegen iedereen snauwerig
Hallo ze heeft de laatste 4 dagen niets gegeten, hoezo niet onderhoudenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:36 schreef engine het volgende:
Zoë is zeker veel afgevallen maar ze doet niks om dat te onderhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |